Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mijn moeder is een soort van opgegeven...

+29
sanne-84
Lady Starstruck
Amber-
_Lacey_
Sugarfall
Koffieleut
frolic
mzcharlotte
Salander
ekiaam87
CCC
*Troela*
Shisha
Clapperdie
Rumble
MADDIE
Inge
Cranberrie
Oasis
SoGood
Marin
Sorella
Juul
Jasmine
Ella
Leine
Lotus
Blond
Lejow
33 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Mijn moeder is een soort van opgegeven... - Pagina 2 Empty Re: Mijn moeder is een soort van opgegeven...

Bericht  Inge za 8 okt 2011 - 6:50

hug
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn moeder is een soort van opgegeven... - Pagina 2 Empty Re: Mijn moeder is een soort van opgegeven...

Bericht  MADDIE za 8 okt 2011 - 6:56

Jeetje zeg!! Wat naar allemaal!!Wat een sterke moeder heb jij!! Heel veel sterkte!! hug
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn moeder is een soort van opgegeven... - Pagina 2 Empty Re: Mijn moeder is een soort van opgegeven...

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 7:06

Zo, dat is erg heftig zeg, wat zij allemaal heeft.

Ik kan me je zorgen wel goed voorstellen hoor.
Zoals je ws. wel weet was mijn moeder terminaal toen de oudste is geboren, en ik ben om 23.00 in het ziekenhuis bevallen. Ik heb een hele zware bevalling gehad toen, maar voelde me daarna al snel weer redelijk, en ben toen om 2.00 's nachts naar haar toe gegaan.
Dat zou evt, als dat voor jou en je moeder mogelijk is, misschien ook nog een optie zijn. Ik ben in de kraamtijd meerdere keren bij haar geweest. Dat was zwaar, zeker omdat ik kraamvrouw was, maar ik heb er geen moment spijt van gehad.

Ik hoop dat ze toch nog een hele tijd, zonder al teveel pijn enz. bij jullie mag blijven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn moeder is een soort van opgegeven... - Pagina 2 Empty Re: Mijn moeder is een soort van opgegeven...

Bericht  Rumble za 8 okt 2011 - 7:27

Wat heftig, Lejow! Ik hoop dat je moeder nog wel kan genieten van jullie kleintje. Ik zit hier gewoon met tranen in mijn ogen, bah, wat is het toch oneerlijk verdeeld soms!
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn moeder is een soort van opgegeven... - Pagina 2 Empty Re: Mijn moeder is een soort van opgegeven...

Bericht  Clapperdie za 8 okt 2011 - 8:16

Jeetje wat een heftig verhaal zeg! Weet gewoon geen reactie te geven dan een dikke hug!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn moeder is een soort van opgegeven... - Pagina 2 Empty Re: Mijn moeder is een soort van opgegeven...

Bericht  Shisha za 8 okt 2011 - 8:25

Wat verschrikkelijk! Maar wat een sterke vrouw is jouw moeder zeg! Ik hoop dat ze jullie kleintje nog mag meemaken. hug
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn moeder is een soort van opgegeven... - Pagina 2 Empty Re: Mijn moeder is een soort van opgegeven...

Bericht  *Troela* za 8 okt 2011 - 8:44

Wat naar zeg! En wat heftig om je moeder zo te zien!
Ik lees dat ze af en toe ijsjes wegsabbelt. Kan ze dan ipv van sondevoeding geen nutridrink etc krijgen?
Je hebt soorten drankjes waar dus alle voedingsstoffen inzitten, maar er zijn ook puddinkjes van.

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn moeder is een soort van opgegeven... - Pagina 2 Empty Re: Mijn moeder is een soort van opgegeven...

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 8:46

Ik wil je een hele dikke knuffel geven lieve Lejow.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn moeder is een soort van opgegeven... - Pagina 2 Empty Re: Mijn moeder is een soort van opgegeven...

Bericht  CCC za 8 okt 2011 - 8:54

hug

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn moeder is een soort van opgegeven... - Pagina 2 Empty Re: Mijn moeder is een soort van opgegeven...

Bericht  ekiaam87 za 8 okt 2011 - 9:19

hug Jeetje meis, wat heftig! Ook ik wist dat je moeder ziek was, maar zo ziek wist ik niet. Ik hoop van harte dat ze jullie kindje nog te zien krijgt. Heel veel sterkte! hug
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn moeder is een soort van opgegeven... - Pagina 2 Empty Re: Mijn moeder is een soort van opgegeven...

Bericht  Salander za 8 okt 2011 - 9:44

Hele dikke hug meid. Mijn moeder verging het ongeveer hetzelfde en het is zo zwaar iemand zo te zien. Denk dat je moeder echt een top vrouw is en van geluk mag spreken met zo'n lieve dochter.
Salander
Salander
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 275
Registratiedatum : 14-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn moeder is een soort van opgegeven... - Pagina 2 Empty Re: Mijn moeder is een soort van opgegeven...

Bericht  mzcharlotte za 8 okt 2011 - 20:35

hug
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn moeder is een soort van opgegeven... - Pagina 2 Empty Re: Mijn moeder is een soort van opgegeven...

Bericht  Lejow za 8 okt 2011 - 21:02

Mama1985 schreef:Wat naar zeg! En wat heftig om je moeder zo te zien!
Ik lees dat ze af en toe ijsjes wegsabbelt. Kan ze dan ipv van sondevoeding geen nutridrink etc krijgen?
Je hebt soorten drankjes waar dus alle voedingsstoffen inzitten, maar er zijn ook puddinkjes van.

Die heeft ze geloof ik ook, alleen is ze daar eigenlijk ook allergisch voor
Eigenlijk is er geen voedingsstof/middel meer waar ze normaal tegen kan.
Ook van de kip en het ijsje wordt ze ziek, maar zoals ze zelf zegt: Je moet wat..

En door die malabsorbtie moet ze er veel meer van binnen krijgen dan een gezond mens, voor het eens zoden aan de dijk zet.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn moeder is een soort van opgegeven... - Pagina 2 Empty Re: Mijn moeder is een soort van opgegeven...

Bericht  frolic za 8 okt 2011 - 22:30

Mijn moeder heeft 15 jaar ms gehad , en is vorig jaar overleden aan longkanker toen ik 2 maanden ervoor bevallen was van mijn 2e kindje.

Mijn tips zijn het piekeren over wat als wat .. ?? loslaten , je weet niet wat er gebeurd , je kan het lot niet veranderen . Het enige wat je kan doen is genieten van dr nu , en ik weet dat dat moeilijk is als ze zo vreselijk ziek is.

Ookal zijn de telefoontjes vermoeiend , geniet ervan zuig dr woorden , dr klank van dr stem alles in je op .
Je moeder wil echt geen spannende dingen horen , het is wat je zegt ze wil een lijntje naar "buiten" vertel haar hoe het voelde om drijfnat te zijn geregend ik noem maar wat.

Heb op het laatst met mijn moeder door het raam naar de sneeuw zitten kijken , samen films zitten kijken terwijl ik de ondertiteling voorlas.

Je kan de situatie niet veranderen , je kan er niet voor zorgen dat ze er langer is , dat ze beter word , het enige wat je kan doen is je herinneringen aan haar opbouwen .. en waar ik veel aan heb , ik heb haar zoveel gevraagd over mij als baby , over alles ..( het mam vertel eens .. boek ) samen met haar ingevuld.

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn moeder is een soort van opgegeven... - Pagina 2 Empty Re: Mijn moeder is een soort van opgegeven...

Bericht  Koffieleut za 8 okt 2011 - 23:09

Jeetje Lejow, wat heftig... Weet even niet wat te zeggen... hug
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn moeder is een soort van opgegeven... - Pagina 2 Empty Re: Mijn moeder is een soort van opgegeven...

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 23:32

Lejow, wat erg...heel veel sterkte!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn moeder is een soort van opgegeven... - Pagina 2 Empty Re: Mijn moeder is een soort van opgegeven...

Bericht  Sugarfall za 8 okt 2011 - 23:43

Wat verschrikkelijk voor je moeder, maar ook voor jou, het lijkt me heel machteloos voelen om je moeder zo te zien maar gewoon niets voor haar te kunnen doen. Ik hoop heel erg dat je moeder haar kleinkind nog kan zien, en nog een tijd bij jullie blijft! Veel sterkte.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn moeder is een soort van opgegeven... - Pagina 2 Empty Re: Mijn moeder is een soort van opgegeven...

Bericht  _Lacey_ zo 9 okt 2011 - 0:01

Heel veel sterkte!
Ik hoop écht dat jouw moeder haar kleinkind nog kan zien.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn moeder is een soort van opgegeven... - Pagina 2 Empty Re: Mijn moeder is een soort van opgegeven...

Bericht  Jasmine zo 9 okt 2011 - 0:16

Wat een mooie woorden frolic! Ik krijg er een brok van in mijn keel..
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn moeder is een soort van opgegeven... - Pagina 2 Empty Re: Mijn moeder is een soort van opgegeven...

Bericht  Lejow zo 9 okt 2011 - 0:21

frolic schreef:Mijn moeder heeft 15 jaar ms gehad , en is vorig jaar overleden aan longkanker toen ik 2 maanden ervoor bevallen was van mijn 2e kindje.

Mijn tips zijn het piekeren over wat als wat .. ?? loslaten , je weet niet wat er gebeurd , je kan het lot niet veranderen . Het enige wat je kan doen is genieten van dr nu , en ik weet dat dat moeilijk is als ze zo vreselijk ziek is.

Ookal zijn de telefoontjes vermoeiend , geniet ervan zuig dr woorden , dr klank van dr stem alles in je op .
Je moeder wil echt geen spannende dingen horen , het is wat je zegt ze wil een lijntje naar "buiten" vertel haar hoe het voelde om drijfnat te zijn geregend ik noem maar wat.

Heb op het laatst met mijn moeder door het raam naar de sneeuw zitten kijken , samen films zitten kijken terwijl ik de ondertiteling voorlas.

Je kan de situatie niet veranderen , je kan er niet voor zorgen dat ze er langer is , dat ze beter word , het enige wat je kan doen is je herinneringen aan haar opbouwen .. en waar ik veel aan heb , ik heb haar zoveel gevraagd over mij als baby , over alles ..( het mam vertel eens .. boek ) samen met haar ingevuld.

Pfoe, je omschrijft het erg goed zeg... Ben er gewoon even stil van
misschien ook maar eens kijken voor dat boek!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn moeder is een soort van opgegeven... - Pagina 2 Empty Re: Mijn moeder is een soort van opgegeven...

Bericht  Amber- zo 9 okt 2011 - 1:19

Lejow, weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen maar wil je wel een hug geven.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn moeder is een soort van opgegeven... - Pagina 2 Empty Re: Mijn moeder is een soort van opgegeven...

Bericht  Lady Starstruck zo 9 okt 2011 - 1:54

Wat verdrietig is dit om te lezen. Ik wist al dat je moeder ziek is (ik ben een oud bekende van hier, zoals je misschien al wist). Ik hoop dat je moeder haar kleinkind en jullie kind nog kan zien. Ik wil je veel sterkte en kracht toewensen.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn moeder is een soort van opgegeven... - Pagina 2 Empty Re: Mijn moeder is een soort van opgegeven...

Bericht  Lejow zo 9 okt 2011 - 2:06

Lady Starstruck schreef:Wat verdrietig is dit om te lezen. Ik wist al dat je moeder ziek is (ik ben een oud bekende van hier, zoals je misschien al wist). Ik hoop dat je moeder haar kleinkind en jullie kind nog kan zien. Ik wil je veel sterkte en kracht toewensen.

Ja ik weet wie je bent Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn moeder is een soort van opgegeven... - Pagina 2 Empty Re: Mijn moeder is een soort van opgegeven...

Bericht  Lady Starstruck zo 9 okt 2011 - 2:18

Lejow schreef:
Lady Starstruck schreef:Wat verdrietig is dit om te lezen. Ik wist al dat je moeder ziek is (ik ben een oud bekende van hier, zoals je misschien al wist). Ik hoop dat je moeder haar kleinkind en jullie kind nog kan zien. Ik wil je veel sterkte en kracht toewensen.

Ja ik weet wie je bent Very Happy

Gelukkig
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn moeder is een soort van opgegeven... - Pagina 2 Empty Re: Mijn moeder is een soort van opgegeven...

Bericht  sanne-84 zo 9 okt 2011 - 4:59

kippenvel...
sterkte hug
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn moeder is een soort van opgegeven... - Pagina 2 Empty Re: Mijn moeder is een soort van opgegeven...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum