Wat heb jij met je diploma's gedaan?
+13
Blond
Dennenappel
SuperGrover
Highway
Chocolate Cookie
Jeanette
Jade
Serena
Caro
Monte
Bimbam
Rush
Marin
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat heb jij met je diploma's gedaan?
Ik kreeg mijn VWO-diploma in een mapje, en dat mapje heb ik gewoon in een la gelegd.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Die zitten netjes in een lijst, heb ze alleen (nog) niet opgehangen. Weet ook niet of ik dat moet doen, maar op deze manier blijven ze wel mooi. Zeker mijn MBO diploma, daar heb ik héel wat bloed, zweet en tranen voor moeten laten dus daar ben ik erg trots op.
Gast- Gast
Havo papieren hebben mijn ouders nog ergens.
HBO papieren (diploma, propedeuse, certificaten e.d.) in een koker waarin ik het kreeg. Heb daar belangrijke papieren aan toegevoegd, zodat het bij elkaar ligt.
HBO papieren (diploma, propedeuse, certificaten e.d.) in een koker waarin ik het kreeg. Heb daar belangrijke papieren aan toegevoegd, zodat het bij elkaar ligt.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Mijn Havo, en Pabo diploma liggen in de kast in mijn vaders studeerkamer.
Mijn diploma van de UU staat op mijn slaapkamer, nog in de koker. Moet hem nog opbergen. Ga er ook een lijst voor kopen, ben er ook wel trots op
Mijn diploma van de UU staat op mijn slaapkamer, nog in de koker. Moet hem nog opbergen. Ga er ook een lijst voor kopen, ben er ook wel trots op
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
mijn 7 diploma's van school zitten in een mapje die ik er bij kreeg. Is een dik mapje die niet kan buigen ofzo.
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ze liggen in een plastic zak in de kast. Toevallig nu redelijk bovenaan omdat mijn werkgever erom vroeg.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Die liggen in een mapje bij mijn ouders in de archiefkast.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb niks met mijn diploma's gedaan, begin me nu ineens ook af te vragen waar ze eigenlijk liggen. Niet alleen in die zin heb ik er niks mee gedaan, maar mijn diploma's hebben ook niets te maken met het werk dat ik doe.
Gast- Gast
Twellie schreef:Ik heb niks met mijn diploma's gedaan, begin me nu ineens ook af te vragen waar ze eigenlijk liggen. Niet alleen in die zin heb ik er niks mee gedaan, maar mijn diploma's hebben ook niets te maken met het werk dat ik doe.
Oh, ik dacht altijd dat jij aio was of zo.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ehhh ik geloof dat mijn moeder mijn Mavo en Havo diploma's heeft. Propedeuse heb ik nooit opgehaald. Enne mijn HBO diploma moet ik eerst nog halen
Gast- Gast
Hhmmmm ik weet eigenlijk niet zo goed waar mijn VWO diploma ligt, waarschijnlijk ergens achterin een kast.
Mijn WO diploma moet ik zo af en toe eens laten zien tijdens solliciteren ofzo dus die ligt binnen handbereik, in mijn bureau.
Mijn diploma zit in een mapje, maar ziet er niet echt mooi meer uit. Inlijsten zou ik nooit doen, daar houd ik echt niet van.
Mijn WO diploma moet ik zo af en toe eens laten zien tijdens solliciteren ofzo dus die ligt binnen handbereik, in mijn bureau.
Mijn diploma zit in een mapje, maar ziet er niet echt mooi meer uit. Inlijsten zou ik nooit doen, daar houd ik echt niet van.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ik heb het gedaan...!!!!!!!
» Ow, wat heb ik gedaan?!
» Ik heb het gedaan...
» Wat heb jij vandaag al gedaan?
» Ik heb HET nog nooit gedaan
» Ow, wat heb ik gedaan?!