Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids uit 2011

+19
Flip Fluitketel
woezel
Novalee
Liadan
Meeko
koNijntje
schuddebuikje
Darius
Bruintje Beer
sheila123
Vancity_girl
Pien
Happydobby
Chelle
Kat1980
Annie24
Smaragdje
Steep
Limburg85
23 plaatsers

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2011 - Pagina 8 Empty Re: Mama's met kids uit 2011

Bericht  Annie24 wo 12 okt 2011 - 8:23

Droog en zon? *ik heb geloof ik het weerbericht gemist Neutral * Ga jij dan maar lekker wandelen ja Very Happy

Y. is gelukkig weer wat rustiger ja. Gisteravond sliep hij pas héél laat en vannacht kwam hij om 4 uur. Heb hem in zijn bedje laten liggen, want hij was niet aan het huilen, maar meer miepen/praten. Na een kwartier was het weer stil en moesten we hem om 7 uur wakker maken. Vandaag heeft hij alleen maar van 14.30 tot 16.00 uur geslapen, dus toen ik hem net naar bed bracht om 20 uur was het meteen stil. Heb vandaag een dikkere slaapzak gekocht voor 'm. Misschien had hij het wel koud 's nachts Question

Ik ga zo nog even douchen en dan duik ik ook mijn bed in en hoop ik op een rustige nacht Very Happy
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 8:26

Koud zou best kunnen, heb ook een kacheltje aan staan op de babykamer!
Hoop op een rustig nachtje voor je.

Droog, zon maar wel fris hoor, mooi najaarsweer. Geen nazomer meer, helaas... Sad

Gast
Gast

Bericht  Smaragdje wo 12 okt 2011 - 8:37

Annie24 schreef:Broekje van de Zeeman voor 3 euro:

Voorkant:
Mama's met kids uit 2011 - Pagina 8 Foto-TXPJH43E-G

Achterkant:
Mama's met kids uit 2011 - Pagina 8 Foto-ZTXYGDZS-G

Niets bijzonders dus, maar voor dat geld perfect om in te kruipen Very Happy

Dezeheeft j nu ook aan :P

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Chelle wo 12 okt 2011 - 8:42

Hallo allemaal!!

Nog even gauw reageren voor ik heerlijk mijn bedje in duik.
Morgen ochtend voor de tweede keer met A. naar babyzwemmen. Het is zo leuk om met haar te zwemmen!!

@ Sheila, Lekker bij de kapper geweest!? Ik vond je haar op je trouwfoto's zo leuk! Dus het zal je nu ook wel weer top staan! Lekker pittig!
Wat leuk een buurjongetje erbij! Kunnen hij straks lekker spelen met jouw kleintje. Gezellig! Hier is A. de jongste van de straat. Iedereen vond het heel leuk dat er weer een baby bij kwam. De jongste hier zijn 4 (tweeling). Maar gelukkig spelen hier alle leeftijden met elkaar dus zal A. straks ook wel goed geaccepteerd worden. Nu is de tweeling-buurtjes al steeds zo lief met A. aan het spelen. Aaien, knuffelen en verzorgen. haha!

Leuk dat F. nu groente eet. Hier heeft A. al een paar keer worteltjes gegeten. Eerst was het kokhalzen maar nu vind ze het eigenlijk best interessant!

@ Annie, leuk dat broekje! En al helemaal voor dat geld! Y. gaat ineens hard he!? Of gaat het nu eigenlijk té snel? Wink
Balen dat je pas 3 november terecht kan bij de kinderarts zeg! Hopen dat hij wel alvast goed reageert op andere voeding. Ik duim voor je...
Succes met de studie! En alvast slaaplekker voor vannacht. Ik duim voor je dat Y. weer eens lekker gaat tukken.

Hier heb ik ook laatst peer gepureerd maar was inderdaad sap geworden. Ik doe er dan een liga doorheen (welke al vanaf 4 maanden mag). Dan wordt het wat dikker en is ook wat voedzamer. Best een succes. A. smult ervan! Misschien een ideetje?

@ Limburg, haha! R. is de maxi-cosi al zat? Hij mag er toch tot 9 maanden in? Heeft ie toch wel aardig pech... hij moet nog 3 maanden. haha!!
Wel zielig zeg dat hij zo ziekjes is! Ik las het al op je hyves. Ik hoop dat hij zich gauw beter gaat voelen! Sterkte ermee meis!

@ Happydobby, aaahh zo lief als hij bij je in slaap valt he? Ik kan dan wel de hele dag/nacht blijven zitten. Zucht... moederliefde.... I love you
Wel knap hoor, dat je zo doorzet met het voeden!

@ PM, ik merk echt helemaal niet als A. haar sprongetje heeft. Hoe merk je dat dan eigenlijk? Ik had eigenlijk altijd het idee dat het een fabeltje was. nerd

@ Kat, hoe was je dag vandaag? De tandarts overleefd?
Lijkt me ook schrikken hoor, zo'n smakker tegen de grond. Wel stoer dat T. geen kick gaf!
Ik heb trouwens (eindelijk) ook pas deze maand kinderbijslag gekregen. A. is 6 mei geboren. Duurt inderdaad lang he!? Maar ja... zo zijn de regels. Neutral
Wat leuk die fotos trouwens!

@ Smaragdje, fijn dat je op je oude gewicht zit! Ik zit ook weer op mijn oude gewicht en pas ook weer mijn broeken. Ik ben alleen iets te veel afgevallen. (lang leve 3 keer buikgriep achter elkaar Sad ) Ik ben dus nu druk bezig met aankomen maar ja, dat lukt bij mij gewoon niet...

@ BB, en, wat is de beslissing geworden? Las op hyves dat je eruit was?

Nou meiden, ik neem een zweefduik mijn bedje in! Ben moooeee!!
Fijne avond nog en truste allemaal!!
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868

Bericht  Smaragdje wo 12 okt 2011 - 9:06

@ Happydobby, heel vervelend als ze zo overstuur zijn dat ze niet gaan drinken. Gelukkig is het uiteindelijk toch nog gelukt. Fijn dat hij wel goed heeft geslapen!
Wat lief dat hij jou zo vast houdt! Hier is dat ook vaak of hij zit mij te aaien, hahaha.

@ Sheila, totaal iets anders bij de kapper. Dat dacht ik vorige keer ook, deed ze precies hetzelfde als wat ik altijd al had! Fijn dat het bij jou wel echt iets anders is geworden. Ik wil inderdaad een foto zien!

@ PM, wij hebben dat broekje in maat 68, volgens mij had ik hem ook nog kleiner zien hangen, maar dat weet ik niet 100 % zeker.

@ Chelle, wat vervelend dat je wilt aankomen, maar dat dat niet lukt! (had ik eigenlijk wel graag willen hebben Embarassed )

@ Limburg, wat vervelend dat het gisteravond weer niets was met je mannetje. Hopelijk helpt de puffer die jullie voor hem hebben gekregen. Weten jullie waar hij dat virus opgelopen kan hebben? Hopelijk gaat het snel beter! Beterschap met je mannetje!
Hier verschilt het per keer of J de maxi-cosi leuk vindt. Soms vermaakt hij zich prima met zijn speeltjes en de andere keer wordt hij alleen maar vervelend in zijn maxicosi.
Mijn figuur is wel wat veranderd. Mijn buikje is nog niet helemaal weg helaas, maar ik heb ook het idee dat mijn heupen wat breder zijn geworden. We zullen zien of dat nog goed komt ;-)
Wij hadden ook niet het idee dat J eenkennig werd, maar nu vindt hij het zelfs niet leuk meer om zichzelf in de spiegel te zien, want dat is dan een vreemde te dicht in zijn buurt Rolling Eyes

@ Kat, fijn dat T doorgeslapen heeft tot 8 uur! Nu die ander nog ;-).

@ Annie, zou wel fijn zijn als jullie weten waar hij allergisch voor is, dan kunnen jullie in iedergeval rekening daarmee houden!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 10:38

Vreemd... Mijn tocker geeft op mijn telefoon 2 maanden en 6 dage aan en op de laptop 2 maanden 1 week en 2 dagen. Dat laatste is juist. Hoe zien jullie mijn ticker?

Gast
Gast

Bericht  Smaragdje wo 12 okt 2011 - 10:47

Kruumel schreef:Vreemd... Mijn tocker geeft op mijn telefoon 2 maanden en 6 dage aan en op de laptop 2 maanden 1 week en 2 dagen. Dat laatste is juist. Hoe zien jullie mijn ticker?

Als 2 maanden 1 week en 2 dagen

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 16:59

Dan is het goed.. Bij mij staat er 2 maanden en 6 dagen. Dat stond er gisteren en vandaag weer...

M heeft weer lekker doorgeslapen vannacht. Straks gaan we wegen. Ik ben erg benieuwd wat hij gedaan heeft op 2 kanten drinken per keer.

Dan vanmiddag op ziekebezoek bij een vriendinnetje. Ze is van de trap gevallen en zit thuis met een gebroken staartbotje en ruggewervel. Gelukkig heeft ze geen uitval. Ze heeft een corset voor 6 weken tot 3 maanden.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 18:13

Hier was het weer om de 3,5 uur afgelopen nacht...

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 19:09

Wat vervelend voor jou PM! Komen ze dan allebe? Of maakt de een de ander wakker? Ik snap dat je helemaal op bent... Kan je in het weekend als je man er is niet een keer een dag in bed blijven dat je man effe alles doet en jij alleen voedt?

Misschien vind je dit wel een stom idee, of gaat dat niet, maar ik probeer even mee te denken.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 20:07

Hij werkt zaterdag tot een uur of 2 helaas. Maak de ander altijd wakker hoor, en dan voeden we allebei 1. Mijn man kan heel goed tegen weinig slaap, hij sliep nooit veel. Maar ik heb juist heel veel slaap nodig.
Heb het een keer gedaan, de ander laten liggen, maar die komt dan een uur later weet je wel, dan ben je echt heel de nacht bezig.
Gelukkig is het mooi weer, dus ga lekker de deur uit vandaag!!

Gast
Gast

Bericht  Meeko wo 12 okt 2011 - 20:08

Happydobby, oh balen he zo'n sprong. Hopelijk is hij er snel vanaf.

Annie, oh jeej denk je dat hij koemelkallergie heeft?

Kruumel, au ja dat doet Elin ook wel eens. Gewoon een heel stuk van me vel pakken, en nog effe lekker knijpen.

Limburg, Elin wordt ook boos als ik haar erin zet hoor. Hup speen der in en als we rijden is t goed.Nu zeker met zo'n dik jasje aan zit ze er echt in gepropt. Maar ze moet toch nog effe erin blijven.
Hoe is t nu met R? las dat hij brochitus heeft. Echt zielig.

Sheila, leuk dat je je haar hebt geverfd. Ik wil t nog steeds een keer donkerder doen, maar durf niet zo goed. verf t nooit dus zal ineens heel anders zijn.

Chelle, leuk he dat babyzwemmen!

Proudmama, pff wat een nacht. komen ze dan ook steeds tegelijk?

Wat een pagina's weer. heb niet alles terug gelezen hoor.
hier gaat t goed. meiden gaan lekker hun gang. Elin heeft zelfs 1 nacht doorgeslapen van de week. heerlijk! Ze eet ook super goed. krijgt lekker brood en groente en fruit gaat er ook allemaal in. geven steeds te weinig want ze blijft dan happen naar meer. gister had ze courgette met wat aardappel en dat ging er ook super in.
Mijn oma is zaterdag ochtend overleden. ze is 87 geworden en was al een jaar een kastplantje dus t is goed zo. morgen de crematie.
Ben dinsdag vrij geweest. heb ik weer lekker geknutseld voor senna. zal nog wel een keer een foto plaatsen in t knutseltopic. Hoef alleen vandaag maar te werken, maar heb echt geen zin. wordt nog een drukke dag ook.
nou ga der eens een even op bed gooien, mopperkont.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Liadan wo 12 okt 2011 - 20:11

ProudMama schreef:Hier was het weer om de 3,5 uur afgelopen nacht...

Vermoeiend hè, Kian komt al een paar weken ongeveer om de 3 uur 's nachts *gaap*. En dan Yara die de laatste tijd ook vaak een keer wakker wordt 's nachts, meestal precies tussen 2 voedingen van Kian in.
Maar ja, ooit gaat het over (hoop ik, haha).

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 22:20

PM ik bedoelde eigenlijk meer of het steeds dezelfde is die om de paar uur komt of dat ze beide nog niet zo lang doorslapen. Tuurlijk maak je de ander dan ook wakker... Anders blijf je de hele nacht voeden, dat maakt t niet beter.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 22:25

M weegt nu 3790. Dus hij is 250 gram aangekomen deze week. Het werkt dus wel aan twee kanten drinken per keer.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 22:27

Kruumel schreef:PM ik bedoelde eigenlijk meer of het steeds dezelfde is die om de paar uur komt of dat ze beide nog niet zo lang doorslapen. Tuurlijk maak je de ander dan ook wakker... Anders blijf je de hele nacht voeden, dat maakt t niet beter.
O haha, meestal is het S., die begint als eerste. Hem grotere flessen geven heeft geen zin, hij drinkt geen slok meer als waar hij zin in heeft.

@All: Ik wil vanmiddag even de deur uit, maar wat doe je ze aan met dit weer? Ze liggen in de maxi cosi, daar heb ik een fleece wikkeldeken voor. Al moet dan wel de verkleiner eruit, anders past het niet meer.
Moeten ze dan ook nog een vestje er onder? Denk het wel he? (heb geen idee hoe koud het precies is Embarassed )

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 22:27

Kruumel schreef:M weegt nu 3790. Dus hij is 250 gram aangekomen deze week. Het werkt dus wel aan twee kanten drinken per keer.
Wat goed! Very Happy

Ik moet dinsdag weer, ik gok op 5500 & 6000 gram.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 22:30

PM hier was het een uur geleden 8 graden. Ik had M in een dik vest en dan een badstof badcape om de benen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 22:31

ProudMama schreef:
Kruumel schreef:M weegt nu 3790. Dus hij is 250 gram aangekomen deze week. Het werkt dus wel aan twee kanten drinken per keer.
Wat goed! Very Happy

Ik moet dinsdag weer, ik gok op 5500 & 6000 gram.
Krijgen ze dan hun 2e spuitjes?

Gast
Gast

Bericht  Pien wo 12 okt 2011 - 22:41

Happydobby, ik ben even benieuwd naar de klachten zeg maar die M nu heeft tijdens zijn sprongetje. E is vanaf haar uitgerekende datum 14,5 week en vanaf haar geboortedatum 11,5 week. Kan me dus niet echt voorstellen dat het het 12weken sprongetje is want dacht dat ik die al gehad had...

E slaapt al weken door, denk al een week of 6, vannacht kwam ze ineens om 4 uur voor haar fles. Ze drinkt geen enkele fles leeg, 150cc + 5 scheppen is gewoon teveel voor haar, slaapt bijna de hele dag, gister na iedere fles haar bed ingegaan en dan sliep ze gewoon ruim 4 uur lang. Vraag me af of dit ook een beetje voor jou te herkennen is?

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Steep do 13 okt 2011 - 0:17

Pff ik ben ook een paar daagjes niet geweest, wat een hoop erbij! Was flink druk met school namelijk.
Ik zal vast wel iemand vergeten sorry alvast!

@HD; en wat merk je van de 12 weken sprong? Is M. hangerig en huilerig?

@Annie; jeetje wat een gedoe! KMA joh..Duurt trouwens lang voordat jullie daar pas terecht kunnen. Nice pants trouwens! Ik ga misschien ook maar even langs de zeeman..

@PM; hier ook nog om de 3 a 4 uur. Ik heb me er maar bij neer gelegt. Hij begroet me met een grote glimlach, dus dat maakt een hoop goed Wink. Ik leg R. met z'n vest (wel een warm vest) in z'n snoozebabywikkeldoek. Dat is warm genoeg.

@autostoeltje; het liefste wil ik graag vervolgstoelen die ook in de tegengestelde rijinrichting geplaatst moeten worden is veel veiliger. Maar zo duur! Volvo heeft ze ook en laat mijn vriend nou net voor ze werken! Binnenkort weer een feest van Volvo Nederland, dus zal maar weer eens gaan netwerken dan Wink

@mijnbv; door de stress die ik ervaar geef ik bijna geen melk meer. Als ik 3 keer per 24 uur voed is het veel. Aflopende zaak dus en dat vind ik wel heel moeilijk. Ik had graag wat te kiezen gehad en dat is nu niet meer. Misschien beter uiteindelijk, maar ik vind het wel gezellig, bv geven.. Ik moet het loslaten denk ik. KV is ook helemaal goed en dat vind R. ook lekker haha!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Happydobby do 13 okt 2011 - 1:20

@Limburg, het gaat weer beter, gelukkig.En met r.? gaat het beter met de puffer?

@annie, was ook bij zeeman vandaag, heb niks gekocht, ze hadden geen leuke truitjes en broekjes heb ik genoeg.

@scheila, leuk dat er zoveel kinderen wonen. Hier wonen alleen maar oudere kinderen.

@chelle, soms denk ik ik stop maar als hij dan weer tegen me aanligt en ligt te drinken vind ik het helemaal geweldig.
1 minpunt, zijn koude handjes smorgens.
Ik heb het boek oei ik groei, het rare is dat alles wat erin beschreven staat, precies klopt bij M. en bij mijn gedachtes.
Ik zie het duidelijk.

@smaragdje, hoelang drinkt J. bij jou? M. gaat steeds korter drinken lijkt het, en als hij te lang aan 1 borst drinkt gaat hij eraan trekken en met zijn vuisje meppen. Als ik hem dat de andere borst geef is het weer goed.
Daarna lacht hij wel weer en is tevreden.
Als M. zo huilt laat ik hem huilen en probeer het dan weer, moet zelf maar rustig blijven dan word hij dat vast ook wel een keer.

@kruumel, jij bent vroeg, of ben ik verwend?
3790, wat lief I love you Zit je ook nog in maat 1 luiers?

@PM, ik zou ze ook tegelijk wekken en voeden anders blijf je bezig, gelukkig helpt je man je goed. Die van mij heb ik snachts niks aan, hij heeft zijn slaap erg hard nodig als hij moet werken.
In het weekend maakt het hem niet uit, maargoed, hier een doorslaper.

@meeko, de sprong lijkt weer voorbij gelukkig. Gecondoleerd met je oma, 87 is een mooie leeftijd.

@Pien, tijdens een sprong willen ze het liefst bij mama, drinken minder, borstbabys willen wel aangelegd worden maar drinken minder, flesvoedingbabys drinken minder, ik lees oei ik groei, staat het precies in beschreven.

@steep, als je zoon maar drinkt toch, jammer dat het terugloopt. M. was hangerig idd en wilde alleen bij mij zitten.

Net even naar de stad geweest, had veel tshirts in maat 62 gekregen maar het is geen korte mouw weer dus bij HEMA lange mouw rompers gescoord! Verder lekker gewandeld, M draagt nu een dik vest + dekentje in de reiswieg. Hij was heerlijk warm. I love you

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Kat1980 do 13 okt 2011 - 1:56

ProudMama schreef:
Happydobby schreef:Zit op de bank, m. Heeft net gedronken en is in slaap gevallen. Hij houd nu mijn bh vast. Zo lief I love you Cry I love you
Begint dat graaien nu al?! Mannen... Laughing

Hier ook 2 van die grijpgrage jongens Rolling Eyes Was laatst met de oudste aan het douchen, krijg ik gewoon een tik op mijn bil... En T heeft tijdens het douchen wel eens mijn tepel vastgepakt (au...)
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005

Bericht  Kat1980 do 13 okt 2011 - 2:01

Kruumel schreef:

Is wel apart... Bevallen op 31-12! Heb je er nog iets van meegekregen dat het oid op nieuw was? Lijkt me alleen niet zo leuk om dan karig te zijn, maar ja.. Wat doe je er aan?

Het was nog maar net 31/12, ben om 2.43 uur bevallen. Dus heb nog wel wat van oud op nieuw meegekregen (iets te veel zelfs, want T wilde de nacht van 31/12 op 1/1 amper slapen omdat hij niet lekker was door het vruchtwater wat hij had ingeslikt). Volgens mij wist ik het onbewust gewoon, want had de boodschappen voor 31/12 en 1/1 al op 30 december gedaan.
Van de ene kant vind ik het wel bijzonder, je hebt altijd aan het eind van je verjaardag vuurwerk. Maar van de andere kant is het natuurlijk minder leuk dat iedereen altijd al plannen heeft op je verjaardag. Ach ja, wat je zegt...je doet er niks aan.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Bericht  Kat1980 do 13 okt 2011 - 2:10

Annie: leuk broekje voor nog geen 3 euro, van de week maar even gaan kijken.

Wat een drama nacht, J om 4 uur wakker, om 5 uur wakker en om 6 uur klaarwakker (en nog maar even bij ons in bed genomen). En tussendoor om 5.15 uur nog even T zijn speentje gegeven, omdat hij ook aan het mopperen was. En dan ik er gisteravond ook pas om half 12 in. Vanavond wordt het dus een vroegertje!

O ja, de tandarts... Helaas een gaatje, dus mag over een paar weken terugkomen Mad

Verder is mijn bestelling van Zara vandaag verstuurd, dus ben benieuwd wanneer ik hem heb.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud