Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vriendinnen gezocht omgeving Amersfoort

3 plaatsers

Ga naar beneden

Vriendinnen gezocht omgeving Amersfoort Empty Vriendinnen gezocht omgeving Amersfoort

Bericht  dolfijntje24 wo 31 aug 2011 - 7:17

Hoi meiden,

Ik ben, net zoals anderen hier, op zoek naar een leuke vriendschap omgeving Amersfoort. Sinds een jaar woon ik hier samen met mijn vriend en mijn vriendinnen wonen verder weg waardoor je niet snel bij elkaar langs komt. Ik zou het leuk vinden om gezellig terrasjes te pakken, winkelen, gezellig koken, etc.
Ik ben 25 jaar en ben kleuterjuf op een basisschool.

dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendinnen gezocht omgeving Amersfoort Empty Re: Vriendinnen gezocht omgeving Amersfoort

Bericht  Nora do 8 sep 2011 - 8:44

Niet dat je er wat aan hebt, maar over een jaar houd ik me aanbevolen Dolfijntje;) Gezellig koken lijkt me leuk!
Studeer nu nog in Twente en hoop dit jaar, net als mijn vriend, mijn diploma te halen. We willen dan graag in Amersfoort gaan wonen en werken. Ik ben al wel een beetje aan het kijken hoe en waar in Amersfoort we een huurhuis zouden kunnen krijgen en kijken wat voor sociale activiteiten ik ga doen.

Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10

Vriendinnen gezocht omgeving Amersfoort Empty Re: Vriendinnen gezocht omgeving Amersfoort

Bericht  Yaelynn wo 9 nov 2011 - 21:39

ik woon ook in amersfoort, interesse?
Yaelynn
Yaelynn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: