Vriendinnen gezocht omgeving Amersfoort
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vriendinnen gezocht omgeving Amersfoort
Hoi meiden,
Ik ben, net zoals anderen hier, op zoek naar een leuke vriendschap omgeving Amersfoort. Sinds een jaar woon ik hier samen met mijn vriend en mijn vriendinnen wonen verder weg waardoor je niet snel bij elkaar langs komt. Ik zou het leuk vinden om gezellig terrasjes te pakken, winkelen, gezellig koken, etc.
Ik ben 25 jaar en ben kleuterjuf op een basisschool.
Ik ben, net zoals anderen hier, op zoek naar een leuke vriendschap omgeving Amersfoort. Sinds een jaar woon ik hier samen met mijn vriend en mijn vriendinnen wonen verder weg waardoor je niet snel bij elkaar langs komt. Ik zou het leuk vinden om gezellig terrasjes te pakken, winkelen, gezellig koken, etc.
Ik ben 25 jaar en ben kleuterjuf op een basisschool.
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
Re: Vriendinnen gezocht omgeving Amersfoort
Niet dat je er wat aan hebt, maar over een jaar houd ik me aanbevolen Dolfijntje;) Gezellig koken lijkt me leuk!
Studeer nu nog in Twente en hoop dit jaar, net als mijn vriend, mijn diploma te halen. We willen dan graag in Amersfoort gaan wonen en werken. Ik ben al wel een beetje aan het kijken hoe en waar in Amersfoort we een huurhuis zouden kunnen krijgen en kijken wat voor sociale activiteiten ik ga doen.
Studeer nu nog in Twente en hoop dit jaar, net als mijn vriend, mijn diploma te halen. We willen dan graag in Amersfoort gaan wonen en werken. Ik ben al wel een beetje aan het kijken hoe en waar in Amersfoort we een huurhuis zouden kunnen krijgen en kijken wat voor sociale activiteiten ik ga doen.
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Vriendinnen gezocht omgeving Amersfoort
ik woon ook in amersfoort, interesse?
Yaelynn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11
Soortgelijke onderwerpen
» Vriendinnen met kinderen gezocht in Amersfoort