Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe zouden jullie dit doen?

+10
Annie24
Printje
frolic
Darius
chipa
Tania
Susan
Supertalentje
RYW
Parisienne
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe zouden jullie dit doen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zouden jullie dit doen?

Bericht  Supertalentje wo 12 okt 2011 - 11:43

Ik kan me niet echt een voorstelling maken van jullie huis of de grootte van de kachel, maar kun je anders de salontafel dichter bij de kachel plaatsen zodat je niet meer tussen de kachel en de tafel kunt lopen? Of misschien 2 hekjes, van die rechte traphekjes op marktplaats die je dan niet eromheen kunt vouwen maar er wel langs kunt zetten zodat ze er niet meer bij kan? Worst case zou je er misschien een europallet tegenaan kunnen zetten, die hoeft niet de hele dag te blijven staan, alleen wanneer ze rondbanjert, het heel koud is buiten en je de kachel aan hebt staan. Die zijn wel van hout, dus ik weet niet hoe het zit met de kachel. En kun je er anders geen boxkleed tegenaan/overheen hangen? Die wordt wel warm, maar zal minder snel nare brandwonden geven, maar nogmaals, ik weet niet hoe dat zit met brandveiligheid.

Ik vind eigenlijk dat geld geen issue mag zijn als het om veiligheid gaat en op zich lijkt me overal wel een mouw aan te passen. Het hoeft niet mooi of praktisch te zijn, zolang het maar voorkomt dat ze zich brandt. Ik lees ook van kindjes die ertegenaan gevallen zijn, dan heb je haar geleerd dat ze er niet aan mag, valt ze er per ongeluk tegenaan...

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Susan wo 12 okt 2011 - 19:53

Supertalentje schreef:

Ik vind eigenlijk dat geld geen issue mag zijn als het om veiligheid gaat en op zich lijkt me overal wel een mouw aan te passen. Het hoeft niet mooi of praktisch te zijn, zolang het maar voorkomt dat ze zich brandt. Ik lees ook van kindjes die ertegenaan gevallen zijn, dan heb je haar geleerd dat ze er niet aan mag, valt ze er per ongeluk tegenaan...

Precies, dat was bij mij dus zo. Je kunt wel zeggen: laat maar voelen, maar dat voelen kan ook op een heel ongelukkige manier gebeuren. Ik zou dat bij een kachel niet riskeren.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Parisienne wo 12 okt 2011 - 22:01

Supertalentje schreef:Ik kan me niet echt een voorstelling maken van jullie huis of de grootte van de kachel, maar kun je anders de salontafel dichter bij de kachel plaatsen zodat je niet meer tussen de kachel en de tafel kunt lopen? Of misschien 2 hekjes, van die rechte traphekjes op marktplaats die je dan niet eromheen kunt vouwen maar er wel langs kunt zetten zodat ze er niet meer bij kan? Worst case zou je er misschien een europallet tegenaan kunnen zetten, die hoeft niet de hele dag te blijven staan, alleen wanneer ze rondbanjert, het heel koud is buiten en je de kachel aan hebt staan. Die zijn wel van hout, dus ik weet niet hoe het zit met de kachel. En kun je er anders geen boxkleed tegenaan/overheen hangen? Die wordt wel warm, maar zal minder snel nare brandwonden geven, maar nogmaals, ik weet niet hoe dat zit met brandveiligheid.

We hebben nu inderdaad de salontafel altijd tegen de kachel aan staan als N. aan het spelen/kruipen is. Ik ga eens uitproberen hoe het is als de kachel aanstaat, of de salontafel dan niet te heet wordt.

Ik zal vanavond even een foto plaatsen van de ruimte rondom de kachel, kunnen jullie misschien een duidelijkere voorstelling van maken smile
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  kwak wo 12 okt 2011 - 22:20

wij hebben ook een gaskachel, we hebben D. direct gezegd, geleerd dat ze daar niet aan mocht komen ook als hij uit stond.
ze mocht er niet aan komen omdat we vonden als ze er wel aan mag komen als hij uit is en niet aan mag komen als hij aan is, is veel te verwarrend dus ze mag gewoon niet aan de kachel komen.
heeft een poos geduurd, constant "nee" zeggen en haar weg zetten maar nu komt ze er niet meer aan.
ook bij de opa's en oma's zijn er hout/gaskachels en we hebben ook tegen de opa's en oma's verteld dat D. bij hen ook niet aan de kachel mag komen.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: