Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zouden jullie doen?

+3
Tania
Annie24
Novalee
7 plaatsers

Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen? Empty Wat zouden jullie doen?

Bericht  Novalee vr 4 mei 2012 - 4:11

N. weigert vandaag de fles. Vanochtend en begin van de middag wilde helemaal niks, net heeft ze met héél veel moeite 110ml gedronken. Verder heeft ze alleen een flinke fruithap op (halve mango en een hele banaan), en ietsjes brood maar dat was echt maar heel weinig. Nu ligt ze te slapen. Zouden jullie zometeen wel avondeten aanbieden of vandaag alleen nog maar flessen? Als we haar wel avondeten geven wil ze daarna waarschijnlijk haar fles weer niet, die gaat namelijk altijd moeilijk. Maar ja, ze moet wel wat eten natuurlijk en avondeten eet ze normaal gesproken erg goed, al weet ik natuurlijk niet hoe dat vandaag gaat. Brood eet ze namelijk normaal ook met smaak.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen? Empty Re: Wat zouden jullie doen?

Bericht  Annie24 vr 4 mei 2012 - 4:14

De helft van haar avondeten en een klein flesje?

Hebben N. en Y. het trouwens afgesproken dat er vandaag weinig wordt gegeten en gedronken? Y. trof ik vanmorgen onder de k*ts aan in bed en is heel de dag blijven spugen als ik R. moet geloven. Sad Alles wat er in gaat komt er net zo hard weer uit.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen? Empty Re: Wat zouden jullie doen?

Bericht  Tania vr 4 mei 2012 - 4:16

Ik zou eerst de fles geven en daarna avondeten. Dan heeft ze van de fles al wat vocht binnen en als ze avondeten lekker vindt eet ze daar misschien nog wat van en dat is dan mooi meegenomen.
Vindt ze pap niet lekker? Dan kun je dat eventueel ook nog geven in plaats van avond eten.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen? Empty Re: Wat zouden jullie doen?

Bericht  Novalee vr 4 mei 2012 - 5:17

Net nadat ik dit topic geopend had werd ze heel hard huilend wakker. In bed kreeg ik haar niet stil dus heb haar er maar uit gehaald. Voor de zekerheid getemperatuurd, ze voelde warm aan maar ik had ook koude handen dus kon het niet met zekerheid zo zeggen, maar ze was gewoon 37.0. Just in case ook maar een zetpil gegeven voor het geval ze ergens pijn heeft. Ze is gisteren namelijk uit de kinderstoel gevallen, ophaar gezichtje Cry . Ze had toen een dubbele bloedneus en dikke bovenlip. We mochten gewoon aan haar neus en lipje zitten maar je weet maar nooit. Daarna beneden weer een fles aangeboden (nog geprobeerd haar af te leiden met Dora op tv laughcry ) maar helaas. Ze heeft wel 3/4 rijstewafel op en ze krijgt zo dan toch maar gewoon haar avondeten. Zal wel een leuke nacht worden vrees ik Evil or Very Mad

Annie, oeh bah kots, da's niet leuk Sad Ik denk dat het hier door aankomende tandjes is, komt er bij Y. ook weer wat aan denk je?
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen? Empty Re: Wat zouden jullie doen?

Bericht  Tania vr 4 mei 2012 - 5:20

Misschien heeft ze wel een hersenschudding van het vallen gisteren?

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen? Empty Re: Wat zouden jullie doen?

Bericht  Novalee vr 4 mei 2012 - 5:35

Tania schreef:Misschien heeft ze wel een hersenschudding van het vallen gisteren?
Ze is gewoon vrolijk en alert enzo en volgens mij viel ze ook niet echt op haar hoofd zelf, meer op haar gezicht.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen? Empty Re: Wat zouden jullie doen?

Bericht  bolus26 vr 4 mei 2012 - 5:42

Misschien doet haar bovwnlip nog zeer?
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen? Empty Re: Wat zouden jullie doen?

Bericht  Snoopy vr 4 mei 2012 - 7:10

bolus26 schreef:Misschien doet haar bovwnlip nog zeer?

Dat zou ik ook denken ja! Dan is een fles niet prettig. Hoe ging het avondeten? Misschien kijken of een rietje of kleine beetjes uit een open beker, weet niet of ze dat al kan, wel gat?
Morgenochtend misschien een idee om pap met een leppeltje te doen ipv een fles.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen? Empty Re: Wat zouden jullie doen?

Bericht  Novalee vr 4 mei 2012 - 7:43

Het avondeten ging redelijk. Ze at niet zoveel als anders maar het viel me niet tegen. Daarna hebben we haar naar bed gebracht en nu, ruim een uur later, is het eindelijk stil. Maar ze heeft weer geen druppel gedronken. Na het eten mochten we wel de onderkant van haar mondje tanden poetsen maar de bovenkant niet. Het zou dus misschien haar lip kunnen zijn maar verder leek ze daar vandaag geen last van te hebben bij het kusjes geven Embarassed of fruit eten. Ik denk zelf dat haar boventandjes doorkomen, dat idee had ik al langer.

Snoopy, rietjesbeker hebben we al wel een paar keer geprobeerd maar dat snapt ze nog niet. Gewone beker gaat ook niet zo goed. Pap krijgt ze normaal niet maar kan ik morgenochtend nog wel eens proberen als ze dan haar fles ook niet wil.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen? Empty Re: Wat zouden jullie doen?

Bericht  Annie24 vr 4 mei 2012 - 9:44

Anders een pakje drinken proberen en er een beetje in knijpen? Zo zijn we bij Y. ook begonnen voor hij uit de rietjesbeker ging drinken. Anders ORS proberen als het morgen weer zo gaat? Y. vindt het erg lekker (gek kind, want het is gewoon zout water laughcry )

Mocht je wakker zijn vannacht, ik vast ook Twisted Evil Hier komt het niet door tandjes denk ik. Net bij de HAP geweest en een flinke buik griep. We hebben nu medicijnen, want alles komt er zodra hij iets (eten/drinken) doorslikt in 1 grote golf weer uit. Moest meteen weer terugdenken aan het projectielspugen wat Y. deed toen hij reflux had. Neutral
Y. slaapt nu, maar wel met een lege maag, dus denk dat hij ook wel komt vannacht.

Succes!
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen? Empty Re: Wat zouden jullie doen?

Bericht  Printje vr 4 mei 2012 - 9:49

Ow jeetje Annie wat zielig. Ik dacht dat de buikgriepvirus inmiddels al voorbij waren maar het heerst dus nog steeds?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen? Empty Re: Wat zouden jullie doen?

Bericht  Annie24 vr 4 mei 2012 - 9:59

Printje schreef:Ow jeetje Annie wat zielig. Ik dacht dat de buikgriepvirus inmiddels al voorbij waren maar het heerst dus nog steeds?

Kort maar krachtig: als er iets heerst heeft Y. het en als er niets heerst is hij diegene die ervoor zorgt dat er wel weer iets gaat heersen Twisted Evil Hij is net een balletje: rolt van het één in het ander laughcry Het enige voordeel was dat we nu ook meteen weten dat zijn oorontsteking van 2 weken terug over is, want ze hebben daar meteen naar gekeken.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen? Empty Re: Wat zouden jullie doen?

Bericht  Printje vr 4 mei 2012 - 10:06

Heel veel beterschap Annie. Vaak id zo buikgriep kort maar krachtig geloof ik. Hopelijk knapt hij snel op.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen? Empty Re: Wat zouden jullie doen?

Bericht  Novalee vr 4 mei 2012 - 19:21

Jeetje Annie! Het zit jullie qua gezondheid idd echt niet mee! hug Hoe is het vannacht gegaan? Weet je of ze ergens water in pakjes verkopen? Want al het andere drinken in pakjes mag N. niet.

N. begon gisteren om kwart over negen keihard te huilen en krijsen dus hier ook flashbacks naar het begin toen ze totaal overprikkeld was en pijn had aan haar buikje van de KMA. Fles wilde ze niet, toen er pap van gemaakt maar dat wilde ze 4 hapjes, rijstewafel wilde ze niet, banaan (waar ze altijd wild van wordt) wilde ze ook niet. Toen zijjn we maar met haar naar boven gegaan en ze heeft vannacht bij ons in bed geslapen en dat ging eigenlijk heel goed. Om 5 uur werd ze wakker en wilde ze wel ietsjes drinken, 70 ml. Daarna heeft ze tot 7:15 uur geslapen en werd ze heel vrolijk wakker. Fles wilde ze niet, dus nu gaan we maar weer brood en misschien wat pap proberen.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen? Empty Re: Wat zouden jullie doen?

Bericht  Steep vr 4 mei 2012 - 21:09

Ik geloof dat de AH pakjes water heeft van het eigen merk.. Maar dat weet ik niet zeker..succes in iedergeval!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen? Empty Re: Wat zouden jullie doen?

Bericht  Annie24 za 5 mei 2012 - 1:07

Het zit hier idd niet echt mee. Y. rolt van het één in het ander en rol ik met hem mee. Voordat Y. er was had ik nooit iets en nu pik ik alles op wat hij ook heeft. Ben bang dat ik volgende week ofzo ook wel weer zal spugen en diarree zal hebben....

De nacht ging goed. Hij lag om 22.00 uur met een lege maag op bedd (zo laat doordat we naar de hap moesten) Werd om 5.30 uur wakker, maar viel na een half uur brabbelen weer in slaap en kwam vervolgens om 8 uur. En dat met een lege maag Rolling Eyes

Vanmorgen heeft hij 1 cracker op en een half flesje. Daarna weer terug naar bed en geslapen tot 12.00 uur. Toen een boterham gegeven, maar die wilde hij niet. Hij zat heerlijk te spelen en toen kwam de cracker van vanmorgen en het flesje er weer uit. Nu ligt hij alweer op bed sinds een half uurtje. Normaal slaapt hij nooit zoveel overdag, dus hij is echt ziekjes. Wil ook heel de dag bij je zitten en tegen je aanhangen.

De AH verkoopt idd water in pakjes.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen? Empty Re: Wat zouden jullie doen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum