Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat heb jij met je diploma's gedaan?

+13
Blond
Dennenappel
SuperGrover
Highway
Chocolate Cookie
Jeanette
Jade
Serena
Caro
Monte
Bimbam
Rush
Marin
17 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat heb jij met je diploma's gedaan? Empty Wat heb jij met je diploma's gedaan?

Bericht  Marin wo 12 okt 2011 - 2:48

Vraag spreekt voor zich eigenlijk.. waar heb jij je diploma's gelaten? Opgeborgen? Ingelijst en opgehangen?

Die van mij lagen altijd in een laatje te verstoffen en ik zag ze gisteren en ik zag dat ze zelfs beetje krom trokken! Dat vond ik toch wel heel zonde. M'n moeder vroeg net of ik nog iets van de Ikea nodig had, dus heb maar gezegd dat ze lijsten moet kopen, zodat ik ze in kan lijsten, samen met de zeer dierbare speech die m'n favoriete docent heeft gehouden toen ik afstudeerde. Weet nog niet of ik ze echt in de woonkamer neer ga zetten, want het komt zo opschepperig over, maar aan de andere kant..waarom ook niet? Ik bén er ook trots op! Ik heb ook een grote foto van m'n matriculation in Cambridge staan in de slaapkamer met honderd mensen er op die ik eigenlijk amper ken, dus waarom niet m'n diploma's die me toch heel wat waard zijn eigenlijk smile

Dus wat heb jij er mee gedaan? Ben benieuwd!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij met je diploma's gedaan? Empty Re: Wat heb jij met je diploma's gedaan?

Bericht  Rush wo 12 okt 2011 - 2:51

Uhm. M'n VMBO diploma ligt ergens bij m`n ouders in de kast. laughcry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Wat heb jij met je diploma's gedaan? Empty Re: Wat heb jij met je diploma's gedaan?

Bericht  Bimbam wo 12 okt 2011 - 2:56

Rush schreef:Uhm. M'n VMBO diploma ligt ergens bij m`n ouders in de kast. laughcry

Mijn VWO diploma ook. En mijn HBO diploma ligt hier ergens in een la.
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 2:56

Mijn WO diploma zit in een map van de UvA (zo kreeg je hem van de docent) en die zit weer in een tas van de UvA, waar ze de map in deden na de uitreiking nerd En die tas ligt gewoon met inhoud in de kast, haha. Ik ben er niet trots op ofzo geloof ik.

Andere diploma's liggen bij mijn ouders denk ik in de kluis. Dat is zo'n megageval die met hijskraan het huis in kwam, dus daar kan niks mee gebeuren. Misschien moet ik de tas daar ook naartoe verplaatsen :P

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 2:57

Die van mij en W. liggen netjes in een map in de kast smile

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 12 okt 2011 - 2:58

Haha ja leg die tas gewoon in de kluis Wink

M'n HAVO diploma heb ik ook gewoon in de kast liggen, maar van deze vind ik 't eigenlijk toch wel zonde. M'n Cambridge diploma heb ik officieel nog niet, maar als ik die heb, komt die er ook bij natuurlijk.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rush wo 12 okt 2011 - 2:59

Ik heb verder geen diploma`s, behalve zwemmen :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Monte wo 12 okt 2011 - 3:02

Mijn diploma's (havo en HBO) zitten in de map waarin ik ze kreeg. En deze staan netjes op de plank.

Joy: kreeg jij ook zo'n paarse kartonnen mapje van de hva?
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Marin wo 12 okt 2011 - 3:03

Rush schreef:Ik heb verder geen diploma`s, behalve zwemmen :P

Oh dus jij loopt altijd op schoenen met klittenband? angel
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 3:03

Joy_ schreef:Haha ja leg die tas gewoon in de kluis Wink

Ja best handig! Ligt ook een paar pumps in :P

Ik bedenk me opeens dat ik geen flauw idee heb waar allebei mijn propedeuses zijn scratch

Gast
Gast

Bericht  Rush wo 12 okt 2011 - 3:03

Joy_ schreef:
Rush schreef:Ik heb verder geen diploma`s, behalve zwemmen :P

Oh dus jij loopt altijd op schoenen met klittenband? angel
Nee, maar wij hebben ook school geen veterdiploma gehad, ook geen les daarin trouwens. Wink
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caro wo 12 okt 2011 - 3:04

M'n HAVO diploma heb ik ook gewoon in de kast liggen, maar van deze vind ik 't eigenlijk toch wel zonde. M'n Cambridge diploma heb ik officieel nog niet, maar als ik die heb, komt die er ook bij natuurlijk.

Waarom heb je die nog niet? Zijn ze zo traag bij Cambridge? ;-)?

Ik heb die van mij ergens opgeborgen liggen. Wel heb ik in de woonkamer het beeldje staan dat ik vanuit de universiteit bij de uitreiking heb gekregen. Ik ben er wel soort van trots op, het hoort bij me, en staat zo toch nog op een prominente plek in huis zonder dat ik echt mijn diploma's moet laten zien. Ik vind het sowieso wel jammer dat in NL een cultuur heerst dat je niks met je diploma's doet. Zelfs bij mijn huidige en vorige functie vroegen ze nergens naar.. geen kopie, geen bewijs, niks.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Marin wo 12 okt 2011 - 3:05

Monte schreef:
Joy: kreeg jij ook zo'n paarse kartonnen mapje van de hva?

Yep! En die is door de la waar ie in zat dus een beetje omgebogen. Zonde! Die van Wolverhampton zat in een soortgelijk blauw mapje.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin wo 12 okt 2011 - 3:08

Caro schreef:

Nee ik ben traag met mijn schuld betalen! Ik moet nog geld betalen aan mijn college, maar dat geld heb ik totaal niet, dus mag ik m'n diploma nog niet behalen. Op zich wel goede regeling..ze hanteren geen uiterlijke betaaltermijn, maar je mag je diploma gewoon nog niet krijgen. Heb wel de officiele brief dat ik 'mag' afstuderen, maar eerst dus schuld aflossen. Ik ben daar overigens niet de enige in, heel veel van m'n studiegenootjes zijn nog niet afgestudeerd omdat de studiekosten gewoon zo hoog waren dat 't niet in 1 jaar te betalen viel. Dus dat is vrij gebruikelijk daar. Zodra dat gedaan is, mag ik mee doen aan die geweldige ceremonie! (Die eigenlijk vreselijk over de top is, want er wordt zelfs voorgeschreven wat voor blousje, rokje en zwarte schoentjes je aan moet)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caro wo 12 okt 2011 - 3:11

Joy_ schreef:
Caro schreef:

Nee ik ben traag met mijn schuld betalen! Ik moet nog geld betalen aan mijn college, maar dat geld heb ik totaal niet, dus mag ik m'n diploma nog niet behalen. Op zich wel goede regeling..ze hanteren geen uiterlijke betaaltermijn, maar je mag je diploma gewoon nog niet krijgen. Heb wel de officiele brief dat ik 'mag' afstuderen, maar eerst dus schuld aflossen. Ik ben daar overigens niet de enige in, heel veel van m'n studiegenootjes zijn nog niet afgestudeerd omdat de studiekosten gewoon zo hoog waren dat 't niet in 1 jaar te betalen viel. Dus dat is vrij gebruikelijk daar. Zodra dat gedaan is, mag ik mee doen aan die geweldige ceremonie! (Die eigenlijk vreselijk over de top is, want er wordt zelfs voorgeschreven wat voor blousje, rokje en zwarte schoentjes je aan moet)

Oh zo... Hmm op zich een goede regeling, maar het is zuur natuurlijk dat je op die manier niet met jouw studiegenoten in een keer die ceremonie hebt. Wat heb je nu aan 450 vreemden? ;-).
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Serena wo 12 okt 2011 - 3:12

Ik heb ze (vwo en hbo) bij mijn ouders in een kleine kluis. Alleen nu die van hbo weer even in mijn eigen huis omdat ik hem nodig heb voor een gesprek met een detacheringsbureau.
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694

Bericht  Marin wo 12 okt 2011 - 3:16

Caro schreef:
Oh zo... Hmm op zich een goede regeling, maar het is zuur natuurlijk dat je op die manier niet met jouw studiegenoten in een keer die ceremonie hebt. Wat heb je nu aan 450 vreemden? ;-).

Je studeert sowieso niet af met je studiegenootjes, maar met je college-genootjes (d.w.z. de mensen die bij jou in het college woonden). Maar daar had ik toch amper een band mee. En omdat heel veel mensen pas het jaar daarna afstuderen, is het eigenlijk altijd wel met vreemden. Het gaat echt om jezelf, niet om de rest. Ik hoop wel dat ik voor de zomer van 2012 af kan studeren, want dan zitten er nog twee studievriendinnetjes van me.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 3:27

Ik heb alleen wat zwemdiploma's en een VWO-diploma.Wink Die laatste ligt ergens op zolder in een map.

Gast
Gast

Bericht  Caro wo 12 okt 2011 - 3:44

Joy_ schreef:
Caro schreef:

Je studeert sowieso niet af met je studiegenootjes, maar met je college-genootjes (d.w.z. de mensen die bij jou in het college woonden). Maar daar had ik toch amper een band mee. En omdat heel veel mensen pas het jaar daarna afstuderen, is het eigenlijk altijd wel met vreemden. Het gaat echt om jezelf, niet om de rest. Ik hoop wel dat ik voor de zomer van 2012 af kan studeren, want dan zitten er nog twee studievriendinnetjes van me.

Oh sorry!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Marin wo 12 okt 2011 - 3:47

Daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen? Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 3:49

Die liggen netjes opgeborgen bij mijn ouders, bij alle diploma's, ook van mijn zussen.

Gast
Gast

Bericht  Jade wo 12 okt 2011 - 4:05

Ik heb ze in een map zitten. Die ligt gewoon in de lade :P

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Jeanette wo 12 okt 2011 - 4:26

Ik heb ze in een map gedaan en die ligt in de kast.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Chocolate Cookie wo 12 okt 2011 - 4:37

Bij mij liggen ze in een map van die school in de kast... Volgende diploma krijgt ook zijn eigen map Very Happy
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809

Bericht  Highway wo 12 okt 2011 - 4:53

Ze zitten in een dossiermap in mijn kast
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: