Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

+31
Pandora
ProudMom
RYW
meisje
Thunder
Viva
Tania
Annemie
Flower_L
Flip Fluitketel
loesje
Linda
Fiebje
Susan
Teddyaapje
sheila123
PapillonRose
LMCurious
Dolphinne
-Ieniemienie-
Spring
VeryCherry
Aggi
Darius
Happydobby
Bruintje Beer
Vancity_girl
kwak
_Mashimaro_
Annie24
Mamsie
35 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd? Empty Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

Bericht  Mamsie ma 10 okt 2011 - 23:25

vertel
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd? Empty Re: Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 23:26

Nee

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd? Empty Re: Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

Bericht  Annie24 ma 10 okt 2011 - 23:29

Ik dacht van niet, maar mijn collega zei gister dat ze vond dat mijn kleding nu meer volwassen is en ook mijn gedrag.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd? Empty Re: Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 23:33

Ja, wel iets anders, maar dat heeft meer te maken met de flubber die ik overgehouden heb aan de bevalling, zal nu eerder een blousje aantrekken als een strak shirtje om het een beetje te verdoezelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd? Empty Re: Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

Bericht  _Mashimaro_ ma 10 okt 2011 - 23:43

Nee, ik draag tot op heden nog dezelfde kleding die ik ook voor mijn zwangerschap droeg.
Wel wil ik langere shirts/truien gaan kopen als ik de volgende keer ga shoppen. Ik vind mijn kleren ineens tekort, terwijl ik nu slanker ben dan voor mijn zwangerschap... confused
_Mashimaro_
_Mashimaro_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 491
Punten : 636
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd? Empty Re: Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

Bericht  kwak ma 10 okt 2011 - 23:49

ik hecht nu minder waarde aan mijn kleding, vind het niet erg om kleding van vorig jaar en 2 jaar terug te dragen terwijl ik voor mijn zwangerschap minstens 1a2x in de maand ging winkelen en als ik nu ga winkelen kom ik steeds terug met kleding voor mijn dochter ipv voor mezelf.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd? Empty Re: Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

Bericht  Mamsie ma 10 okt 2011 - 23:49

Ik ben mij wel anders gaan kleden. Mijn smaak is niet eens zo zeer veranderd maar wat ik voorheen droeg is gewoon niet praktisch met kinderen. Ik merk dat ik sneller de makkelijkere ( nier per se lelijke ) kleding pak dan bv een mooie kokerrok met een blousje en pumps.
Shirtjes met te veel dingetjes eraan of te delicate kleding draag ik gewoon bijna niet meer. Ja naar een feestje etc maar niet gewoon.
Ik ben thuis bij de kinderen en om nou in mijn mooie/nette kleding het huishouden en boodschappen etc te doen is gewoon niet handig.

Wel vind ik het moeilijk om er een goede tussenweg in te vinden.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd? Empty Re: Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

Bericht  Vancity_girl ma 10 okt 2011 - 23:50

Mijn kleding was aan het begin wel anders omdat ik toen van die speciale borstvoedingsshirts droeg. Inmiddels ben ik erachter dat je die helemaal niet nodig hebt en draag ik ze haast niet meer. ( geef nu natuurlijk ook een stuk minder voedingen)
Verder zit ik nu vaker in mijn relaxpak omdat ik veel meer thuis ben dan toen ik nog full time werkte.
Sieraden draag ik haast niet meer want daar wordt constant aan getrokken. Het zit nu niet meer in mijn systeem om sieraden aan te doen in de ochtend. Alleen als ik een feestje heb of uit ga oid doe ik sieraden aan.

Eerlijk gezegd vind ik dat ik me slechter ben gaan kleden sinds ik moeder ben, het kan me allemaal minder schelen of alles precies bij elkaar past en ik wil vooral dat het lekker zit. Een rokje met panty en hoge laarzen is nu eenmaal niet zo praktisch als je op de grond ligt te rollebollen met je kindje haha. Soms baal ik er wel van en dan doe ik even een week erg mijn best er leuk uit te zien. Ik denk dat als ik weer een baan heb en dus een aantal dagen representatief gekleed moet gaan het wel weer beter zal gaan. smile

edit: eigenlijk een beetje wat Mamsie zegt dus
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd? Empty Re: Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 23:54

Ja wel iets anders.. Ook wat PM zegt omdat mijn figuur is veranderd.. Voorheen kon ik veel meer strakere kleding hebben dan nu..

Ook wat mamsie zegt is waar..sommige kleding is gewoon niet praktisch met kinderen, een kort rokje bijv werkt niet echt mee als je tig keer moet bukken op een dag, of als je met kind en boodschappen op de fiets moet stappen. Dus dit soort kleding blijft voornamelijk liggen voor bijv uitstapjes o.i.d.

Kwa stijl draag ik nog steeds t zelfde maar dan wat meer "aangepast"



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd? Empty Re: Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

Bericht  Bruintje Beer ma 10 okt 2011 - 23:56

Ja en nee, Ik kleed mezelf wel wat volwassener maar draag in principe nog steeds hetzelfde van wat ik voor mijn zwangerschappen draagt. Ik koop nu wel minder voor mezelf het is nu meer voor de kids.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd? Empty Re: Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

Bericht  Happydobby ma 10 okt 2011 - 23:59

Nee maar wel makkelijker.
Ik kan mijn broeken wel weer aan maar vooral spijkerbroeken gaan pijn doen bij het litteken. Heb dus veel leggings aan met tuniekje. Ook is mijn buik nog niet mooi dus kijk wel wat een beetje mooi zit.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd? Empty Re: Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

Bericht  Darius ma 10 okt 2011 - 23:59

Ik koop echt minder kleding voor mezelf. Voor de rest kleed ik me wel gewoon hetzelfde.

Oja, ik ben sinds de zwangerschap van Pepijn schoenen met hakken gaan dragen, want dat ik beter voor mijn houding!!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd? Empty Re: Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

Bericht  Aggi di 11 okt 2011 - 0:04

_Mashimaro_ schreef:Nee, ik draag tot op heden nog dezelfde kleding die ik ook voor mijn zwangerschap droeg.
Wel wil ik langere shirts/truien gaan kopen als ik de volgende keer ga shoppen. Ik vind mijn kleren ineens tekort, terwijl ik nu slanker ben dan voor mijn zwangerschap... confused

Herkenbaar, ik vind kleding ook ineens te kort... Kan zelf ook weer in mijn kleding van voor de zwangerschap.
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd? Empty Re: Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

Bericht  VeryCherry di 11 okt 2011 - 0:19

Nee smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd? Empty Re: Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

Bericht  Spring di 11 okt 2011 - 0:32

Nee niet echt. Wel had ik in het begin makkelijke shirts aan ivm borstvoeding.
Nu trek ik alles weer aan wat ik anders ook aan had.

Ik ben alleen wat gegroeid dus niet alles zit nog even goed haha.

Ik merk wel dat mijn smaak wat is veranderd, maar of dat met hormonen te maken heeft of gewoon met leeftijd dat weet ik niet.

Ben nu meer van de wat nettere kleding. Al heb ik daar nog weinig van in mijn kast. (maar dat komt doordat ik niet kan shoppen op het moment)
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd? Empty Re: Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

Bericht  -Ieniemienie- di 11 okt 2011 - 0:37

Ja ik denk het wel.

Zoizo vind ik mijn figuur veel minder strak en voel me dus niet zo prettig in strakke shirtjes.
Die droeg ik daarvoor wel altijd. Nu draag ik liever een bloesje of een wat wijder shirtje.
Ook hecht ik er nu wat minder waarde aan als vroeger. Ik vergeet mezelf vaak, en denk eerst aan de kinderen en mn man.

EN wat masie ook zegt, veel is gewoon niet erg praktisch. EN kleed me dan ook gewoon makkelijk aan door de weeks.
Met bijzondere gelegenheden probeer ik wel wat moois aan te doen. Maar ook ik vind het wel moeilijk om er een middenweg in te vinden. Ik ben nog een beetje zoekende in mn 'nieuwe stijl' Ik wil graag iets praktisch, en ook nog leuks haha!
maar tot nu toe wil dat nog niet helemaal lukken.

Nja eerst nog wat kilo's kwijt en mn buik eraf proberen te trainen, en dan komt alles goed angel haha!

Ik ben ook wel benieuwd naar foto;s van jullie kleding stijl, en waar shoppen jullie graag voor jezelf?
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd? Empty Re: Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

Bericht  Dolphinne di 11 okt 2011 - 0:49

Ja, mijn figuur is erg veranderd, dus mijn oude kleding pastte allemaal niet meer.
Ik heb nu nog steeds een buikje, dus ik draag niet snel strakke kleding.

Ik heb ook een tijd nauwelijks geld gehad voor kleding etc, dus toen droeg ik ook goedkopere kleding van mindere kwaliteit.
Ik ga meestal ook voor makkelijk en sieraden heb ik doordeweek niet snel om. Net als make-up, dat vergeet ik regelmatig.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd? Empty Re: Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 1:05

Oh, op de dagen dat ik geen plannen/ bezoek heb zie ik er niet uit. Loop nu in hendje en pyjamabroek. Haren niet gestyled, dus zit ergens tussen stijl en krullen in. Make up loos, dus geef bijna licht in het donker zo bleek als ik ben.

En het boeit me totaal niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd? Empty Re: Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

Bericht  LMCurious di 11 okt 2011 - 1:09

ik kleed me wel anders ja. Maar dat komt door verschillende dingen. Ik vind de mode van nu met al die langere jurkjes/tuniekjes met leggings wel heel handig moet ik zeggen. Ik ben niet de slankste, dus dat verbloemd al een beetje, maar toch vind ik het nu dus wel wat hipper dan 5 jaar geleden. Toen droeg ik juist veel basics ook ivm mijn werk toen waarbij ik veel pakken droeg. Dus wel netjes, maar ik vond het toen wel lastig om dan ook nog iets vlots te vinden in mijn maat.
Nu is vlottere kleding in veel meer winkels te vinden tot maat 46/48. Dus dat scheelt ook heel veel. Dus ik vind zelf dat ik er leuker uitzie.

Sieraden is inderdaad wel minder ivm trekken. En met mijn haar probeer ik weer te compenseren door bijvoorbeeld wel te zorgen dat het vrijwel nooit gewoon in een staartje zit, maar ik steek het dan simpel op. Vind ik toch een heel verschil. Overigens word er natuurlijk ook wel op mijn uiterlijk gelet ivm werk. Dus ik heb ook bijna altijd wel make-up op, ik begin sinds een paar weekjes weer vaker nagellak te gebruiken (nu het ritme er weer meer in zit en geen late voedingen meer enzo).
Het verschilt wel soms of het om 9.00 al op orde is allemaal of pas in de middag... Wink
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd? Empty Re: Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

Bericht  PapillonRose di 11 okt 2011 - 1:14

Ja. Niet dat mijn stijl heel erg veranderd is, die is ongeveer hetzelfde gebleven. Misschien ietsje volwassener, maar dat was het eigenlijk al wel. Maar zoals PM al zegt zal ik nu niet zo gauw strakke shirtjes dragen bijvoorbeeld, mijn buik is echt veranderd.

En zoals Mamsie zegt, sommige dingen zijn minder praktisch met kinderen. Vooral dingen die erg delicaat zijn of met veel tierelantijntjes eraan vermijd ik even, heb een meisje met grijpgrage handjes :P
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd? Empty Re: Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

Bericht  sheila123 di 11 okt 2011 - 1:16

Nee ik kleed me vrijwel nog steeds hetzelfde..
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd? Empty Re: Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

Bericht  Mamsie di 11 okt 2011 - 1:27

OOh make up, sieraden en nagellak draag ik wel gewoon hoor. Anders zou ik me echt een kaal schaap voelen.

Maar idd de middenweg vinden wbt kleding vind ik moeilijk.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd? Empty Re: Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

Bericht  Teddyaapje di 11 okt 2011 - 1:30

Niet dat ik echt een "oudere/ volwassenere" gardarobe heb nu, maar voor mijn zwangerschap droeg ik vaak strakke truitjes en aangezien ik een overschot aan vel heb overgehouden op mijn buik draag ik die niet meer. Of evt. met een vestje oid erover.
Wat ik trouwens wel heb gedaan is een stuk van mn haar laten afknippen. Ik had ze tot aan mijn bh bandje en nu tot en stukje over mijn schouders.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd? Empty Re: Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

Bericht  Susan di 11 okt 2011 - 1:39

Ik droeg vroeger meestal een knielange rok, laarzen met hoge hak en een (meestal) leren of suède jasje. Nu draag ik veel meer broeken, en ik draag ook niet meer zo vaak van die hoge hakken. Mijn kledingstijl is wat meer basic, meestal is het een skinnyjeans met laarzen en een blouse/trui/vest erop. Ik ben wel weer wat meer jurkjes gaan dragen, vooral in de zomer.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd? Empty Re: Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

Bericht  Fiebje di 11 okt 2011 - 2:30

Vanwege de bv draag ik makkelijke shirts.
Als er niks op het programma staat dan is het joggingbroek en shirt.
Verder kan ik wel weer wat kleren aan van voor m'n zwangerschap maar heb ook nog positiekleding aan.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd? Empty Re: Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum