Mama's met kids uit 2011
+19
Flip Fluitketel
woezel
Novalee
Liadan
Meeko
koNijntje
schuddebuikje
Darius
Bruintje Beer
sheila123
Vancity_girl
Pien
Happydobby
Chelle
Kat1980
Annie24
Smaragdje
Steep
Limburg85
23 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Mama's met kids uit 2011
@Stofzuiger, hier bij het cb strekken ze niet helemaal, ze is gewoon voorzichtig.
Hier is M. gewoon lui wat eten betreft, alles gaat erin maar zelluf doen ho maar. Terwijl hij zo actief kan spelen
Hier is M. gewoon lui wat eten betreft, alles gaat erin maar zelluf doen ho maar. Terwijl hij zo actief kan spelen
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Hier willen ze het graag zelf doen. Hapje in hun nek, klodder in hun oog, veeg door hun 'haar'...Happydobby schreef:@Stofzuiger, hier bij het cb strekken ze niet helemaal, ze is gewoon voorzichtig.
Gast- Gast
HD, N. heeft zaterdag voor het eerst sperziebonen gekregen. Het was geen succes, haha! Ze keek ontzettend vies en op een gegeven moment ging ze zelf huilen als ik met het lepeltje bij haar mond kwam Wat er wel in haar mondje terecht kwam werkte ze zo snel mogelijk weer naar buiten. Gisteren ging het al ietsjes beter. Ik had toen één boontje los gegeven en daar moest ze eerst ook niks van hebben. Toen we hem in haar mond deden klemde ze hem zo tussen haar lippen alsof het een peuk was, haha! Maar toen ze hem zelf in haar handje had probeerde ze hem wel in haar mond te doen. Vanaf zaterdag gaan we worteltjes geven, dat is zoeter dus valt denk ik wat meer in de smaak.
Fles vasthouden kan N. ook nog niet, al wil ze het wel graag. Als ze genoeg heeft gedronken laat ik haar wel eens met de fles spelen. Ze probeert hem dan wel in haar mond te steken, maar dat is nog te moeilijk en de speen komt dan meer in haar oog
N. is wel echt lang hè? Sommige broekjes in 68 worden al kort! 1 Februari moet ik weer naar het CB, ben benieuwd hoe lang ze dan is. Ze hoeven haar trouwens nooit te strekken, dat doet ze zelf wel. Ze ligt altijd heel relaxed met haar benen languit. Erg beweeglijk is ze ook nog niet, naast de situps dan
Fles vasthouden kan N. ook nog niet, al wil ze het wel graag. Als ze genoeg heeft gedronken laat ik haar wel eens met de fles spelen. Ze probeert hem dan wel in haar mond te steken, maar dat is nog te moeilijk en de speen komt dan meer in haar oog
N. is wel echt lang hè? Sommige broekjes in 68 worden al kort! 1 Februari moet ik weer naar het CB, ben benieuwd hoe lang ze dan is. Ze hoeven haar trouwens nooit te strekken, dat doet ze zelf wel. Ze ligt altijd heel relaxed met haar benen languit. Erg beweeglijk is ze ook nog niet, naast de situps dan
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
HD: M. is goed gegroeid zeg!!!
Jullie dus allemaal bezig met de groentehap enz. D. eet hier pas echt sinds 2 weken goed van. Wij pureren het nog wel maar wel met stukjes erin. Sinds zondag geven wij ook brood met boter erop en dat gaat er helemaal in. Hij lijkt kwa eten echt een heuse inhaalslag te doen. Ben benieuwd over 2 weken dan moeten we weer naar het CB.
Fles beethouden doet hij sinds 2 weken en wat een vrijheid zeg!!!
Verder gaat het hier wel weer goed eigenljk. D. is weer helemaal beter en ik voel me ook weer redelijk. Had verleden week een week lang mirgaine. Is echt geen pretje met 2 kinderen. Gelukkig hebik medicatie gekregen om get te onderdrukken.
Jullie dus allemaal bezig met de groentehap enz. D. eet hier pas echt sinds 2 weken goed van. Wij pureren het nog wel maar wel met stukjes erin. Sinds zondag geven wij ook brood met boter erop en dat gaat er helemaal in. Hij lijkt kwa eten echt een heuse inhaalslag te doen. Ben benieuwd over 2 weken dan moeten we weer naar het CB.
Fles beethouden doet hij sinds 2 weken en wat een vrijheid zeg!!!
Verder gaat het hier wel weer goed eigenljk. D. is weer helemaal beter en ik voel me ook weer redelijk. Had verleden week een week lang mirgaine. Is echt geen pretje met 2 kinderen. Gelukkig hebik medicatie gekregen om get te onderdrukken.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
BB, een week lang migraine, pff! Dat klinkt verschrikkelijk! Gaat het nu weer beter?
Novalee- Kletskop
Happydobby, M. heeft dus niet zo'n zin om zelf te eten, haha. Pakt hij het wel vast of wil hij het ook niet aanraken? Kian at de eerste week vrijwel niks, hij werd zelfs boos als hij de stukken eten zag. Na een week begon hij wel wat in zijn mond te stoppen. Maar ik vond het nog niet belangrijk dat hij echt zou eten, want aan borstvoeding had (en heeft) hij ook nog genoeg. Ik denk dat je moet doen waar je je zelf het best bij voelt: dat hij al iets binnen krijgt en je het dus gepureerd geeft of dat hij vanaf het begin alleen stukken krijgt.
Hij is weer goed gegroeid zo te zien, fijn!
Stofzuiger, ik ben benieuwd hoe lang en zwaar jouw mannetjes zijn!
Novalee, lang meisje is N. als maat 68 al te kort wordt, ben benieuwd hoe lang ze is!
Kian is afgelopen week voor het eerst ziek geweest, hij heeft 2,5 dag koorts gehad en was er behoorlijk zien van. Gisteren wilde hij alleen maar op schoot hangen en keek heel suffig uit zijn oogjes. Gelukkig lijkt hij vandaag weer helemaal opgeknapt te zijn en heeft hij zonder koorts weer lekker gespeeld.
Hij tijgert nu de hele kamer door, erg leuk! Tijgeren doet hij al vanaf 5,5 maand maar het waren steeds kleine stukjes, nu heeft hij eindelijk door dat hij de kamer tijgerend door kan. Nu moeten we alleen goed opletten dat Yara geen klein speelgoed op de grond laat liggen want hij stopt alles in zijn mond.
Slapen doet hij nog niet goed 's nachts, hij is op een goede nacht 2 of 3 keer wakker maar vaak is dat vaker. En regelmatig is hij ook 1,5 uur klaarwakker 's nachts, dat is wel vermoeiend. Maar ik merk dat ik eraan gewend raak en er redelijk tegen kan tot nu toe gelukkig.
Hij is weer goed gegroeid zo te zien, fijn!
Stofzuiger, ik ben benieuwd hoe lang en zwaar jouw mannetjes zijn!
Novalee, lang meisje is N. als maat 68 al te kort wordt, ben benieuwd hoe lang ze is!
Kian is afgelopen week voor het eerst ziek geweest, hij heeft 2,5 dag koorts gehad en was er behoorlijk zien van. Gisteren wilde hij alleen maar op schoot hangen en keek heel suffig uit zijn oogjes. Gelukkig lijkt hij vandaag weer helemaal opgeknapt te zijn en heeft hij zonder koorts weer lekker gespeeld.
Hij tijgert nu de hele kamer door, erg leuk! Tijgeren doet hij al vanaf 5,5 maand maar het waren steeds kleine stukjes, nu heeft hij eindelijk door dat hij de kamer tijgerend door kan. Nu moeten we alleen goed opletten dat Yara geen klein speelgoed op de grond laat liggen want hij stopt alles in zijn mond.
Slapen doet hij nog niet goed 's nachts, hij is op een goede nacht 2 of 3 keer wakker maar vaak is dat vaker. En regelmatig is hij ook 1,5 uur klaarwakker 's nachts, dat is wel vermoeiend. Maar ik merk dat ik eraan gewend raak en er redelijk tegen kan tot nu toe gelukkig.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Is ook verschrikkelijk om het te hebben. Was er al mee bekend maar niet zolang.Novalee schreef:BB, een week lang migraine, pff! Dat klinkt verschrikkelijk! Gaat het nu weer beter?
Gelukkig gaat het nu weer wat beter. Heb het weekend ook weer voor het eerst gewerkt en dat giing redelijk.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Fijn dat het wat beter gaat! Ik heb ook wel eens migraine gehad maar gelukkig ook nooit zo lang.
Novalee- Kletskop
Happydobby schreef:
Forumster Naam kind Geboorte- datum Geboorte- gewicht Geboorte lengte Huidig gewicht Huidige lengte Bij aantal weken Kat1980 T.imon 31 december 2010 3000 gram 50 cm 9510gram 75 cm 49 weken+6 dagen Tazz87 L.iyem 3 januari 2011 4450 gram 56 cm Vancity_girl D.aphne 14 januari 2011 3510gram 53 cm 9250gram 74cm 39weken Annie24 Y.estin 28 januari 2011 2675gram 48cm 10150gram 75cm 44wk+5dgn Meeko Elin 23 maart 2011 4410 gram 50 cm 8210 gram 69 cm 27 weken Limburg85 R.oan 2 april 2011 2500 gram 47 cm 7655 gram 66,5 cm 27 weken Smaragdje Jayden 7 april 2011 3130 gram 49,55 cm 8250 gram 72,5 cm 39,5 week sheila123 F.abienne 3 mei 2011 4600 gram 53 cm 7400 gram 70,5 cm 32 weken Chelle A.nne 6 mei 2011 2488gram 48cm 6870gram 65,5cm 26 weken en 4 dg Liadan K.ian 23 mei 2011 4200 gram 55 cm 9440 gram 72 cm 33 weken Bruintje Beer D.avid 4 juni 20011 2605gram 47 cm 6450gram 65,8cm 28 weken Proudmama S.em & J.esse 18 juli 2011 2495 & 2875 gram 47 cm 7930 & 8425 gram niet gemeten 27 weken Novalee N.inthe 20 juli 2011 3490 gram 52 cm 6400 gram 67,3 cm 22 weken 1 dag Happydobby M.yles 21 juli 2011 3046gram 52 cm 6965 gram 67cm 27 weken Steep R.uben 22 juli 2011 3240gram 49,5 cm 7180 gram 66cm 18 weken en 4 dagen Kruumel M.ike 3 augustus 2011 2510 gram niet gemeten 5120 gram 60,5 cm 18 weken
Gast- Gast
Zo, weer een andere kinderarts gezien, de onze was nog ziek. Die vond het weer niet nodig dat er iets aan het tongriempje gedaan zou worden, terwijl de vorige keer de verwijzing naar de chirurg gemaakt zou zijn. Pfft, maakt weer lekker onzeker.
Maar goed, ik verwacht dat het wel een keer moet, dan maar liever als hij klein is en het zo weer vergeten is... Over 2 maanden weer terug naar eigen kinderarts, dan overleg ik het wel.
En ik moet beginnen met koekjes of broodkorst, en dat vind ik zo eng
Niet zo heel lang geleden is een kindje bij ons in de kerk gestikt, en dat blijft zo in mijn achterhoofd zitten, ik zie het al helemaal voor me
Ik begin dus maar met babykoekjes, die 'smelten' meer als een broodkorst...
Maar goed, ik verwacht dat het wel een keer moet, dan maar liever als hij klein is en het zo weer vergeten is... Over 2 maanden weer terug naar eigen kinderarts, dan overleg ik het wel.
En ik moet beginnen met koekjes of broodkorst, en dat vind ik zo eng
Niet zo heel lang geleden is een kindje bij ons in de kerk gestikt, en dat blijft zo in mijn achterhoofd zitten, ik zie het al helemaal voor me
Ik begin dus maar met babykoekjes, die 'smelten' meer als een broodkorst...
Gast- Gast
Ik geef ze ook het liefst een soepstengel, smeert ook meteen niet zo. Koekjes verslikken ze zich hier veel sneller in.
En wb de broodkorst, ik ben meteen begonnen met stukjes brood om die reden, en dat ging meteen goed, maakte echt hele kleine brokjes. Broodkorst vind ik ook maar niks. En stukjes mag je nu ook gewoon al geven, dus dat zou je ook evt kunnen doen hoor.
En wb de broodkorst, ik ben meteen begonnen met stukjes brood om die reden, en dat ging meteen goed, maakte echt hele kleine brokjes. Broodkorst vind ik ook maar niks. En stukjes mag je nu ook gewoon al geven, dus dat zou je ook evt kunnen doen hoor.
Gast- Gast
_MamaRosa_ schreef:Ik geef ze ook het liefst een soepstengel, smeert ook meteen niet zo. Koekjes verslikken ze zich hier veel sneller in.
Bij mij stikte hij juist in de gewone stukjes brood. Van een broodkort haalde hij geleidelijker stukjes eraf.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Dat zei de kinderarts dus ook, stukjes geven verslikken ze sneller. Pfft, heb al een topic geopend voor tips, ik vind het echt niksSmaragdje schreef:_MamaRosa_ schreef:Ik geef ze ook het liefst een soepstengel, smeert ook meteen niet zo. Koekjes verslikken ze zich hier veel sneller in.
Bij mij stikte hij juist in de gewone stukjes brood. Van een broodkort haalde hij geleidelijker stukjes eraf.
Gast- Gast
Smaragdje schreef:_MamaRosa_ schreef:Ik geef ze ook het liefst een soepstengel, smeert ook meteen niet zo. Koekjes verslikken ze zich hier veel sneller in.
Nee, dat had ik gelukkig niet. Ze hebben 1x een korst gehad, maar dat vond ik niet prettig. Bij de oudste 2 net zo, al snel gewoon stukjes gegeven. Het is dus gewoon uitproberen Stofzuiger.
Gast- Gast
Even een korte update van deze kant, hopelijk vind ik morgen wat tijd om op jullie te reageren
Vorige week met J naar de uroloog geweest, omdat hij laatst een blaasontsteking had gehad. Blijkt dus dat zijn voorhuid te krap is en zich daardoor bacteriën er achter ophopen waardoor dus een blaasontsteking kan ontstaan. Nu een zalfje gekregen wat de huis wat soepeler moet maken en dan moeten we het dus voorzichtig oprekken. Is het over 2 maanden niet verbeterd dan moet het ingeknipt worden... Moer er niet aan denken, zo zielig voor zo'n klein mannetje
Verder vorige week ook naar de oogarts geweest en 1 oog is toch een stuk slechter en J moet dus een bril en het oog afplakken. Zaterdag al wezen kijken voor een bril, maar ze hebben niet veel keus voor hem (omdat hij ook een smal gezicht heeft en veel dus te breed is). Een winkel heeft nog wat modellen bij besteld en zit daar niks tussen dan aankomend weekend maar in een grote stad gaan kijken.
Verder is T de afgelopen 2 dagen echt verschrikkelijk chagrijnig. Er valt gewoon niks met hem te beginnen. Er moeten ook weer een paar tanden doorkomen, dus neem aan dat het daar mee te maken heeft. Het slapen gaat 's nachts dus ook weer wat minder, dus duik hier maar weer eens op tijd mijn bed in.
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=22203
Vorige week met J naar de uroloog geweest, omdat hij laatst een blaasontsteking had gehad. Blijkt dus dat zijn voorhuid te krap is en zich daardoor bacteriën er achter ophopen waardoor dus een blaasontsteking kan ontstaan. Nu een zalfje gekregen wat de huis wat soepeler moet maken en dan moeten we het dus voorzichtig oprekken. Is het over 2 maanden niet verbeterd dan moet het ingeknipt worden... Moer er niet aan denken, zo zielig voor zo'n klein mannetje
Verder vorige week ook naar de oogarts geweest en 1 oog is toch een stuk slechter en J moet dus een bril en het oog afplakken. Zaterdag al wezen kijken voor een bril, maar ze hebben niet veel keus voor hem (omdat hij ook een smal gezicht heeft en veel dus te breed is). Een winkel heeft nog wat modellen bij besteld en zit daar niks tussen dan aankomend weekend maar in een grote stad gaan kijken.
Verder is T de afgelopen 2 dagen echt verschrikkelijk chagrijnig. Er valt gewoon niks met hem te beginnen. Er moeten ook weer een paar tanden doorkomen, dus neem aan dat het daar mee te maken heeft. Het slapen gaat 's nachts dus ook weer wat minder, dus duik hier maar weer eens op tijd mijn bed in.
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=22203
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met kids uit 2011
» Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: