Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos)
+17
Rev3rie
Chocolate Cookie
Supertalentje
Lady4
Cheesegirl
Atelier Madame
Coco
Ella
Jeanette
Sorella
Snoes
banjer49
Eliesje
Zwerver
Oasis
Shisha
Moonlight
21 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos)
Ik heb me pas ingeschreven toen ik 19 was, echt zó stom. Ik durfde toen nooit mensen te bellen en dat soort dingen te regelen.. Heb er een jaar over gedaan . Zo stom.. Het verschilt bij mij echt ontzettend, de ene keer sta ik op nummer 13 of 20, de andere keer op 69 of hoger. Ik kan er geen touw aan vastknopen! Ik blijf gewoon trouw elke week reageren!
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Ja dat zit hem in de grootte van de woning voor iemand die alleen gaat wonen, en ook aan of het begane grond is of niet. Begane grond wordt sneller aan mensen gegeven die ouder zijn of mensen die al tig jaar ingeschreven staan haha. Maar als je 26 bent en 5jr ingeschreven staat is het toch vanaf je 21e?
Moonlight- Prater
- Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10
Oh ja, stom, ik bedoel vanaf 2005! Net voor m'n twintigste verjaardag. Ik reageer ook eigenlijk alleen op 2 kamer flats, voor de rest kom ik toch niet in aanmerking.
Wel superfijn dat het jou gelukt is!
Wel superfijn dat het jou gelukt is!
Sorella- Kletskop
Ik ga voor je duimen in ieder geval!!! Hoop dat je snel aan de beurt komt, want 13e is natuurlijk helemaal fijn! Ik ben weleens van 15e naar 4e gestegen maar nooit een uitnodiging gehad omdat de persoon die nr 1 werd dus de woning geaccepteerd had
Moonlight- Prater
Helaas kunnen ze ons niet helpen, ze hebben geen panden in Z.wolle ( = onze woonplaats) waar wij in kunnen zitten. We proberen leegstaande panden te tippen. Terug keren kan helaas niet. We zijn echt afhankelijk van de woningbouwMoonlight schreef:Thanks dames!
Wc-eend heeft de antikraak organisatie niets anders voor jullie dan? Ze weten nu dat jullie te vertrouwen zijn dus kunnen ze je daar niet mee helpen?
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Dat is echt enorm balen wc-eend!! Hoop dat het goedkomt. En particulier huren van iemand voor +/- 700 pm? Is dat ook geen doen? Ik snap t wel hoor, is allemaal zo belachelijk duur! Hier heeft de woningbouwvereniging een speciale actie voor studentenwoningen, misschien in Z.wolle ook?
Moonlight- Prater
Jaaaa maandag begint de kennis van mn vader met schilderen Dan duurt het een klein weekje en dan is dat af! Gelukkig. Kan ik me beter orienteren op lampen
Moonlight- Prater
Jeej!! Wat fijn zeg!
Sorella- Kletskop
Zeker! Ga alleen pas rond januari over denk ik. Door een andere auto en vakantie is mn spaargeld op haha. Dus moet nu alles van mn salaris doen en de bank komt pas eind November dus ja even geduld nog maar het schiet iig op als het eenmaal geverfd is
Moonlight- Prater
Super leuk Moonlight! Door jou heb ik nog hoop hahaha!! Ik ben benieuwd naar de foto's!!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Dank je Jeanette! Ik zal snel fotos plaatsen haha. Heb ze wel al maar wil meteen volgende week ook fotos maken als er geverfd is en dat dan plaatsen ook dan zie je echt al veel verschil
Was een gekkenhuis vandaag bij de Gamma! Jeetje, gelukkig hadden ze wel echt goede aanbiedingen vandaag voor mengverf van Histor! 30% Korting, en Flexa nog tot en met volgende week 2 halen, 3e gratis
Was een gekkenhuis vandaag bij de Gamma! Jeetje, gelukkig hadden ze wel echt goede aanbiedingen vandaag voor mengverf van Histor! 30% Korting, en Flexa nog tot en met volgende week 2 halen, 3e gratis
Moonlight- Prater
Gefeliciteerd. Ik ben ook benieuwd naar de foto's
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Foto's geplaatst van hoe het was
Moonlight- Prater
Ben zo benieuwd hoe het is als hij klaar is met verven. Doet hij de kozijnen ook allemaal? Of alleen de muren?
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Nois schreef:Ben zo benieuwd hoe het is als hij klaar is met verven. Doet hij de kozijnen ook allemaal? Of alleen de muren?
Alleen de muren, kozijnen zijn niet nodig gelukkig Nog in goede staat! Maar hij heeft nog genoeg te doen...pff had gehoopt dat hij deze week klaar zou zijn maar ja geen idee of dat lukt. Maar in 3 dg heeft ie wel veel gedaan. De muren in de woonkamer alleen al moesten 3x (!!!) over ivm die *** structuurmuur! Je bleef gaatjes zien. Maar gelukkig is het nu heel mooi wit. Wolkenwit van Flexa
Nu nog de kleuren in de gang, de deuren en de ene muur in de slaapkamer en woonkamer en dan is het af
Moonlight- Prater
Gefeliciteerd met je woning! (Komt spuit11 om de hoek kijken) Ik wilde even zeggen dat ik jaloers ben op jouw uitzicht! Heel erg mooi hoor!
Gast- Gast
Maura schreef:Gefeliciteerd met je woning! (Komt spuit11 om de hoek kijken) Ik wilde even zeggen dat ik jaloers ben op jouw uitzicht! Heel erg mooi hoor!
Haha dank je Maura! Ben zelf ook blij met het uitzicht, hou er wel van zie me al helemaal zitten in de zomer
Moonlight- Prater
Moonlight schreef:Maura schreef:Gefeliciteerd met je woning! (Komt spuit11 om de hoek kijken) Ik wilde even zeggen dat ik jaloers ben op jouw uitzicht! Heel erg mooi hoor!
Haha dank je Maura! Ben zelf ook blij met het uitzicht, hou er wel van zie me al helemaal zitten in de zomer
Zo grappig dat ik jouw woning gewoon herkende door het uitzicht wat aan de achterkant zit toen wij er langs reden.
Plaats die foto's die je via whatsapp (doet volgens mij weer niet) stuurde hier ook eens, misschien kan ik ze dan beter zien.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Nois schreef:Moonlight schreef:Maura schreef:Gefeliciteerd met je woning! (Komt spuit11 om de hoek kijken) Ik wilde even zeggen dat ik jaloers ben op jouw uitzicht! Heel erg mooi hoor!
Zo grappig dat ik jouw woning gewoon herkende door het uitzicht wat aan de achterkant zit toen wij er langs reden.
Plaats die foto's die je via whatsapp (doet volgens mij weer niet) stuurde hier ook eens, misschien kan ik ze dan beter zien.
Haha ja ik dacht echt huh hoe weet je dat nou. Ik zal ze morgen ff plaatsen ga nu mn bedje opzoeken ben kapot!
Moonlight- Prater
Super leuk joh die fotos
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Thanks!
Slechte kwaliteit, maar is dan ook met een rot camera genomen op de tel...BB curve camera's zijn ***!
Woonkamer 2 muren deze kleur de rest wit
Slaapkamer
Slechte kwaliteit, maar is dan ook met een rot camera genomen op de tel...BB curve camera's zijn ***!
Woonkamer 2 muren deze kleur de rest wit
Slaapkamer
Moonlight- Prater
Eindelijk is het schilderen klaar. 23 November komt mijn bank! ben zo benieuwd hoe het dan staat. En er is glasvezelkabel wat wordt aangelegd op een bepaalde datum dus dat is helemaal mooi dan heb ik meer keus en vaak ook betere keuzes mbt tv en internet!
Moonlight- Prater
Spannend moonlight! Ziet er netjes uit! Ben benieuwd wat je er van gaat maken!! Succes
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Thanks! Zal weer wat fotos plaatsen als het meer af is
Moonlight- Prater
Leuk!
Het lijkt qua indeling wel een beetje op mijn oude huisje Ik had alleen 2 slaapkamers.
Het lijkt qua indeling wel een beetje op mijn oude huisje Ik had alleen 2 slaapkamers.
Gast- Gast
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» fotolijst voor 3 a4 formaat fotos waar?
» Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?
» Wie kan er een 2 fotos voor mij door elkaar heen maken?
» Op stap
» Op stap in Eindhoven
» Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?
» Wie kan er een 2 fotos voor mij door elkaar heen maken?
» Op stap
» Op stap in Eindhoven
Pagina 2 van 5
Permissies van dit forum: