Vriendinnen gezocht omgeving Eindhoven
+8
LieveSterre
Fred
Zonnetje
Oasis
Rovine
Vancity_girl
Lieke128
Bibi2010
12 plaatsers
Pagina 9 van 9
Pagina 9 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Vriendinnen gezocht omgeving Eindhoven
hey meiden, fijn om te horen dat het leuk was geweest. Misschien kom ik de volgende keer wel
Gast- Gast
Heey meiden!
Fijn om te horen dat het gezellig was, baalde enorm dat ik er niet bij kon zijn! Ik las dat jullie over een maand/2 maanden weer een keer wilden afspreken. Ik merk aan mezelf dat ik een soort van vriendinnen'groep' mis ofzo. Zo'n meidenclub met wie je kan lachen, kletsen, shoppen, stappen, thee leuten, bios, uithuilen, etc. Door mijn verhuizing van brabant naar gelderland en weer terug en een verbroken relatie zijn veel vriendschappen verwaterd. Is er iemand of iemanden van jullie die dit herkend en ook tijd/energie heeft om een nieuwe vriendschap op te bouwen? Lijkt me leuk om een keer af te spreken.
Ik ben trouwens 23, ben aan het afstuderen en woon half samen met mijn vriend.
Groetjes!
Fijn om te horen dat het gezellig was, baalde enorm dat ik er niet bij kon zijn! Ik las dat jullie over een maand/2 maanden weer een keer wilden afspreken. Ik merk aan mezelf dat ik een soort van vriendinnen'groep' mis ofzo. Zo'n meidenclub met wie je kan lachen, kletsen, shoppen, stappen, thee leuten, bios, uithuilen, etc. Door mijn verhuizing van brabant naar gelderland en weer terug en een verbroken relatie zijn veel vriendschappen verwaterd. Is er iemand of iemanden van jullie die dit herkend en ook tijd/energie heeft om een nieuwe vriendschap op te bouwen? Lijkt me leuk om een keer af te spreken.
Ik ben trouwens 23, ben aan het afstuderen en woon half samen met mijn vriend.
Groetjes!
Gast- Gast
Ha Meiden,
Leuk dat jullie een meeting hebben gehad en dat het leuk is geweest :-) Misschien kom ik de volgende keer ook wel,als jullie weer een meeting houden..
Leuk dat jullie een meeting hebben gehad en dat het leuk is geweest :-) Misschien kom ik de volgende keer ook wel,als jullie weer een meeting houden..
Bibi2010- Fluisteraar
- Aantal berichten : 20
Punten : 24
Registratiedatum : 17-12-10
we gaan weer een nieuwe meeting houden, hou daarvoor het desbetreffende topic in de gaten!
Gast- Gast
??Theedoosje schreef:Pleister waarom je account verwijderen????
Gast- Gast
Ze is nu echt weg . Jammer!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zag dat pleister vroeg haar account te verwijderen. En nu is hj weg idd. Jammer.
Gast- Gast
Was Pleister iemand bekend dan?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Nee dat niet maar ze had zich ook aangemeld voor de meeting (die laatste geweest is)
Gast- Gast
Pagina 9 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Vriendinnetjes gezocht (omgeving) Eindhoven
» Vriendinnen gezocht omgeving Tilburg.
» vriendinnen gezocht omgeving Tilburg
» Vriendinnen omgeving Den Haag gezocht
» Vriendinnen gezocht omgeving Amersfoort
» Vriendinnen gezocht omgeving Tilburg.
» vriendinnen gezocht omgeving Tilburg
» Vriendinnen omgeving Den Haag gezocht
» Vriendinnen gezocht omgeving Amersfoort