Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

fotolijst voor 3 a4 formaat fotos waar?

2 plaatsers

Ga naar beneden

fotolijst voor 3 a4 formaat fotos waar? Empty fotolijst voor 3 a4 formaat fotos waar?

Bericht  duckie ma 9 jan 2012 - 7:33

ik ben op zoek naar een fotolijst/drieluik voor 3 fotos in a4 formaat a dit idee

fotolijst voor 3 a4 formaat fotos waar? Fotolijst-hout-drieluik-9x14cm-794957

iemand enig idee waar je dit kunt kopen? meestal zie ik ze voor kleinere formaten en niet voor a4. nu zag ik van de week bij de kwantum precies dit idee alleen was dit een collage en geen fotolijst die open kon helaas
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

fotolijst voor 3 a4 formaat fotos waar? Empty Re: fotolijst voor 3 a4 formaat fotos waar?

Bericht  Nijntje ma 9 jan 2012 - 9:08

waarom neem je niet 3 mooie fotolijsten van a4 formaat en hangt die naast elkaar op je muur?
Ik weet namelijk zo snel niet of ze een drieluik verkopen voor 3 a4 foto's. Misschien bij de fotograaf, maar denk dat je er dan ook een vermogen voor mag betalen...
Nijntje
Nijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 512
Punten : 519
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

fotolijst voor 3 a4 formaat fotos waar? Empty Re: fotolijst voor 3 a4 formaat fotos waar?

Bericht  duckie ma 9 jan 2012 - 9:11

dat was eerst ook de bedoeling om 3 lossen te kopen (of nou ja 2 omdat we zoeiso 2 mooie fotos hebben) maar toen zag ik dit idee voor grote formaat fotos en toen leek me dit wel leuk. maar ik denk als het een fortuin gaat kosten dat het gewoon lossen gaan worden want daar heb ik al een paar mooien voor gezien die niet zo duur ook zijn
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

fotolijst voor 3 a4 formaat fotos waar? Empty Re: fotolijst voor 3 a4 formaat fotos waar?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum