spiegelreflexcamera???
4 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: spiegelreflexcamera???
Katie- schreef:Zero schreef:Caro schreef:duckie schreef:gaaf hoor...maak je dan ook helemaal de trouwalbums voor de bruidsparen of dat niet?
En uit ervaring kan ik zeggen dat ze héle coole en mooie foto's én albums maakt. *spam*
*maakt buiging* Maar jouw album was ook heel makkelijk te maken want het was gewoon een hele toffe dag! Dan doe je het ook gewoon met veel plezier
@ Katie : De 450D is al ruim een jaar uit het assortiment, als het niet meer is En wat een verschil om dan over te stappen op een 5D. Neem aan dat een van jullie 2 er dan erg mee bezig is?
Mark 2 ook?
ja 5D mark 2 geloof ik mijn man doet de fotovakschool maar heeft het eerste jaar met een 450D gewerkt om te leren en om te kijken of hij het echt leuk vond.
Ik vind de 450D echt een super ding.
Aha, ja dan is het een slimme set om over te gaan op de 5D. In vergelijking daarmee is die 450D echt om te huilen, maar dat weet je man. Voor jou snap ik dat het een leuk ding is
Toen ik fotovakschool deed hadden ook veel mensen eerst een 400D/450D, het was een prima starters cameraatje.
Maar alweer verjaard dus.
Gast- Gast
Zero schreef:Katie- schreef:Zero schreef:Caro schreef:duckie schreef:gaaf hoor...maak je dan ook helemaal de trouwalbums voor de bruidsparen of dat niet?
En uit ervaring kan ik zeggen dat ze héle coole en mooie foto's én albums maakt. *spam*
*maakt buiging* Maar jouw album was ook heel makkelijk te maken want het was gewoon een hele toffe dag! Dan doe je het ook gewoon met veel plezier
@ Katie : De 450D is al ruim een jaar uit het assortiment, als het niet meer is En wat een verschil om dan over te stappen op een 5D. Neem aan dat een van jullie 2 er dan erg mee bezig is?
Mark 2 ook?
ja 5D mark 2 geloof ik mijn man doet de fotovakschool maar heeft het eerste jaar met een 450D gewerkt om te leren en om te kijken of hij het echt leuk vond.
Ik vind de 450D echt een super ding.
Aha, ja dan is het een slimme set om over te gaan op de 5D. In vergelijking daarmee is die 450D echt om te huilen, maar dat weet je man. Voor jou snap ik dat het een leuk ding is
Toen ik fotovakschool deed hadden ook veel mensen eerst een 400D/450D, het was een prima starters cameraatje.
Maar alweer verjaard dus.
Ja ik heb er niet zo veel verstand van weet alleen dat die 5d stik duur was met lens
Gast- Gast
Jup.
Je mag maar hopen dat je man nooit op het idee komt dat hij een digitaal hasselblad wil hebben.
Je mag maar hopen dat je man nooit op het idee komt dat hij een digitaal hasselblad wil hebben.
Gast- Gast
Zero schreef:Jup.
Wat is dat?
Gelukkig kunnen we de 450D nog makkelijk doorverkopen en dat kan hij dan weer bijleggen bij een nieuwe lens
Gast- Gast
Katie- schreef:Zero schreef:Jup.
Wat is dat?
Gelukkig kunnen we de 450D nog makkelijk doorverkopen en dat kan hij dan weer bijleggen bij een nieuwe lens
Middenformaat camera die gemiddeld zo'n €11.000 kost.
moet je nog wel meer 450Dtjes voor verkopen ben ik bang...
Gast- Gast
Zero schreef:Katie- schreef:Zero schreef:Jup.
Wat is dat?
Die krijgt hij niet!!!!! haha..
Heb jij de voltijd op de foto vakschool gedaan? Hij doet de zaterdag school ivm werk maar dat is natuurlijk slechter dan voltijd. Het diploma uiteindelijk bedoel ik.
Laatst aangepast door Katie- op wo 12 okt 2011 - 22:20; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik heb ook nog altijd de hoop dat ik op straat loop en er gewoon eentje vind.
Maar ja, ik hoop ook dat ik ooit een zilveren camera win. Dream on, Zero. Echt. Je doet niet eens journalistiek.
Gast- Gast
Zero schreef:
Ik heb ook nog altijd de hoop dat ik op straat loop en er gewoon eentje vind.
Maar ja, ik hoop ook dat ik ooit een zilveren camera win. Dream on, Zero. Echt. Je doet niet eens journalistiek.
Gast- Gast
Katie- schreef:Zero schreef:Katie- schreef:Zero schreef:Jup.
Wat is dat?
Heb jij de voltijd op de foto vakschool gedaan? Hij doet de zaterdag school ivm werk maar dat is natuurlijk slechter dan voltijd. Het diploma uiteindelijk bedoel ik.
Sorry had je edit nog niet gelezen.
Ik heb de 2 jarige opleiding gehad (waarvan dus 2 dagen les en de rest van de week uitvoeren)
Pittig, er werd gewoon geen rekening mee gehouden dat sommige mensen naast school moesten werken. (Kost ook niet niks, die opleiding ) Je was echt naast die 2 dagen ook minstens 4 dagen bezig aan school.
Maar ja, na 2 jaar ben je dan wel klaar.
Gast- Gast
Zero schreef:Caro schreef:duckie schreef:gaaf hoor...maak je dan ook helemaal de trouwalbums voor de bruidsparen of dat niet?
Dat is lief :-). Maar zonder dollen: ik krijg zóveel complimenten over jouw foto's en het album dat je hebt gemaakt.. Vooral die ene foto als we de kerk inlopen die je aan elkaar hebt gemaakt en waar mijn schoonzus 'toevallig' in beeld is. Snap je? Ik kan niet uitleggen dus ik neem het je niet kwalijk als je het niet snapt haha!
Ben blij te horen dat jij ook een leuke dag hebt gehad. *zeker na die fotosessie met mijn schoonzus*.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Zero schreef:Katie- schreef:Zero schreef:Katie- schreef:Zero schreef:Jup.
Wat is dat?
Sorry had je edit nog niet gelezen.
Ik heb de 2 jarige opleiding gehad (waarvan dus 2 dagen les en de rest van de week uitvoeren)
Pittig, er werd gewoon geen rekening mee gehouden dat sommige mensen naast school moesten werken. (Kost ook niet niks, die opleiding ) Je was echt naast die 2 dagen ook minstens 4 dagen bezig aan school.
Maar ja, na 2 jaar ben je dan wel klaar.
Zijn opleiding duurt ook 2 jaar. Alleen moet hij 1x in de 14 dagen een hele dag naar school dus zal wel veel compacter zijn enzo. En deze is inderdaad ook echt duur maar je krijgt dan 40% van de belasting terug.
Weet jij eigenlijk of je die 5d van de belasting af kunt trekken volgend jaar?
Gast- Gast
Ik heb geen idee eerlijk gezegd, toen ik op de FVS zat was eigenlijk niks nog aftrekbaar. Ben pas halverwege mijn 2e jaar als ZZP-er begonnen en dus niet veel meer af kunnen trekken van belastingen.
Ik zie op de site dat er inmiddels meerdere soorten opleidingen zijn ontstaan, veel MBO versies ook. Zelfs met stufi zo zo.
En ik maar leven als een sloeber... (maar goed, op de HBO variant zit er nu ook geen stufi zie ik)
Ik zie op de site dat er inmiddels meerdere soorten opleidingen zijn ontstaan, veel MBO versies ook. Zelfs met stufi zo zo.
En ik maar leven als een sloeber... (maar goed, op de HBO variant zit er nu ook geen stufi zie ik)
Gast- Gast
zit er onderling tussen canon en nikon nog veel verschil eigenlijk? (welke is beter of kan je dat niet zeggen?) en wat betekenen al die codes achter de lens ed?
heb nu op internet een beetje rond gekeken en zie 2 leuke camera's
Canon EOS 1100D en 18-55ISII (maar ik zie ook andere met andere codes achter de 55 staan??)
Nikon D3100 Kit AF-S DX 18-55 VR
zijn jullie bekend met deze?
en als je eens andere lenzen koopt passen die altijd op alle camera's?
heb nu op internet een beetje rond gekeken en zie 2 leuke camera's
Canon EOS 1100D en 18-55ISII (maar ik zie ook andere met andere codes achter de 55 staan??)
Nikon D3100 Kit AF-S DX 18-55 VR
zijn jullie bekend met deze?
en als je eens andere lenzen koopt passen die altijd op alle camera's?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Schoudertas spiegelreflexcamera
» Een goede spiegelreflexcamera?
» Op zoek naar een spiegelreflexcamera
» Mensen met verstand van spiegelreflexcamera's?
» Vraag aan de ervaren spiegelreflexcamera camera gebruikers
» Een goede spiegelreflexcamera?
» Op zoek naar een spiegelreflexcamera
» Mensen met verstand van spiegelreflexcamera's?
» Vraag aan de ervaren spiegelreflexcamera camera gebruikers
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: