Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vriendinnen omgeving Den Haag gezocht

3 plaatsers

Ga naar beneden

Vriendinnen omgeving Den Haag gezocht Empty Vriendinnen omgeving Den Haag gezocht

Bericht  Salander za 17 sep 2011 - 1:22

Hoi,

Ik zal eerst eens wat over mezelf vertellen. Ik ben 25 jaar en woon in Leidschendam. Ik ben een rustig persoon, die ietwat verlegen is, en eerst de kat uit de boom kijkt. Maar kan vaak ook lekker gek doen en spontaan zijn. Op dit moment ben ik hard op zoek naar werk voor het komende jaar, omdat ik volgend jaar wil starten met een 4 jarige HBO opleiding. Ik houd erg van wandelen, films kijken, sporten en vooral ga ik veel naar het theater. Ik houd van lekker eten en vind het ook heerlijk om te koken. Ben een echt natuurmens en lees ook erg veel boeken. Verder ben ik iemand die altijd voor een ander klaar staat, zorgzaam, lief en een tikkeltje eigenwijs is. Heb ook een nogal apart gevoel voor humor en wordt weleens omschreven als iemand met een gebruiksaanwijzing Wink

Ik ben op zoek naar leuke mensen om dingen mee te ondernemen en een vriendschap mee op te bouwen in de omgeving van Den Haag.

Groetjes Salander
Salander
Salander
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 275
Registratiedatum : 14-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendinnen omgeving Den Haag gezocht Empty Re: Vriendinnen omgeving Den Haag gezocht

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 1:02

Ik heb je een PM gestuurd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendinnen omgeving Den Haag gezocht Empty Re: Vriendinnen omgeving Den Haag gezocht

Bericht  ekiaam87 za 10 dec 2011 - 5:29

pinkie schreef:Ik heb je een PM gestuurd.

+ 1
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendinnen omgeving Den Haag gezocht Empty Re: Vriendinnen omgeving Den Haag gezocht

Bericht  Niki za 10 dec 2011 - 23:39

Ik heb je ook een PM verstuurd. Het blijft in postvak uit. Heb je die dan wel ontvangen? Want anders moet het in verzonden berichten komen te staan. Ik hoor het wel van je.
Niki
Niki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 334
Punten : 397
Registratiedatum : 04-12-10

http://maravillaappartementen.come2me.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendinnen omgeving Den Haag gezocht Empty Re: Vriendinnen omgeving Den Haag gezocht

Bericht  Salander zo 11 dec 2011 - 6:03

Heb de berichtjes ontvangen! Zal vanavond een berichtje terugsturen...
Salander
Salander
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 275
Registratiedatum : 14-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendinnen omgeving Den Haag gezocht Empty Re: Vriendinnen omgeving Den Haag gezocht

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum