Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vriendinnen gezocht omgeving Tilburg.

2 plaatsers

Ga naar beneden

Vriendinnen gezocht omgeving Tilburg. Empty Vriendinnen gezocht omgeving Tilburg.

Bericht  Claudiaram1985 do 15 sep 2011 - 1:36

Hallo Meiden, Ben jij die gezellige vriendin om leuke dingen mee te doen? Ik ben Claudia een leuke vrolijke meid van 26 jaar die opzoek is naar vriendinnen om gezellige dingen mee te doen. Iemand waar ik gezellige dingen mee kan delen maar ook de minder leuke dingen. Als jij het ook mist een gezellige vriendin mail me dan: claudiavangorp1985@gmail.com Zelf houdt ik enorm van dvd kijken, muziek, lezen, dagjes weg, koffie drinken en shoppen, koken, uiteten, bioscoop Leeftijd vindt ik niet zo belangrijk de vriendschap is meer waard!
Groetjes, Claudia


Claudiaram1985
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 2
Punten : 6
Registratiedatum : 05-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendinnen gezocht omgeving Tilburg. Empty Re: Vriendinnen gezocht omgeving Tilburg.

Bericht  azul za 17 sep 2011 - 4:35

Heey meid,

Ik kom uit Breda, weet niet of dat een probleem voor je is? Ben 24 en zit in mn laatste jaar van mijn HBO studie. Ik hou van winkelen, dagjes/weekenden weg, reizen, terrasjes pakken, lezen, bios, uiteten en meer!
Mijn email is azul87@live.nl
groetjes!



azul
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 2
Punten : 4
Registratiedatum : 16-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum