Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids uit 2011

+19
Flip Fluitketel
woezel
Novalee
Liadan
Meeko
koNijntje
schuddebuikje
Darius
Bruintje Beer
sheila123
Vancity_girl
Pien
Happydobby
Chelle
Kat1980
Annie24
Smaragdje
Steep
Limburg85
23 plaatsers

Pagina 10 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2011 - Pagina 10 Empty Re: Mama's met kids uit 2011

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 4:34

Ja Kat, dan krijg jij ook nog 2 meisjes!

( wij hebben ook 6 stoelen, maar nog maar 1 kindje...)

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Happydobby vr 14 okt 2011 - 4:34

@limburg, er is dus werk aan de winkel als het aan S. ligt!
Vind de H&M online voor baby's ook weinig keus hebben maar ik heb wat basics besteld, had nog een kortingscode namelijk.
Gewoon wat vestjes en shirts.

@BB, ik vind die pakjes ook minder, heb nu voor M. ook meer spijkerbroekjes met shirts of blousjes.

@Kruumel, 6 uur niet maar 02.00 uur wel.
Kolf jij nog nu je 2 kanten bv geeft?
Ow ik zie dat je gaat comineren straks.
Ja 3 dagen werken en dan volledig bv geven is volgens mij geen haalbare kaart. en dan wil de who dat baby's 6 maanden bv krijgen, zeker bedacht door een man.

@kat, je kan het toch opvullen met je gastouderkindjes!

@Annie, verkopen ze bij de primark ook babykleding? Hier gaat in 2012 de grootste primark van Nederland open. Blijkbaar een geweldige winkel???

Ik ga de verwarming ook aanzetten brrr, 2 weken terug liepen we nog op slippers en korte mouw!

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Annie24 vr 14 okt 2011 - 4:39

Happydobby schreef:@Annie, verkopen ze bij de primark ook babykleding? Hier gaat in 2012 de grootste primark van Nederland open. Blijkbaar een geweldige winkel???

Bij de Primark verkopen ze wel babykleding, maar ik vind het niet echt bijzonder. Wel goedkoop, maar niet schokkend goedkoop en de kwaliteit vind ik niet super (of ik heb die ene keer gewoon een miskoop gedaan, dat kan ook) Hele kleine maatjes (50/56/62) hebben ze hier (Rotterdam) bijna niet. Het is niet dat je voor 2 euro een shirtje hebt ofzo, althans, toen ik er was. Het is altijd zóóóóóó druk dat ik er eigenlijk nooit meer naar binnen loop. Bij de kassa hebben ze ook van die looproutes/slalom palen staan net zoals in de Efteling :P

Zo, en nu de computer afsluiten en naar m'n mannen toe, weeeeeeeeeeeekeeeeeeeeeeend!!!!!!!!! Laughing
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Pien vr 14 okt 2011 - 4:41

Even snel een vraagje, speelt jullie kindje al? zo ja, waarmee?
Onze dochter begint steeds meer dingen vast te pakken en gericht te grijpen zeg maar...
We hebben nog maar erg weinig speelgoed maar willen indien nodig wel dingen aanschaffen natuurlijk.

Ze heeft nu een baby-gym, rammelaars, boxmobiel, knuffels, pluche bal met rammeltje erin, knisper olifant, knisper boekje... Lijkt mij voldoende maar ben best twijfelachtig wat dat betreft.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 4:46

Dow 2 uur... Js dat was vroeg... Of eigenlijk laat. Hij had de laatste voeding niet om 23 maar on 21 uur gehad.

Ik heb bij h&m pantalons besteld voor het werk. Die van voor de zwangerschap zijn te groot.. Er stond leveren 10-14 okt en er staat dat ze 12 okt verzonden zijn, maar ik heb ze nog niet. Had ze toch graag gehad voor maandag eigenlijk.

Nee ik kolf nu niet.
3 dagen werken straks en volledig bv lijkt me ook te veel van t goede. Niet te doen is een ander verhaal natuurlijk, maar ik wil wel meer doen dan werken, kolven en voeden.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 4:49

Pien dat lijkt me wel voldoende voor de leeftijd van E. Wij hebben hetzelfde alleen nog geen speelkleed. Dit wil ik snel aanschaffen.

M probeert ook alles vast te pakken en te grijpen. Erg leuk!

Gast
Gast

Bericht  Limburg85 vr 14 okt 2011 - 5:42

R. heeft net weer vast voedsel op, ging heel erg goed dat ik nog even bij hem gemaakt haha. Alleen ik wist niet dat de ‘doe-het-zelf’ fase zo vroeg kwam. Bij de flessen zijn we inmiddels wel gewend dat hij deze zelf pakt en in zijn mond doet en leegdrinkt maar nu wil die ook de lepel in zijn eigen mond doen en anders eet hij niet haha.

Kat, fijn dat de broekjes in het echt ook leuk zijn! Alleen jammer dat ze niet te verstellen zijn, dan is het helaas niks voor R., sinds hij in 68 zit zijn alle broekjes boven aan te wijd. Zou er in de chino’s van de H&M wel elastiek zitten?

Hopelijk gaat het goed met het zoontje van je schoonzus, hoe oud is hij?

Haha ja zo is dus kinderlogica, waarom moeten er nog meer kindjes komen ja we hebben zoveel stoelen haha. S. is er echt heel erg mee bezig.

Kruumel, net aan tafel nog eens gevraagd of de jongen ook een meisje mocht zijn en zijn antwoord was resoluut weer nee, hij wil toch echt alleen maar jongens, hij krabbelt steeds terug van meisjes haha. Jullie kunnen dus ook nog aan de gang met kinderen, nog 3 te gaan :-p. Oh ja en dat de stoelen voor opa en oma waren als ze
kwamen eten telde niet mee volgens S. haha.

Happydobby, nog lekker gewandeld vanmiddag? Groot gelijk van de verwarming!

Pien, R. speelt heel erg. Toen hij rond de leeftijd van E. was ook, dan met de rammelaar enzo wat hij gemakkelijk in zijn hand kon houden. Nu is hij heel gericht en geconcentreerd aan het spelen en echt aan het zoeken naar de kleine, fijne dingen. Dat is voldoende speelgoed hoor, ze kunnen maar per keer max. 3 ofzo om zich heen hebben.

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Smaragdje vr 14 okt 2011 - 7:24

@ Kruumel, alleen maar goed dat hij nu meer drinkt!

@ Limburg, fijn dat hij geen koorts meer heeft! Hopelijk is hij snel helemaal beter!
Moest zelf eerst stiekem wel een beetje lachen van die spiegel hoor ;-) Oppassen gaat wel goed, daarbij heeft hij het nog niet, maar het is meer bij “onbekende”.
Een zusje is dus niet goed? Je mag dan gaan opschieten volgens S ;-)

Om die maxi-cosi moet ik wel lachen :-D
Het is trouwens een topmark stoel :-)

@ Kat, hopelijk is het bij T ook snel over!

@ Happydobby, hij krijgt verschillende dingen. Hij heeft o.a. al gehad: appel, banaan, nectarine (dacht ik, of was het perzik), andijwviestamp, worteltjes met aardappelen, zoeteaardappel met nog iets. Zowel uit potjes als vers :-) Ow en een korstje brood vindt hij ook lekker :-D

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Vancity_girl vr 14 okt 2011 - 8:03

Even kort berichtje van mij.
D is voor het eerst in haar leventje ziek. Sad Ze heeft verhoging ( 38 graden) en we merken gewoon dat ze zich niet fijn voelt. Ze heeft ook maar 3 hapjes brood op vanmiddag en net ook maar een paar hapjes avond eten, zelfs de yoghurt waar ze normaal van smult wilde ze niet. Gelukkig wil ze nog wel drinken dus heb haar maar een paar keer extra aangelegd. Morgenmiddag ga ik op kraamvisite bij een oud studiegenootje en zou haar eigenlijk meenemen. We wachten maar even af anders blijft ze lekker thuis bij mijn man.

@Kruumel: wat fijn dat M nu zo goed aankomt. Moest nog aan je denken gisteren want we waren bij mijn schoonouders op bezoek. We reden voorbij een boerderij met een bungalowachtig huisje ernaast en toen dacht ik misschien woont Kruumel hier wel. smile

@Limburg: haha R is overal wel vroeg bij zeg, dat wordt nog wat. D wil nu ook vaak liever zelf eten, bij brood en groente geef ik haar gewoon zelf de stukjes en dat gaat prima. R is misschien nog te jong om zelf stukjes te eten?
D vind haar maxi cosi ook niks meer aan, sinds 2 dagen gaat ze ook helemaal strekken als ze erin moet. Vandaag hebben we een nieuwe autostoel gekocht. ( Romer King plus) In het boekje dat bij haar maxi cosi zat ( ander merk hoor) stond dat bij een lengte van meer dan 72cm het stoeltje niet meer veilig was, dus was ook wel nodig.
@Happy Dobby: Het is idd koud, hier is de verwarming ook al aan hoor.
@Smaragdje: hoe gaat t met bijvoeding van J? Zo te lezen heeft hij al aardig wat geproeft. Bij D duurde het wel tot ze ruim 7 maanden was voor ze echt fatsoenlijk ging eten.
@Annie: Fijn weekend met je mannen smile

Hm volgens mij hoor ik D alweer, ga eens even kijken hoe het gaat met mn meisje.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  Smaragdje vr 14 okt 2011 - 8:16

@ Vancity_Girl, beterschap met D! Fruit gaat bij J ontzettend goed, groente houdt hij nog niet zo van (op dit moment).

Laatst aangepast door Smaragdje op vr 14 okt 2011 - 10:13; in totaal 1 keer bewerkt

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173

Bericht  Limburg85 vr 14 okt 2011 - 8:27

Smaragdje, ik zou ook hebben moeten lachen om die spiegel hoor haha. Ik moet trouwens echt heel vaak om R. lachen.

Ja S. wordt volgens mij ook vroeg papa, hij is nu al een 2e vader voor R. haha, vraagt echt wanneer moet hij weer de fles en krijg hij dan melk of fruit en R. wil uit bed etc. En volgens mij wil papa ook dat we gewoon doorgaan :-p maar ik wil graag nog eventjes wachten, nu is echt te snel.

Ik had het filmpje gisteren al gezien, geweldig! En ik herken zoveel dingen die R. ook doet, zo leuk om te zien!

Hier hield/houd R. ook meer van fruit dan van groente al eet hij nu al veel meer groente dan voorheen.

Vancity, beterschap met je meisje! Hopelijk word ze niet zieker en zet de verhoging niet door. Maar nu pas voor de 1e keer ziek? Wat fijn dat ze nog nooit ziek is geweest (nu ze het wel is is het natuurlijk verre van fijn!). Gelukkig wilt ze wel drinken, dat is toch het belangrijkste.

Kwam D. ook boven de maxi cosi vandaan? En de nieuwe stoel al uitgeprobeerd? Ik denk dat R. het erg leuk zal vinden zo’n stoel, kan die rechtop zitten en veel meer zien.

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Vancity_girl vr 14 okt 2011 - 9:07

@Smaragdje: had het filmpje al op hyves gezien, maar idd wat kijkt hij super lief!

@Limburg: scheelt natuurlijk een hele hoop dat D nog niet naar een KDV oid gaat, ze komt niet zo heel veel in contact met andere kindjes. Toevallig gisteren wel en die baby was ook nog eens super verkouden, maar lijkt me sterk dat ze daar nu ineens ziek van is. Ach ja, gelukkig drinkt ze goed dan maak ik me geen zorgen.
We hebben de stoel al uitgeprobeerd, ze vond het wel leuk. Aangezien ze ziekjes is was haar reactie niet super enthousiast, komt vast van het weekend nog wel.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 9:53

Vancity beterschap met je kleine meid!
Waar was dat waar je reed? Wil je me dat pm'en? Ik ben heel benieuwd.

Gast
Gast

Bericht  Vancity_girl vr 14 okt 2011 - 10:07

Kruumel schreef:Vancity beterschap met je kleine meid!
Waar was dat waar je reed? Wil je me dat pm'en? Ik ben heel benieuwd.

pm smile
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Bericht  Limburg85 vr 14 okt 2011 - 18:13

Goedemorgen,

Hier kwam R. weer om 6 uur, 6 uur word standaard bij hem lijkt het wel maar hij ligt alweer heerlijk te slapen.
Hebben jullie nog plannen voor vandaag? Wij moeten sowieso naar het ziekenhuis op bezoek bij mijn man zijn oma en hij moet zaalvoetballen en ik wil eigenlijk even naar een paar winkels om R. zijn kamer binnenkort op te kunnen ruimen en binnenkort ook te veranderen (en S. zijn kamer ook). En we moeten ook nog op jacht naar nieuwe schoenen voor S.

Vancity, ja dat scheelt heel veel volgens mij als ze niet naar het kdv gaan of niet vaak in aanmerking komen met andere kindjes. Hier gaat hij natuurlijk wel naar het kdv en S. is er en die zit ook op het kdv en heel vaak verkouden. Hoe is het nu met haar? Is de nacht goed gegaan?

Was de autostoel trouwens duur? Je ziet zo veel verschil.

Kruumel, en is Vancity langs jullie huis gereden?

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Kat1980 vr 14 okt 2011 - 19:45

Kruumel schreef:Ja Kat, dan krijg jij ook nog 2 meisjes!

( wij hebben ook 6 stoelen, maar nog maar 1 kindje...)

Dan krijg je het nog druk :P

Misschien gaan die 2 meisjes er hier toch nog komen Wink Gisteren trok T zich in de box tot op zijn knietjes en probeerde toen zelfs zijn voetjes neer te zetten. Dus ik zei dat hij niet zo snel moest gaan en nog maar even mijn kleine baby'tje moest blijven. Zegt mijn vriend van misschien komt er nog wel een keer een baby... (Terwijl hij dus altijd heeft gezegd na de geboorte van T dat het zo wel goed was.)
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005

Bericht  Kat1980 vr 14 okt 2011 - 20:05

Nou, het logeren was niet echt een succes Cry Mijn schoonzus zei al dat hij een beetje uit zijn hum was en dat hij de nacht daarvoor een aantal keer wakker was geweest, dus als het niet ging moesten we maar bellen. Maar goed, het ging prima toen ze weg ging. Hij heeft daarna nog lekker gespeeld, nog mee geweest met de hond uitlaten en ging meteen slapen toen we hem naar bed brachten. Rond 22.30 werd hij wel wakker, maar sliep zo weer verder toen ik hem zijn speen en knuffel gaf en hem weer goed onderstopte. Een uurtje later weer wakker, maar ging weer makkelijk slapen. Maar rond 2.15 uur was hij klaarwakker en keihard aan het huilen. Hem maar even uit bed gehaald en dan was het goed. Viel uiteindelijk ook op mijn arm in slaap, maar zodra ik hem terug probeerde te leggen was het weer huilen. Ook J was ondertussen wakker geworden en aan het huilen omdat hij er ook uit wilde (papa hem dus troosten). Uiteindelijk mijn vriend zijn zus maar gebeld en die zijn hun zoontje op komen halen. Toen ik eindelijk weer in slaap was, werd T nog even wakker omdat hij zijn speen kwijt was. Verder hebben ze uitgeslapen tot 6.45 uur, op zich netjes, maar daar merk je weinig van na zo'n nacht.

HD: Ja, daar had ik nog niet aan gedacht. Maar goed, ik heb hier ook 3 kinderstoelen staan, dus dan blijven er nog veel zitplaatsen over Laughing

Pien: Mijn zoontje speelde ook met soortgelijke dingen op die leeftijd. Nu is zijn eigen speelgoed niet interessant meer (ondanks dat het wel voor zijn leeftijd is), maar speelt hij liever met het speelgoed van zijn broer (die daar vervolgens weer heel boos om kan worden) of dingen als afstandsbedieningen (die uiteraard ook niet voor hem bedoeld zijn).

Kruumel: Misschien krijg je je bestelling vandaag wel. Bij mij klopt het bij H&M meestal toch wel als ze zeggen dat het geleverd wordt tussen bepaalde datums.

Limburg: Inderdaad vroeg, die ‘doe het zelf’ fase. Lukt het hem dan wel al een beetje of beland er meer naast zijn mond?
Volgens mij staat er op de site van H&M altijd bij of ze verstelbaar zijn.
Het zoontje van mijn schoonzus is 13,5 maanden. Zijn grote zus heeft hier ook eens gelogeerd op die leeftijd (en dat ging toen super), alleen nu merk je toch dat ze beide totaal verschillend zijn.

VG: Beterschap met D! Hoe gaat het vandaag met haar?
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005

Bericht  Happydobby vr 14 okt 2011 - 20:23

Annie24 schreef: Het is altijd zóóóóóó druk dat ik er eigenlijk nooit meer naar binnen loop. Bij de kassa hebben ze ook van die looproutes/slalom palen staan net zoals in de Efteling :P

Dat hebben ze hier bij H&M ook. Wel beter, 1 rij meer kassa's

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 21:08

Limburg nee vancity is niet langs ons huis gekomen.
Ben je er al uit met de ugg's?

Kat mijn bestelling is net geleverd. Natuurlijk tijdens het voeden!
Hopelijk past er een broek, dan kan ik die maandag aan.

Gast
Gast

Bericht  Happydobby vr 14 okt 2011 - 21:53

@kruumel, bij mij staat er ook 12-10 verzonden maar tot op heden nog niks ontvangen.
Werken, kolven en voeden haha, dat zou druk worden. Ik zou het moeten kunnen met 12 uur per week werken. Wil het dus wel gaan proberen.

@smaragdje, perzik of nectarine? Ik zie het verschil ook nooit. Meestal koop ik die gladde en niet de harige haha.
Maar J. eet alles wat je geeft?

@limburg, had een stuk gewandeld maar ik vond het koud, ga zo even naar de stad voor een nieuwe winterjas.

@VC, beterschap, gelukkig wil ze wel bij je drinken.

@Pien, M. is snel uitgekeken op speeltjes, we hebben van alles. Wat hij erg leuk vind is voor de spiegel. Dit kan je samen doen. gekke bekken trekken, lachen, M. vind het erg leuk.

Mijn vriend is de hele dag weg, vrijgezellenfeest van zijn tweelingbroer (heeft hij zelf geregeld)
Ga zo als M. wakker is baden, voeden en dan naar de stad, wil een nieuwe winterjas kopen.
Raar he, 2 weken terug was het 25 graden en nu lijkt het wel of het vriest haha.
M. zijn sprong lijkt voorbij, hij ging gisteren ook zonder te mopperen naar bed. Ben ik ook weer opgelucht.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 15 okt 2011 - 0:02

Happydobby wanneer gaat je schoonbroer trouwen?
Ik heb mn bestelling vanmorgen gekregen... Dalijk effe passen. De hele transporter lag vol met h&m dozen, haha.

Ik ben aan het twijfelen of ik vanmiddag even naar mijn ouders zal rijden of dat ik samen met M even een dutje ga doen. Ik kom niet bijgeslapen... Ben zo moe! Ik ben blij dat M zo goed slaapt 's nachts anders was ik helemaal kapot geweest.

Gast
Gast

Bericht  Meeko za 15 okt 2011 - 1:22

Bruintje beer, fijn dat t combineren bevalt. Oei dat moet mij niet gebeuren 2 kilo aankomen. Val alleen ook niet af door de borstvoeding zoals bij veel mensen wel. Ben nog steeds 4 kilo zwaarder als voor de zwangerschap.

Proudmama, wauw wat kolf jij veel! Maar idd is voor 2 natuurlijk.

Limburg, nee we zijn met 6 maanden begonnen. Maar ze doet t zo goed. En brood krijgt ze een paar stukjes van binnen denk ik en dan nog met niks erop. De rest beland bij Max Wink
Is de oma van je man ziek?
Nee Elin en Senna waren gisteren bij m'n schoonmoeder. M'n man was ook vrij. 's middags was hij dan gewoon thuis en ik kon dan die dingen doen en we hebben de kids 's avonds weer opgehaald, bleven daar nog eten.
Ik heb een vogelhuisje met haakjes voor haar kettingen en een lampje erin geknutseld, en een lijstje met haakjes voor haar elastiekjes.
haha, doe het zelf fase. Wij geven Elin vaak fruit in stukken dan kan ze dat zelf eten. Groente doen we meestal wel pureren en fles krijgt ze alleen 's avonds maar dan slaapt ze half dus dat vasthouden is ze dan te moe voor.
Moet hier ook nodig op zoek naar schoenen voor Senna. Heeft alleen nog gympen en moet nog op zoek naar leuke laarsjes.

Kat, ach wat sneu een keelonsteking. Beterschap met hem.
Zou jij ook nog een 3e willen dan? Wel leuk een 3e. Ik ben er ook steeds meer over na aan t denken. Maar duurt dan zowiezo nog 2 jaar.
WAt jammer dat t logeren niet zo succes was.

Happydobby, heb je nog nooit muziek van Nick en Simon gehoord? Ik vind t wel leuk, lekker hollands, moet je wel van houden denk ik.

Vancity, ah arme D. Beterschap, hopelijk knapt ze snel op.

Kruumel, op zich is werken en volledig borstvoeding geven wel te doen hoor. Ik heb dat tot 6 maanden gedaan. Nu kolf ik nog 1 keer op een dag dat ik werk en gaat prima. Maar goed, dat is ieder voor zich natuurlijk.

crematie gister was erg mooi. Daarna nog even met de gezinnen uit lunchen geweest. Door naar de chiropractor en kapper. En nog even in de stad geweest. Heb voor Elin een grijs wollen jurkje met maillotje en grijze uggs achtige slofjes gekocht.
Wil maandag even met Senna naar de kapper en voor haar op zoek naar laarsjes.
Vanmorgen wezen zwemmen. Vorige week was de onderwater fotograaf. Elin staat er echt raar op, haha. Maar wel grappig om te zien zo'n foto.
Zometeen als de meiden wakker zijn door naar verjaardag. heb zo geen zin. ben echt super moe.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586

Bericht  Limburg85 za 15 okt 2011 - 2:16

Hi meiden,

We zijn geslaagd voor S. zijn schoenen, binnen een uur zaten ze vol met modder want hij was even met opa naar de Maas geweest, ach ja niks aan te doen ;-).

We zijn ook in het ziekenhuis geweest bij mijn mans oma en dat duurt echt niet meer lang.

S. is nog bij opa en oma want hij wou graag bij het zaalvoetballen kijken en ik ben thuis voor R. zijn slaapje.

Toen straks zat ik een kaakje te eten met R. op mijn schoot, pakt hij hem zo uit mijn handen en stopt hem bij zich zelf in de mond.
Hij wil echt mee eten met ons anders word hij boos haha.

Kat, balen dat het logeren geen succes is geweest. Ook niet fijn voor de ouders, je kunt je kind niet een keer ergens anders laten slapen want neem aan dat hij het overal heeft? En dan je eigen kids ook nog aan het spoken, geen goede nachtrust voor jullie.

Ja het lukt R. al aardig om het zelf naar zijn mond te brengen, uiteraard wel met sturing en natuurlijk de nodige kliederboel maar ben wel verbaasd dat het zo goed gaat.

Kruumel, ja ben er al vanaf het begin er uit welke Ugg’s ik wil :-), jij ook al helemaal zeker?

Fijn dat je pakketje alsnog bezorgd is, past het ook?

Happydobby, geslaagd voor een nieuwe winterjas? Ik moet ook echt een nieuwe, krijg m’n oude niet meer dicht :-(.

Meeko, fijn dat het eten van E. zo goed gaat, en vlot met alles. Ben je ineens met alles begonnen? Hier krijgt R. fruit, water/sap, halve soepstengel, groente en vanaf 7 maanden gaan we met brood beginnen.

Fijn dat de crematie mooi was, geeft toch een fijner gevoel. En je bent erg druk geweest gisteren en crea bea ben je nog steeds!

Wat leuk dat ze tijdens het zwemmen foto’s hebben gemaakt ook al staat ze er gek op.

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Happydobby za 15 okt 2011 - 3:42

Hi

@Kruumel, mijn zwager en schoonzusje trouwen 11-11. Hier inmiddels ook de bestelling binnen, die hebben ze bij de buren gebracht omdat ik niet thuis was.
En is het het dutje of je ouders geworden?

@Meeko, ik ken alleen de hits van Nich en Simon, misschien moet ik een wat van ze downloaden.
Hoeveel uur werk jij per week? En geef je nog volledig bv of ook opvolgmelk.

@limburg, ja ben geslaagd voor een jas, hij zit erg lekker, heb er ook maar 1 gepast.

Ga zo pizza bestellen, lekker!

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Limburg85 za 15 okt 2011 - 3:45

Happydobby schreef:Hi

@Kruumel, mijn zwager en schoonzusje trouwen 11-11. Hier inmiddels ook de bestelling binnen, die hebben ze bij de buren gebracht omdat ik niet thuis was.
En is het het dutje of je ouders geworden?

@Meeko, ik ken alleen de hits van Nich en Simon, misschien moet ik een wat van ze downloaden.
Hoeveel uur werk jij per week? En geef je nog volledig bv of ook opvolgmelk.

@limburg, ja ben geslaagd voor een jas, hij zit erg lekker, heb er ook maar 1 gepast.

Ga zo pizza bestellen, lekker!

Mooie datum 11-11, ik ben jarig op het gekke getal ;-).

Wat voor jas is het geworden?

Alvast eetsmakelijk, wij eten gemakkelijk, frietjes jammie.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud