Mama's met kids uit 2011
+19
Flip Fluitketel
woezel
Novalee
Liadan
Meeko
koNijntje
schuddebuikje
Darius
Bruintje Beer
sheila123
Vancity_girl
Pien
Happydobby
Chelle
Kat1980
Annie24
Smaragdje
Steep
Limburg85
23 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Mama's met kids uit 2011
Nogmaals dankjewel. Was nog best moeilijk iets te vinden met mijn 28 weken buikje , maar vind zelf dat het aardig gelukt is.
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10
@ Happydobbey, ‘s avonds kan ik meestal pas de rust voor mijzelf vinden, om schoon te maken
@ Vancity_girl, gefeliciteerd met jullie 1 jarige huwelijk! Is niet makkelijk iets vinden met een zwangere buik hé, ik ben heel vaak terug moeten komen (tot een dag van te voren) om te kijken of de jurk nog vermaakt moest worden. Viel hier wel mee, aangezien mijn buikin de weken daarna pas een groeispurt maakte.
@ Vancity_girl, gefeliciteerd met jullie 1 jarige huwelijk! Is niet makkelijk iets vinden met een zwangere buik hé, ik ben heel vaak terug moeten komen (tot een dag van te voren) om te kijken of de jurk nog vermaakt moest worden. Viel hier wel mee, aangezien mijn buikin de weken daarna pas een groeispurt maakte.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
VG,gefeliciteerd! Ik ga zo eens spieken bij je op hyves!
Kom later even reageren als ik de tijd er vandaag voor vind! Sorry dames met alleen J. kon ik nog best veel forummen maar nu ben ik soms blij dat ik zit dus kom later weer terug!
Kom later even reageren als ik de tijd er vandaag voor vind! Sorry dames met alleen J. kon ik nog best veel forummen maar nu ben ik soms blij dat ik zit dus kom later weer terug!
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Pfft, heeft iemand een tip om in een beetje normaal schema te komen? Ik ben zo ontzettend moe, ik ben gewoon op.
Mijn man werkt ook veel deze weken, afgelopen zaterdag ook de ochtend gewerkt en vandaag en morgen is hij van 6.30 tot ongeveer 21.00 van huis.
Het ging 3 nachten heel goed in de Pacco, maar nu komen ze weer om de 4 uur, dus zit weer op 2x 7 voedingen per dag. Ik geef dan 140cc, maar gaat lang niet altijd leeg, dus grotere flessen aanbieden heeft geen zin vrees ik.
Soms ga ik zelfs twijfelen of ik niet beter over kan op kunstvoeding, maar dat voelt niet goed.
Heeft iemand nog een idee/ tip/ advies?
Mijn man werkt ook veel deze weken, afgelopen zaterdag ook de ochtend gewerkt en vandaag en morgen is hij van 6.30 tot ongeveer 21.00 van huis.
Het ging 3 nachten heel goed in de Pacco, maar nu komen ze weer om de 4 uur, dus zit weer op 2x 7 voedingen per dag. Ik geef dan 140cc, maar gaat lang niet altijd leeg, dus grotere flessen aanbieden heeft geen zin vrees ik.
Soms ga ik zelfs twijfelen of ik niet beter over kan op kunstvoeding, maar dat voelt niet goed.
Heeft iemand nog een idee/ tip/ advies?
Gast- Gast
PM,ik weet hoe frustrerend het is maar waarom wil je over op kv dan? Dat gaat denk ik niks uitmaken of in ieder geval heb je geen garantie op meer ritme en doorslapen. Ik heb helaas geen tips voor je.. maar hou je zelf wel in de gaten dat je er zo niet aan onderdoor gaat! Doe je rustig aan? Kan niemand de jongens een keer opvangen zodat je eens bij kan tanken?
Sorry,heb je nou niet bepaald geholpen met mijn stukje..
Sorry,heb je nou niet bepaald geholpen met mijn stukje..
sheila123- Prater
Scheelt in elk geval tijd met kolven. Als ze, zoals nu, wéér liggen te huilen kan ik ook gewoon slecht kolven.
Zei het pas nog tegen iemand, dat ik het best als zwaar ervaar op het moment, en toen kreeg ik de reactie; "Je moet er vooral niet aan toegeven, dat wordt het allemaal maar erger. Niet zeuren en gewoon je schouders er onder hoor".
Dus ik zal echt niet zo snel meer toegeven dat het zwaar is.
Zei het pas nog tegen iemand, dat ik het best als zwaar ervaar op het moment, en toen kreeg ik de reactie; "Je moet er vooral niet aan toegeven, dat wordt het allemaal maar erger. Niet zeuren en gewoon je schouders er onder hoor".
Gast- Gast
Oh herkenbaar of als ze iets zeggen in de trant van: het is een fase,het gaat wel over...nee daar ben je geholpen mee....ProudMama schreef:Scheelt in elk geval tijd met kolven. Als ze, zoals nu, wéér liggen te huilen kan ik ook gewoon slecht kolven.
Over het overstappen. Ik combineer nu zelf en heb veeeel meer rust gekregen. Zou dat voor jou geen optie wezen? Want je moet er zelf niet aan onderdoor gaan...
sheila123- Prater
Mmmm je jongens zijn denk ik nog iets te jong daarvoor eigenlijk....ze zeggen dat combineren het best te doen is vanaf een maand of 4...
Ja...en borstvoeding is wel het allerbeste...ik kan daar voor jou geen beslissing in maken...
Nogmaals een knuffel! Ik vind het al mega knap wat je tot nu toe al voor je ventjes hebt gedaan! Petje af!
Ja...en borstvoeding is wel het allerbeste...ik kan daar voor jou geen beslissing in maken...
Nogmaals een knuffel! Ik vind het al mega knap wat je tot nu toe al voor je ventjes hebt gedaan! Petje af!
sheila123- Prater
@vc, zijn jullie in Canada getrouwd? Gefeliciteerd dan nog met je 1 jarig jubileum.
@PM, Jammer dat ze niet meer drinken dan 140 cc. M. drinkt momenteel 6 x per dag aan de borst ipv 5.
Maar dat is niet erg, ik kolfde volgens mij ook 6 of 7 keer per dag.
Wel stom geweest, had om kwart over 10 gekolft en M. om half 12 laten drinken maar hij had er niet genoeg aan. Moest ik hem toch nog afgekolfde melk geven.
Ga morgenochtend wel kolven direct na de voeding.
Ik heb voor morgen avond een flesje nodig en wil de vriezer voorraad ook gaan vullen omdat ik over 3 a 4 weken weer moet werken.
@scheila, hoeveel flessen geef je nu?
Je hebt natuurlijk al een kindje rondlopen. Dat lijkt me ook zwaar.
Vanmorgen naar het CB geweest om extra te wegen, M. is in 3 weken 425 gr aangekomen en weegt nu 5035. Volgende week 3 maanden afspraak en dan kijken of hij 100 gram ong aankomt.
@PM, Jammer dat ze niet meer drinken dan 140 cc. M. drinkt momenteel 6 x per dag aan de borst ipv 5.
Maar dat is niet erg, ik kolfde volgens mij ook 6 of 7 keer per dag.
Wel stom geweest, had om kwart over 10 gekolft en M. om half 12 laten drinken maar hij had er niet genoeg aan. Moest ik hem toch nog afgekolfde melk geven.
Ga morgenochtend wel kolven direct na de voeding.
Ik heb voor morgen avond een flesje nodig en wil de vriezer voorraad ook gaan vullen omdat ik over 3 a 4 weken weer moet werken.
@scheila, hoeveel flessen geef je nu?
Je hebt natuurlijk al een kindje rondlopen. Dat lijkt me ook zwaar.
Vanmorgen naar het CB geweest om extra te wegen, M. is in 3 weken 425 gr aangekomen en weegt nu 5035. Volgende week 3 maanden afspraak en dan kijken of hij 100 gram ong aankomt.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
J krijgt zijn eerste tandje!
Smaragdje- Ratel
@ Smaragdje, Jeeeeyyy!!! Wat leuk! Merk je ook wat aan hem of heeft hij er verder geen last van?
@ VC, gefeliciteerd met jullie 1 jarig jubileum! Jullie zagen er mooi uit samen!
@ Happydobby, ja ik had je foto's al gezien. Zo leuk al die kindjes bij elkaar!
Joh, alle kindjes worden groot, dus geniet er maar van nu hij nog klein is.
Nu gaat het bij A. ineens wel snel. Ze heeft heel lang in 50 gezeten en heel kort in 56. Ze heeft nu 62 maar denk dat het ook niet lang meer gaat duren voor ze in 68 past. Moet eigenlijk nog broekjes maat 62 kopen want ze heeft er niet zoveel, maar vind dat eigenlijk zonde omdat ze het dan heel kort aan kan. Koop ik liever wat groters...
Bestel jij je foto's op internet en plak je ze echt nog ouderwets? Ik zit te denken om een boek te maken zodra A. 1 jaar is. Dan kan ik voor een heel jaar een boek maken. Hoewel... ik kan ook alvast beginnen en elke keer er wat bij doen...
@ PM, wat vervelend dat je zo moe bent. Maar wel logisch.
Ik vind het super knap van je dat je het toch even doet zo met je twee kleintjes. En dan ook nog borstvoeding! Pfff, ik zou er ook moe van worden!
Zelf geef ik A. al vanaf de geboorte flesvoeding. Ze groeit heel goed, is nooit ziek (even afkloppen) en slaapt lekker door en huilt weinig.
Ja tuurlijk is bv het beste maar als je er zelf bijna aan onderdoor gaat?
Ik maak een flesje, geef het haar en klaar. Of mijn man zegt; "joh, ik doe het wel even." Hij vind het ook leuk om te doen.
Maar het is natuurlijk je eigen gevoel. Als jij bv wil blijven geven kun je niet anders dan je schouders eronder zetten, maar vind het wel een beetje een "lompe" opmerking van iemand om dat zo te zeggen. Het is allemaal niet niks.
Succes meis!
@ Sheila, doe maar lekker rustig aan hoor! Geeft toch niet als je niet constant hier te vinden bent? (mij zijn jullie toch ook niet vergeten gelukkig!?) haha!!
Nou meiden, ik ga er weer vandoor. Er wordt hier een klein meisje wakker!!
Chelle- Prater
- Aantal berichten : 783
Punten : 868
@ Chelle, ik merk niet echt wat aan hem, gelukkig. Volgens mij heeft hij er nog niet echt veel last van. Vorige week was hij wel anders dan anders, dus misschien was dat er ook al wel van.
Smaragdje- Ratel
PM: Als je twijfelt zou ik lekker gaan combineren of helemaal stoppen met de BV. zodat jij ook de rust vindt en het plezier weer terugvindt bij je jongens.
Ik sta ook op het punt om te gaan combineren niet omdat ik het kolven als een straf zie maar gewoon omdat ik in een week tijd 3 kilo ben afgevallen en ook niet heel erg lekker in mijn vel zit. Maar ik twijfel of ik deze week over ga of toch nog even wacht tot volgende week als ik bij het cb ben geweest.
Morgen kom ik uitgebreid reageren maar heb soms echt geen tijd en ben dan ook blij als ik op de bank zit. Het werken is ook hardstikke druk en daarbij ook nog een dwarse peuter werkt ook niet erg mee.
En komt nog bij dat ik niet lekker in mijn vel zit. Heb het gevoel dat ik ieder moment in janken uitkan barsten en S. die test mij dan ook nog uit wat ik er dan soms echt niet bij kan hebbe.
Ik sta ook op het punt om te gaan combineren niet omdat ik het kolven als een straf zie maar gewoon omdat ik in een week tijd 3 kilo ben afgevallen en ook niet heel erg lekker in mijn vel zit. Maar ik twijfel of ik deze week over ga of toch nog even wacht tot volgende week als ik bij het cb ben geweest.
Morgen kom ik uitgebreid reageren maar heb soms echt geen tijd en ben dan ook blij als ik op de bank zit. Het werken is ook hardstikke druk en daarbij ook nog een dwarse peuter werkt ook niet erg mee.
En komt nog bij dat ik niet lekker in mijn vel zit. Heb het gevoel dat ik ieder moment in janken uitkan barsten en S. die test mij dan ook nog uit wat ik er dan soms echt niet bij kan hebbe.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
HD,ik geef nu 2 x een flesje. S'morgens 1 en s'avonds 1. Rest drinkt ze aan de borst. Dit is momenteel nog zo'n 4 x per dag en s'nachts dan ook nog. Ja het is mega pittig met een 2 jarige erbij maar ook ontzettend leuk! Fijn dat M. Goed is aangekomen!
Smaragdje,aah een eerste tandje! Zo lief! Is het een ondertandje? Staat zo schattig straks! Gelukkig heeft hij er niet veel last van.
Chelle,nee hoor ik was je in ieder geval niet vergeten haha! Hoe gaat het verder met je meisje? Doet ze het goed? F. En A. Schelen maar een paar dagen he zo leuk! F. Is nu druk bezig met de spraak,het gaat hier van tatata,kaka en zelfs al de p-klank van papa zeg maar zo lief dat gebrabbel!! Wie weet hebben we hier weer een snelle prater!
BB,je omschrijft precies de dingen die bij mij de doorslag gaven om te combineren. Ik vind dat bv wel leuk moest blijven. Hier ging het ten koste van mezelf en voel me nu al 10x beter! Combineer nu ruim een maand en het voelt helemaal goed en ook zo fijn dat papa ook es een flesje kan geven! Doe rustig aan. Het is pittig he zo met een peutermeisje om je heen. Ik ervaar hetzelfde.
Zo ik ga er maar eens lekker vroeg op vanavond. Even weer bijtanken! Kom morgen wel weer ff om het hoekje kijken hier
Smaragdje,aah een eerste tandje! Zo lief! Is het een ondertandje? Staat zo schattig straks! Gelukkig heeft hij er niet veel last van.
Chelle,nee hoor ik was je in ieder geval niet vergeten haha! Hoe gaat het verder met je meisje? Doet ze het goed? F. En A. Schelen maar een paar dagen he zo leuk! F. Is nu druk bezig met de spraak,het gaat hier van tatata,kaka en zelfs al de p-klank van papa zeg maar zo lief dat gebrabbel!! Wie weet hebben we hier weer een snelle prater!
BB,je omschrijft precies de dingen die bij mij de doorslag gaven om te combineren. Ik vind dat bv wel leuk moest blijven. Hier ging het ten koste van mezelf en voel me nu al 10x beter! Combineer nu ruim een maand en het voelt helemaal goed en ook zo fijn dat papa ook es een flesje kan geven! Doe rustig aan. Het is pittig he zo met een peutermeisje om je heen. Ik ervaar hetzelfde.
Zo ik ga er maar eens lekker vroeg op vanavond. Even weer bijtanken! Kom morgen wel weer ff om het hoekje kijken hier
sheila123- Prater
@BB: Geniet maar lekker van een avondje rust! 3 kilo in een week is wel veel, en wat ik me van foto's van je kan herinneren ben je al erg slank dus heb je weinig reserve. Waarom wil je wachten met een beslissing tot je bij het CB bent geweest? Je hebt nu al ruim 4 maanden fulltime gekolfd, dat is echt een hele prestatie! Sterkte met je keuze.
@PM: Ik zou denk ik ook gaan combineren, dit is toch niet vol te houden? Je moet ook aan jezelf denken. Ik weet dat je liever volledige bv geeft, maar zo ga je er zelf aan onderdoor. Zeker als je man zoveel moet werken en je er veel alleen voor staat.
KV is idd geen garantie op doorslapen etc, maar dan hoef je igg niet meer zoveel te kolven. Drinken ze eigenlijk nog aan de borst? Dat scheelt natuurlijk ook veel tijd.
Wat een vervelende reactie kreeg je toen je aangaf er doorheen te zitten. Af en toe moet je toch gewoon aan kunnen geven dat het zwaar is. Daar veranderd de situatie niet mee, maar het is toch fijn er even over te praten. Gelukkig is er het forum.
@HD: ja we zijn in Canada getrouwd. Mijn schoonouders waren op bezoek en mijn eigen ouders hebben alles gevolgd via de webcam
@Smaragdje: Hopelijk krijgt J geen last van zn tandje. D heeft er inmiddels 6 en heeft er eigenlijk ook nooit last van.
Dat was even uit mn hoofd. Mijn man is klaar met D naar bed leggen, dus ik doe de laptop uit en ga lekker op de bank hangen.
@PM: Ik zou denk ik ook gaan combineren, dit is toch niet vol te houden? Je moet ook aan jezelf denken. Ik weet dat je liever volledige bv geeft, maar zo ga je er zelf aan onderdoor. Zeker als je man zoveel moet werken en je er veel alleen voor staat.
KV is idd geen garantie op doorslapen etc, maar dan hoef je igg niet meer zoveel te kolven. Drinken ze eigenlijk nog aan de borst? Dat scheelt natuurlijk ook veel tijd.
Wat een vervelende reactie kreeg je toen je aangaf er doorheen te zitten. Af en toe moet je toch gewoon aan kunnen geven dat het zwaar is. Daar veranderd de situatie niet mee, maar het is toch fijn er even over te praten. Gelukkig is er het forum.
@HD: ja we zijn in Canada getrouwd. Mijn schoonouders waren op bezoek en mijn eigen ouders hebben alles gevolgd via de webcam
@Smaragdje: Hopelijk krijgt J geen last van zn tandje. D heeft er inmiddels 6 en heeft er eigenlijk ook nooit last van.
Dat was even uit mn hoofd. Mijn man is klaar met D naar bed leggen, dus ik doe de laptop uit en ga lekker op de bank hangen.
Vancity_girl- Prater
@ sheila, leuk ja dat onze kleintjes maar een paar dagen schelen. Denk dat jouw kleintje sneller met praten zal zijn. Hier zit ze veel te babbelen maar ze heeft het ook erg druk met allemaal opzetten. Zo grappig! Tot nu toe gaat bij haar alles volgens "het boekje" en loopt ze niet echt voor op iets.
Maar oh wat is A een lekker meisje. Wat kun je toch verliefd zijn op je kind hè? Haha!
@ vg, veel plezier met relaxen vanavond. Ik lig ook al lekker onderuit.
@ BB, vervelend dat je niet lekker in je vel zit zeg! En ook nog afgevallen. Jij ben ook best slank toch? Dan kun je niet ook nog eens een paar kilo missen. Dat is o.a. de reden dat ik geen bv ben gaan geven. Mijn lichaam zou dat niet trekken.
Rustig aan he meis, wel ook aan jezelf denken hoor!
Maar oh wat is A een lekker meisje. Wat kun je toch verliefd zijn op je kind hè? Haha!
@ vg, veel plezier met relaxen vanavond. Ik lig ook al lekker onderuit.
@ BB, vervelend dat je niet lekker in je vel zit zeg! En ook nog afgevallen. Jij ben ook best slank toch? Dan kun je niet ook nog eens een paar kilo missen. Dat is o.a. de reden dat ik geen bv ben gaan geven. Mijn lichaam zou dat niet trekken.
Rustig aan he meis, wel ook aan jezelf denken hoor!
Chelle- Prater
- Aantal berichten : 783
Punten : 868
Tja waarom ik wacht weet ik eigenlijk ook niet... Vindt het gewoon moeilijk. Wil het allerbeste voor mijn ventje. Ik weet dat ik er alles aan heb gedaan om hem de juiste voeding te geven. Maar moet ook aan mij zelf denken natuurlijk Bij S. ben ik met 3 maanden gaan combineren omdat ik teveel afviel en nu wilde ik het ook volhouden tot mijn lichaam tegenging sputteren. Hou het nu zo 17 weken vol en dan ook nog kolven.
En ben altijd al vrij slank geweest ja.
Sheila: Hier geeft papa al de flesjes omdat ik alles natuurlijk kolft. Maar ik ervaar het best als pittig ja. Zou het zo weer overdoen hoor. Als je me begrijpt maar ik zal niet zeggen dat het makkelijk is met een meisje van 2 erbij.
En ben altijd al vrij slank geweest ja.
Sheila: Hier geeft papa al de flesjes omdat ik alles natuurlijk kolft. Maar ik ervaar het best als pittig ja. Zou het zo weer overdoen hoor. Als je me begrijpt maar ik zal niet zeggen dat het makkelijk is met een meisje van 2 erbij.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
@ Vancity_girl, vinden jouw ouders het niet jammer dat ze er niet bij waren op jullie trouwdag? Wat fijn dat D er eigenlijk nooit last van gehad heeft, hoop dat het bij J net zo zal gaan.
@ Sheila, je ziet nu een heel klein puntje. Het is inderdaad een ondertandje, zijn linker voortandje
@ Sheila, je ziet nu een heel klein puntje. Het is inderdaad een ondertandje, zijn linker voortandje
Smaragdje- Ratel
Meiden, help!
Na 3 gebroken nachten waarin Y. tussen 1 en 4/5 uur klaarwakker is en alleen maar kan krijsen is het nu zover dat hij niet wil slapen Alles al geprobeerd, maar hij kan alleen maar krijsen en zich helemaal overstuur maken.
Wat moeten we hier nou mee
Na 3 gebroken nachten waarin Y. tussen 1 en 4/5 uur klaarwakker is en alleen maar kan krijsen is het nu zover dat hij niet wil slapen Alles al geprobeerd, maar hij kan alleen maar krijsen en zich helemaal overstuur maken.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
PM, kan je niet ergens een gaatje vinden zodat er iemand op de kleintjes kan passen en jij even een paar uurtjes bij kan slapen. Is moeilijk natuurlijk als je om de 3 uur flesjes moet geven en moet kolven, want dan is er alweer een uur voorbij, en heb je nog maar 2 uur over. Ben je aan het twijfelen om te gaan combineren? Ik twijfel ook, maar dan niet vanwege de drukte maar vanwege de pijn. Ik ga vanavond weer proberen hem aan te leggen, ik hoop dat het dan minder pijnlijk is, het is wel een heel stuk hersteld. De vorige keer na 2 dagen kolven was de pijn aanzienlijk minder. Ik ga ervoor om de 3 maanden vol te maken met volledige bv, en daarna te gaan combineren.
Ik heb nog twee foto's van nu in het fototopic gepost.
Ik heb nog twee foto's van nu in het fototopic gepost.
Gast- Gast
Annie24 schreef:Meiden, help!
Valt hij bij jou op schoot ook niet in slaap?
Smaragdje- Ratel
Smaragdje schreef:Annie24 schreef:Meiden, help!
Nope; ben bang dat het een heeeeeeeeeeleeeeeeee lange nacht gaat worden. *al moet hij toch OOIT een keer in slaap vallen?* En dan maar hopen dat hij ook blijft slapen
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Annie24 schreef:Smaragdje schreef:Annie24 schreef:Meiden, help!
Nope; ben bang dat het een heeeeeeeeeeleeeeeeee lange nacht gaat worden. *al moet hij toch OOIT een keer in slaap vallen?* En dan maar hopen dat hij ook blijft slapen
Dat was ook mijn tip op schoot in slaap laten vallen. Wat hier ook helpt is ernaast gaan liggen. ( wij hebben een matras op de babykamer liggen) maar dat zal bij jullie dan ook wel niet helpen. Valt hij in slaap in de auto? Anders wat rondjes rijden? Pff lastig hoor. Sterkte ermee
Vancity_girl- Prater
Annie ik heb helaas geen tip, maar ik wil je veel sterkte wensen!
Gast- Gast
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met kids uit 2011
» Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: