Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids uit 2011

+19
Flip Fluitketel
woezel
Novalee
Liadan
Meeko
koNijntje
schuddebuikje
Darius
Bruintje Beer
sheila123
Vancity_girl
Pien
Happydobby
Chelle
Kat1980
Annie24
Smaragdje
Steep
Limburg85
23 plaatsers

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2011 - Pagina 25 Empty Re: Mama's met kids uit 2011

Bericht  Chelle wo 23 nov 2011 - 23:32

Hey meiden! Wat is het rustig hier!?

@ Happydobby, voel je je alweer wat beter? Misschien een griepje? Goed je vitamientjes eten hoor! (mag ik ook wel eens tegen mezelf zeggen, neem/heb er gewoon niet de tijd voor. En aan het eind van de dag denk ik, sh*t heb weer geen fruitje op) nerd

@ Proudmama, hoe gaat het met je? Ik las op hyves dat je kindjes nu echt zijn opgenomen... Sad Hoe was de eerste nacht? Heb je toch een beetje kunnen slapen?
Het zal best heftig voor je zijn zeg! Maar je doet het voor een goed doel. Straks kun je nog meer genieten van je kleintjes als het huilen doorbroken is.
Sterkte meis!!

Nou, hier is het tandje van A. officieel door! Schattig zo'n wit puntje. Gister hebben we het tandje voor het eerst gepoetst! haha! Heb gelezen dat je daar gelijk al mee moet beginnen zodra hij maar een beetje door is. Dus dat doen we ook maar heel braaf.
Ze heeft verder geen last meer en heeft vanacht weer heerlijk geslapen. (en dus mama en papa ook).

Vanmorgen ben ik met A weer naar babyzwemmen geweest. En wat veranderd ze snel zeg! Ze vind het nu echt wel leuk aan het worden. En is vandaag zelfs (eindelijk) begonnen met spatten met haar armpjes op het water. Dit had ze nog niet eerder gedaan. Maar toen ze het vandaag door had stopte ze er ook gelijk niet meer mee. haha!

Straks komen oma en overgroot-oma eventjes langs en dan nog even lekker tutten de rest van de dag met A.

Jullie ook allemaal fijne dag!!
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  woezel do 24 nov 2011 - 1:28

Hier voelde en zag ik vanmorgen ook het eerste tandje cheers
Chelle, zo lopen onze meiden aardig gelijk op.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Chelle do 24 nov 2011 - 2:50

woezel schreef:Hier voelde en zag ik vanmorgen ook het eerste tandje cheers
Chelle, zo lopen onze meiden aardig gelijk op.

Wat leuk!! Heeft ze er erg last van gehad of helemaal niet?
Ze lopen inderdaad gelijk op zeg! haha!!
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Bericht  sheila123 do 24 nov 2011 - 3:10

HD,al weer een beetje opgeknapt? Vervelend he als moeder kun je gewoon niet ziek zijn!

Chelle,ahhh leuk he een tandje! Ik ben hier ook steeds aan het kijken maar zie nog niks hoor haha! Onze oudste meid had met 9 maanden pas haar eerste tandje ben benieuwd hoe deze uk het gaat doen! Ah leuk zeg dat ze het zwemmen nu leuk gaat vinden Very Happy Hier doet F. ook dat spetteren op het water als ze in bad zit haha!

Woezel,wauw! Ook al een tandje! Heeft E. er veel last van gehad?

Kat,hoe is het met T.?? Hij was toch ziek? (6e ziekte) is hij alweer beter?

PM,ik ben ook erg benieuwd hoe het de jongens en jou de eerste nacht is vergaan.....nogmaals een dikke knuffel!

Hier gaat het goed. Weinig slaap maar wel gezellige meiden in huis dat maakt het slechte slapen dan vlug weer goed. F. zit volgens mij in een sprong...die van 6 maanden. Het eten gaat de ene dag heel moeizaam en de andere dag weer beter. Ze is een beetje aan het rommelen. Ook lijkt het of haar slaapjes gaan verschuiven...snap er momenteel niks meer van haha. Ik kijk maar gewoon wanneer ze moe word...J. ligt ook nog lekker te slapen en is niet zo fit,steeds aan het gapen en zeggen dat ze naar bed wil..mss een najaarsdipje/vermoeidheid???

Zo straks nog ff naar de winkels als mevrouwtje niet te lang slaapt anders word het morgenvroeg want heb in principe het eten voor vanavond in huis. Manlief heeft een personeelsfeest dus wij eten lekker pannekoeken smile
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 3:57

De eerste nacht heb ik slecht geslapen, de tweede nacht (afgelopen nacht dus, zijn dinsdag al opgenomen) heb ik bijna in coma gelegen. Voel me echt al beter na zo'n nacht.
En de jongens deden het vanochtend super, dus ben heel benieuwd hoe het is als ik straks kom.

Gast
Gast

Bericht  Smaragdje do 24 nov 2011 - 6:03

@ Chelle, wat leuk hé, zo’n wit puntje. Fijn dat A het zwemmen weer leuk vond.

@ Woezel, wat leuk bij jouw kleine meid ook een tandje!

@ Sheila, wat fijn dat de meiden zo gezellig zijn!

@ PM, fijn dat de jongens het goed doen! En rust maar lekker uit!

Vandaag lekker met een vriendin gewinkeld. Alleen was J op het eind een beetje overprikkeld volgens mij Sad . In de auto en thuis was het echt krijsen. Hij kon ook de rust niet vinden om te gaan drinken. Uiteindelijk lukte dat wel en is hij in slaap gevallen, wat hij nu nog steeds aan het doen is.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  woezel do 24 nov 2011 - 7:38

Ja ze was wel wat anders, sávonds rommelen met slapen, vind haar wat onrustig drinken, af en toe een dunne broek, en heel erg bijten op speelgoed.

pm, fijn dat je een goede nacht hebt gehad, en dat er wat verandering lijkt bij de jongens.

Smaragdje, lekker geshopt voor jou of de kleine man?

Sheila, die 6 maandensprong vond ik pittig dit keer. Had ze wel een beetje ritme?

woezel
Prater
Prater

Bericht  Chelle do 24 nov 2011 - 8:01

@ Sheila, lekker toch dat de tandjes bij jou nog even duren? Heb je nog even rust. Wink Maar het kan natuurlijk ook dat jouw kleintje er helemaal geen last van heeft.

@ Woezel, zo dat is fijn dat het niet zo erg is geweest met het doorkomen. Hier was het echt verschrikkelijk! Hoop niet dat het volgende tandje ook zoveel gedoe met zich meebrengt. haha!

@ PM, Fijn dat je toch lekker heb geslapen.
Misschien een stom idee... maar kan het ook niet zijn dat het eigenlijk een wisselwerking van je kindjes is/was? Omdat ze het ook wel een beetje aanvoelden bij jou dat je er aardig gestresst van raakte? Dan kan het natuurlijk ook zijn dat kindjes juist gaan huilen.
Misschien als je het nu op deze manier doorbreekt en jij/jullie even lekker tot rust komen kunnen jullie met een schone lei beginnen en komt het helemaal goed!

@ Smaragdje, aaahh ja overprikkeld zijn kindjes niet altijd even gezellig. haha! Heeft hij nu wel lekker geslapen??
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Bericht  sheila123 do 24 nov 2011 - 8:19

Smaragdje,ja zeker gezellig! Oh ja zo herkenbaar dat prikkelbare. Mijn oudste dochter had dit als baby vrijwel altijd zodat ik bijna nergens naar toe kon met haar. Ze is nog steeds erg moeilijk met dingen die 'anders' gaan. Hopelijk komt hij snel weer in zijn eigen ritme.

Woezel,ja ik vind het wel pittig ook de nachten vind ik erger dan dat ze normaal al zijn haha! Ja ze had normaal s'morgens,s'middags en eind van de middag een tukkie maar nu gaat ze de ochtend tuk al verschuiven naar 11 uur dus dan komt de rest van de dag zo raar uit. Gelukkig doe ik alles bij haar op verzoek dus meestal komt het wel goed. En toch ben ik wel blij hoor als ze eens eindelijk een nachtje gaat doorhalen want dat heeft ze vanaf de geboorte nog niet 1x gedaan.....!! Ze is s'nachts zelfs meer wakker als in het begin..haha rare kids van mij! :P

Chelle,ja idd als ze net zo is als haar zus gaat dat wel goedkomen. Die had nergens last van. Ik merkte niks maar keek zo af en toe in haar mond en dan zat er wat haha. Ze heeft wel wat last gehad van haar kiezen maar die zijn ook een stuk gemener heb ik me laten vertellen.
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Bericht  Kat1980 do 24 nov 2011 - 9:10

Sheila: Ja, T had inderdaad de 6e ziekte. Heeft voor hij vlekjes kreeg alleen koorts gehad, maar daarna er geen last meer van gehad. de vlekjes zijn nu ook al weer weg.
Vermoeiend zeg, die slechte nachten! Hopelijk gaat het snel weer beter.

PM: Fijn dat je een beetje bij aan het tanken ben en dat het met de jongens beter gaat. Hopelijk doorbreekt dit het huilgedrag.

De rest komt een andere keer wel weer. Ga hier nog even wat opruimen en dan mijn bed in.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005

Bericht  Smaragdje do 24 nov 2011 - 9:21

@ Woezel, nee, heb eigenlijk niet zo veel gekocht. Kon niet echt wat vinden. En ik had iets supers gezien voor mijn mannetje...hadden ze het pas vanaf maat 86.

Na een hele tijd geslapen te hebben, was hij weer een stukje vrolijker. Hij heeft het zelfs voor elkaar gekregen om een klein stukje op zijn knieën vooruit te komen i.p.v. achteruit. Alleen dat wat vrolijker, was al vrij snel weer over. Daarna is hij vrij snel weer gaan slapen.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 9:35

Chelle: dat is geen stom idee, ik weet het wel zeker. Hun huilen veel, ik ga stressen en ben moe, voelen hun en gaan meer huilen, nog meer stress en vermoeidheid. Dat is de situatie.
Daarom werkt het doorbreken ook goed, even uit de cirkel van huilen en stress.

Voel me alleen wel schuldig als ik nu rustig op de bank van mijn eten zit te genieten. Al is het ons op het hart gedrukt om dit soort dingen juist te doen. Ontspannen, tijd voor elkaar nemen en uitrusten. Maar je gevoel en verstand zijn 2 verschillende dingen.

Gast
Gast

Bericht  Smaragdje do 24 nov 2011 - 9:36

PM toch nog een keer een knuffel voor jouw, want dit moet niet makkelijk voor jullie zijn. Alleen hopelijk vinden jullie hierna weer de rust met z'n viertjes hug

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Chelle do 24 nov 2011 - 19:37

ProudMama schreef:Chelle: dat is geen stom idee, ik weet het wel zeker. Hun huilen veel, ik ga stressen en ben moe, voelen hun en gaan meer huilen, nog meer stress en vermoeidheid. Dat is de situatie.
Daarom werkt het doorbreken ook goed, even uit de cirkel van huilen en stress.

Voel me alleen wel schuldig als ik nu rustig op de bank van mijn eten zit te genieten. Al is het ons op het hart gedrukt om dit soort dingen juist te doen. Ontspannen, tijd voor elkaar nemen en uitrusten. Maar je gevoel en verstand zijn 2 verschillende dingen.

Ja logisch dat je dat ook al had bedacht. Wink Vandaar dat je het had over "doorbreken". Ik had hem ff niet door. Hihi!
Je moet je inderdaad niet schuldig voelen anders heeft dit alles weinig zin. Dan ben je uiteindelijk nog niet uitgerust als ze weer naar huis komen. Rust uit, slaap uit en neem even tijd voor elkaar. Succes meis!
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Bericht  woezel do 24 nov 2011 - 22:07

Zo wat een nacht zeg. E was om 21 uur wakker en heeft daarna echt lopen rommelen/gillen tot 0.30. Na een zetpil ging ze na nog een hoop gemopper gelukkig wel slapen. Dus toch last vd tandjes denk ik. Toen C om 3 uur wakker, om 4.30 ging man weg en om 6 uur de oudste al wakker. Dus erg weinig geslapen hier. Maar mijn man is nu voor een nachtje weg en de jongens gaan uit logeren. Ben ik stiekem wel even aan toe. Even wat rust om me heen. En ook weer een beetje bijtanken.

pm, heel logisch dat je je schuldig voelt. Voel ik me af en toe nog als de jongens gaan logeren. Maar af en toe is het nodig om even weer tot rust te komen. Ben benieuwd hoe je vanacht geslapen hebt en hoe het met de jongens gaat?

Smaragdje, wat goed zeg een stukje vooruit. Voordat je het weet, crost hij de hele kamer door.
jammer dat je niet zo geslaagd bent in de stad.

Sheila, dat is vermoeiend dat ze nog geen 1 nacht heeft doorgeslapen. Hier slaapt E meestal wel door. Maar moeten we er eigenlijk nog wel elke nacht uit voor 1 vd jongens. Echt vermoeiend he. M is bijna 5, moet je nagaan heb al ruim 5 jaar niet echt goed geslapen.

woezel
Prater
Prater

Bericht  woezel za 26 nov 2011 - 8:03

Iedereen druk weekend aan het houden?

Hier voelde ik gisteravond tandje nummer 2, verklaard denk dus ook de nacht ervoor.
Heb haar gisteravond maar gelijk een zetpil gegeven.

woezel
Prater
Prater

Bericht  Smaragdje za 26 nov 2011 - 8:08

Vandaag Sinterklaasfeest gehad van mijn werk.
J heeft een mooie gitaar van chicco gehad, hij vond de lichtjes en muziekjes gelijk al een succes.
Zwarte Piet heeft hij steeds heel verbaasd aan zitten kijken en dan weer even naar ons. Dan weer naar zwarte Piet. Hij vond het allemaal wel mooi.

@ Woezel, een tweede tandje, wat goed zeg!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  sheila123 za 26 nov 2011 - 8:11

Woezel, die eerste twee komen vaak snel achter elkaar he? Ik las net je andere topic... Hoe voel je je nu? Ik hoop dat je snel duidelijheid hebt. Heb er zelf ook aan gedacht poosje terug maar nu ik minder bv geef voel ik me wel beter..ik ben toen ook 2x bijna flauw gevallen en sterretjes zien..

PM,las dat de jongens het goed doen,wat fijn! Heb je ze nog lekker kunnen badderen? Of was dat gister? (srry de dagen gaan zo snel)

Hier alles goed,meiden slapen lekker.. Nu hopen op een rustige nacht.
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Bericht  sheila123 za 26 nov 2011 - 8:12

Smaragdje schreef:Vandaag Sinterklaasfeest gehad van mijn werk.
J heeft een mooie gitaar van chicco gehad, hij vond de lichtjes en muziekjes gelijk al een succes.
Zwarte Piet heeft hij steeds heel verbaasd aan zitten kijken en dan weer even naar ons. Dan weer naar zwarte Piet. Hij vond het allemaal wel mooi.
Ahhhh wat leuk!
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Bericht  Meeko zo 27 nov 2011 - 23:16

Woezel, op dagen dat ik vrij ben krijgt ze zo'n 2 tot 4 keer bv, en als ik werk 1 á 2 keer. Maar daarbij komen ook nog de nachten en dat is ook nog 1 á 2 keer.
Wat leuk ook al een tandje.

Sheila, balen zeg dat ze elke nacht wel wakker is. Mijn beide meiden wilde altijd graag zitten. Maar Elin begint steeds meer te proberen om vooruit te komen als ze op haar buik lig, dus heb stille hoop dat zij wel gewoon gaat kruipen.
hier zijn de slaapjes ook veranderd en gaat nu veel beter! Voorheen was t van 9 tot 10 (en meestal was dat maar een half uur ofzo) van 1 tot 3 en rond 5 uur nog even. Maar nu is t van 10 tot 11.30 en van 14.00 tot 16.00. Ze wordt ook veel vrolijker wakker en slaapt langer.

Steep, denk dat t idd gewoon wennen is. Herkenbaar ook van je vriend en schoonmoeder!

Chelle, aah tandjes krijgen is niet leuk he. Ik kan ze hier echt al heel goed zien zitten en ze heeft steeds wel klachten maar ze willen maar niet door komen. De eerste 2 had ze al met 5 maanden, dus duurt wel lang voor de volgende komt.
Nou ben nog steeds aan t hoesten en verkouden, dus nog niet echt beter.

Happydobby, ik heb altijd gezegd dat ik maximaal een jaar borstvoeding wil geven, en denk dat ik dat nog steeds wel wil, maar kan ook zo maar veranderen, als het tegen die tijd nog zo goed loopt.

Proudmama, wat heftig allemaal zeg. Maar wat goed dat je dit doet! En fijn dat je een nacht zo goed geslapen hebt, doet echt goed he!
Ben benieuwd hoe het nu met jou en je mannen is.

Pff wat een rot nacht weer! De laatste week zijn we steeds vanaf een uur of 3 met Elin bezig. Wil dan drinken en niet meer in der eigen bed.
Vorige week was m'n man ook al een week weg en heb ik alles alleen moeten doen, was echt gesloopt. Was dinsdag ook nog eens gevallen, struikelde over zo'n soort tie rip wat over een doos heen gaat. Me hand en elleboog lag open en voelde me helemaal bont en blauw. Gaat nu gelukkig weer goed, al geneest m'n hand niet al te best die doet nog steeds pijn.
Maar volgens mij zit ze duidelijk in een sprongetje. Ze leert ook zoveel bij. Ze kan al vanaf dat ze ligt zelf gaan zitten. Ik heb het haar alleen nog niet zien doen, maar weet zeker dat ze een paar keer lag en opeens weer zat. Box en bedje staan omlaag, pff gaat snel allemaal.
Gaan zo effe lekker wandelen buiten en dan een broodje eten, en vanmiddag met Senna pepernootjes bakken, en ik hoop als de meiden slapen ik ook nog even kan liggen!
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Happydobby ma 28 nov 2011 - 1:16

We zakken weg,

@Chelle, de fruitschaal ligt vol maar ik vergeet het ook vaak, slik wel mama vitamines.
A. is ook alweer 6 maanden, ik weet nog dat je ineens bevallen was haha.

@scheila, Hoe gaat het met combineren? Je bv is niet erg teruggelopen? Pff dat je elke nacht nog op moet, die slaapkop van mijn moeten we wakker maken smorgens, gisteren uitgeslapen tot 9.15.

@Pm, ga je nog wel kolven? Of stop je ermee en ga je proberen die tijd te gebruiken voor je jongens.
Je bent ook erg lang vrij zeg, nog ruim een maand.

@Woezel, al 5 jaar niet goed geslapen? straks over 15 jaar komen ze voor 11 uur het bed niet uit haha.
Hoeveel mg paracetamol geef jij bij tandjes?

@Meeko, had je de oudste ook een jaar bv gegeven? Vervelend als ze niet in hun bedje willen. Ik kan me hier dus geen voorstelling van maken, M. gaat elke avond braaf om 23.00 uur naar bed zonder morren, huilen of iets anders.

@Smaragdje, loop ik achter en werk je weer? Of werkte je al?

Waar zijn Novalee, Limburg, Kruumel, LMC, VC, Annie en wie mis ik nog meer?

@all gisteren met M. naar een tante van mij geweest, ze had een kraamkado gegeven een tijdje terug maar ik had haar niet gezien (woont ver) en ze is 75 en kan wel fietsen maar geen auto rijden. Dus we zijn met M. even bij haar langs geweest.
Mijn tante vond het erg leuk, de tijd vliegt echt voorbij, het lijkt soms wel of je nergens tijd voor hebt terwijl ik toch echt maar 12 uur per week werk. Zo even de schoen zetten bij albert heijn met M als hij wakker word!

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Smaragdje ma 28 nov 2011 - 1:27

@ Happydobby, ik werkte al hoor. Wilde alleen iets anders. Bij het gesprek had ik toen gelijk door dat dat hem niet ging worden met J. Nu ga ik dus gewoon verder kijken, voor als ik iets tegen kom.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  woezel ma 28 nov 2011 - 1:59

Happydobby, ik heb voor E zetpilletjes vanaf 3 maanden, is volgens mij iets van 125 gram
Wat lief dat jullie zo even bij je tante zijn geweest. En heel herkenbaar dat de dagen om vliegen.

Meeko, wat is jou schema met E, qua eten. Zag dat ze nog 2x slaapt overdag. Jammer dat ze nog zo aan het spoken is s'nachts. E kwam vanacht om 00.30, alleen de vraag is of ze wakker werd vd honger of omdat ze op haar buik lag. Maar goed voed haar even goed. kan ze daarna weer lekker slapen.

Sheila, ik voel me niet zo super. Vanmorgen bloed geprikt en volgende week donderdag telefonische afspraak voor de uitslag, dus ben benieuwd. Geeft wel weer even rust, dat het hoogstwaarscijnlijk daar van komt.

woezel
Prater
Prater

Bericht  Smaragdje ma 28 nov 2011 - 3:12

Zo, ik heb net J zijn id-kaart opgehaald!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Happydobby ma 28 nov 2011 - 3:33

@Smaragje, En is ie leuk, die ID kaart? schattig. gaan jullie op vakantie?

@Woezel, aha, ik gaf na de prikjes 60 mg maar dacht dat het met tandjespijn weinig is. Hier nog geen tandjes te bekennen maar dan weet ik dat.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende