+36
Ooh La La!
Snirp
Elliot
*Lookie*
Razz
Jerry
Roodtomaatje
Tazz
Aziraphale
shadow
Luthien
Roza
Blair
Pompoen
CCC
Cheesegirl
Elysia
bolus26
TGR
Stitch
Erin
TwistedAngel
Tinkie
TNMN
Monte
Marin
SoGood
Guus
Jeanette
Leine
Sjaantje
Rush
_Femme
Lavendel
Catwoman79
Bubbelicious
40 plaatsers
Pagina 4 van 9
Pagina 4 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Pinterest
Ik heb ook maar een account aangemaakt.
Kwam via stumbleupon vaak leuke dingen tegen van pinterest waarvan ik zoiets had van dat moet ik onthouden, maar dit is natuurlijk veel handiger.
Dit is die van mij: http://pinterest.com/silveremotion/ mochten jullie me willen volgen
Kwam via stumbleupon vaak leuke dingen tegen van pinterest waarvan ik zoiets had van dat moet ik onthouden, maar dit is natuurlijk veel handiger.
Dit is die van mij: http://pinterest.com/silveremotion/ mochten jullie me willen volgen
Tinkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 111
Punten : 113
Registratiedatum : 18-11-10
Tinkie: ik volg je. Maar vind je het niet erg dat nu iedereen je voor en achternaam kan zien?
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
ik sta in de wacht, moesten jullie lang wachtten??
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Paar minuten geloof ik
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
dan mag ik mijn mail wel eens weer openen!! ben heel benieuwd naar die van jullie!! (ook naar die van mijzelf eigenlijk)
TwistedAngel- Prater
ik een uurtje dacht ikTwistedAngel schreef:ik sta in de wacht, moesten jullie lang wachtten??
Monte- Ratel
Jaaa ik ben er eindelijk.. nu nog wat gaan pinnen...
owja, te vinden als Gizmoo (mijn kat )
owja, te vinden als Gizmoo (mijn kat )
TwistedAngel- Prater
Monte: Dank je wel dat het even zegt, had er niet bij stil gestaan dat mijn voor en achternaam er stonden.
Heb het nu even veranderd.
Heb het nu even veranderd.
Tinkie- Fluisteraar
Het is niet mogelijk om een board te maken wat prive is he? Wat niemand anders behalve jezelf kunt zien? Want ik wil eigenlijk een verzameling bruidsjurken plaatsen, maar die hoeft niet iedereen te zien vind ik
Marin- Lady Post-a-lot
Joy_ schreef:Het is niet mogelijk om een board te maken wat prive is he? Wat niemand anders behalve jezelf kunt zien? Want ik wil eigenlijk een verzameling bruidsjurken plaatsen, maar die hoeft niet iedereen te zien vind ik
Meisje, ga nou lekker slapen! Is niet goed, blijven internetten met hoofdpijn.
Gast- Gast
Nee, dat kan niet en ik ben het eens met Tea. Als je zo'n hoofdpijn hebt; hoe hou je het dan nog uit achter de pc. Geef je hoofd rust, neem een kop thee, dim het licht en ga zo slapen.
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Joy_ schreef:Het is niet mogelijk om een board te maken wat prive is he? Wat niemand anders behalve jezelf kunt zien? Want ik wil eigenlijk een verzameling bruidsjurken plaatsen, maar die hoeft niet iedereen te zien vind ik
Meisje, ga nou lekker slapen! Is niet goed, blijven internetten met hoofdpijn.
Nee het is al over! Pijnstillers hebben gewerkt Wil even het einde van SYTYCD kijken!
Marin- Lady Post-a-lot
Die afkortingen van tegenwoordig... Nou ja, veel plezier met tv! Ik ga afsluiten zo, morgen genoeg te doen en een nieuwe week waarin ik wel wat voor elkaar wil krijgen.
Gast- Gast
Ik denk dat ik er ook eentje aan ga maken! Wordt vervolgd....
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Even een vraagje, kunnen repinnen op het moment?
Hij blijft bij mij op het repin scherm staan en doet verder niks.
Heb de browser al ververst en ook een andere browser geprobeerd maar ook daar doet hij het niet.
Hij blijft bij mij op het repin scherm staan en doet verder niks.
Heb de browser al ververst en ook een andere browser geprobeerd maar ook daar doet hij het niet.
Tinkie- Fluisteraar
Ik heb het probleem ook. De pin komt er wel te staan maar je ziet het plaatje ook niet, in plaats daarvan staat er een kruisje. Heb het in het verleden weleens gehad en dan kwam uiteindelijk het plaatje toch te voorschijn dus ik kijk vanmiddag wel weer even of hij het heeft gepakt.
Gast- Gast
Ik krijg het plaatje wel en kan ook op pin it klikken maar daarna gebeurd er niks meer.
Hopelijk doet hij het later op de dag weer, heb nu een aantal tabs open staan met leuke pins
Hopelijk doet hij het later op de dag weer, heb nu een aantal tabs open staan met leuke pins
Tinkie- Fluisteraar
Tinkie schreef:Ik krijg het plaatje wel en kan ook op pin it klikken maar daarna gebeurd er niks meer.
Ik bedoel, ik zie het plaatje wel en blijf ook hangen in het re-pinnen maar als ik naar mijn eigen board ga, waar ik hem op wilde pinnen, dan staat hij er wel maar met een kruisje .
Gast- Gast
Ik kreeg ze ook niet op mijn eigen board.
Zie nu net dat ze nu wel weer op mijn board staan maar dan idd zonder de plaatjes.
Zie nu net dat ze nu wel weer op mijn board staan maar dan idd zonder de plaatjes.
Tinkie- Fluisteraar
Ik zou het even afwachten, ik heb het eerder gehad en dan kwamen ze uiteindelijk toch te voorschijn.
Gast- Gast
Ik wacht het idd maar even af, moet mijn oudste zo meteen toch naar de peuterspeelzaal brengen en even boodschappen doen daarna.
Hopelijk werkt het dan straks allemaal weer goed.
Hopelijk werkt het dan straks allemaal weer goed.
Tinkie- Fluisteraar
Heeft iemand ook het probleem dat je niet meer in je board kan komen? Ik kan dus niet meer in mijn travel/ visit places board en dacht net slim te zijn een nieuw board aan te maken en de pins over te zetten. Maar dat gaat natuurlijk helemaal niet, want ik kan niet bij mijn pins. Elke keer ik op travel klik krijg ik: 404 oops, The page you're looking for could not be found.
Wat kan ik hieraan doen, of moet ik maar opnieuw beginnen?(weet ook echt niet meer welke pins erin zaten)
Wat kan ik hieraan doen, of moet ik maar opnieuw beginnen?(weet ook echt niet meer welke pins erin zaten)
Monte- Ratel
Heb het even voor je geprobeerd en ik kan gewoon op m'n eigen boards komen. Jouw travel kom ik dan weer niet op.
Marin- Lady Post-a-lot
Nee? grrrr heb ik al die pins erop gezet kan ik er niet meer in(en het was nog wel zo'n leuke board) Misschien dat hij het nog gaat doen, maar denk het niet. Ik kan ook nergens op internet iets over dit probleem vinden.Joy_ schreef:Heb het even voor je geprobeerd en ik kan gewoon op m'n eigen boards komen. Jouw travel kom ik dan weer niet op.
Monte- Ratel
Pagina 4 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Zoekfunctie pinterest weg?
» Het 'Heb ik van Pinterest-Topic'
» Pinterest privacy
» Pinterest Recepten
» haha rare mail van pinterest
» Het 'Heb ik van Pinterest-Topic'