Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat eten jullie kinderen aan fruit op een dag?

+18
Linda
Jelin
Dolphinne
Makamba
Annemie
Flip Fluitketel
Woezies
loesje
Thunder
LindaK
Bruintje Beer
Flower_L
Darius
Susan
Nana
PapillonRose
Coco
Kat1980
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat eten jullie kinderen aan fruit op een dag? - Pagina 2 Empty Re: Wat eten jullie kinderen aan fruit op een dag?

Bericht  Linda wo 12 okt 2011 - 21:38

Gister heeft ze bijna een kwart meloen op, dat is voor haar echt heel veel.

Ik bied iedere dag 2 stuks fruit aan, maar ze eet lang niet alles op. Aangezien ze a la rapley eet, heb ik geen idee hoeveel ze binnen krijgt. Er beland nl ook veel op de grond. Zacht fruit is favoriet, met name mango, meloen en perzik. Een zachte peer lust ze ook wel. Van de week stoofpeertjes gemaakt, dat was ook erg lekker.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat eten jullie kinderen aan fruit op een dag? - Pagina 2 Empty Re: Wat eten jullie kinderen aan fruit op een dag?

Bericht  Tania wo 12 okt 2011 - 21:40

Hier 1 of 2 stuks per dag. Alles gaat er zonder problemen in. Hij eet ook net zo graag fruit als een koekje ofzo. Banaan en aardbei zijn hier wel echt favoriet.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat eten jullie kinderen aan fruit op een dag? - Pagina 2 Empty Re: Wat eten jullie kinderen aan fruit op een dag?

Bericht  LotteK wo 12 okt 2011 - 21:53

De oudste at heel veel fruit tot ze ongeveer 1,5 was en sindsdien moest ze er niks meer van hebben. Nu de jongste ook fruit eet, wil ze soms ook wel een stukje of hapje. Maar met vlagen ook helemaal niet. Ze vraagt nu alleen wel eens om een banaan, dus daar ben ik al weer erg blij mee. Ik hoop dat ze de rest van het fruit ook weer gaat waarderen.

De jongste is in ieder geval verzot op fruit. Hij krijgt minimaal 1 keer op een dag fruit, maar soms ook 2 keer.

LotteK
LotteK
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 252
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat eten jullie kinderen aan fruit op een dag? - Pagina 2 Empty Re: Wat eten jullie kinderen aan fruit op een dag?

Bericht  juffie001 wo 12 okt 2011 - 22:58

Hier is fruit echt een drama, heel af en toe een kwart banaan.
Zet wel elke dag een bakje met stukjes appel en banaan neer, maar dat blijft vaak staan.
Ik pers daarom wel elke dag een beker verse sinaasappelsap, en daarnaast vitaminepillen.
juffie001
juffie001
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 543
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat eten jullie kinderen aan fruit op een dag? - Pagina 2 Empty Re: Wat eten jullie kinderen aan fruit op een dag?

Bericht  nillis wo 12 okt 2011 - 23:11

Hier een meisje wat alleen maar potjes wil, terwijl ik in het begin alles vers bereidde. We zijn nu langzaam weer begonne met vers. En ze eet nu een hele peer en voor de rest niets vers. Maar ik blijf aanbieden en hopelijk komt het vanzelf. En wat ik lees is ze dus niet de enige. Ook bij het avondeten alleen maar potjes, maar langzaam gaan we nu toch over op de pot mee eten, dus ben benieuwd. Wel fijn om te weten dat ik niet de enige ben die druk is met het fruit en de groente.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat eten jullie kinderen aan fruit op een dag? - Pagina 2 Empty Re: Wat eten jullie kinderen aan fruit op een dag?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum