Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids uit 2011

+19
Flip Fluitketel
woezel
Novalee
Liadan
Meeko
koNijntje
schuddebuikje
Darius
Bruintje Beer
sheila123
Vancity_girl
Pien
Happydobby
Chelle
Kat1980
Annie24
Smaragdje
Steep
Limburg85
23 plaatsers

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2011 - Pagina 6 Empty Re: Mama's met kids uit 2011

Bericht  Vancity_girl di 11 okt 2011 - 8:57

Kat1980 schreef:

Ik kan hem niet meer vinden Wink
Maar misschien vind je zijn "Hollands next topmodel" pose ook wel leuk:
**

En zo ligt hij dus regelmatig te spelen.

Ha ha zo ligt D er ook regelmatig bij. Mijn schoonzusje zegt dan altijd dat ze niet zo sexy moet gaan liggen. Very Happy
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Kat1980 di 11 okt 2011 - 8:58

Annie: Ook erg leuk!
Ja, Zara is geweldig. Zit hier alleen niet in de buurt (lang leve het online shoppen Very Happy )
Nee, H&M heeft inderdaad erg weinig op de site staan. Bestel wel aan het begin van het seizoen dingen online, maar vaak ga ik tussendoor ook nog even naar de winkel toe.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Kat1980 di 11 okt 2011 - 9:01

Annie24 schreef:
Kat1980 schreef:Annie: Dat meen je, 3 euro maar :shock:
Jeetje zeg, dat het zo erg kan zijn bij kids met koemelkallergie! Was je daar niet al eerder voor bij de huisarts geweest? Hoop dat je morgen dan een doorverwijsbrief krijgt en dat in de tussentijd het helpt als hij geen producten met melk krijgt.

Ok, vooruit, nog 1 reactie dan :P

Inderdaad maar 3 euro ja. Ze hebben ze in licht grijs, donker grijs, licht blauw, donker blauw en zwart en ze zijn 2,99 euro. Nog minder dan 3 euro dus :P Het zijn echt dikke joggingbroekjes met een fleece voering van binnen. Voor hier in huis perfect nu Y. aan het kruipen is. Heb een hele voorraad ingeslagen angel Vind het ook zo zielig hem in een spijkerbroekje rond te laten kruipen, gewoon een makkelijk broekje is veel fijner voor 'm (denk ik)

We hebben idd al diverse keren aangegeven dat we aan koemelkallergie dachten. Niet omdat Y. toen uitslag had, maar wel door het krijsen de 1e paar maanden. Dat werd toen weggewimpeld omdat hij ook verborgen Reflux had en het vast daar door kwam. Toevallig zat ik Y. zijn babysite bij te werken afgelopen weekend en ik heb daarop diverse keren staan dat ik tóch het idee had dat hij koemelkallergie had. Mijn gevoel zegt ook gewoon dat dat zo is. Klinkt misschien raar Rolling Eyes

Je gevoel volgen, meid! Vaak klopt dat wel.
De dochter van een vriendin van me heeft ook koemelkallergie, kwam de osteopaat na 7 maanden achter. Zij heeft de eerste week al gezegd dat ze dat vermoedde, maar dat werd ook weggewimpeld.

En, nu naar je bed jij :P
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 9:01

Ohh, de Zara Online shop is leuk... Ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet...

Gast
Gast

Bericht  Kat1980 di 11 okt 2011 - 9:03

Vancity_girl schreef:
Kat1980 schreef:

Ik kan hem niet meer vinden Wink
Maar misschien vind je zijn "Hollands next topmodel" pose ook wel leuk:
**

En zo ligt hij dus regelmatig te spelen.

Ha ha zo ligt D er ook regelmatig bij. Mijn schoonzusje zegt dan altijd dat ze niet zo sexy moet gaan liggen. Very Happy

Hahaha, tja onze kids zijn gewoon heel sexy :P
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Bericht  Kat1980 di 11 okt 2011 - 9:03

ProudMama schreef:Ohh, de Zara Online shop is leuk... Ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet...

Gewoon doen angel
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 9:07

Ik heb deze besteld, en dan 2x natuurlijk:

Mama's met kids uit 2011 - Pagina 6 Ls2959047voorkant

Mama's met kids uit 2011 - Pagina 6 LS 20295905v

Mama's met kids uit 2011 - Pagina 6 Ls jeans 2957027 v

Laatst aangepast door ProudMama op di 11 okt 2011 - 9:09; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 9:09

Kat1980 schreef:
ProudMama schreef:Ohh, de Zara Online shop is leuk... Ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet...

Gewoon doen angel
Nee, pas als de kinderbijslag er is, anders komt het niet goed Wink
Oke, dat wordt januari, dus niet meer de site openen, en ook niet meer kijken op hummbee.com... Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Vancity_girl di 11 okt 2011 - 9:28

Haha ik moet me ook inhouden. D heeft echt veel te veel kleren in maat 74. En dan hebben we ook nog een tas vol gekregen van een vriendin.
Vandaag wel een shirtje voor 1 euro op de kop getikt bij de Zeeman. Ik vind dat ze daar af en toe best leuke dingen hebben, en voor dat geld maakt de kwaliteit ook geen drol uit. Bij de Wibra trouwens ook.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 14:35

Ik heb nog echt geen kleertjes gekocht voor M. Hij zit nu in 50. Dat had ik in de zwangerschap gekocht natuurlijk. In 56 hebben ee heel veel gekregen met kraamvisite. En heb ik zelf gekocht in de zwangerschap. Vanaf 62 heb ik bijna niks dus als hij daar in komt moet ik kleertjes gaan kopen.

Ik zit nu te voeden... Om 3 uur! M was al heel onrustig toen we naar bed gingen, kreeg m bijna niet in slaap. Net om 3 uur huilde hij ons wakker. Ik hoop dat hij na de voeding een paar uurtjes gaat slapen, anders moet mama morgen een middagdutje doen. Ik dacht op tijd naar bed te gaan om wat uurtjes slaap te pakken... Maar helaas!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 17:49

En daar ben ik weer... Half 7 en ik zit weer te voeden. Ik snap niet waarom hij alweer komt. Normaal komt hij 1x vroeg in de ochtend. En nu om 3 uur en om half 7.

Edit: tussen half 10 en 3 uur zit natuurlijk wel 6 uur.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 19:04

Kruumel: misschien ook omdat hij overdag zo lang geslapen heeft?

Hier kwamen zo rond 4 uur en liggen net weer na de voeding van de ochtend, al is J het er nog niet mee eens zo te horen.

Gast
Gast

Bericht  Smaragdje di 11 okt 2011 - 21:34

Ben echt blij. Ben al een paar weken niet op de weegschaal gaan staan, omdat ik toch niet echt afviel, maar nu zit ik weer op mijn oude gewicht! Niet dat ik alle broeken nu al pas en er niet meer af mag,maar het begin is er nu echt weer Very Happy

J ligt weer lekker te rollenbollen, alleen wordt hij toch wat eenkennig. Hij had zijn oom een aantal weken niet gezien, dus als die te dicht bij kwam ging J huilen Sad Pas na een tijdje de kat uit de boom kijken was het weer goed.

@ Kat, wat een geweldige foto van dat hij zo op de grond ligt!

@ Annie, als jullie dat gevoel echt hebben, vindt ik dat ze daar ook iets mee moeten doen!

@ Kruumel, af en toe kunnen ze gewoon nog zo’n nacht hebben. Komt vanzelf weer goed! J slaapt al een hele tijd door, maar toch heeft hij af en toe nog eens zo’n nacht!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173

Bericht  Happydobby di 11 okt 2011 - 23:37

@limburg, dat is schrikken, ik heb wel begrepen van de Rapley methode dat baby's heel goed weten wat ze bij verslikken moeten doen.
Alleen een nadeel voor jou als hij vastzit in de wipstoel.

@kat, leuke foto, hij kijkt zo lekker ondeugend.

@Scheila, ik weet van kv dat het merk niets uitmaakt. kv van 0-6 maanden moet een allerlei eisen voldoen, dus het maakt niet uit of je huismerk of merk koopt!
Dan weet je dat! wel grappig, mijn vriend wilde perse kv in huis hebben, voor het geval de bv niet zo lukken ofzo, had toen een pakje met zakjes van kruitvat gekocht, 99 cent dan kan je drie flesjes van 100cc mee maken. Die heb ik uiteindelijk wel gebruikt toen ik kolfde en niet genoeg bv had.

@annie, broekjes zeeman, ik ga er ook eens kijken, al denk ik dat ik genoeg broeken heb ik 68 en 74.
(had een lading van een collega gekocht van Salty dog enzo)

@kruumel, overdag zolang slapen geen goed idee?
Haha.

@smaragdje, ik pas mijn oude broeken wel weer al zitten ze te strak en dat doet zeer op mijn litteken van de keizersnee.
Maar er mag nog 4 kilo af haha.

De zara, die zit hier in de stad, en ik kom er nooit. Embarassed Misschien toch eens gaan kijken haha.

Gisteren wel weer drama, M. was zo aan het huilen dat hij niet ging drinken, uiteindelijk is het wel geluk maar ik zat er zelf ook maar bij te huilen. Ik zei tegen mijn vriend, ik stop ermee maar hij zegt ga er maar gewoon mee door. M. heeft wel goed geslapen maar vanmorgen was het weer moeizaam met aanleggen, net weer gevoed en toen ging het goed, kolf nu ook na elke voeding , even kijken wat de opbrengst is na 1 dag.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 0:01

Happydobby schreef:

@kruumel, overdag zolang slapen geen goed idee?
Haha.
Ik ga hem toch echt niet wakker maken als hij slaapt.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 0:07

Achteraf viel het wel mee. Hij was gisteravond al vroeg, 21.30 uur. Toen 3 uur, dus daar zit toch 5.5 uur tussen. Daarna om 7 uur, dus zit 4 uur tussen.

Meestal is hij 's avonds later, dus 's nachts ook later... Daarmee heb ik me wat verkeken.

Gast
Gast

Bericht  Limburg85 wo 12 okt 2011 - 0:18

Hi meiden,

Kom vanmiddag uitgebreid op jullie reageren. Gisteren overdag ging het beter met R. maar tijdens de laatste fles niet meer, flink zichzelf onder gepoept (dun) en daarna alles onder gekotst (rook echt naar kotst) en vannacht heel veel gehoest en 1 keer klonk het alsof hij er in bleef hangen. Ook heeft hij erg veel moeite met zijn flessen en vast voedsel hoef die niet en kortademigheid is erger geworden. Vanochtend toch maar de huisarts gebeld en die wou hem per se zien vandaag. We zijn net terug en hij heeft bronchitis afkomstig door waarschijnlijk het rs-virus. Aan het rs-virus kan hij niks doen en is vanaf 6 maanden ook niet ernstig (mits hij natuurlijk wel blijft eten etc.). Hij heeft nu een puffer gekregen die hij 3 maal daags moet innemen en dat moet het hoesten, slijm, kortademigheid wegnemen waardoor die weer beter gaat slapen en eten. Het moet het binnen een paar dagen een stuk verbeteren anders moet hij verder onderzocht worden, ook zodra hij weer koorts krijg moet hij direct terug voor verdere onderzoek :-(.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 0:22

O Limburg wat naar!
Hoe komt hij aan dat virus?

Heel veel beterschap!

Gast
Gast

Bericht  Kat1980 wo 12 okt 2011 - 0:34

ProudMama schreef:
Kat1980 schreef:

Gewoon doen angel
Oke, dat wordt januari, dus niet meer de site openen, en ook niet meer kijken op hummbee.com... Rolling Eyes

Je hebt toch net kinderbijslag gehad? Tot januari wachten is wel erg lang...
Stoere broekjes trouwens!
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Bericht  Kat1980 wo 12 okt 2011 - 0:51

Hier heeft T eens lekker doorgeslapen tot 8 uur! Jammer dat zijn grote broer al weer om 6.30 uur wakker was... T zit zich vandaag ook weer overal aan op te trekken. Net verloor hij wel zijn evenwicht en boink met zijn hoofd op de houten vloer Sad Maar geen kik geven he, mama schrok er gewoon meer van!
Vanmiddag ook nog naar de tandarts... zo geen zin in Neutral

VG: Mijn schoonzus belde net ook dat ze een tas vol kleren heeft in maat 74 of ik die wilde hebben. Dadelijk heeft T nog meer in zijn kast hangen dan mama Laughing
Ik koop ook wel eens bij Wibra of Zeeman, met name dan pijama’s. Als de kwaliteite daarvan niet zo super is, boeit me dat toch niet zo.

Kruumel: En je kan gewoon de verleiding weerstaan om zelf niet wat te kopen? Laten we dan maar hopen dat hij snel maat 62 heef Wink
Balen van de slechte nacht! Laten we het maar houden op een regeldagje (nachtje) en dat het vannacht weer beter gaat.

Smaragdje: Wat goed dat je op je oude gewicht zit cheers

HD: Kan me voorstellen dat je het er even moeilijk hebt. Hoe gaat het kolven nu en het aanleggen?

Limburg: Jeetje wat schrikken zeg dat het gisteravond en vannacht zo ging opeens. En dan ook nog het rs-virus blijken te hebben. Gelukkig kan het op zijn leeftijd niet meer zoveel kwaad, maar dan moet hij inderdaad wel blijven eten. Hoe gaat dat nu? Beterschap! hug
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 0:57

Kat1980 schreef:
ProudMama schreef:
Kat1980 schreef:

Gewoon doen angel

Nee, alleen als ze voor 1 juli geboren worden krijg je in oktober, en hun zijn van de 18e, dus slaan we oktober over. Mad
En ze hebben maat 56 nog genoeg, vooral nog veel shirtjes die erg ruim zijn. Dus 62 hebben ze echt nog niet nodig, maar mama vind shoppen gewoon leuk Embarassed

Laatst aangepast door ProudMama op wo 12 okt 2011 - 0:58; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Annie24 wo 12 okt 2011 - 0:58

Ik zal vandaag even een foto plaatsen van dat broekje van de Zeeman smile

Vanmorgen bij de huisarts geweest en we moeten naar de kinderarts met Y. Als het goed is worden we vandaag gebeld voor een afspraak, dus even kijken of we bij de kinderarts kunnen waar we toch al met Y. lopen. Hij denkt ook aan een allergie, maar twijfelt aan een koemelkallergie, maar denkt eerder aan iets van vlees/groente. Hij raadt ons daarom ook aan om een allergietest te laten doen via de kinderarts. Even afwachten dus.

Voor de zekerheid hebben we net wel wat dingen gekocht zonder koemelk. Dan kunnen we dat iig een beetje uitsluiten. Heeft iemand nog een idee voor toetjes? Overal zit melk in, dus nu heb ik maar appels gehaald om appelmoes te maken, maar 7 dagen per week als toetje appelmoes is ook niet echt leuk voor 'm Rolling Eyes

Meneertje is al vanaf 7 uur vanmorgen wakker en vertikt het gewoon om te slapen, klein draakje! angel
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Kat1980 wo 12 okt 2011 - 1:02

ProudMama schreef:
Kat1980 schreef:
ProudMama schreef:
Kat1980 schreef:

Gewoon doen angel

Nee, alleen als ze voor 1 juli geboren worden krijg je in oktober, en hun zijn van de 18e, dus slaan we oktober over. Mad
En ze hebben maat 56 nog genoeg, vooral nog veel shirtjes die erg ruim zijn. Dus 62 hebben ze echt nog niet nodig, maar mama vind shoppen gewoon leuk Embarassed

O ja, dat is waar ook. Daarom kwam T toch maar 31/12, zodat mama tenminste kinderbijslag kreeg in april :P
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Bericht  Kat1980 wo 12 okt 2011 - 1:04

Annie24 schreef:Ik zal vandaag even een foto plaatsen van dat broekje van de Zeeman smile

Vanmorgen bij de huisarts geweest en we moeten naar de kinderarts met Y. Als het goed is worden we vandaag gebeld voor een afspraak, dus even kijken of we bij de kinderarts kunnen waar we toch al met Y. lopen. Hij denkt ook aan een allergie, maar twijfelt aan een koemelkallergie, maar denkt eerder aan iets van vlees/groente. Hij raadt ons daarom ook aan om een allergietest te laten doen via de kinderarts. Even afwachten dus.

Voor de zekerheid hebben we net wel wat dingen gekocht zonder koemelk. Dan kunnen we dat iig een beetje uitsluiten. Heeft iemand nog een idee voor toetjes? Overal zit melk in, dus nu heb ik maar appels gehaald om appelmoes te maken, maar 7 dagen per week als toetje appelmoes is ook niet echt leuk voor 'm Rolling Eyes

Meneertje is al vanaf 7 uur vanmorgen wakker en vertikt het gewoon om te slapen, klein draakje! angel

Je kan hem als toetje ook alpro soya yoghurt geven, daar zit geen melk in. Deed mijn schoonzus ook bij haar zoontje met koemelkallergie.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Bericht  Limburg85 wo 12 okt 2011 - 2:10

R. vind het zitten in zijn maxi cosi sinds vorige week niet meer leuk, meneer heeft toch pech want hij mag nog niet in de andere stoel en past nog goed in zijn maxi cosi, nog meer kindjes die het niet leuk vinden?

Kat, wat een leuke foto en pas nu maar op, voor je het weet staat hij :-).

Hij heeft net zijn eerste puffer gehad en dat ging wonderbaarlijk goed. Hij is ontzettend vrolijk dus daar merk je niks aan en hij heeft zijn fles weer opgedronken :-), hopelijk zien we vannacht al resultaat maar dat zal wel te vroeg zijn.

Balen dat T. zijn avondeten niet wou, wil hij het normaal gesproken (op uitzonderingen na) wel? Ja toch? Dan denk ik dat hem idd wat dwars zit, hopelijk is het maar tijdelijk. Heeft hij de hele nacht geslapen?

Ik vind dat bovenste broekje van Zara wel schattig, begin er steeds meer aan te wennen voor jongens, misschien toch eens kijken voor de volgende maat al vind papa het volgens mij helemaal niks ach die heeft pech :-). Die blauwe van Name-it ziet er idd uit als een zomerbroek, hopelijk zijn de andere wel goed.

Kruumel, wat goed dat M. gistermiddag zolang heeft geslapen, heerlijk he.

Hoe gaat het nu met M.? Is hij al wat rustiger?

Hij kan het virus op het kdv hebben opgelopen, daar heerst het maar hij kan het overal op lopen.

Sheila, R. krijgt gewoon weer soepstengel als hij minder verkouden/slijm heeft, het zal denk nog wel vaker gebeuren op dat moment is het echt wel schrikken vooral omdat ik alleen was.

En is de baby inmiddels geboren bij de buurvrouw?

Annie, zijn de chino broekjes niet gevoerd van binnen?

Fijn dat de uitslag niet is erger is geworden! Fijn dat jullie een doorverwijzing hebben gekregen en hopelijk kunnen jullie snel terecht, ben erg benieuwd wat eruit gaat komen. Hier begon de dokter ook weer over koemelkallergie, wij moeten er ook goed op blijven letten straks als die meer vast voedsel gaan eten ondanks dat maar weinig kindjes het echt hebben. Ben benieuwd of je een doorverwijzing krijg!

En weer een goede nacht gehad?

PM, dat onderste spijkerbroekje is leuk, ook stoer!

Balen van de kdv, hadden wij ook als R. 31 maart geboren was hadden we het 1e kwartaal ontvangen maar meneer kwam net op 2 april.

Smaragdje, wat goed dat nu al je zwangerschapskilo’s eraf zijn! Is je figuur zo veranderd dat je nog niet alle broeken past?

Niet leuk dat J. eenkennig word, hier gelukkig geen last van (snel afkloppen).

Happydobby, baby’s kunnen ook goed tegen verslikken, hebben daar een speciaal iets voor maar dit bleef in het slijm hangen :-(.

Hoe is je gevoel nu over bv/kolven? Uiteindelijk moet jij de beslissing nemen, als jij het niet meer trek is het niet goed.

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud