Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids uit 2011

+19
Flip Fluitketel
woezel
Novalee
Liadan
Meeko
koNijntje
schuddebuikje
Darius
Bruintje Beer
sheila123
Vancity_girl
Pien
Happydobby
Chelle
Kat1980
Annie24
Smaragdje
Steep
Limburg85
23 plaatsers

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2011 - Pagina 21 Empty Re: Mama's met kids uit 2011

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 11:44

Voor ons was het anderhalf uur rijden.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Kat1980 di 8 nov 2011 - 20:24

Zo, weer een lekker dagje vrij!
Afgelopen zondag bij een vriendin geweest en daar nog even met de kids naar de kinderboerderij geweest. J vond het helemaal leuk, vooral het reuze zwijn dat ze hadden. Maandag op het kdv had hij daar ook uitgebreid over verteld, terwijl hij daar normaal zo stil is.
Maar goed, die vriendin vertelde me ook toen de mannen even druk waren, dat ze besloten hebben om voor een kindje te gaan. Zij wilde wel al langer, maar omdat hij 7 jaar jonger is was hij er nog niet klaar voor. Nu hopen dat het snel raak is, want heb wel zin om te gaan babyshoppen Very Happy Moet toch wat he, nu mijn eigen kids zo groot worden.
Verder afgelopen weekend ook al alle inkopen voor sinterklaas gedaan. Beetje jammer dat er dan maandag een folder van intertoys op de mat ligt met kortingsbonnen van 15% Mad Maar goed, we moeten nog een cadeau voor T's verjaardag en anders geef ik ze wel aan opa en oma, aangezien die nog wel de sinterklaas cadeaus moeten kopen.

Annie: Goed dat ze toch gaan testen of Y misschien een allergie heeft. Ben benieuwd of er wat uitkomt. In ieder geval fijn dat die vette creme al werkt en zijn huidje weer lekker zacht is (en jouw handen ook Wink )
Hoe is het nu met Y en de hoge koorts? Dus er komen nu 4 tanden bij hem aan?

Chelle: Ik ben van werken op het kdv veel grotere groepen gewend, dus qua aantal kids valt dit dan nog wel mee. Het nadeel is alleen dat je niet echt pauze hebt, omdat ik constant kids wakker heb. Dus dat is dan wel aanpoten, maar ik geniet er zeker van.
Gaat het slapen nog steeds goed nu je de puckababy probeert af te bouwen?
Volgens mij mag liga ook pas vanaf 10 maanden. Je hebt liga eerste stap, maar die is alleen bedoeld om te verkruimelen in het fruithapje. Op de doos van liga tweede stap staat dat hij pas vanaf 10 maanden zo gegeten mag worden. Je hebt ook nijntje koekjes, maar die zijn pas vanaf 8 maanden. Of inderdaad wat Annie zegt, dan maar rijstewafels of berenkoekjes geven.

Woezel: Balen dat iedereen de buikgriep heeft gehad. Wat lekker dat E zo geniet van al die vaste voeding. Wat worden ze dan groot he!

PM: Tip tegen vlekken, een nacht weken in vanish oxi action.

Limburg: Volgens mij zat T rond de leeftijd van R ook op 2 slaapjes (en nu nog steeds), maar als hij niet lang genoeg sliep redde hij dat niet. Kan je R ’s morgens niet langer wakker houden, zodat hij het wel redt met 2 slaapjes? T slaapt nu ongeveer op vaste tijden, om 10 en 15 uur. Ik lees nu dat hij eerst de fles moet hebben gehad voor hij slaapt. Kan je hem niet bv iets anders geven, beetje fruit of een rijstewafel, voordat hij gaat slapen.

Smaragdje: Heb de foto gemist, maar wat leuk dat J tandjes heeft. En ook al achteruit schuiven. Dat was bij J het begin van tijgeren, dus dat zal bij jullie ook niet lang meer duren.

HD: Fijn dat het werken je goed bevalt. J was hier ook een handenbindertje, maar T is natuurlijk vanaf het begin gewend dat hij soms moet wachten omdat hij een oudere broer heeft. Die is dus super makkelijk. En wat als je M in de box legt en er zelf naast blijft zitten, vindt hij het dan wel leuk? Kan je het zo misschien langzaam opbouwen zodat je uiteindelijk ook even wat kan doen als hij in de box speelt.
Goh, woon je in de buurt van de eemhof? Zal zo eens op hyves kijken waar je dan woont. Straks woon je nog dicht bij me in de buurt ook, want de eemhof is hier ook maar 40 minuten vandaan.

Kruumel: Kan me voorstellen dat het weer even wennen is om te werken. Fijn dat het weekendje centerparcs zo leuk was.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Chelle wo 9 nov 2011 - 7:58

Hi dames!!

@ Annie, ja weet ik veel. haha! Iedereen zit me steeds te vertellen dat ik niet zo moeilijk moet doen en A. gewoon van alles moet geven. Dus tja, ik begin heel snugger met het soppen op een liga voor 4+ maanden. Tja, dát moest ik nou net níet doen. haha! Ik denk dat ik voortaan lekker van mijn eigen gevoel uit ga.
Maar stikte Y. dan niet toen hij voor het eerst die berenkoekjes at?
A. heeft vandaag ook weer op een broodkorstje gesabbeld. Dat ging gepaard met een hoop gekokhals. haha! Maar ze vond er ook nog niet zoveel aan.

@ HD, wat lief dat M. zo leuk naar de gitaar luistert. Mooi dat jij dan even wat voor jezelf kan doen. Hoe laat gaat M. dan altijd slapen? Ik vind het heerlijk nu A. om 19.00 uur de laatste fles krijgt en dan lekker gaat slapen. Dat is wel wat anders dan de laatste fles om 22.00 uur. Sleep

@ Smaragdje, nee hoor, hier staat ook op dat je het moet kruimelen. Maar iedereen zei tegen me dat het wel gewoon kon en dat het lekker was om op te sabbelen. Zelfs het CB zei gister dat het gewoon kan. confused

@ Kruumel, wat leuk een vip-huisje voor dat geld! Ik had ook zo'n bon uit de felicitasdoos, maar bij mij zat er geen code bij. Ik heb het dus maar weg gegooid. We hebben voor in maart geboekt bij center parcs. Helaas zonder de korting. :-(

@ Kat, leuk dat je vriendin en haar vriend voor een kindje gaan! Kun je lekker weer een beetje alles meemaken en zo. Krijg je zelf dan eigenlijk niet weer de kriebels?
Hoe was je vrije dagje vandaag?
Het afbouwen met de puckababy gaat aardig. Heb vanavond maar eens beide armpjes eruit gelaten. Tot nu toe slaapt ze nog niet maar dat komt wel. Even kijken hoe het vannacht gaat. Ik ben morgen vrij dus vind het niet zo heel erg als ik er een paar keer uit moet vannacht.

Ik ga nu lekker gtst kijken met een koppie thee en marsepein (van de bakker!) Jammiee!!
Fijne avond allemaal!!!
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Smaragdje wo 9 nov 2011 - 10:03

Menner ligt heerlijk te slapen, is weer eens wat anders, want de afgelopen dagen was het steeds pas rond 12 uur. Blijkbaar is hij heel erg moe van het achteruit schuiven op de grond bij opa en oma.

@ Chelle, een soepstengel of een rijstwafel is hier een groter succes. Misschien dat eens proberen!

@ Kat, wat denk je er van om zelf nog een kindje te nemen ;-) Maar ik hoop voor jouw vriendin ook dat het snel zo mag zijn! De foto van J zijn tandje staat ook op mijn hyves hoor smile

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173

Bericht  Smaragdje wo 9 nov 2011 - 11:59

Te vroeg gezegd...hij is weer klaar wakker. Hij zei een paar keer mama als woord klinkent. Nu moet die nog doorkrijgen dat ik dat ben Very Happy

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Chelle wo 9 nov 2011 - 19:10

Smaragdje schreef:Te vroeg gezegd...hij is weer klaar wakker. Hij zei een paar keer mama als woord klinkent. Nu moet die nog doorkrijgen dat ik dat ben Very Happy

Is hij uiteindelijk wel lekker gaan slapen? Lief dat ie al een beetje mama zegt. Hij weet vast wel dat jij dat bent... Wink
Geef jij J dan een hele rijsttafel of soepstengel, of kleine stukjes? En broodkorst, ook een langer stuk? (moet nog erg wennen merk ik. Haha! Zeker na de ervaring met de stik-liga...)
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Bericht  koNijntje wo 9 nov 2011 - 20:25

Chelle schreef:
Smaragdje schreef:Te vroeg gezegd...hij is weer klaar wakker. Hij zei een paar keer mama als woord klinkent. Nu moet die nog doorkrijgen dat ik dat ben Very Happy

Is hij uiteindelijk wel lekker gaan slapen? Lief dat ie al een beetje mama zegt. Hij weet vast wel dat jij dat bent... Wink
Geef jij J dan een hele rijsttafel of soepstengel, of kleine stukjes? En broodkorst, ook een langer stuk? (moet nog erg wennen merk ik. Haha! Zeker na de ervaring met de stik-liga...)

dat is me nog al wat.. :P
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  Happydobby wo 9 nov 2011 - 22:09

@Kat, jij woont in D toch? En ik woon in A. haha, dat is niet ver.
Ik leg M. smorgens in de box na de voeding en dan vermaakt hij zich, ik kan dan aakleden opmaken. Rond half 10 kleed ik hem aan en daarna doet hij een slaapje.
Gisteren ging het goed, steeds in het schommelstoeltje zonder mopperen en hij viel in slaap.

@Chelle, ik voed om 19.00, 19.30 en dan gaat hij naar bed, dan voed ik 22.30 nogmaals. Dit gaat nu zonder sputteren en huilen, hij huilt ook niet meer als ik hem naar bed breng.
Pas had ik hem 21.00 uur geveod en naar bed gebracht maar toen kwam hij om 5.45 uur.

@Smaragdje, zegt hij al papa dan? Daar beginnen ze toch vaak mee?

Morgen de bruiloft van mijn zwager en schoonzusje, mijn vriend vind het maar niks, hij is geen fan van zijn schoonzusje en had altijd de hoop dat het uit zou gaan, maar toen ze zwanger raakte heeft hij de hoop al een beetje laten varen, nou is hij ook nog getuige dus wel moeilijk voor hem.
Verder wilde wij ook onze bruiloft gaan regelen maar dat gaat niet zolang die van hun niet geweest is, volgende week gaan we er samen eens voor zitten en kijken naar datums en locaties.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Chelle wo 9 nov 2011 - 22:21

koNijntje schreef:
Chelle schreef:

Haha!, ja weet ik veel! nerd
Als ik zie wat A. aan fruit eet zou ik niet verbaasd zijn als ook een hele rijstewafel naar binnen zou kunnen. Laughing
Maar ik bedoel eigenlijk, geven jullie grotere stukken of juist kleine stukjes (wat ze dan sneller in 1 keer in het mondje stoppen).
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Bericht  koNijntje wo 9 nov 2011 - 22:25

Chelle schreef:
koNijntje schreef:
Chelle schreef:

Als ik zie wat A. aan fruit eet zou ik niet verbaasd zijn als ook een hele rijstewafel naar binnen zou kunnen. Laughing
Maar ik bedoel eigenlijk, geven jullie grotere stukken of juist kleine stukjes (wat ze dan sneller in 1 keer in het mondje stoppen).

wat betreft een rijstwafel heb ik eigenlijk ook geen idee,
maar een rijsttafel is wel erg veel Wink
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  Smaragdje do 10 nov 2011 - 1:26

Jeej, precies een maand naar meneer zijn eerste tand is er nu een miniscuul puntje van zijn vierde tand zichtbaar! Vandaag heeft hij ook redelijk brood gegeten! Gister goed groente, dus gaat de goede kant op Very Happy

@ Chelle, Ik geef J meestal een halve rijstkoek, zodat hij deze goed vast kan pakken. Het verschilt hoeveel hij hiervan eet. Hij heeft het ook nog maar 2x op, alleen vindt hij het heerlijk! Van een soepstengel of een broodkorst geef ik ook een wat groter stuk, zodat hij het goed kan vastpakken. Stukjes eraf krijgen lukt hem met zijn mond toch wel!

@ Happydobby, veel plezier morgen en bij de voorbereidingen van jouw huwelijk! Maar nee, hij zegt nog niets wat op papa lijkt. Dit is ook niet zo bewust hoor, daar ga ik in iedergeval van uit. Toch geniet ik ervan voor zolang het duurt ;-) (mama is blijkbaar belangrijker dan papa angel )

Laatst aangepast door Smaragdje op do 10 nov 2011 - 4:51; in totaal 1 keer bewerkt

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 2:34

Kat, ik heb dat ook altijd, dat iets wat ik gekocht heb daarna afgeprijsd is of er kortingsbonnen zijn... vervelend he!

Chelle, je hoefde de code helemaal niet in te geven. Je kon boeken via de link en dan kreeg je vanzelf de korting. Jammer dat jullie al geboekt hebben voor de volle prijs!
Waar gaan jullie in maart naar toe?

Happydobby, heel veel plezier op de bruiloft. Is ook wat dan, als je vriend getuige is terwijl hij zijn schoonzus niet mag... Waarom kunnen jullie je bruiloft niet plannen als die van hun nog niet is geweest? Veel plezier dan als jullie na morgen kunnen gaan beginnen met plannen! Is heel erg leuk!

Smaragdje, het schiet wel op met de tandjes!

All, zojuist heeft M. z'n tweede spuitjes gehad...zielig!! Hij moest heel hard huilen, maar toen ik m op het aankleedkussen aan aan het kleden was lachte hij alweer. Thuis meteen de fles gegeven en na het boeren viel hij op mn arm in slaap. In bed gelegd zonder wakker te worden en hij ligt nu lekker te slapen.

Gast
Gast

Bericht  Smaragdje do 10 nov 2011 - 3:43

@ Kruumel, is hij al weer wakker? Hopelijk krijgt hij geen last van zijn prikken!

Hier trouwens een slaapkop. Hij ligt nu al bijna twee uur te slapen, dat doet hij normaal nooit 's middags. Blijkbaar was hetzwemmen vanochtend heel vermoeiend!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Happydobby do 10 nov 2011 - 4:38

@Kruumel, mijn vriend heeft de vrijgezellenparty geregeld, gaat op de bruiloft optreden met een vriend, hier ging veel tijd in zitten. Verder zeuren zijn ouders over letterlijk alles. Had mijn vriend nieuwe schoenen gekocht zaten hun weer te klagen. Wij willen dus als hun getrouwd zijn pas gaan bespreken hoe wij het gaan doen en wanneer. Locaties bezichtigen. enzo.
Dat hij zijn schoonzus niet mag speelt ook al van het begin, je weet dat het een 1 eiige tweeling is en de band die ze hadden is sinds haar komst veranderd. Ze zat in het begin te stoken en toen ik in beeld kwam zat ze op hyves berichtjes te sturen naar een vriendin van mijn vriend dat ze me niet mocht. Die had ik gelezen dus dat maakte het niet makkelijk. Sindsdien praten we opervlakkig, meer niet.
Mijn schoonmoeder heeft vaak met haar gepraat maar dat hielp niet, ze hadden tegen mijn zwager gezegd dat ze haar niet mochten maar hij trok zich er niks van aan. Uiteindelijk bleek ze zwanger dus vandaar.

@Kruumel, ik moet maandag weer naar het cb, 4 maanden prikjes en dan ben ik er voorlopig vanaf.

@Smaragdje, lekker zeg, even tijd voor jezelf, hier is M. ook al 2 dagen makkelijk. Hij speelt zelf en slaapt ook goed.

Net wel een afspraak gemaakt bij de huisarts, hij gaat steeds meer spugen en het ruikt zuur. Ik moet hem steeds omkleden. Ik voed al zittend en hou hem rechtop maar het spugen word erger.
Hij huilt dan ook flink tijdens en na het drinken dus wil toch iets hebben tegen reflux

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Chelle do 10 nov 2011 - 4:43

@ Kruumel, sh*t, dat is dan behoorlijk balen! Ik neem ook niet altijd de tijd om dingen goed te lezen. Embarassed We gaan trouwens naar Landal Coldenhove. Ben benieuwd! Gaan we ook naar Burgers Zoo, dat is daar in de buurt. Very Happy

@ Smaragdje, ik ga niet trouwen hoor! Ben al 2 jaar getrouwd. Wink Happydobby gaat trouwen... :P

@ Happydobby, Veel plezier alvast op de bruiloft morgen!

Chelle
Chelle
Prater
Prater

Bericht  Smaragdje do 10 nov 2011 - 4:50

Chelle schreef:@ Kruumel, sh*t, dat is dan behoorlijk balen! Ik neem ook niet altijd de tijd om dingen goed te lezen. Embarassed We gaan trouwens naar Landal Coldenhove. Ben benieuwd! Gaan we ook naar Burgers Zoo, dat is daar in de buurt. Very Happy

@ Smaragdje, ik ga niet trouwen hoor! Ben al 2 jaar getrouwd. Wink Happydobby gaat trouwen... :P

@ Happydobby, Veel plezier alvast op de bruiloft morgen!

oeps Embarassed, maar even snel veranderd. Wat heb ik weer zitten opletten bij wat ik schreef.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 5:58

koNijntje schreef:
Chelle schreef:
koNijntje schreef:
Chelle schreef:

lol!

Gast
Gast

Bericht  Bruintje Beer do 10 nov 2011 - 6:28

Chell:dan ben je in maart lekker dichtbij!! Ik woon 10 km van Eerbeek vandaan.

Even snel. Hier zijn we nog steeds niet echt opgeknapt. D. heeft ontstoken oogleden gehad. Zijn grote zus had ze ook bleek het besmettelijk te zijn. Verder zijn we overgegaan op 4voedingen en dit gaat goed. Hij krijgt nu 2x 220 bv en240 KV. Verder is hij volgens mij ook toe aan vast eten. Hij zit altijd in zijn wipstoel aan tafel en sinds deze week maakt hij smakgeluiden maar toch moet hij even wachten.

Weten jullie al wat je met sinterklaas gaat geven? Ik vind het zo moelijk voor die kleintjes. Denk dat ik maarvan die grote sleutels ga geven waar geluid in zit.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Chelle do 10 nov 2011 - 6:32

ProudMama schreef:
koNijntje schreef:
Chelle schreef:
koNijntje schreef:
Chelle schreef:

lol!

Hahahaa!! Sjonge, ik zie nu pas wat je bedoelde. Lekker vlot ben ik weer... Handig zo'n telefoon met swipe die z'n eigen woorden maakt. nerd

@ BB, ik heb ook een ontstoken ooglid! Heerst zeker!? laughcry
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Bericht  Smaragdje do 10 nov 2011 - 6:50

Very Happy

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  woezel do 10 nov 2011 - 8:01

Je hebt van bambix ook kleine rijstwafeltjes. Hier krijgt ze alleen nog groente, fruit en brood.
Sinterklaas vind ik ook moeilijk, ik heb vandaag dat boek van gonnie en zijn vriendjes ofzo gekocht. Nog een klein boekje. En een spiegeltje met geluid. Heb nog het reuzenrad van little people leggen, maar de bewaar ik voor haar verjaardag

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Annie24 do 10 nov 2011 - 8:52

Chelle; wij geven deze rijstewafels van de Bambix:

Mama's met kids uit 2011 - Pagina 21 9FA6BE458723419C98324F8C2ED98922

In het begin at Y. er 1, althans hij sabbelde er 1 Laughing Nu eet hij er ongeveer 3 of 4 per keer. Het verschil met de rijstewafels voor volwassenen is niet alleen dat deze kleiner zijn, maar ook dunner.
Er staat trouwens 8 maanden op, maar Y. kreeg ze al vanaf 6 maanden. Soepstengels hoeftie niet, dat is te hard/scherp/puntig als er een stukje af is denk ik, want dan zet hij het op een gillen zodra het zijn mondje ingaat.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Kat1980 do 10 nov 2011 - 9:03

Volgens mij is er storm op komst, wat waren de kids druk vandaag! Nog 1 dagje en dan weer weekend. Gaan zaterdag gezellig naar een vriendin toe.

Chelle: Babykriebels, tja misschien als ze straks zwanger is of ik dat kleintje een keertje vast mag houden. Maar nu ben ik hier eigenlijk tevreden zoals het is, wie weet over een tijdje dat het weer gaat kriebelen.
Marsepein… Lekker, heb ik ook wel zin in!

Smaragdje: Ja, is inderdaad ook een idee om dan zelf lekker te kunnen baby shoppen Wink Zal op je hyves eens kijken. Maar J dus al 4 tanden? Hier is het al weer 2 maanden geleden dat de eerste 2 doorkwamen. Het lijkt er vaak op dat er boven nog iets moet komen, maar het schiet niet echt op.

HD: Ja, woon inderdaad in D. Mijn vriend werkt in A.
Fijn dat M zich steeds beter kan vermaken. Dus jullie hebben trouwplannen? Ik ben vorig jaar september ook gevraagd, maar we hebben nog steeds geen datum geprikt. Was het afgelopen jaar financieel ook niet haalbaar, dus nu even sparen en misschien over een jaartje. Maar eerst nog eens een datum prikken.

Kruumel: Blijft zielig he, die prikjes. T moet ook weer over een maand, maar ik moet dan werken dus gaat papa een keer met hem. Die weet alleen nog niet dat hij ook een prikje krijgt.

BB: Wij hebben de sinterklaascadeaus al staan. Vond het voor T wel heel moeilijk, omdat we van J al zoveel hebben liggen. Hij krijgt een pluche kegelspel en een vliegtuig van little people. En dan nog vanalles van opa en oma.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005

Bericht  Gast vr 11 nov 2011 - 9:56

Kat, mijn man kon niet mee, maar wilde ook niet. Hij kan het niet aanhoren als hij zo moet huilen! Hij vindt het zó zielig! (Mannen...hahaha)

Gast
Gast

Bericht  Smaragdje za 12 nov 2011 - 23:26

@ Kat, dat is zeker de manier om weer te mogen babyshoppen ;-) Dus geen babykriebels bij jou nog.
Zijn er al weer tandjes te bekennen?

@ Annie, een maandje geleden moest hij hier ook niets van soepstengels hebben. Nu smult hij ervan!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende