Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids uit 2011

+19
Flip Fluitketel
woezel
Novalee
Liadan
Meeko
koNijntje
schuddebuikje
Darius
Bruintje Beer
sheila123
Vancity_girl
Pien
Happydobby
Chelle
Kat1980
Annie24
Smaragdje
Steep
Limburg85
23 plaatsers

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2011 - Pagina 9 Empty Re: Mama's met kids uit 2011

Bericht  Happydobby do 13 okt 2011 - 3:20

@kat, balen van een gaatje, bij mijn vorige tandarts had ik eens een gaatje en ze had pas 3 maanden later tijd om te vullen. Dan word het voor mijn gevoel een groter gaatje dus verdienen ze meer!
Ik heb nu 2 jaar een andere en nog geen gaatjes gehad bij hem maar ze hebben gezegd met inschrijven altijd binnen 2 a 3 weken plek te hebben.

Ach zo heb je altijd van die dagen die niet lekker vallen, doe je niks aan, je zou maar op 5 december geboren worden.

Ik heb zondag bij H&m online besteld en zie dat het verstuurd is, dan zal het morgen wel bezorgd worden.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Smaragdje do 13 okt 2011 - 3:58

Ik wou vanochtend gaan babyzwemmen, maar toch maar niet meer gegaan. Leek mij geen goed idee met hoofdpijn in een warm zwembad. Daarbij kwam de J ook nog erg moe was. Als ze zo klein zijn missen ze het ook nog niet hé.
Net zijn wij een kinderstoel voor hem gaan kopen, waar hij nu prinsheerlijk in zit. Deze hebben wij nu: Mama's met kids uit 2011 - Pagina 9 Crop_1291807758

@ PM, was weer vroeg dan! Hopelijk gaan ze er snel langer tussen laten!

@ Meeko, fijn dat Elin een nacht heeft doorgeslapen! Hopelijk gaat dit nu vaker gebeuren!

@ Kruumel, fijn dat het aan twee kanten drinken helpt. Was hij dan altijd wel tevreden na één kant?

@ Happydobby, ik weet niet precies hoe lang J bij mij drinkt. Ik merk aan hem of hij genoeg heeft of niet en daarop baseer ik of hij één of twee kanten nodig heeft. De ene keer zijn ze ook voller als de andere keer. In het begin was het altijd rond de 10 minuten, maar wat het nu is Embarassed
Als hij gaat trekken en meppen is voor jullie dus een teken, dat het aan de ene kant zo goed als op is ;-)
Als je zelf rustig blijft worden hun ook eerder rustig. Al weet ik ook hoe vervelend het kan zijn. Dacht dan altijd bij mijzelf: “als je dan zo’n dorst hebt, drink dan ook gewoon.” Very Happy

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Kat1980 do 13 okt 2011 - 4:11

Happydobby schreef:@kat, balen van een gaatje, bij mijn vorige tandarts had ik eens een gaatje en ze had pas 3 maanden later tijd om te vullen. Dan word het voor mijn gevoel een groter gaatje dus verdienen ze meer!
Ik heb nu 2 jaar een andere en nog geen gaatjes gehad bij hem maar ze hebben gezegd met inschrijven altijd binnen 2 a 3 weken plek te hebben.

Ach zo heb je altijd van die dagen die niet lekker vallen, doe je niks aan, je zou maar op 5 december geboren worden.

Ik heb zondag bij H&m online besteld en zie dat het verstuurd is, dan zal het morgen wel bezorgd worden.

Netjes geregeld bij je tandarts zeg!

Een van de meiden van de pufcursus is inderdaad op 5 december bevallen. Krijgt je kind vast niet het dubbele aantal cadeaus... T wordt gewoon 1 maand heel erg verwend en dan is het weer 11 maanden afzien :P

Smaragdje: Mooie kinderstoel!
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005

Bericht  Kat1980 do 13 okt 2011 - 8:04

Joehoe!!! Net een sms-je gehad dat morgen mijn bestelling van Zara wordt afgeleverd cheers
Hopelijk zijn de broekjes echt zo leuk als ze lijken, dan kan T er weer even tegenaan.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Bericht  Chelle do 13 okt 2011 - 8:35

@ meeko, gecondoleerd met je oma. Mooie leeftijd...

@ smaragdje, wat een gaaf stoeltje! Welk merk is dat en waar heb je die vandaan?

@ pien, A was ook geen grote eter. Ze heeft lang op 120 + 4 gezeten en daar was ze tevreden mee. Als E.lin goed groeit is het prima toch?
Verder sliep A ook veel toen ze 2 maanden was. In ieder geval na elke voeding.

@ kruumel, fijn dat M goed is gegroeid!

Nou, toch nog even gereageerd. Nu duik in lekker mijn bedje in.

Fijne avond!
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Smaragdje do 13 okt 2011 - 8:40

@ Chelle, die stoel is van topmark. Kan op verschillende hoogtes d.m.v twee knopjes in te drukken en kan ook wat schuiner achteruit. smile

@ Kat, leuk dat de kleertjes morgen komen!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Meeko do 13 okt 2011 - 8:52

Kruumel, fijn zeg dat hij nu goed aangekomen is.

Pien, och wat heerlijk dat jouw Elin zo goed slaapt! Die van mij niet hoor. Nog steeds niet door slapen en overdag komt ze denk ik aan 3 uur slaap.
Maar bij een sprongetje zijn ze heel huilerig, hangerig eten en slapen vaak ook slechter.

Steep, jammer dat de bv niet verder wil lukken. Maar super toch dat je t nog ruim 2 maanden heb kunnen geven.

Happydobby, lekker zo'n dagje. Was ook heerlijk weer.

Kat, haha begint dat nu al met je mannen!
Pff idd een pittig nachtje. Balen zeg een gaatje!
OOh leuk Zara! Ik heb ook zulke leuke dingen gezien. Laatst ook wat gekocht voor Senna. Hebben nu hier een hele grote Zara.

Smaragdje, leuk een kinderstoel! Maakt ze gelijk zo groot he.

Chelle, dank je. Zeker een mooie leeftijd.

Hier dagje gewerkt. Rare week zo. Morgen weer vrij voor de crematie. Moeten er al vroeg zijn dus ga zo lekker slapen.
Elin was een beetje huilerig vandaag bij m'n moeder. Geen idee wat er was, maar vanavond was ze wel gezellig.
Morgenmiddag nog even naar de chiropractor en de kapper. En als ik nog tijd heb even verder de stad in.
Zaterdag weer zwemmen met de meiden en 's middags naar verjaardag van het zoontje van de vriendin van m'n schoonvader (volgen jullie het nog) Die is 5 geworden. En zondag met een vriendin naar Nick en Simon! Echt zo leuk!
Gaan jullie nog wat leuks doen?
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586

Bericht  Smaragdje do 13 okt 2011 - 8:58

@ Meeko, het maakt ze inderdaad gelijk groot, maar hij vindt het in ieder geval geweldig!
Je hebt het dus druk deze week!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Bruintje Beer do 13 okt 2011 - 9:16

Sheila: Die kleur staat je leuk. En voor de winter een lekkere warme kleur.

Annie: Balen dat Y. wordt verdacht van KMA. Jullie gingen nu al kijken voor andere voeding of niet?

Chell: Ik ga voor combineren. Geef mij meer rust.

PM: Balen dat ze nog steeds komen s'nachts. Hier slaapt hij door gelukkig. Maar overdag komt hij wel stip om de 3uur. Hij slaapt overdag niet zo heel veel als ik geluk heb slaapt hij 3 á 4 uurtjes.

Meeko: Gecondoleerd! Zo te lezen drukke week voor je!

Kruumel: Wat geweldig dat M. zoveel is aangekomen. Zo wordt het harde werken toch nog beloond!!

HD: OOk naar maat 62? Hier ook vooral de shirtjes. Moet er alleen een aantal bij kopen in maatje 62.

Kat: Oh leuk de bestelling is verstuurd. Ik koop voor S. regelmatig bij de Zara. Kan niet wachten tot ik vor D. daar kan kijken maar denk dat dat niet lang meer duurt.

Smaragdje: Dan gaat het ineens hard als ze in de kindestoel kunnen zitten!!

Zo de rust is hier weer wedergekeerd!!
Vannacht weer lekker alleen thuis. Hoop dat S. me lekker laat slapen tot 8uur.
Zoals jullie misschien wel op mijn hyves hadden kunnen lezen ben ik hier gaan combineren en het bevalt me best wel weer goed. Kolf nu nog 3x op een dag. Alleen het rare is dat ik nu 2 dagen later weer bijna 2 kilo zwaarder ben. Raar maar waar. Kom niet makkelijk aan dus vindt dat wel mooi meegenomen. Zit nu ook te bunkeren haha.
Morgen gezzellig met collega's weg en zaterdag de verjaardag van ons nichtje vieren die alweer 1 jaar wordt. Pfff D. wordt over 7,5 maand al 1 Rolling Eyes En zondag mag ik weer werken.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Smaragdje do 13 okt 2011 - 9:19

@ Bruintje beer, fijndat het combineren bevalt!
Hoop niet dat iedereen zo snel aankomt na het minderen van bv!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 9:23

Ik kolf ook veel minder keren op een dag, leg bij iedere voedingen gewoon even 1 of allebei aan als toetje na de fles om het op gang te houden. Kolf zo'n 4 a 5 keer nu, als ik te kort kom is het gewoon fv, laat het niet meer mijn dag 'beheersen'. Kolfde net voor ik naar boven ging ruim 450 cc, dus productie blijft gelukkig goed.

Gast
Gast

Bericht  Bruintje Beer do 13 okt 2011 - 9:29

Ik hoop ook niet dat het voor iedereen geld dat ze zo snel aankomen na het minderen Very Happy
Maar mijn gewicht schommelt nu vooral!!

PM: Zo dat is een hele opbrengst!! Goed dat je het kolven een beetje los kan laten en als je niet genoeg heb KV geeft.
Mijn productie is ook nog voldoende kan nu nog zeker 1 flesje in de vriezer doen.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 9:34

BB: ik heb voor 2 nodig, dus moet wel goede opbrengsten hebben. Invriezen gaat me echt nog niet lukken helaas...

Gast
Gast

Bericht  Bruintje Beer do 13 okt 2011 - 9:38

Jammer dat het invriezen nog niet lukt. Hoeveel drinken ze nu? Nog steeds 7 voedingen?
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 12:58

Smaragdje, hij was inderdaad na 1 borst tevreden. Hij komt nu ik twee borsten geef evengoed even vaak op een dag. Hij drinkt wel duidelijk meer. Aan de eerste borst net zoveel als andere en dan aan de tweede borst ook nog bijna eens zoveel.
Hij wil na de eerste borst ook gaan slapen, maar als hij dan de tweede krijgt drinkt hij weer flink.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 13:13

Happydobby schreef:

@kruumel, jij bent vroeg, of ben ik verwend?
3790, wat lief I love you Zit je ook nog in maat 1 luiers?
Hoe bedoel je vroeg? Met voeden of met wegen?
Ik gebruik nog pampers maat 1 ja.

Laatst aangepast door Kruumel op do 13 okt 2011 - 17:53; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Limburg85 do 13 okt 2011 - 17:16

Goedemorgen,

Iedereen slaapt hier nog maar ik ben al een tijdje klaar wakker terwijl ik nog wel moe ben :-(.

R. vind de puffer totaal niet leuk en probeer het kapje ook steeds af te krijgen. Wel merk ik dat het iets beter gaat met hoesten, hij blijft er meestal niet meer zo in hangen en gelukkig geen koorts meer gekregen en verder is hij echt ontzettend vrolijk dus daar merk je helemaal niks aan.

Annie, dat is geen verkeerde prijs voor die broekjes en zeker handig met kruipen, denk dat ik er ook maar een paar haal in vast de volgende maat.

Dat mopperen/praten doet er altijd vanaf een uur of 5, en dan is het idd na een tijdje weer stil. Dit doet hij eigenlijk al vanaf zijn geboorte alleen toen deed die het veel meer.

Is de uitslag niet meer verergerd? En afgelopen nacht weer een goede nacht gehad?

Sheila, wat leuk dat er allemaal kindjes in de buurt zijn geboren, leuk voor straks. En is er ook veel contact in de buurt?

Je haren zijn leuk geworden zag ik op hyves!

Chelle, hoe was het babyzwemmen?

Hij moet minimaal tot 9 maanden er in, maar zolang hij er nog goed in past graag wat langer.

Smaragdje, ik denk dat hij het virus op het kdv heeft opgelopen, daar had 1 kindje het. Maar S. is ook altijd erg verkouden en ik denk dat R. zijn broer achterna gaat en ik was het vroeger ook altijd :-(.

Sorry moest wel lachen om de spiegel maar is helemaal niet leuk eenkennigheid, hopelijk word het niet nog erger en is het snel over! Gaat het met het oppassen wel goed met de eenkennigheid?

Hier gooit R. echt zijn buik en kont in de lucht (steunt dus op voetjes en hoofd) als hij in de maxi cosi word gezet en loopt knal rood aan en mopperen. Maar dit deed hij gisteren ook op de commode?

Is dat een Chino kinderstoel? Die heeft S. ook gehad en zat daar idd ook erg goed in, nu staat die boven omdat ik vind dat hij teveel ruimte in beslag neemt en dat gaat niet op de plek waar die moet staan.

Kruumel, ik zie op je ticker 2 maanden, 1 week en 4 dagen.

Wat is M. goed aangekomen, fijn dat aan 2 kanten zo’n goed effect heeft, toch wel een geruststelling denk.

PM, balen dat ze weer om de 3,5 uur kwamen, was dat afgelopen nacht ook weer?

Gisteren had R. een dikker vestje/jasje aan in de maxi cosi en verder niks maar dat was alleen een stukje naar de auto en naar de deur van het kdv.

Meeko, R. heeft nooit een speen gewild, nou ja de gewone waren te zwaar dus hadden wij een prematuurspeen en als je die vasthield hield die hem even in maar zelf lukte hem dat niet. En inmiddels heeft die al heel lang geen speen meer. Maar wel fijn dat ze daarmee zoet is. Hier gooit hij echt zijn kont en rug naar boven, loopt knalrood aan en gaat hard mopperen.

E. gaat nu vlot met eten of gaf je al vanaf 4 maanden bijvoeding? Hier even geen bijvoeding doordat die ziek is hoef die dat niet, hopelijk komt het weer snel want hij was heel goed mee bezig. En bij 7 maanden gaan wij ook brood geven.

Gecondoleerd met je oma. Mijn mans oma heeft van de week aan gegeven dat ze niet meer verder behandeld wilt worden dus die zal na verwachting binnenkort ook komen te overlijden.

Wat heb je geknutseld?

Drukke dag vandaag, is je vriend ook thuis of neem je E. overal mee naar toe?

Pien, hoeveel flessen krijgt ze? En als je er bijvoorbeeld 2 verlaagd, drinkt ze dan haar flessen wel leeg?

Liadan, dat lijkt me heel vermoeiend! Ik ben dat echt niet meer gewend vanaf 9 weken (uitzondering daar gelaten) dus zal dan gelijk helemaal gebroken zijn.

Steep, hoop dat je je er bij neer kunt leggen dat de bv terugloopt, het is niet anders hoe vervelend ook en gelukkig drinkt hij ook goed de fv.

Happydobby, goed geslaagd dus met shoppen, altijd fijn haha. En vandaag ook H&M, wat voor leuke dingen heb je besteld?

Kat, die tik op m’n kont heeft S. ook weleens gedaan en ook een keer het randje van m’n onderbroek gepakt en die laten ‘kletsen’ en een lol dat die had en papa ook haha.

Wat leuk dat je bestelling vandaag komt, ben erg benieuwd hoe het in het echt is!

Balen dat je een gaatje heb, ik moet nog steeds een afspraak maken echt schandalig!

Bruintje Beer, fijn dat je een beslissing heb genomen en dat deze goed bevalt, ik denk dat het idd een verstandige keuze is.

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 17:57

Limburg, is zeker een geruststelling. Als ik Fv na elke voeding zou moeten geven weet ik niet of ik doorgegaan was. Dan was ik bijna een uur kwijt met voeden en moest ik dan nog een flesje na geven.

Gast
Gast

Bericht  Kat1980 do 13 okt 2011 - 22:16

Vanmorgen met T even bij de huisarts geweest, omdat hij nog steeds diarree heeft en gisteren ook nog behoorlijk begon te hoesten. Hij heeft dus een keelontsteking en daarvan schijn je dus ook diarree te kunnen krijgen. Moet vanzelf overgaan, is meestal met ongeveer een week over dus dan moet het al bijna voorbij zijn. Moet hem nu maar gewoon vlak voor zijn flessen een zetpil geven, zodat zijn keeltje in ieder geval wat minder pijn doet en hij wel genoeg vocht binnenkrijgt en dus niet kan uitdrogen.

Meeko: Sterkte bij de crematie vandaag.

BB: Heb je geen newborn kleding dan bij Zara? Heb je zin om weer te gaan werken zondag?

Limburg: Fijn dat het beter gaat met R. Lijkt me inderdaad ook niks voor zo’n kleintje zo’n kapje van een puffer over je mond. Ik ben vanmorgen ook nog even met T bij de huisarts geweest en die sloeg het stokje waarmee ze je tong omlaag houden als ze in je mond kijken ook heel de tijd weg. Ze moest echt veel moeite doen om in zijn mond te kijken. Wat een sterk ventje, zei ze nog.
Ja, hier zou papa ook hard meelachen als J zo iets doet. Dat wordt later nog wat hier, 3 mannen tegen 1 mama Rolling Eyes
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bruintje Beer do 13 okt 2011 - 22:21

Bij de Zara heb je wel newborn kleding maar meer van die pakjes. En ik hou persoonlijk niet van die pakjes. Hie zaten ze al vrij snel in de gewone kleren. Wel makkelijke hoor.
Vind die grotere maten stoerder.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Bericht  Happydobby vr 14 okt 2011 - 3:00

@smaragdje, mooie stoel, ziet er comfortabel uit. Welke hapjes geef je J. nu?

@Meeko, Nick en Simon, veel plezier, ik vind het leuke jongens bij the voice maar ik heb geen flauw idee hoe hun cd klinkt!

@BB, maat 56 word wat kleiner, shirts 62 passen goed maar de broekjes 62 zijn wijd. En 56 is aan de korte kant. lastig dus.
Hoeveel kolf je dan per dag als je het 3 keer doet? Fijn dat het combineren bevalt.

@PM 450 cc? wow dat is veel haha, ik kolfde voor het slapen gaan vaak maar 90 cc
En smorgens 220 als max. Moest dus ook aardig mijn best doen om de produktie op gang te houden.
Maargoed M. heeft een mooie blik als hij bij me gedronken heeft dus het zal wel goed gaan.

@kruumel, met voeden haha. En nog steeds maat 1, lief.

@Limburg, bij H&M babykleding maar het is nog niet bezorgd, H&M is zo sloom.
Fijn dat R. geen koorts meer heeft gehad.

Ga maar eens wandelen in de kou, ik vind het ook koud in huis, hebben jullie de verwarming al aan?

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Limburg85 vr 14 okt 2011 - 3:13

De benauwdheid van R. lijkt ook iets minder geworden te zijn, dus de medicijnen doen het tot nu toe goed maar hij het duurt volgens mij nog wel even voordat hij weer helemaal beter is. Ook wil die nog steeds geen vast voedsel maar z´n flessen gaan gelukkig allemaal weer leeg.

We waren toen straks aan het wandelen en begon S. weer over dat hij nog een broertje wil. Ikkrijg er een broertje bij zei die, dus ik zo oh bij wie dan, bij mama? Hij zo, nee bij jou. Ik nou dat duurt nog heel lang hoor en als het zo ver is kan het ook een meisje zijn, ja maar ik wil alleen broertjes zeg die dan nog. Hij heeft het er vaak over. Laatste zei die we moeten nog 1 broertje en 3 meisjes, ik hoezo dan? Ja zoveel stoelen (van de eettafel) hebben we haha.

Kruumel, fijn dat je de keuze nu niet hoef te maken!

Kat, ah wat zielig voor T.! Hopelijk knapt hij snel op en heeft hij door de zetpillen minder last.

Ja hier zegt ook echt zo wij zijn lekker met z´n drieën en jij bent alleen :-( en hij wilt er alleen maar broertjes bij dus ik blij in m’n eentje haha.

Happydobby, wat heb je besteld bij de H&M voor M.? Ze hebben helaas maar weinig online staan voor de kleintjes.

Ja wij hebben de verwarming al aan, vind het echt koud anders en nu is het ook wat warmer op de kamer van R.

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Kat1980 vr 14 okt 2011 - 4:19

BB: Ja, ik hou persoonlijk ook van wat stoerdere kleding, dus begrijp het helemaal.

Limburg: En dan hebben we ook nog een mannelijke hond Rolling Eyes Nou ja, in ieder geval over een jaartje of 12 geen last van humeurige meiden tijdens de maandelijkse periode Laughing

De broekjes van Zara zijn helemaal leuk. Maat 9 tot 12 maanden zit alleen eigenlijk tussen maat 74 en 80 in, dus nog ietsje te lang en ietsje te breed. Dat lange is niet erg, want dan slaan we de pijpjes wel om. Alleen hebben de broekjes helaas geen verstelbare elastiek, maar alleen touwtjes. Hoop dat ze toch passen als ik die touwtjes een beetje aantrek (en anders T gewoon vet mesten :P ).

Vanavond komt het zoontje van mijn schoonzus logeren. Zij gaan naar het concert van Nick en Simon. Ben benieuwd hoe dat gaat voor hem, in een vreemd huis slapen.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 4:21

Happydobby hoezo vroeg? 6 uur is toch niet vroeg?

Ik heb de verwarming aan hoor... Ga evht niet in 17 graden zitten, en al helemaal niet met een baby.

Limburg, inderdaad fijn dat ik die keuze niet hoef te maken. Ik ga donderdag weer wegen dus dan zie ik wel hoeveel hij gegroeid is. Ik wil eigenlijk dat M de eerste drie maanden volledig bv krijgt. Daarna wil ik gaan combineren denk ik.

Leuk dat jij 'alleen' bent... Maar je krijgt nog 3 meisjes op die lege stoelen toch? Wink

Gast
Gast

Bericht  Kat1980 vr 14 okt 2011 - 4:24

Kruumel schreef:Happydobby hoezo vroeg? 6 uur is toch niet vroeg?

Ik heb de verwarming aan hoor... Ga evht niet in 17 graden zitten, en al helemaal niet met een baby.

Limburg, inderdaad fijn dat ik die keuze niet hoef te maken. Ik ga donderdag weer wegen dus dan zie ik wel hoeveel hij gegroeid is. Ik wil eigenlijk dat M de eerste drie maanden volledig bv krijgt. Daarna wil ik gaan combineren denk ik.

Leuk dat jij 'alleen' bent... Maar je krijgt nog 3 meisjes op die lege stoelen toch? Wink

Hmmm, wij hebben een eettafel met 6 stoelen. Zouden er hier dan ook nog 2 kids bijkomen :P
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud