Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids uit 2011

+19
Flip Fluitketel
woezel
Novalee
Liadan
Meeko
koNijntje
schuddebuikje
Darius
Bruintje Beer
sheila123
Vancity_girl
Pien
Happydobby
Chelle
Kat1980
Annie24
Smaragdje
Steep
Limburg85
23 plaatsers

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2011 - Pagina 4 Empty Re: Mama's met kids uit 2011

Bericht  Smaragdje ma 10 okt 2011 - 9:45

Annie24 schreef:
Smaragdje schreef:
Annie24 schreef:Meiden, help!

Na 3 gebroken nachten waarin Y. tussen 1 en 4/5 uur klaarwakker is en alleen maar kan krijsen is het nu zover dat hij niet wil slapen Sad Alles al geprobeerd, maar hij kan alleen maar krijsen en zich helemaal overstuur maken.

Wat moeten we hier nou mee Sad

Valt hij bij jou op schoot ook niet in slaap?

Nope; ben bang dat het een heeeeeeeeeeleeeeeeee lange nacht gaat worden. *al moet hij toch OOIT een keer in slaap vallen?* En dan maar hopen dat hij ook blijft slapen Rolling Eyes

Ook niet als je hem op jou blote huid neer legt? Dat wilt hier soms ook wel eens helpen als hij zo'n bui heeft. Of hij valt hier in slaap als ik hem gewoon een keertje extra aanleg.

Anders weet ik het ook even niet, sorry. Heel veel succes met je mannetje in ieder geval!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 9:59

Ooo ik ben zo blij! Na een dag kolven heb ik M net weer aangelegd. En aan beide kanten zo goed als pijnloos! Zó fijn!

Gast
Gast

Bericht  sheila123 ma 10 okt 2011 - 18:54

BB,o ja natuurlijk jij hebt natuurlijk alles uit de fles. De beslissing om gedeeltelijk de fles te gaan geven was hier ook een hele moeilijke beslissing ook omdat hier nog nooit een pak kunstvoeding was gekocht. Het was voor mij totaal nieuw,heb J. Zoals je weet moeiteloos tot 11 maanden de borst gegeven. Je moet gewoon op gegeven moment de knoop doorhakken hoe naar dat ook voelt. Hier gaf het ook wat sneller de doorslag omdat F. Wat moeilijk aankwam. Nu voel ik me achteraf best wel schuldig omdat ze de eerste maanden mss wel meer had kunnen groeien... Sad maar ja das achteraf..maar wat een verschil wat 2 flesjes op een dag dan maken he! Succes met je keuze meis!

Annie,oh wat vreselijk en oh wat herkenbaar!! Ik heb met J. Ook hele nachten opgezeten. Ik heb ook alles geprobeerd...F. Is ook geen beste slaper dus ik heb helaas weinig tips voor je. Ik nam J. altijd bij me meer kon ik niet doen. Ik kon haar ook best laten huilen hoor maar ze hield het zo uren achtereen vol. Sterkte en hopelijk gaat het snel beter!

Kruumel,wat fijn dat hij nu helemaal pijnloos aan de borst kan drinken! Geweldig! Hopelijk blijft het zo goed gaan. Live voeden is erg fijn smile

Hier weer een vrij onrustige nacht gehad. Ik heb wat dat betreft 2 precies dezelfde kindjes qua slapen...helaas..ik hoop zo dat het nog veranderd anders ga ik nog heel wat voor mijn kiezen krijgen!
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  sheila123 ma 10 okt 2011 - 19:01

Oh ja ik vergeet nog wat te vertellen: gister heeft F. Voor het eerst groente gegeten. Ging al heel goed maar heb maar een paar hapjes gedaan maar denk dat het snel goed gaat komen! Wat een grote meid word het al! Ze eet al wel volledig fruit,al een heel potje (zo'n kleintje) ppffff vind het af en toe wel eens te hard gaat,ze zijn maar zo kort echt baby! Nog maar even en dan heeft ze het half jaar al bereikt! Moet wel zeggen dat het steeds en steeds leuker word I love you
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Bericht  Limburg85 ma 10 okt 2011 - 20:01

Goedemorgen meiden,

Hier nog steeds een zieke R. al had die vanochtend geen verhoging/koorts meer maar dat komt steeds in de loop van de dag. Wel hoest hij ontzettend veel, ook ’s nachts waardoor hij niet goed slaapt, hij piept ontzettend en heeft het moeilijk met ademhalen :-(. Wanneer ga je hiermee naar de dokter? Heb het idee dat die ook niet veel voor hem kan doen.

R. heeft het klappen in de handjes ontdekt, zo schattig vooral omdat die dan zelf de grootste lol heeft haha.

Vannacht heb ik over hem gedroomd dat hij zijn eerste woordjes zei en dat was ‘mama hallo’ haha.

Chelle, was de nacht van A. goed gegaan toen ze zo vroeg in bed lag?

Ik kan me jouw uggs nog wel voorstellen, ik wil ook uggs en dan de standaard in cognac kleur.

Kruumel, hoe gaat het nu met kloven? En hoe gaat het mentaal? Als je het zo vol kunt blijven houden en je kunt het mentaal goed aan, zou ik het vol blijven houden maar als je merk dat je er zelf niet meer goed bij voelt dan is het waarschijnlijk toch verstandiger om je plan bij te stellen, op een gegeven moment moet je voor je zelf het beste kiezen ook al wijk het af van hoe je het in gedachten had.

Ga even googlen welke uggs dat zijn, heb wel een idee, is dat met het rondje aan de zijkant en dat 1 kant een beetje naar beneden hangt?

Staat je foto van M. nog in het fototopic?

Vancity, ga je nog afspreken a.s. zondag? Wel jammer dat er maar zo weinig uiteindelijk kunnen maar ik ben zeker voor een nieuwe meeting en ik hoop meer meiden :-).

Nog gefeliciteerd met je 1 jarig huwelijk, gaat echt snel he! Wij zijn ook alweer 8 maanden getrouwd.

Je had laatst gereageerd op een vacature toch, niks meer van gehoord? Balen dat je weinig leuks kan vinden wat voldoet aan je eisen.

Smaragdje, die fase heeft R. vorige week gehad, die bleef maar rollen en proberen dingen te pakken die voor hem lagen en deze week rolt hij weer veel minder :-s.

Ik was juist zo geslaagd voor een trouwjurk met mijn zwangere buik maar ik moest ook heel vaak terug komen en steeds moest die kleiner gemaakt worden omdat mijn buik niet veel groeide :-(.

Wat leuk dat J. zijn 1e tandje krijg, welke is doorgekomen?

Happydobby, fijn dat M. goed is aangekomen!

PM, ik heb geen tips behalve dat ik denk dat ze met flesvoeding beter slapen, waarschijnlijk halen ze toch niet voldoende uit je bv maar jij moet de keuze maken hoe moeilijk het ook is maar je moet ook om je zelf denken!

Waarom zal je niet meer toegeven dat het zwaar is, is heel menselijk om het juist af en toe te geven, als je het constant zeg schiet je niks mee op maar het is nou eenmaal zwaar en zeker met 2 dus ook logisch dat je het juist af en toe kwijt wil

Bruintje Beer, ik zou als ik jouw was niet meer twijfelen en het gaan combineren, dit is een teken dat het te veel is voor je lichaam en je moet er natuurlijk niet aan onder door gaan! Maar is voor een ander heel makkelijk gezegd, wij hebben het gevoel er niet bij wat jij wel heb.

Annie, ik heb echt geen tips maar helaas is dit zo herkenbaar voor mij afgelopen 3 weken. Hier was het ineens na 3 weken over, misschien omdat weer meer fv zijn gaan geven of dat het ziek zijn nu eindelijk heeft doorgezet of dat de sprong eindelijk voorbij, ik heb echt geen idee hoe het komt dat hij ’s nachts weer goed slaapt. Kun je morgen nog terecht met hem bij de dokter?

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Smaragdje ma 10 okt 2011 - 21:29

@ Limburg, beterschap voor jouw mannetje, hopelijk blijft de koorts nu weg! Hij heeft dit toch al vaker gehad? Dan zou ik gewoon een keertje een afspraak maken met de dokter. Die vinden dat vast niet erg hoor!

Het houd je bezig hé zo'n rollend kindje dat het voor elkaar krijgt om zich van het kleed af te rollen. Gelukkig kan meneer ook makkelijk zelf weer terugdraaien.

Ik was in principe ook binnen een dag geslaagd voor mijn trouwjurk hoor, maar dat was nog een heel gedoe. Ze wilden een maat groter bestellen, maar doordat wij tegen de feestdagen aanzaten met onze trouwdag konden ze niet alles bestellen en ik was helemaal verliefd op één jurk. Ik wilde geen andere meer proberen. Hier hadden ze voor gebeld, maar die kregen ze pas weer eind januari.
Dus ze probeerde mij in andere jurken te krijgen, maar dat wilde ik echt niet. Uiteindelijk zagen wij in een boek een andere jurk (verschilde maar met twee dingetjes van de jurk waar ik zo weg van was), die vond ik ook geweldig. Deze hadden ze niet in de winkel en die was ook niet in Nederland. Ze zouden dus bellen of het nog ging lukken om die jurk te krijgen. Uiteindelijk werd ik die zelfde dag gebeld (er zijn echt een paar mensen druk mee bezig geweest Embarassed )dat ze de jurk uit Parijs over konden laten komen. Vandaar dat het hier nog een heel gedoe was ;-)

Links voor onder is aan het doorkomen. Is er bij R al wat te ontdekken?

Maar je gaat wel erg hard, van niets zeggen, naar een tweewoordszin ;-)

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Kat1980 ma 10 okt 2011 - 21:55

Smaragdje schreef:J krijgt zijn eerste tandje! Very Happy Very Happy

Spannend! Heeft hij er last van?
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 21:58

Limburg, er staan 3 foto's van M in het fototopic. Laat je even weten als je ze gezien hebt want ik wil ze vandaag weer weghalen.
Ja dat zijn lage ugg's met een knoop en zo'n flapje omlaag inderdaad. Moet je maar eens op die sire kijken die ik je gemaild heb.
M heeft nu alweer 3 voedingen uit de borst gehad. Het gaat weer goed. Ik denk dat ik de 3 maanden wel vol krijg. Als t weer pijnlijk wordt een dagje kolven.

Gast
Gast

Bericht  Kat1980 ma 10 okt 2011 - 21:58

Annie24 schreef:Meiden, help!

Na 3 gebroken nachten waarin Y. tussen 1 en 4/5 uur klaarwakker is en alleen maar kan krijsen is het nu zover dat hij niet wil slapen Sad Alles al geprobeerd, maar hij kan alleen maar krijsen en zich helemaal overstuur maken.

Wat moeten we hier nou mee Sad

Ik wou dat ik een tip voor je had. Misschien toch heel erg last van de uitslag. kan hij daar niet nog een keer een zalfje voor krijgen?

Bedankt voor de Zara tip trouwens! Heb er gisteren 2 broekjes besteld online. Alleen lastig dat je niet met ideal kan betalen, dus maar even mijn vriend's creditcard geleend angel
Vandaag krijg ik de name-it broekjes van ik en mijn kind binnen, dus ben benieuwd of ik nu de goede maat heb besteld.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Bericht  Kat1980 ma 10 okt 2011 - 22:02

ProudMama schreef:Scheelt in elk geval tijd met kolven. Als ze, zoals nu, wéér liggen te huilen kan ik ook gewoon slecht kolven.

Zei het pas nog tegen iemand, dat ik het best als zwaar ervaar op het moment, en toen kreeg ik de reactie; "Je moet er vooral niet aan toegeven, dat wordt het allemaal maar erger. Niet zeuren en gewoon je schouders er onder hoor".
Dus ik zal echt niet zo snel meer toegeven dat het zwaar is.

Pfff, wat een reactie zeg! Natuurlijk is het zwaar, kolven voor 2 kids, ze te eten geven, ze verzorgen etc.

Meid, als je er zelf aan onderdoor gaat, gewoon bv gaan combineren met kv of helemaal over op kv. Ik vond het bij beide jongens ook moeilijk om te stoppen met bv, maar ik denk maar altijd zo dat ze meer hebben aan een mama die lekker in haar vel zit.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Bericht  Kat1980 ma 10 okt 2011 - 22:06

VG: Nog gefeliciteerd met je 1 jarig jubileum!!!

Zo, en nu ga ik ophouden met het topic vervuilen met allemaal quotes en korte stukjes. Maar had even geen zin om een tweede scherm te openen en ik forum even tussendoor terwijl de kids op bed liggen. En ondertussen ook even mijn hyves achterstand ingehaald en nog op internet op zoek naar een bolderkar... Ja, ja, zwaar werk hoor...gastouder zijn :P

T heeft trouwens nu al voor de 3e dag diarree (tandjes???) met als resultaat 's ochtends na een lange nacht in je luier poepen als je net wakker wordt, waardoor je romper, pyjama, slaapzak en met een beetje pech ook nog je hoeslaken onder zit... Mama had vanmorgen om half 7 dus al weer een wasmachine aangezet!
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Bericht  Smaragdje ma 10 okt 2011 - 22:58

Kat1980 schreef:
ProudMama schreef:Scheelt in elk geval tijd met kolven. Als ze, zoals nu, wéér liggen te huilen kan ik ook gewoon slecht kolven.

Zei het pas nog tegen iemand, dat ik het best als zwaar ervaar op het moment, en toen kreeg ik de reactie; "Je moet er vooral niet aan toegeven, dat wordt het allemaal maar erger. Niet zeuren en gewoon je schouders er onder hoor".
Dus ik zal echt niet zo snel meer toegeven dat het zwaar is.

Pfff, wat een reactie zeg! Natuurlijk is het zwaar, kolven voor 2 kids, ze te eten geven, ze verzorgen etc.

Meid, als je er zelf aan onderdoor gaat, gewoon bv gaan combineren met kv of helemaal over op kv. Ik vond het bij beide jongens ook moeilijk om te stoppen met bv, maar ik denk maar altijd zo dat ze meer hebben aan een mama die lekker in haar vel zit.

Dit had ik nog niet gelezen, wat een belachelijke opmerking zeg! Doe wat goed is voor jou en je mannetjes.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje ma 10 okt 2011 - 23:00

Kat1980 schreef:
Smaragdje schreef:J krijgt zijn eerste tandje! Very Happy Very Happy

Spannend! Heeft hij er last van?

Nee, niet echt. Hij slaapt goed (alleen wat later dan eerst), eet en drinkt goed, is vrolijk, geen diarree etc. Daar ben ik dus blij mee en hoop dat dat zo blijft!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Limburg85 ma 10 okt 2011 - 23:09

Smaragdje, hij is idd vaak verkouden maar zo erg als nu nog nooit, hij piept ontzettend. Maar het lijkt tot nu een stuk beter met hem te gaan, hopelijk zet dit door.

Bij R. is heel veel bobbels te zien in zijn mond maar nog geen tandje, ben benieuwd wanneer ze hier komen.

Haha ja dat praten was echt raar en het klonk ook niet eens babyachtig, ben benieuwd of hij echt zo gaat klinken ;-).

Ja dat rollen he, je blijft er constant mee bezig want juist als je even je omdraait doen ze het.

Wat een gedoe met je jurk, gelukkig is het uiteindelijk allemaal wel gelukt! Hier maakte ze alle jurken helemaal zelf daarom was het geen probleem voor mij :-).

Kruumel, ik heb ze gezien, erg leuk om eens foto’s van M. te zien, mooi manneke is het!

Ja ik heb de site van de uggs al openstaan sinds je berichtje haha. Welke heb je nog meer?

Wat goed dat hij nu alweer uit de borst heeft gedronken, wel erg fijn dat het zo snel weer kan!

Kat, welke broekjes heb je bij Zara en Name-it besteld?

Wat sneu en vervelend dat hij diaree heeft, R. heeft ook al dagen afwisselend waterpoep maar gelukkig niet zo erg als een paar maanden geleden :-( maar ja R. is ziek en T. niet, heeft die er zelf geen last van en geen uitslag?

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Annie24 ma 10 okt 2011 - 23:26

Even snel in mijn pauze: Y. ging om 20 uur naar bed, maar sliep helaas pas om 22.30 uur. Daartussen was het alleen maar huilen en krijsen. Hij heeft gelukkig wel weer heel de nacht doorgeslapen, dus dat was voor papa en mama ook fijn angel

De afspraak bij de huisarts staat voor morgenochtend 9 uur. Vanmorgen heb ik wel op het kdv een goed gesprek gehad met de leidster en we hebben afgesproken dat we Y. voorlopig op een koemelkvrij dieet zetten wbt de bijvoeding. Het was hun ook al opgevallen dat de uitslag is ontstaan na het geven van brood en toetjes, dus we gaan een poging wagen. Op het kdv hebben ze gelukkig al koemelk vrij brood en boter, dus dat is fijn. Alleen kreeg hij daar normaal smeerkaas op brood en krijg hij nu iets anders wat ze ook aan andere kindjes geven met koemelk allergie. Morgen bij het boodschappen doen gaan we dus op zoek naar artikelen zonder koemelk. Helpt het allemaal niet dan hebben we het iig geprobeerd en als we dan bij de dermatoloog/kinderarts moeten komen kunnen we iig aangeven hoe zijn reactie is.

Kat; wil je mij laten weten hoe de broekjes van Name-it vallen?
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Smaragdje ma 10 okt 2011 - 23:36

@ Limburg, fijn dat het een stuk beter lijkt te gaan, hopen dat dat zo blijft! Ben benieuwd wanneer bij hem een tandje komt, hopelijk heeft hij daar geen last van.

Je laat het vast wel weten of hij in het echt net zo drinkt als in jou droom en of hij echt al gelijk in tweewoordszinnen begin te praten ;-) hahaha...

Met dat rollen blijf je inderdaad bezig. Hij doet het niet alleen als ik niet kijk hoor, aangezien hij het drie kwart van de tijd doet als hij wakker is :P

Het was een heel gedoe met die jurk inderdaad, was ook blij dat het uitendelijk goed kwam. Anders had ik geen jurk gehad. Wel makkelijk dat ze bij jou alle jurken zelf maakten!

@ Annie, fijn dat hij uitendelijk toch doorgeslapen heeft! Ben benieuwd of het helpt, als hij geen koemelkproducten krijgt. Kan hij niet op koemelkallergie worden getest?

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Happydobby ma 10 okt 2011 - 23:54

@smaragdje, Yehh tandjes. Hopelijk bijt hij niet in je tepels.

@chelle, ik heb van die baby's eerste jaars boeken gekregen dus ik plak. Ik wil wel zo'n album maken maar dan als hij 1 is.

@BB, balen dat je te veel afvalt, hopelijk kan je snel een besluit nemen.
Toen ik kolfde gaf mijn vriend ook alle flessen als ik thuis was.

@scheila, Jammer dat ze nog steeds niet doorslaapt.Haha had je nog nooit kv gekocht! Ik had hier pas een collega op kraamvisite, zeg ik "wil je de fles geven? zeg ik, dat is lang geleden zeker, zegt ze"nou ik heb alle 3 de jongens geen fles gegeven. Was even vergeten dat ze alledrie tot een jaar de borst had gegeven.

@VC, vet hoor, ik zou ook wel ergens anders willen trouwen, mijn schoonmoeder wil vanalles en op die manier komen we daaronder uit.

@limburg, wat vervelend dat R. steeds koorts heeft. Als het smorgens niet is en het steeds in de loop van de dag oploopt zou ik aan een ontsteking denken.
Maar waar dat zou de dokter moeten uitvogelen.

@annie, hopelijk knapt Y. snel op van melkvrij dieet.

Hier is de onzekerheid ook weer toegeslagen, M. drinkt nu onregelmatig ipv het schema (geeft niks het is Bv)en lijkt niet genoeg te hebben. Hij drinkt en trekt soms aan de tepel omdat hij er weinig uit krijgt.
Toen ik hem gisteravond naar bed bracht begon hij zelfs even te huilen, vanmorgen kwam hij eerder en dronk alsof hij nog nooit wat had gekregen.
Ook moet ik begin november gaan werken maar ik weet niet wanneer ik nu moet kolven. Als ik smorgens een kwartier na de borstvoeding kolf komt er 50 cc uit. Maar ik ben bang dat als ik later kolf, M. weer niet genoeg krijgt.
Ik voel me erg schuldig, vanmorgen wilde hij ook weer eerder drinken misschien helpt vaker aanleggen voor de produktie.
Heb nu maar en zakje bv uit de vriezer gehaald omdat we vanavond weggaan en ik best wil voeden in het bijzijn van familie of vriendinnen maar niet in het openbaar.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Limburg85 ma 10 okt 2011 - 23:59

Annie, fijn dat uiteindelijk toch is gaan slapen en zelfs de hele nacht, dat is toch beter voor de mens. Hopelijk merken jullie het effect door nu op het eten te letten en ben benieuwd wat de dokter morgen zegt.

Smaragdje, hier was het ook 2 weken lang bijna constant, soms wel irritant haha maar hij heeft steeds van die fases met dingen.

Happydobby, ik kijk het vandaag nog even aan met R. en anders bel ik morgen eventjes naar de huisarts. De arts bij het cb had afgelopen donderdag al gekeken naar zijn oortjes maar die waren gelukkig niet ontstoken.

Zo te lezen klink het als een regeldag van M., hoop tenminste dat dat het is voor je en niet dat hij niet meer voldoende heeft aan je voeding :-(.

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Vancity_girl di 11 okt 2011 - 0:07

@HD: Rond de drie maanden zijn er regeldagen dus denk dat M daar 'last' van heeft. Idd gewoon blijven aanleggen dan zal het na een paar dagen wel weer beter gaan. Qua kolven kan ik je niet helpen daar heb ik geen ervaring mee, maar er zitten hier genoeg mama's die dat vast wel weten.
En trouwen in het buitenland is idd erg relax, en goedkoop haha.

@Annie: fijn dat Y igg de nacht wel heeft geslapen. Hopelijk levert het koemelkvrij dieet wat op.

@Limburg: Ik zou idd denk ik maar even naar de dokter gaan, dan kan die hem even nakijken. Ook al kan hij/zij niks doen verder dan weet je het toch zeker, zou mij igg wel rust geven denk ik.
Jammer dat je zondag niet kan, we moeten idd maar eens proberen met wat meer mama's af te spreken.

@All: D ligt al 1 uur in bed, dat gebeurd eigenlijk nooit overdag. Meestal heeft ze twee korte slaapjes van 30-45 min. Ik denk/hoop dat ze langzaam over aan het gaan is naar 1 lang slaapje tussen de middag.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 0:57

Happydobby kan je dan niet een paar dagen na het voeden kolven en dan meerdere keten kolven bij elkaar invriezen als 1 voeding? Is een beetje lastig uit te leggen zo, maar dat heb ik gedaan. Meerdere keren na het voeden kolven en dat als 1 portie invriezen aan het eind van de dag.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 0:59

Limburg ik heb de Classic tall chocolat al. Kan je niet kiezen? Laughing

Gast
Gast

Bericht  sheila123 di 11 okt 2011 - 1:14

Kruumel schreef:Happydobby kan je dan niet een paar dagen na het voeden kolven en dan meerdere keten kolven bij elkaar invriezen als 1 voeding? Is een beetje lastig uit te leggen zo, maar dat heb ik gedaan. Meerdere keren na het voeden kolven en dat als 1 portie invriezen aan het eind van de dag.
Ik wilde het net gaan typen maar idd zo deed ik het ook! Wat betreft het drinken aan de borst,gewoon lekker extra aanleggen,des te meer des te beter is het voor de productie. Ik geef F. Gewoon een paar slokjes voor het slapen gaan en als ze wakker word. Word het weer extra gestimuleerd. Succes ermee!

Annie,ik hoop dat het koemelkvrije dieet gaat helpen bij je mannetje.

BB,hoe is het nu? Heb je al een beslissing kunnen nemen? Knuffel voor jou en je mannetje!

PM,hoe is het daar met jou en de kleine mannetjes?

VG,zo dan is je meisje er vlot bij met maar 1 slaapje overdag! J. deed dat pas toen ze ruim een jaar was. Slaapt ze s'nachts wel goed dan?

Zo ik heb net lekker even het huis doorgewerkt,meiden slapen nog dus even het rijk alleen Very Happy even van genieten Wink morgen weer een dagje naar de markt,hopelijk valt het weer mee,die regen en wind vind ik niks...

Oh jaa mijn overbuurvrouw is momenteel aan het bevallen of het kindje is er al dat kan ook. Ik wist dat ze een dezer dagen was uitgerekend en vanmorgen om een uur of 8 zie ik iemand met een wit jasje bij d'r aan de deur staan,de kraamhulp waarschijnlijk...op een later moment rent de overbuurman naar buiten met de mc en een grote tas en komt zij al waggelend naar buiten om in de auto te stappen,oi en volgens mij had ze veel pijn. Ik kon zo alles zien want zat aan de eettafel met mijn dochter dus ja kon niet missen (dat jullie niet denken wat een nieuwsgierig wicht haha!) maar echt onwijs spannend wanneer ze dus terug uit het zh komen...
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 1:19

Haha wat een nieuwsgierig mens die Sheila!

Wel spannend hoor. Nu maar hopen dat ze snel een bord in de tuin hebben staan.

Gast
Gast

Bericht  sheila123 di 11 okt 2011 - 1:23

Kruumel schreef:Haha wat een nieuwsgierig mens die Sheila!

Wel spannend hoor. Nu maar hopen dat ze snel een bord in de tuin hebben staan.
Nou he! :P haha! Ik ben ook zeer benieuwd,laat het jullie nog wel even weten smile
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Bericht  Happydobby di 11 okt 2011 - 1:40

Kruumel schreef:Happydobby kan je dan niet een paar dagen na het voeden kolven en dan meerdere keten kolven bij elkaar invriezen als 1 voeding? Is een beetje lastig uit te leggen zo, maar dat heb ik gedaan. Meerdere keren na het voeden kolven en dat als 1 portie invriezen aan het eind van de dag.

Zat ik ook al aan te denken, ga ik vanaf morgen proberen.

Ik lees ook op borstvoeding.com dat ik me geen zorgen hoef te maken over wel of niet genoeg. nou heeft M. net gedronken bij me en was daarna tevreden.
Nouja ik ga vanavond even weg dus dan krijgt M. een fles ipv bv.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende