Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

+31
Pandora
ProudMom
RYW
meisje
Thunder
Viva
Tania
Annemie
Flower_L
Flip Fluitketel
loesje
Linda
Fiebje
Susan
Teddyaapje
sheila123
PapillonRose
LMCurious
Dolphinne
-Ieniemienie-
Spring
VeryCherry
Aggi
Darius
Happydobby
Bruintje Beer
Vancity_girl
kwak
_Mashimaro_
Annie24
Mamsie
35 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

Bericht  Linda di 11 okt 2011 - 2:44

Inmiddels draag ik gewoon weer m'n kleding die ik ook had voor de zwangerschap. In strakke shirtjes zie je we een rolletje, maar daar stoor ik me niet zo aan, ik heb nou eenmaal een kind gekregen.
Rokjes met een panty draag ik niet zo vaak meer. Maar rokjes met een legging gaat prima.
's Avonds zit ik regelmatig in een joggingbroek, maar dat deed ik voor de zwangerschap ook al.
Toen dl net een paar maanden was deed ik niet iedere dag make up op, ik had voor m'n gevoel zo weinig tijd dat ik zulk soort dingen liet zitten. Nu maak ik me wel, zo goed als iedere dag op, dan voel ik me toch net wat lekkerder.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 2:45

Mamsie schreef:Ik ben mij wel anders gaan kleden. Mijn smaak is niet eens zo zeer veranderd maar wat ik voorheen droeg is gewoon niet praktisch met kinderen. Ik merk dat ik sneller de makkelijkere ( nier per se lelijke ) kleding pak dan bv een mooie kokerrok met een blousje en pumps.
Shirtjes met te veel dingetjes eraan of te delicate kleding draag ik gewoon bijna niet meer. Ja naar een feestje etc maar niet gewoon.
Ik ben thuis bij de kinderen en om nou in mijn mooie/nette kleding het huishouden en boodschappen etc te doen is gewoon niet handig.

Wel vind ik het moeilijk om er een goede tussenweg in te vinden.
+1

Sieraden en make-up draag ik wel gewoon, en als ik bijv. uitga dan maak ik er meer werk van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

Bericht  loesje di 11 okt 2011 - 4:25

Ja, wel iets anders, maar dat heeft meer te maken met de flubber die ik overgehouden heb aan de bevalling.
+1
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 5:15

ik ben me niet echt anders gaan kleden...
make up draag is sowieso weinig omdat ik daar niet zo goed tegen kan, sieraden draag ik ook weinig. Gewoon omdat ik daar niet zo van houd. Ik draag nog steeds qua broeken en shirts hetzelfde als voordat ik moeder werd.
Ik draag nu wel vaker een rok, maar dat is meer vanwege mijn functie op het werk, dat ik dat netjes vind. :-)


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 5:20

ik draag nog precies dezelfde kleren als voor mijn zwangerschap. Enige wat ik nu niet meer in doe, zijn oorbellen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

Bericht  Flip Fluitketel di 11 okt 2011 - 5:44

Ik ben me denk ik niet anders gaan kleden sinds ik moeder ben. Ik doe nog steeds dezelfde kleren aan als dat ik voor de zwangerschap had en naar mijn idee koop ik ook nog steeds dezelfde kledingstijl als voor de zwangerschap. Wel kom ik vaker thuis met kleding voor mijn dochter dan voor mezelf.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 6:04

Nee smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

Bericht  Flower_L di 11 okt 2011 - 6:21

nee, en heb dit ook nooit uit mijn omgeving gehoord.
Al draag ik nu wel op mijn vrije dag vaak wat makkelijkere kleding, omdat ik dan ook probeer nog slag te slaan in huishouden.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 6:22

Nee, niet echt.....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 7:00

Ja, ik vind dat je als moeder niet half naakt, dus met te veel bloot achter de kinderwagen hoort te lopen...ik zie sommige moeders/meisjes zo erbij lopen en dat vind ik gewoon ordinair...

Dus ik ben daar zeer zeker op gaan letten ja.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

Bericht  Annemie di 11 okt 2011 - 7:04

Ja, ik draag nu meer tuniekjes en geen strakke truitjes meer, ivm met mijn dikke buik die ik nog steeds heb en door de keizersnede heb ik een hele lelijke bobbel boven mijn litteken en die zie je heel erg met een spijkerbroek of strakke broek, daar baal ik erg van,maarja... Sad er zijn wel ergere dingen..
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 8:05

Nee niet echt. Wel let ik nu meer op wijdere shirtjes/tuniekje ivm met m'n buik die nog een beetje aanwezig is helaas

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

Bericht  Susan di 11 okt 2011 - 8:09

Anniej_S schreef:Ja, ik vind dat je als moeder niet half naakt, dus met te veel bloot achter de kinderwagen hoort te lopen...ik zie sommige moeders/meisjes zo erbij lopen en dat vind ik gewoon ordinair...

Dus ik ben daar zeer zeker op gaan letten ja.

Maar ik liep ook niet half naakt voordat ik moeder werd.

Ik zou me op zich wel weer meer willen gaan kleden als eerst.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 8:10

Susan schreef:
Anniej_S schreef:Ja, ik vind dat je als moeder niet half naakt, dus met te veel bloot achter de kinderwagen hoort te lopen...ik zie sommige moeders/meisjes zo erbij lopen en dat vind ik gewoon ordinair...

Dus ik ben daar zeer zeker op gaan letten ja.

Maar ik liep ook niet half naakt voordat ik moeder werd.

Ik zou me op zich wel weer meer willen gaan kleden als eerst.

Ik ook niet, nooit heb ik dat gedragen! Maar ik vind het gewoon ordinair staan bij de mensen die het WEL doen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

Bericht  Tania di 11 okt 2011 - 8:12

Ik ben me niet anders gaan kleden. Maar ik zou na m'n zwangerschap wel graag kleding gaan dragen die wat meer 'volwassen' is. Ik ben alleen helemaal niet goed in kleding uitzoeken en combineren dus dat wordt nog wat laughcry

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

Bericht  Viva di 11 okt 2011 - 8:18

Ik ben mij zeker wel anders gaan kleden.
ik ben ook voller gebleven.
"Vroeger" droeg ik alleen maar heupbroeken etc.
Nu ga ik toch liever voor een iets hoger model smile
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

Bericht  Thunder di 11 okt 2011 - 8:48

Ik was me idd anders gaan kleden na de oudste. Toch voelde ik me helemaal niet lekker in mijn nieuwe kleding en ik heb afgelopen voorjaar gewoon weer strakkere/sportievere shirts gekocht. Het is nu eenmaal de kleding waar ik me lekker in voel, waarom zou ik dan in hemelsnaam kleding aanschaffen waar ik me niet lekker in voel? Ik heb besloten dat niet meer te doen. En als mensen het raar vinden om met een dikkere buik een strakker shirt aan te trekken, dan hebben ze pech en kijken ze de andere kant maar op! Tuurlijk probeer ik mijn buik wel wat te verbergen, maar ik trek niet meer van die wijde dingen aan waar ik me niet lekker in voel. Wat ik nu draag is wie ik ben. Wat ik eerder droeg was niet ik!

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 9:34

Ik ben me niet echt anders gaan kleding, ik doe vaak jaren met kleding en ik draag nog steeds veel dat ik ook al droeg voor de geboorte van D.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

Bericht  meisje di 11 okt 2011 - 10:17

Ik ben me ook niet anders gaan kleden sinds ik kinderen heb.
Ik vind wel dat ik minder aan mezelf besteed nu en alles naar de kinderen gaat.
Dat zou ik misschien wel anders willen, maar geef mijn geld nu liever anders uit laughcry
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

Bericht  RYW di 11 okt 2011 - 10:39

Anniej_S schreef:
Susan schreef:
Anniej_S schreef:Ja, ik vind dat je als moeder niet half naakt, dus met te veel bloot achter de kinderwagen hoort te lopen...ik zie sommige moeders/meisjes zo erbij lopen en dat vind ik gewoon ordinair...

Dus ik ben daar zeer zeker op gaan letten ja.

Maar ik liep ook niet half naakt voordat ik moeder werd.

Ik zou me op zich wel weer meer willen gaan kleden als eerst.

Ik ook niet, nooit heb ik dat gedragen! Maar ik vind het gewoon ordinair staan bij de mensen die het WEL doen!

Maar ik vind dat ook ordinair bij mensen die niet achter een kinderwagen lopen Wink

Ik ben me wel wat anders gaan kleden, maar dat komt denk ik meer vanwege mijn werk dan vanwege de kinderen. Ik maak er nog steeds werk van op dezelfde momenten als eerst (al vind ik een zondag in trainingsbroek ook heerlijk Wink), draag ook nog steeds make up en alles. Ik kleed me wel ouder, maar ja, ik bén ook ouder, voordat ik moeder was was ik 21 en student, nu ben ik 29 en heb ik een baan, dus tsja. Ik denk dat het daar meer mee te maken heeft dan met het feit dat ik moeder ben.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 11:14

Wel makkelijker inderdaad, maar ik ben langzaam weer over naar strakkere kleding aan het gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

Bericht  ProudMom di 11 okt 2011 - 20:12

Nee, niet echt. Maar ik loop niet meer iedere dag op schoenen met hoge hakken, zoals ik voor m'n zwangerschap wel deed.
Ook draag ik eigenlijk nooit meer een armband/ketting, zit me alleen maar in de weg.
En bepaalde truitjes vind ik niet zo netjes meer staan. Ik was bijv. altijd gek op die lange truitjes van de H&M met V-hals.
Maar m'n borsten zijn sinds m'n zwangerschap wel wat groter en ik merk wel dat ik m'n shirtje dan wat meer omhoog trek.
Niet dat ik voor m'n zwangerschap half bloot rondliep ofzo :P haha, maar nu voel ik me er gewoon een beetje ongemakkelijk bij. Ik vind dingen nu al gauw ordinair, sinds ik moeder ben.
Zo was ik laatst boodschappen aan het doen, en terwijl ik m'n boodschappentas oppakte van de grond, zag ik een man echt zo m'n shirt in kijken. Neutral (Terwijl ik echt niet ontzettende inkijk had, maar als je bukt zie je toch wel ''iets''.)
En toen had ik echt zoiets van ''Gatverdamme, vieze vent, ik ben een móeder hoor!'' Rolling Eyes Hahahaha!
Terwijl ik hier voor ik moeder was niet zoveel problemen mee zou hebben. Niet dat ik me er prettig bij zou voelen, maar nu vond ik het gewoon echt vies. :P
Dus daar let ik wel op, dat ik niet teveel decolleté heb.

ProudMom
ProudMom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 20:28

ProudMom schreef:
En toen had ik echt zoiets van ''Gatverdamme, vieze vent, ik ben een móeder hoor!'' Rolling Eyes Hahahaha!
Terwijl ik hier voor ik moeder was niet zoveel problemen mee zou hebben. Niet dat ik me er prettig bij zou voelen, maar nu vond ik het gewoon echt vies. :P
Haha ja dat heb ik ook. Ik fietste laatst langs een groep bouwvakkers en die waren aan het fluiten en smerige dingen aan het roepen. Dan heb ik echt zoiets van uuhh, zie je dat fietsstoeltje niet ofzo?!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

Bericht  Pandora di 11 okt 2011 - 20:29

Aggi schreef:
_Mashimaro_ schreef:Nee, ik draag tot op heden nog dezelfde kleding die ik ook voor mijn zwangerschap droeg.
Wel wil ik langere shirts/truien gaan kopen als ik de volgende keer ga shoppen. Ik vind mijn kleren ineens tekort, terwijl ik nu slanker ben dan voor mijn zwangerschap... confused

Herkenbaar, ik vind kleding ook ineens te kort... Kan zelf ook weer in mijn kleding van voor de zwangerschap.

En hier nog één...
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

Bericht  Darius di 11 okt 2011 - 20:53

Storm schreef:Haha ja dat heb ik ook. Ik fietste laatst langs een groep bouwvakkers en die waren aan het fluiten en smerige dingen aan het roepen. Dan heb ik echt zoiets van uuhh, zie je dat fietsstoeltje niet ofzo?!

Ik was vorige maand aan het hardlopen, en toen kwam ik een groepje jongelui tegen en die riepen tegen mij:'Halloooo MEISJE!'

Zo, lag ik nog even goed in de markt! Very Happy
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum