Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vriendinnen gezocht omgeving Eindhoven

+8
LieveSterre
Fred
Zonnetje
Oasis
Rovine
Vancity_girl
Lieke128
Bibi2010
12 plaatsers

Pagina 9 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Ga naar beneden

Vriendinnen gezocht omgeving Eindhoven - Pagina 9 Empty Re: Vriendinnen gezocht omgeving Eindhoven

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 4:45

hey meiden, fijn om te horen dat het leuk was geweest. Misschien kom ik de volgende keer wel smile

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendinnen gezocht omgeving Eindhoven - Pagina 9 Empty Re: Vriendinnen gezocht omgeving Eindhoven

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 10:33

Heey meiden!

Fijn om te horen dat het gezellig was, baalde enorm dat ik er niet bij kon zijn! Ik las dat jullie over een maand/2 maanden weer een keer wilden afspreken. Ik merk aan mezelf dat ik een soort van vriendinnen'groep' mis ofzo. Zo'n meidenclub met wie je kan lachen, kletsen, shoppen, stappen, thee leuten, bios, uithuilen, etc. Door mijn verhuizing van brabant naar gelderland en weer terug en een verbroken relatie zijn veel vriendschappen verwaterd. Is er iemand of iemanden Wink van jullie die dit herkend en ook tijd/energie heeft om een nieuwe vriendschap op te bouwen? Lijkt me leuk om een keer af te spreken.
Ik ben trouwens 23, ben aan het afstuderen en woon half samen met mijn vriend.

Groetjes!

Gast
Gast

Bericht  Bibi2010 zo 20 feb 2011 - 20:20

Ha Meiden,

Leuk dat jullie een meeting hebben gehad en dat het leuk is geweest :-) Misschien kom ik de volgende keer ook wel,als jullie weer een meeting houden..

Bibi2010
Bibi2010
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 20
Punten : 24
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 4:55

we gaan weer een nieuwe meeting houden, hou daarvoor het desbetreffende topic in de gaten!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 9:03

Pleister waarom je account verwijderen????

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 20:19

Theedoosje schreef:Pleister waarom je account verwijderen????
??

Gast
Gast

Bericht  Oasis zo 27 feb 2011 - 20:26

Ze is nu echt weg Sad. Jammer!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 7:39

Ik zag dat pleister vroeg haar account te verwijderen. En nu is hj weg idd. Jammer.

Gast
Gast

Bericht  Snoes ma 28 feb 2011 - 7:42

Was Pleister iemand bekend dan?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 8:31

Nee dat niet maar ze had zich ook aangemeld voor de meeting (die laatste geweest is)

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 9 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: