Vieze medicatie
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vieze medicatie
Van de dokter heb ik een poedertje gekregen voor mijn keel, maar ik moet er zo ontzettend van kokhalzen. Vanochtend kwam het zelfs bijna allemaal weer uit. Ik vind het zo ontzettend vies! Het is geen antibiotica ofzo, maar het zijn nu nog 28 zakjes(3xper dag) Bij de apotheek zeiden ze dat ze dat ik er nog 2 dagen mee door moest gaan nadat de klachten over zijn, maar ik wil er nu gewoon mee stoppen.
Ik merk wel dat mijn keelpijn minder is geworden sinds gister(toen had ik de medicijnen nog niet) dus ik denk dat het uit zichzelf nu al aan het genezen is.
Wat zouden jullie doen? Ik kan nu natuurlijk niet de dokter bellen en overleggen, anders zou ik dat doen, maar ik zie er nu al tegenop dat ik zo meteen weet dat spul in moet nemen...
Ik merk wel dat mijn keelpijn minder is geworden sinds gister(toen had ik de medicijnen nog niet) dus ik denk dat het uit zichzelf nu al aan het genezen is.
Wat zouden jullie doen? Ik kan nu natuurlijk niet de dokter bellen en overleggen, anders zou ik dat doen, maar ik zie er nu al tegenop dat ik zo meteen weet dat spul in moet nemen...
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Re: Vieze medicatie
even vermannen en gewoon nemen? Ik weet natuurlijk niet over welke medicatie je het hebt maar het lijkt me dat je het beste het advies van de arts kan volgen.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Wat is het, fluimucil? Dat heb je ook met smaakjes, of heb je dat al? Beetje limonade erdoor doen misschien? Dat kan geen kwaad.
Gast- Gast
Het heet Carbasalaatcalcium. (als iemand dat wat zegt)
En ik vraag het eigenlijk omdat de dokter al zei dat het meeviel met mijn keel(vond hij dan), maar dat hij me wel een poedertje voor kon schrijven. Dus dan link ik er weer aan, dat het dan ook niet erg is als ik ermee ophoudt.
En ik vraag het eigenlijk omdat de dokter al zei dat het meeviel met mijn keel(vond hij dan), maar dat hij me wel een poedertje voor kon schrijven. Dus dan link ik er weer aan, dat het dan ook niet erg is als ik ermee ophoudt.
Tinus- Prater
Het is dus een soort witte poeder, die ik in water op moet lossen.
Maar ik zou er dus wel iets van aanmaaklimonade door heen kunnen doen?
Maar ik zou er dus wel iets van aanmaaklimonade door heen kunnen doen?
Tinus- Prater
Oh das gewoon een pijnstiller joh. Als je het echt niet weg krijgt en je zegt dat het al minder wordt, gewoon laten staan. Keelpijn gaat sowieso bijna altijd vanzelf weer over! Lekker veel dropjes eten of andere snoepjs waar je op moet sabbelen, dan maak je veel speeksel aan en dat is ontsmettend
Gast- Gast
Oh echt? Nou, heb ik voor niks net weer kokhalzend boven de gootsteen gehangen!
Bedankt! Echt een opluchting dat ik dat niet meer hoef te doen!
Bedankt! Echt een opluchting dat ik dat niet meer hoef te doen!
Tinus- Prater
Dat heb ik pas ook gehad, maar daar zit toch niet echt een smaak aan?
Gewoon half glaasje water en in 1x leegdrinken. Glas limonade ernaast en dat meteen erna drinken.
Gewoon half glaasje water en in 1x leegdrinken. Glas limonade ernaast en dat meteen erna drinken.
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
Tsja sommige huisartsen/apotheken smeren je vanalles aan. Heb ik zelf nooit gedaan, eerst aan de snoepjes en gorgelen met zout water kan ook helpen trouwens (1 theelepel zout in een glas water). Is echt zonde van je geld anders.. (ik werk ook in een apotheek)
Gast- Gast
Bij mij helpt het altijd om mijn neus dicht te knijpen.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
JustMeDaan schreef:Dat heb ik pas ook gehad, maar daar zit toch niet echt een smaak aan?
Nee, ik weet niet hoe ik het uit moet leggen. Het geeft me gewoon een naar gevoel, als ik het ruik ga ik al bijna over mijn nek. Heb al geprobeerd met iets daarna meteen drinken, maar dan vliegt het er ook weer uit. Neus dichtknijpen helpt ook niet.
Nee, ik stop er gewoon mee. Drink veel water en thee en neem gewoon paracetamol dat schijnt hetzelfde te werken als dat vieze spul(heb even gegoogeld) Voor mij nooit meer dat spul!
Tinus- Prater
Amazzonia schreef:Tsja sommige huisartsen/apotheken smeren je vanalles aan. Heb ik zelf nooit gedaan, eerst aan de snoepjes en gorgelen met zout water kan ook helpen trouwens (1 theelepel zout in een glas water). Is echt zonde van je geld anders.. (ik werk ook in een apotheek)
Kijk, een insider! Bedankt voor je advies.
Tinus- Prater
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: