Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Update van Mama van 2. Update pagina 24.

+94
Blond
Lady4
Earane
Zininzon
Floor
Puggle
diddie
juffie001
Muis
Novalee
Roza
Lavendel
mzcharlotte
Weegschaal
Elmo
Liadan
Nana
Bruintje Beer
LotteK
Meeko
Clapperdie
kwak
Ayla
Le Chat Noir
Ugly Betty
Bloem86
Printje
Pussycat
meisje
Jordana
Curious
Makamba
koNijntje
ekiaam87
Monnie
Smaragdje
Flower_L
Happy
TukTuk
Wennes
Muppetje
Parisienne
Darius
Bolleke
woezel
Amber-
Marin
sandra
PluDan
Ilargi
Julia
Kayleigh
RiLiJu
Rovine
Tania
Monte
studiebol
Sjaantje
moepie
xxjojootjexx
Inge
Ella
Merai
yes1984
TNMN
Oasis
Koffieleut
Jasmine
Lejow
Thunder
L!ND@
Flip Fluitketel
bolus26
Minx
Zora
Burn
Pompoen
Jade
blauwwitrood
Suus
LindaK
frolic
_Jet
Creabea_28
Rumble
Vancity_girl
Poisongirl
PapillonRose
Sarah1985
pindaatje
Mamsie
Leine
Susan
Rush
98 plaatsers

Pagina 14 van 16 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16  Volgende

Ga naar beneden

Update van Mama van 2. Update pagina 24. - Pagina 14 Empty Re: Update van Mama van 2. Update pagina 24.

Bericht  Smaragdje di 27 dec 2011 - 10:51

Jeejtje..ik weet niet wat ik verder nog moet zeggen, behalve heel veel sterkte! hug

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Update van Mama van 2. Update pagina 24. - Pagina 14 Empty Re: Update van Mama van 2. Update pagina 24.

Bericht  LotteK di 27 dec 2011 - 10:51

Sow....wat een verhaal weer. Wat staat jullie weer een ontzettende zware tijd te wachten. Ik weet niet zo goed wat ik kan zeggen.
Ook al voelt het voor jullie misschien nu even niet zo, ik vind je heel sterk overkomen, je legt het zo helder uit. En heel terecht lees ik wel de angst in je verhaal. Wat moet dit moeilijk zijn voor je. Ik heb kippenvel en tranen in mijn ogen. Zou willen dat ik iets voor jullie kon doen. Ik zal heel hard duimen en kaarsjes branden!
Heel veel sterkte!!!!!!!
LotteK
LotteK
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 252
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 27 dec 2011 - 10:52

LotteK schreef:Sow....wat een verhaal weer. Wat staat jullie weer een ontzettende zware tijd te wachten. Ik weet niet zo goed wat ik kan zeggen.
Ook al voelt het voor jullie misschien nu even niet zo, ik vind je heel sterk overkomen, je legt het zo helder uit. En heel terecht lees ik wel de angst in je verhaal. Wat moet dit moeilijk zijn voor je. Ik heb kippenvel en tranen in mijn ogen. Zou willen dat ik iets voor jullie kon doen. Ik zal heel hard duimen en kaarsjes branden!
Heel veel sterkte!!!!!!!

Kan me hier alleen maar bij aansluiten...

Gast
Gast

Bericht  Susan di 27 dec 2011 - 10:52

Wat vreselijk zwaar en heftig allemaal weer en wat een enorm angstige, zware tijd ligt er op jullie te wachten. Ik hoop echt zo dat de eerste maanden van 2012 snel voorbij zullen gaan, dat het allemaal heel snel achter de rug mag zijn. Dit gaat echt ieder voorstellingsvermogen te boven.

Wat betreft de cognitieve test, dit herken ik wel, ik denk dat het in zekere zin wel 'normaal' is dat een ontwikkelingsachterstand op een bepaald moment groter wordt. Toen Ezra anderhalf was liep hij niet achter, hij was toen juist enorm vlot, behalve dan in zijn taalontwikkeling. Naarmate hij ouder wordt merken we dat zijn achterstand steeds duidelijker wordt, ik denk omdat de mijlpalen die je als kind moet behalen ook gewoon steeds groter en moeilijker worden en lastiger te behappen met een beperking, het wordt allemaal op een bepaalde manier verfijnder en gecompliceerder en dan merk je steeds meer dat je kind gaat vastlopen. Heel confronterend en naar en echt een tegenvaller als je andere verwachtingen hebt gehad van die test, maar wel iets om rekening mee te houden. Wij hopen op een tijd dat hij het gaat inlopen en de achterstand weer gaat verkleinen en dat hoop ik voor jullie ook.
Overigens is het wel vaak een momentopname, wij hebben in het najaar een keer een observatielijst onder ogen gekregen waar uit kwam dat Ezra een ontwikkelingsleeftijd van 10,8 maanden had (hij was toen 3 jaar en 10 maanden) en dat was echt onzin, want hij kan gewoon heel veel dingen die een kind van die leeftijd gewoon écht niet kan, alleen vertikt hij die dan op het moment dat hij ze moet laten zien en er een observatielijst wordt ingevuld. Het is heel moeilijk om het helemaal precies vast te stellen, denk ik. Wat ik wil zeggen is, laat je vertrouwen niet teveel onderuit halen hierdoor. Blijf echt hoop houden.

Wat betreft de crèche en de basisschool, ik weet heel goed hoe je je voelt. Dat zijn echt nare, moeilijke dingen.

Sterkte!
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Parisienne di 27 dec 2011 - 10:56

Hier brandt de komende tijd weer een kaarsje voor jullie hug
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Curious di 27 dec 2011 - 10:58

Goh, wat een update weer. Wens jullie weer heel erg veel sterkte en succes de komende tijd. Blijf moed houden!!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Ayla di 27 dec 2011 - 11:13

Arden schreef:
LotteK schreef:Sow....wat een verhaal weer. Wat staat jullie weer een ontzettende zware tijd te wachten. Ik weet niet zo goed wat ik kan zeggen.
Heel veel sterkte!!!!!!!

Kan me hier alleen maar bij aansluiten...

En ik ook dikke Update van Mama van 2. Update pagina 24. - Pagina 14 699888
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  meisje di 27 dec 2011 - 11:17

Mama_van2 schreef: Op dagen als vandaag draait de wereld echt even aan je voorbij en besef je pas goed waar je midden in zit en wat je nog te wachten staat, en het onwetende van dingen waarvan je nog niet weet wat je te wachten staat. Besef het geluk voor iedereen die een gezond kind heeft, pak hem of haar morgen eens stevig vast en sta stil bij dit moment. Het leven is niet vanzelfsprekend en een gezond kind krijgen daarmee ook niet.

Hier sprongen de tranen echt in mijn ogen!
Wat heb je dat mooi gezegd

Ik weet verder ook niet goed wat ik moet zeggen. Het lijkt me allemaal zo zwaar en je komt toch heel sterk over.
Ik wil jullie heel veel sterkte en liefde toewensen de komende tijd!

Weet dat er hier ook aan jullie gedacht wordt!

hug
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  Inge di 27 dec 2011 - 11:26

Weet gewoon niks te zeggen

Dikke knuffel voor jullie!
Ik duim voor jullie
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Bruintje Beer di 27 dec 2011 - 11:52

hug hug
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Nana di 27 dec 2011 - 19:47

Jeetje mamavan_2 wat een angstige wending heeft de aanloop naar de operatie van M.ara gekregen. Heb je jouw gevoel van 'het niet meer aan te kunnen' gedeeld met de arts?

Heel veel sterkte! Ik duim op de mooist mogelijk afloop mogelijk!
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Koffieleut di 27 dec 2011 - 20:02

Ik weet ook niet wat te zeggen, behalve dat ik jullie een hele dikke knuffel wil geven hug
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  Rumble di 27 dec 2011 - 22:50

Koffieleut schreef:Ik weet ook niet wat te zeggen, behalve dat ik jullie een hele dikke knuffel wil geven hug

+1

Hele dikke knuffel en wat zijn jullie sterk!
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Liadan di 27 dec 2011 - 23:24

Wat een heftig weer. Veel sterkte met het verwerken van dit nieuws en alles wat nog komen gaat hug .

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Gast wo 28 dec 2011 - 0:16

Mv2 misschien is dit een hele domme vraag, maar bestaat er een kans dat M.ara op latere leeftijd haar achterstand kan inhalen? Misschien dat ik hier overheen gelezen heb.

Verder ben ik het zo eens met de rest, je bent sterk en dapper! En ook al denk je geen kracht meer te hebben die vindt je echt wel met zoveel liefde van vrienden, familie en dit forum moet het gewoon goed komen. Ik hoop echt dat je aan het einde van 2012 zegt " Ja het is gelukt, kleine lieve sterke M.ara heeft het doorstaan!" hug

Gast
Gast

Bericht  Elmo wo 28 dec 2011 - 0:52

Ik wil jullie ook een dikke knuffel geven.
Wens jullie heel veel sterkte en goeds de komende maanden!
Elmo
Elmo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 88
Punten : 97
Registratiedatum : 30-06-11

Bericht  Gast wo 28 dec 2011 - 2:51

meisje schreef:
Mama_van2 schreef: Op dagen als vandaag draait de wereld echt even aan je voorbij en besef je pas goed waar je midden in zit en wat je nog te wachten staat, en het onwetende van dingen waarvan je nog niet weet wat je te wachten staat. Besef het geluk voor iedereen die een gezond kind heeft, pak hem of haar morgen eens stevig vast en sta stil bij dit moment. Het leven is niet vanzelfsprekend en een gezond kind krijgen daarmee ook niet.

Hier sprongen de tranen echt in mijn ogen!
Wat heb je dat mooi gezegd

+1.
Wat een nare update, ik ben er een beetje stil van. Hoop dat jullie deze keer ook weer sterk kunnen zijn en door deze zware tijd heen kunnen komen.

hug

Gast
Gast

Bericht  Weegschaal wo 28 dec 2011 - 3:37

Wat ontzettend spannend weer. Wil jullie heel veel sterkte wensen!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  mzcharlotte wo 28 dec 2011 - 7:13

hug
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Tania di 17 jan 2012 - 1:42

Ik ben wel benieuwd hoe het met jullie gaat en of jullie al begonnen zijn met afbouwen?

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Poisongirl di 17 jan 2012 - 7:13

Tania schreef:Ik ben wel benieuwd hoe het met jullie gaat en of jullie al begonnen zijn met afbouwen?
+1 Update van Mama van 2. Update pagina 24. - Pagina 14 699888
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809

Bericht  Lavendel wo 18 jan 2012 - 11:19

+1
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Roza wo 18 jan 2012 - 11:38

+1

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Flower_L do 19 jan 2012 - 0:04

Uppp +1

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Gast zo 26 feb 2012 - 2:36

Even een up omdat er ons gevraagd werd. Mara wordt morgen voor 10 weken opgenomen in het WKZ in Utrecht. Op 30 maart zal ze geopereerd worden aan epilepsie chirurgie. Laatste ontwikkelingen en update staat op haar site : www.marasenna.babysite.nl

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 14 van 16 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: