Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

+31
Pandora
ProudMom
RYW
meisje
Thunder
Viva
Tania
Annemie
Flower_L
Flip Fluitketel
loesje
Linda
Fiebje
Susan
Teddyaapje
sheila123
PapillonRose
LMCurious
Dolphinne
-Ieniemienie-
Spring
VeryCherry
Aggi
Darius
Happydobby
Bruintje Beer
Vancity_girl
kwak
_Mashimaro_
Annie24
Mamsie
35 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

Bericht  Parisienne di 11 okt 2011 - 20:54

Ik ben me niet per se anders gaan kleden, draag eigenlijk nog dezelfde kleding als voordat ik moeder was en heb weinig nieuwe dingen gekocht de laatste tijd. Ik pas ook alles weer, eigenlijk gelijk al na de bevalling. Wel ben ik wat makkelijker en ga ik met iets minder nette/hippe kleding even boodschappen doen bijvoorbeeld. Thuis interesseert het me weinig en loop ik vaak in een lekker 'relaxpak'. Ik kleedde me overigens eigenlijk altijd al wel netjes/volwassen, met blousjes, blazers, nette zwarte broeken, etc.

Wel blijf ik het leuk vinden om mezelf even mooi te maken, zeker als we een verjaardag hebben, samen weggaan, ik met N. naar de stad ga, etc. Vind het toch stiekem ook wel leuk dat als ik bijvoorbeeld door de stad loop dat mensen denken: die (jonge) moeder ziet er leuk uit!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 21:06

Eerst wel, ik was 15 kilo zwaarder dan voor mijn zwangerschap en daarom droeg ik oversized kleding zodat al die vethobbels niet op zouden vallen. Nu ben ik langzaam wat strakkere kleding aan het uitproberen, maar ik voel me er nog steeds niet gemakkelijk in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

Bericht  Rush di 11 okt 2011 - 21:07

Storm schreef:
ProudMom schreef:
En toen had ik echt zoiets van ''Gatverdamme, vieze vent, ik ben een móeder hoor!'' Rolling Eyes Hahahaha!
Terwijl ik hier voor ik moeder was niet zoveel problemen mee zou hebben. Niet dat ik me er prettig bij zou voelen, maar nu vond ik het gewoon echt vies. :P
Haha ja dat heb ik ook. Ik fietste laatst langs een groep bouwvakkers en die waren aan het fluiten en smerige dingen aan het roepen. Dan heb ik echt zoiets van uuhh, zie je dat fietsstoeltje niet ofzo?!
MILF Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 21:23

Vorige week toen ik aan het werk was zaten er oudere mensen op het terras, ik denk dat ze wel rond de 80 waren. Zei een mevrouw tegen mij, bedankt hè meisje. Toen zei haar begeleider, nou mevrouw .... dat meisje heeft al wel drie kinderen hoor. (Ik kende haar begeleider al van eerdere bezoekjes). Maar ik merk het de laatste tijd wel vaker dat ik veel jonger geschat word.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

Bericht  ProudMom di 11 okt 2011 - 21:42

Storm schreef:
ProudMom schreef:
En toen had ik echt zoiets van ''Gatverdamme, vieze vent, ik ben een móeder hoor!'' Rolling Eyes Hahahaha!
Terwijl ik hier voor ik moeder was niet zoveel problemen mee zou hebben. Niet dat ik me er prettig bij zou voelen, maar nu vond ik het gewoon echt vies. :P
Haha ja dat heb ik ook. Ik fietste laatst langs een groep bouwvakkers en die waren aan het fluiten en smerige dingen aan het roepen. Dan heb ik echt zoiets van uuhh, zie je dat fietsstoeltje niet ofzo?!

Hahaha ja erg is dat he! Ik kan me daar ook zo aan ergeren..
Deze zomer heb ik wel moeten lachen om een groepje jongens van een jaar of 17/18. Haha. Ik liep met m'n zoontje door de AH en 1 van die jongens zei (nogal hard) ''Zooo, kijk wat een lekkere milf!'' Laughing laughcry Hahahaha! Waarop dat hele groepje me nakeek, en toen ik omkeek werden ze helemaal rood, en zei er eentje heel verlegen ''Hoi..'' Laughing

Maar ik ben ook eens echt pissig geworden op 2 van die trieste ''mannen'' die ranzige dingen riepen toen ik met B.randon voorbij fietste, en dingen riepen als ''Met jou wil ik ook wel een baby maken'', en toen één van hen naar m'n zoontje riep: Hey ventje, lekkere moeder hoor, hou d'r maar goed vast, ben ik van m'n fiets gestapt en naar ze toegelopen. Ik zal hier maar niet neerzetten wat ik gezegd heb :P en heb het natuurlijk ook niet al te hard gezegd, want m'n zoontje hoefde dat niet te horen. Eigenlijk had ik veel beter gewoon door moeten fietsen, maar die laatste opmerking tegen m'n zoontje ging me echt tever.
Walgelijk zulke mannetjes, blegh!
ProudMom
ProudMom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

Bericht  Jelin di 11 okt 2011 - 21:44

Nee, ik kleed me niet anders dan voor mijn zwangerschap. Alleen mijn broeken koop ik in een hoger model, omdat ik dat fijner vind zitten.

Op mijn werk word ik vaak jonger geschat. Als nieuwe collega's niet weten dat ik een dochter heb, krijg ik standaard de vraag op welke school ik zit of welke opleiding ik doe? Als ze wel weten dat ik een dochter heb, word ik gelijk een jaar of 5 ouder geschat. Moet wel zeggen dat er veel studenten werken en een paar full-timers.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

Bericht  Smaragdje di 11 okt 2011 - 21:45

ProudMom schreef:Maar ik ben ook eens echt pissig geworden op 2 van die trieste ''mannen'' die ranzige dingen riepen toen ik met B.randon voorbij fietste, en dingen riepen als ''Met jou wil ik ook wel een baby maken'', en toen één van hen naar m'n zoontje riep: Hey ventje, lekkere moeder hoor, hou d'r maar goed vast, ben ik van m'n fiets gestapt en naar ze toegelopen. Ik zal hier maar niet neerzetten wat ik gezegd heb :P en heb het natuurlijk ook niet al te hard gezegd, want m'n zoontje hoefde dat niet te horen. Eigenlijk had ik veel beter gewoon door moeten fietsen, maar die laatste opmerking tegen m'n zoontje ging me echt tever.
Walgelijk zulke mannetjes, blegh!

Ik snap dus echt niet dat ze dit doen Rolling Eyes

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

Bericht  VeryCherry di 11 okt 2011 - 22:00

Dat had ik ook toen ik nog geen vriend had ProudMom, als ik met mijn zoontje naar een festival ging waren er altijd van die vieze oude mannen die via mijn zoontje met mij in contact wilden komen. Kreeg ik ook dingen te horen als "Zeg maar tegen je moeder dat ze een lekker wijf is! "Ben je met je zus op stap, mag ik haar nummer?" en "Ik wil best je vader worden hoor!" GADVER!!
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

Bericht  ProudMom di 11 okt 2011 - 22:01

Smaragdje schreef:
ProudMom schreef:Maar ik ben ook eens echt pissig geworden op 2 van die trieste ''mannen'' die ranzige dingen riepen toen ik met B.randon voorbij fietste, en dingen riepen als ''Met jou wil ik ook wel een baby maken'', en toen één van hen naar m'n zoontje riep: Hey ventje, lekkere moeder hoor, hou d'r maar goed vast, ben ik van m'n fiets gestapt en naar ze toegelopen. Ik zal hier maar niet neerzetten wat ik gezegd heb :P en heb het natuurlijk ook niet al te hard gezegd, want m'n zoontje hoefde dat niet te horen. Eigenlijk had ik veel beter gewoon door moeten fietsen, maar die laatste opmerking tegen m'n zoontje ging me echt tever.
Walgelijk zulke mannetjes, blegh!

Ik snap dus echt niet dat ze dit doen Rolling Eyes

Waren ook 2 van die aso's die, aan hun kleding te zien, ergens aan het werk waren (in de bouw ofzo..).
Normaal zou ik (als m'n zoontje erbij is) niet op ze af stappen. Vaak denk ik ook ''je zegt maar lekker over me wat je wil'', maar als ze tegen m'n kind gaan beginnen.. Evil or Very Mad Pff, wat had ik hem graag een knal voor z'n kop gegeven.
ProudMom
ProudMom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

Bericht  VeryCherry di 11 okt 2011 - 22:03

Dat heb ik ook, wat iemand tegen mij zegt zal me de reet roesten, maar je moet het niet via mijn zoon gaan spelen. Dan heb je een hele slechte aan me.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum