Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos)

+17
Rev3rie
Chocolate Cookie
Supertalentje
Lady4
Cheesegirl
Atelier Madame
Coco
Ella
Jeanette
Sorella
Snoes
banjer49
Eliesje
Zwerver
Oasis
Shisha
Moonlight
21 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) - Pagina 4 Empty Re: Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos)

Bericht  Moonlight zo 15 jan 2012 - 10:28

Rev3rie schreef:Wij hebben ook witte meubelen en ik ben er ontzettend blij mee... ik houd van strak in combinatie met landelijk en romantisch. Wij hebben zo bijvoorbeeld antracieten muur, strakke bank, eetstoelen en boekenkast. Ons salontafel, eettafel en accessiores is dan weer wat landelijker.Wij wonen ook pas 3 maanden hier. Enige wat hier nog ontbreekt is schilderijen fotolijsten etc... ons muur is nog erg kaal :P



Ik zou zeggen post je fotos in het inrichting topic! Very Happy Ben erg nieuwsgierig.
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) - Pagina 4 Empty Re: Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos)

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 10:30

Leuk hoor! Mooie salon tafel ook. Ben benieuwd naar het eind resultaat!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) - Pagina 4 Empty Re: Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos)

Bericht  Rev3rie zo 15 jan 2012 - 10:43

Moonlight schreef:
Rev3rie schreef:Wij hebben ook witte meubelen en ik ben er ontzettend blij mee... ik houd van strak in combinatie met landelijk en romantisch. Wij hebben zo bijvoorbeeld antracieten muur, strakke bank, eetstoelen en boekenkast. Ons salontafel, eettafel en accessiores is dan weer wat landelijker.Wij wonen ook pas 3 maanden hier. Enige wat hier nog ontbreekt is schilderijen fotolijsten etc... ons muur is nog erg kaal :P



Ik zou zeggen post je fotos in het inrichting topic! Very Happy Ben erg nieuwsgierig.

Haha nee sorry, dit is jouw topic Wink en ik had een deal gesloten met mijn vriend dat ons huis niet op het forum komt.Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) - Pagina 4 394967 Hij heeft hier namelijk weinig niks mee...
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) - Pagina 4 Empty Re: Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos)

Bericht  Moonlight zo 15 jan 2012 - 10:49

Rev3rie schreef:
Moonlight schreef:
Rev3rie schreef:Wij hebben ook witte meubelen en ik ben er ontzettend blij mee... ik houd van strak in combinatie met landelijk en romantisch. Wij hebben zo bijvoorbeeld antracieten muur, strakke bank, eetstoelen en boekenkast. Ons salontafel, eettafel en accessiores is dan weer wat landelijker.Wij wonen ook pas 3 maanden hier. Enige wat hier nog ontbreekt is schilderijen fotolijsten etc... ons muur is nog erg kaal :P



Ik zou zeggen post je fotos in het inrichting topic! Very Happy Ben erg nieuwsgierig.

Haha nee sorry, dit is jouw topic Wink en ik had een deal gesloten met mijn vriend dat ons huis niet op het forum komt.Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) - Pagina 4 394967 Hij heeft hier namelijk weinig niks mee...

He wat jammer nou:D
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) - Pagina 4 Empty Re: Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos)

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 11:01

Moonlight schreef:
Gisele schreef:Ik wil ook zo'n knus huisje. Sad

Ik heb wel een knus huisje, maar ik kan hem gewoon niet smaakvol inrichten. Telkens als ik denk op de juiste weg te zijn, doe ik het weer verkeerd haha. En ziet het er gewoon niet uit. Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) - Pagina 4 394967

haha wat vind je er knus aan dan? Ik vind het juist kaal en een beetje kil nog, het is gewoon echt nog niet af Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) - Pagina 4 561177 mis nog plantjes, een klok, spiegel lampjes aan de muur, een leuk plateau met kaarsen op de salontafel etc.

Ja, maar dat is anders. De kaarsen en plateau komen wel, op het moment dat je je intrek neemt. Dat kun je nu al aan de inrichting aflezen. Vooral dat keuken-rij-ding. Het zegt heel veel over een persoon en smaak. Ik krijg gewoon op een dag, ergens in november, het in mijn hoofd dat ik een kerstvaas wil. Die staat er nu nog steeds, omdat ik nog steeds het idee moet krijgen wat daar moet staan. Het is hier rechttoe, rechtaan. Niets aan als het ware. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) - Pagina 4 Empty Re: Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos)

Bericht  Moonlight zo 15 jan 2012 - 11:05

Gisele schreef:
Moonlight schreef:
Gisele schreef:Ik wil ook zo'n knus huisje. Sad

Ik heb wel een knus huisje, maar ik kan hem gewoon niet smaakvol inrichten. Telkens als ik denk op de juiste weg te zijn, doe ik het weer verkeerd haha. En ziet het er gewoon niet uit. Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) - Pagina 4 394967

haha wat vind je er knus aan dan? Ik vind het juist kaal en een beetje kil nog, het is gewoon echt nog niet af Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) - Pagina 4 561177 mis nog plantjes, een klok, spiegel lampjes aan de muur, een leuk plateau met kaarsen op de salontafel etc.

Ja, maar dat is anders. De kaarsen en plateau komen wel, op het moment dat je je intrek neemt. Dat kun je nu al aan de inrichting aflezen. Vooral dat keuken-rij-ding. Het zegt heel veel over een persoon en smaak. Ik krijg gewoon op een dag, ergens in november, het in mijn hoofd dat ik een kerstvaas wil. Die staat er nu nog steeds, omdat ik nog steeds het idee moet krijgen wat daar moet staan. Het is hier rechttoe, rechtaan. Niets aan als het ware. Wink



Haha oke nu snap ik het. Dank je voor je compliment smile maar je hebt hier vast ook heel veel voorbeelden ter inspiratie voorbij zien komen toch? Ben nu ook benieuwd naar jouw inrichting smile
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) - Pagina 4 Empty Re: Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos)

Bericht  Moonlight wo 8 feb 2012 - 2:33

Jaaaa overmorgen ga ik definitief verhuizen! Very Happy Mijn bed gaat over en nog wat kleine spulletjes en een koffer met kleding en dan ben ik eruit...Heeeeel gek idee, maar toch ook wel weer heel spannend en "bevrijdend" smile
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) - Pagina 4 Empty Re: Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos)

Bericht  Zwerver wo 8 feb 2012 - 3:26

Moonlight schreef:Jaaaa overmorgen ga ik definitief verhuizen! Very Happy Mijn bed gaat over en nog wat kleine spulletjes en een koffer met kleding en dan ben ik eruit...Heeeeel gek idee, maar toch ook wel weer heel spannend en "bevrijdend" smile
Leuk meid!! Ben echt heel benieuwd! Spannend allemaal he, ben je al stresserig?
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) - Pagina 4 Empty Re: Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos)

Bericht  Moonlight wo 8 feb 2012 - 3:34

Hahaha nee hoor totaal niet gelukkig, hoef niet zo heel veel meer over te brengen. Vandaag is mijn TV ook gebracht dus ik heb ondertussen 4 dozen uit kunnen pakken en spullen een plekje kunnen geven.
Moet nog wel een badkamerkast hebben een lange voor in de badkamer zodat daar mijn luchtjes etc allemaal in kunnen smile

En ik ga nog even een plank in de badkamer met pattex vastmaken zodat ik daar mijn douchegel etc op kan zetten Very Happy
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) - Pagina 4 Empty Re: Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos)

Bericht  Coco do 9 feb 2012 - 1:28

Moonlight schreef:Jaaaa overmorgen ga ik definitief verhuizen! Very Happy Mijn bed gaat over en nog wat kleine spulletjes en een koffer met kleding en dan ben ik eruit...Heeeeel gek idee, maar toch ook wel weer heel spannend en "bevrijdend" Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) - Pagina 4 561177

cheers Gezellig!
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) - Pagina 4 Empty Re: Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos)

Bericht  Moonlight do 9 feb 2012 - 2:06

Nois schreef:
Moonlight schreef:Jaaaa overmorgen ga ik definitief verhuizen! Very Happy Mijn bed gaat over en nog wat kleine spulletjes en een koffer met kleding en dan ben ik eruit...Heeeeel gek idee, maar toch ook wel weer heel spannend en "bevrijdend" Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) - Pagina 4 561177

cheers Gezellig!

Haha zeker, beter 5 minuten dan 25 buurvrouw! nerd
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) - Pagina 4 Empty Re: Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos)

Bericht  Moonlight vr 10 feb 2012 - 13:11

Ik ben over, en ook kapot. Pff wat een werk, ik zal kijken of ik morgen of anders zondag even wat foto's kan plaatsen smile
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) - Pagina 4 Empty Re: Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos)

Bericht  Puggle vr 10 feb 2012 - 23:01

Veel plezier in je nieuwe huis! Ben benieuwd hoe het is geworden.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) - Pagina 4 Empty Re: Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos)

Bericht  Gast za 11 feb 2012 - 1:01

Veel woonplezier!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) - Pagina 4 Empty Re: Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos)

Bericht  Zwerver za 11 feb 2012 - 1:13

Wat fijn!!! Heeeerlijk he smile Ondanks het altijd vermoeiend is etc. Nu lekker genieten!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) - Pagina 4 Empty Re: Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos)

Bericht  Moonlight zo 12 feb 2012 - 7:16

Dank jullie wel dames! Ik heb een paar foto's gemaakt maar let niet op de troep heb nog geen puf gehad alles uit te pakken en ik ben nog op zoek naar een lange badkamer kast en accessoires! Foto's zijn met mijn telefoon gemaakt dus erg slechte kwaliteit, maar de batterij van mijn digi toestel was leeg.

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) - Pagina 4 Img00499201202121738

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) - Pagina 4 Img00500201202121739

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) - Pagina 4 Img00501201202121739

Handdoek lag er voor mijn hond smile

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) - Pagina 4 Img00502201202121739
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) - Pagina 4 Empty Re: Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos)

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 7:17

Ow, ja, wat een troep! :shock:

Je hebt er iets leuks van gemaakt. De meeste sfeer komt pas als je er echt woont.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) - Pagina 4 Empty Re: Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos)

Bericht  Shisha zo 12 feb 2012 - 7:18

Leuk hoor! Ziet er heel gezellig uit!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) - Pagina 4 Empty Re: Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos)

Bericht  Moonlight zo 12 feb 2012 - 7:20

Smikkell schreef:Ow, ja, wat een troep! :shock:

Je hebt er iets leuks van gemaakt. De meeste sfeer komt pas als je er echt woont.

Haha, in mijn gang bij de kapstok staat nog troep en in de badkamer staan mijn badartikelen los - dat vind ik troep Very Happy Maar inderdaad heb genoeg ideen maar moet nog tegen het juiste aanlopen smile Ben er iig erg blij mee en het begint er steeds meer op te lijken. Woon er nu pas sinds vrijdag.

Dank je shisha!
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) - Pagina 4 Empty Re: Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos)

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 7:22

Ziet er gezellig uit! Veel woonplezier Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) - Pagina 4 561177

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) - Pagina 4 Empty Re: Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos)

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 7:24

Moonlight schreef:
Smikkell schreef:Ow, ja, wat een troep! :shock:

Je hebt er iets leuks van gemaakt. De meeste sfeer komt pas als je er echt woont.

Haha, in mijn gang bij de kapstok staat nog troep en in de badkamer staan mijn badartikelen los - dat vind ik troep Very Happy Maar inderdaad heb genoeg ideen maar moet nog tegen het juiste aanlopen Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) - Pagina 4 561177 Ben er iig erg blij mee en het begint er steeds meer op te lijken. Woon er nu pas sinds vrijdag.

Dank je shisha!
Maar dat staat allemaal niet op de foto, dus hoe kunnen we er dan wel of niet op letten Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) - Pagina 4 166342

Vind je bank en dat hoekje erg gezellig. Bij de eettafel nog wat leeg en de tafel en stoelen ook niet helemaal bij de rest passen. Maar je stijl is leuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) - Pagina 4 Empty Re: Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos)

Bericht  Chocolate Cookie zo 12 feb 2012 - 7:25

Oh ziet er echt super leuk uit Moonlight! Very Happy Hopelijk kan ik over een tijdje ook mijn eigen topic openen met foto's smile
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) - Pagina 4 Empty Re: Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos)

Bericht  Moonlight zo 12 feb 2012 - 7:33

Smikkell schreef:
Moonlight schreef:
Smikkell schreef:Ow, ja, wat een troep! :shock:

Je hebt er iets leuks van gemaakt. De meeste sfeer komt pas als je er echt woont.

Haha, in mijn gang bij de kapstok staat nog troep en in de badkamer staan mijn badartikelen los - dat vind ik troep Very Happy Maar inderdaad heb genoeg ideen maar moet nog tegen het juiste aanlopen Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) - Pagina 4 561177 Ben er iig erg blij mee en het begint er steeds meer op te lijken. Woon er nu pas sinds vrijdag.

Dank je shisha!
Maar dat staat allemaal niet op de foto, dus hoe kunnen we er dan wel of niet op letten Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) - Pagina 4 166342

Vind je bank en dat hoekje erg gezellig. Bij de eettafel nog wat leeg en de tafel en stoelen ook niet helemaal bij de rest passen. Maar je stijl is leuk.

Nee heb de tafel en stoelen gekregen van een vriendin want mijn budget was op haha. Dus ga een mooie eethoek kopen als ik wat gespaard heb. Ik hou van stoelen met hoge leuningen dus dat wordt mijn volgende koop.

Ik wil inderdaad nog wat met dat hoekje doen, sowieso komen er nog 2 plantjes op mijn vensterbank en ik wil nog wat aan de muur ik weet alleen niet wat (waar mijn eettafel tegen aan staat Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) - Pagina 4 561177 ).



Heb je al geaccepteerd CC? Hoop dat je snel je eigen topic kunt openen ja Wink
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) - Pagina 4 Empty Re: Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos)

Bericht  Zwerver zo 12 feb 2012 - 7:40

Wat een ontzettend leuk lief knuf huisje zeg!!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) - Pagina 4 Empty Re: Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos)

Bericht  Moonlight zo 12 feb 2012 - 7:42

Dank je WCeend, ben benieuwd hoe ver jullie nu zijn! Heb je al meer foto's in je topic geplaatst?
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) - Pagina 4 Empty Re: Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum