Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sjans op je werk

+7
Jordana
Dennenappel
Blond
RYW
Jeanette
SoGood
Angela_1986
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Sjans op je werk - Pagina 2 Empty Re: Sjans op je werk

Bericht  RioolSpook di 11 okt 2011 - 9:59

Nee, op mijn huidige werk niet. Maar de meeste mannen denken volgens mij dat ik een man-wijf ben aangezien ik op mijn werk mijn oudste afgesleten kleding draag en vloeren leg. Ik krijg vaker bewondering dan geflirt over me heen.

Toen ik nog op kantoor werkte en met monteurs werkte werd er wel flink wat afgeflirt.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sjans op je werk - Pagina 2 Empty Re: Sjans op je werk

Bericht  RYW di 11 okt 2011 - 10:26

Maple schreef:
RYW schreef:
Maple schreef:
RYW schreef:
Maple schreef:
RYW schreef:
Maple schreef:Als ik sjans heb op m'n werk dan ging er toch iets fout. Alle mannen op mijn werk zijn óf homo, óf vaders van kinderen die bij ons zitten.

Ohja, tuinmannen (niet interessant), klusjesman (oud) en glazenwassers (soms wel oké :P ) daargelaten.

Coca cola light break? angel
Zó oke nou ook weer niet helaas :P

Anders had ik m'n jongens zeker bij jullie op het KDV gebracht 👅
Meeste moeders gaan voor lieve pedagogisch medewerkers en een goed beleid, maar jij selecteert dus een kdv op glazenwassers :P

Hey, ik weet twee dingen over jouw KDV: potentieel mooie glazenwassers en dat jij er werkt Wink

En dat is voor mij genoeg! Wink
Hahaha! Alleen moet je even sjoemelen met de leeftijd van jouw oudste denk ik. Die zit toch al op school?

Die zit al in groep 3 Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sjans op je werk - Pagina 2 Empty Re: Sjans op je werk

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 10:52

Ik had wel sjans op het werk met gasten, maar ook wel met collega's.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sjans op je werk - Pagina 2 Empty Re: Sjans op je werk

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 10:58

RYW: Of ik moet gewoon naar de bso... daar werken trouwens wel vaker mannen. Maargoed, bij ons zijn die homo :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sjans op je werk - Pagina 2 Empty Re: Sjans op je werk

Bericht  RYW di 11 okt 2011 - 10:59

Maple schreef:RYW: Of ik moet gewoon naar de bso... daar werken trouwens wel vaker mannen. Maargoed, bij ons zijn die homo :P

Ja, doen smile mijn jongste wordt namelijk 4 in februari, dus die gaat dan ook over Wink

Of even een overstapje maken qua branche, dat kan natuurlijk ook, naar iets met een minder hoog vrouw-homo-gehalte smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sjans op je werk - Pagina 2 Empty Re: Sjans op je werk

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 19:12

Nee geen sjans gelukkig. Er zijn twee mannen bij ons op kantoor: de man van mijn baas en een of ander broekie van 24 waar ik me heel vaak aan erger omdat hij altijd doet alsof ie het allemaal al weet terwijl ie heel erg veel fouten maakt nog.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sjans op je werk - Pagina 2 Empty Re: Sjans op je werk

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 20:13

Ja hoor, heerlijk toch... Heb ook weleens gehad dat ik een collega iets mailde over zijn taal en na wat heen en weer gingen we ineens wat drinken met elkaar. Echt heel vaag want dat was helemaal mijn bedoeling niet. Uiteindelijk gingen we in het geheim min of meer met elkaar haha. Stiekem zoenen in de lift enzo :P. Dat was leuk haha. Onze collega's kwamen er pas achter toen hij al drie maanden weg was bij het bedrijf laughcry.

Het kan helaas ook uit de hand lopen weet ik van mijn laatste werkgever. Daar heb ik een klacht ingediend wegens sexuele intimidatie en uiteindelijk heb ik daar op staande voet ontslag genomen omdat ze er zo raar mee omgingen en ik niet meer met die vent wilde samenwerken. Ik denk dat ik er wel terughoudender van ben geworden op het werk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sjans op je werk - Pagina 2 Empty Re: Sjans op je werk

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 20:18

Bah Zusje wat naar.

Er wordt wel regelmatig met mij geflirt op het werk en ik heb me een paar keer ook geïntimideerd gevoeld. Het was telkens dezelfde man die mij met z'n ogen uitkleedde en ongepaste vragen stelde, en mij 'schatje' noemde. Bah krijg er nog de kriebels van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sjans op je werk - Pagina 2 Empty Re: Sjans op je werk

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 20:22

Charlie schreef:
Birgit schreef:Ik word er alleen maar zenuwachtig van Laughing

het went :P .
lol! Klopt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sjans op je werk - Pagina 2 Empty Re: Sjans op je werk

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 20:29

Storm schreef:Bah Zusje wat naar.

Er wordt wel regelmatig met mij geflirt op het werk en ik heb me een paar keer ook geïntimideerd gevoeld. Het was telkens dezelfde man die mij met z'n ogen uitkleedde en ongepaste vragen stelde, en mij 'schatje' noemde. Bah krijg er nog de kriebels van.

Zeg je daar niks van dan? Ik bedoel, ik vond het flirten met mijn collega ook best leuk hoor. Tot hij begon te zeggen dat hij mij weleens uit elkaar wilde trekken (in bed dus welteverstaan). Ik heb toen ook gezegd dat hij te ver ging, dat het walgelijk was wat hij zei... Hij zei wel dat hij het niet meer zou doen maar helaas... Heel vroeger had ik ook een collega die nogal fan van mij was, ik werd echt gek van hem haha. Heb er alles aan geprobeerd om hem normaal te laten doen. Uiteindelijk zijn we zelfs vrienden geworden en nog steeds spreek ik hem weleens op fb-chat. Hij is nog steeds fan van me :P maar doet tenminste normaal. Ik vind dat je hoe dan ook aan moet geven als je ergens niet van gediend bent. Een ander beseft niet altijd dat hij te ver gaat dus het is belangrijk dat je je eigen grenzen aangeeft en bewaakt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sjans op je werk - Pagina 2 Empty Re: Sjans op je werk

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 20:32

Zusje schreef:
Storm schreef:Bah Zusje wat naar.

Er wordt wel regelmatig met mij geflirt op het werk en ik heb me een paar keer ook geïntimideerd gevoeld. Het was telkens dezelfde man die mij met z'n ogen uitkleedde en ongepaste vragen stelde, en mij 'schatje' noemde. Bah krijg er nog de kriebels van.

Zeg je daar niks van dan? Ik bedoel, ik vond het flirten met mijn collega ook best leuk hoor. Tot hij begon te zeggen dat hij mij weleens uit elkaar wilde trekken (in bed dus welteverstaan). Ik heb toen ook gezegd dat hij te ver ging, dat het walgelijk was wat hij zei... Hij zei wel dat hij het niet meer zou doen maar helaas... Heel vroeger had ik ook een collega die nogal fan van mij was, ik werd echt gek van hem haha. Heb er alles aan geprobeerd om hem normaal te laten doen. Uiteindelijk zijn we zelfs vrienden geworden en nog steeds spreek ik hem weleens op fb-chat. Hij is nog steeds fan van me :P maar doet tenminste normaal. Ik vind dat je hoe dan ook aan moet geven als je ergens niet van gediend bent. Een ander beseft niet altijd dat hij te ver gaat dus het is belangrijk dat je je eigen grenzen aangeeft en bewaakt.
Ik durfde dat niet, ik ben echt een schijterd daar in. Ik heb hem wel met mijn gezichtsuitdrukking enzo duidelijk proberen te maken dat ik er niet van gediend was, maar volgens mij kwam dat niet zo aan.
Achja, ben daar nu toch weg.

Wat een walgelijke opmerking van je collega, serieus..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sjans op je werk - Pagina 2 Empty Re: Sjans op je werk

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 20:34

Als je er weg bent heb je dat probleem niet meer natuurlijk maar het zou in de toekomst altijd kunnen voorkomen en schijterd of niet, ik vind echt dat je dat moet leren hoor. Het gaat er wel om hoe jij je voelt op je werkplek.

Oh en als je dat al walgelijk vond moest je eens weten wat hij me smste. HR vond het blijkbaar allemaal wel meevallen. Hij kwam er nog mooi mee weg door te zeggen dat zijn vrienden dat hadden gesmst... Laffaard.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sjans op je werk - Pagina 2 Empty Re: Sjans op je werk

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 1:19

Op een of andere manier heb ik dat altijd met oudere mannen. (en dan niet george clooney types :P ).

Op de middelbare school ben ik door een leraar wel eens op mijn kont geslagen. Toen stond ik echt met mijn mond vol tanden.. Ik kreeg er gewoon niets uit.

Achteraf drong pas tot mij door hoe ongepast dat wel niet was.

Ik was 15 die leraar zeker 35. Dat doe je toch niet!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sjans op je werk - Pagina 2 Empty Re: Sjans op je werk

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 1:25

Punk'd, nee dat doe je als leraar zeker niet! Wat absurt!
Zo was er bij ons op school (basisschool!!) een leraar die de hele tijd naar je tieten staarde, en dan echt tegen je borsten aan stond te praten. Thank god dat ik toen nog niks had, maar het was wel heel vervelend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sjans op je werk - Pagina 2 Empty Re: Sjans op je werk

Bericht  Mystique do 13 okt 2011 - 11:09

Ik heb op het werk enkele keren meegemaakt dat er bepaalde opmerkingen over mijn uiterlijk werden gemaakt die grensoverschrijdend waren. Ook is mij meerdere keren gevraagd wat mijn adres is en heb ik zelfs van een client de vraag gekregen of ik weleens met hem op stap wilde gaan scratch , waar ik me tamelijk ongemakkelijk onder voelde. Het meest bizarre was echter de vraag van een client of ik met hem wilde zoenen No
Mystique
Mystique
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 152
Punten : 156
Registratiedatum : 04-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Sjans op je werk - Pagina 2 Empty Re: Sjans op je werk

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 11:49

Toen ik nog in de thuiszorg werkte als student, stuurde een client erop aan of ik seks met hem wilde hebben, volgens mij bood hij er zelfs geld voor :shock: . Ik heb mijn spullen gepakt, het huis verlaten en een klacht tegen hem ingediend.

Ik heb op de laatste kerstborrel ook meegemaakt dat een collega mij een oneerbaar voorstel deed en dat terwijl ik de hele avond al opvallende pogingen ondernam om van hem af te komen. Ik vond al dat hij daarvoor opvallend vaak in mijn buurt opdook, terwijl ons werk zo uit elkaar lag dat dat niet logisch was.

Verder houd ik ook niet van sjans op het werk, ik houd liever wat afstand.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sjans op je werk - Pagina 2 Empty Re: Sjans op je werk

Bericht  Paper Crown vr 14 okt 2011 - 0:09

Ja best vaak om eerlijk te zijn. Ik werk in een mannenwereld.
We hadden laatst een borrel met klanten, kreeg ik later een email van een van die mannen of ik een hapje wilde eten met hem. Ik wist niet precies wie hij was dus een collega van mij legde het uit.. LEKKERDING man.

Maar goed. Ik denk - in het land van blinden is eenoog Koning.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Sjans op je werk - Pagina 2 Empty Re: Sjans op je werk

Bericht  RYW vr 14 okt 2011 - 1:09

Twellie schreef:Toen ik nog in de thuiszorg werkte als student, stuurde een client erop aan of ik seks met hem wilde hebben, volgens mij bood hij er zelfs geld voor :shock: . Ik heb mijn spullen gepakt, het huis verlaten en een klacht tegen hem ingediend.

Ik heb op de laatste kerstborrel ook meegemaakt dat een collega mij een oneerbaar voorstel deed en dat terwijl ik de hele avond al opvallende pogingen ondernam om van hem af te komen. Ik vond al dat hij daarvoor opvallend vaak in mijn buurt opdook, terwijl ons werk zo uit elkaar lag dat dat niet logisch was.

Verder houd ik ook niet van sjans op het werk, ik houd liever wat afstand.

Jemig, wat idioot zeg. Maar dat vind ik allang niet meer vallen onder 'sjans', dat is regelrechte intimidatie. Lijkt me heel erg onprettig en ongemakkelijk om zo te moeten werken.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sjans op je werk - Pagina 2 Empty Re: Sjans op je werk

Bericht  Angela_1986 vr 14 okt 2011 - 6:18

Mystique schreef:Ik heb op het werk enkele keren meegemaakt dat er bepaalde opmerkingen over mijn uiterlijk werden gemaakt die grensoverschrijdend waren. Ook is mij meerdere keren gevraagd wat mijn adres is en heb ik zelfs van een client de vraag gekregen of ik weleens met hem op stap wilde gaan scratch , waar ik me tamelijk ongemakkelijk onder voelde. Het meest bizarre was echter de vraag van een client of ik met hem wilde zoenen No

Ik kan me voorstellen dat je je daar ongemakkelijk bij voelt! Met welke doelgroep werk je dan?
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Sjans op je werk - Pagina 2 Empty Re: Sjans op je werk

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 7:41

Storm schreef:Punk'd, nee dat doe je als leraar zeker niet! Wat absurt!
Zo was er bij ons op school (basisschool!!) een leraar die de hele tijd naar je tieten staarde, en dan echt tegen je borsten aan stond te praten. Thank god dat ik toen nog niks had, maar het was wel heel vervelend.

Ook zo zielig ja!

Dan moet ik gelijk denken aan mijn zus. Die was al ongesteld toen ze 10 jaar was (groep 6). Toen was ze doorgelekt en toen was de leraar in de deurpost gaan staan (zodat ze er niet langs kon) en had tegen haar gezegt "Zo, ik zie dat je ongesteld bent geworden..?" ... :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sjans op je werk - Pagina 2 Empty Re: Sjans op je werk

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum