+36
Ooh La La!
Snirp
Elliot
*Lookie*
Razz
Jerry
Roodtomaatje
Tazz
Aziraphale
shadow
Luthien
Roza
Blair
Pompoen
CCC
Cheesegirl
Elysia
bolus26
TGR
Stitch
Erin
TwistedAngel
Tinkie
TNMN
Monte
Marin
SoGood
Guus
Jeanette
Leine
Sjaantje
Rush
_Femme
Lavendel
Catwoman79
Bubbelicious
40 plaatsers
Pagina 7 van 9
Pagina 7 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Pinterest
Ik heb nu alleen bij bekenden niet geklikt op 'unfollow', maar er staat nu boven mijn foto dat ik niemand volg,maar als ik dan naar de pagina's van de bewuste bekenden ga, zie ik alleen een knop 'unfollow all' en dus geen 'follow all', terwijl ik eigenlijk niets volg volgens de teller.
Gast- Gast
Marin schreef:Ik vind het allemaal nogal andere dingen. Het doel is heel anders. Ik pin ook meer voor mezelf dan dat ik anderen wil informeren wat ik pinde. Ik zou zelfs wel eens willen dat niet iedereen zomaar je pins kon zien. (als ik weer eens bruidsjurken zit te pinnen ofzo haha)
Dat heb ik ook inderdaad, ik pin het meer voor mezelf, vroeger sloeg ik al die foto's en recepten op op mijn laptop en die stond dus altijd bomvol. Daarvoor is het ideaal! Denk dat als je het privé kon doen dat ik nog véél meer zou pinnen.
Elysia- Fluisteraar
- Aantal berichten : 100
Punten : 100
Registratiedatum : 03-03-12
Grrr ik wil ook graag op Pinterest, maar ik geloof dat ze mij niet willen. Wacht al 3 weken op een mail, zodat ik er op kan. Heb hem ook al 2 keer overnieuw aangevraagd...
Iemand die mij 'direct' uit kan/wil nodigen? Want dat kan toch ook?
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Roza schreef:Grrr ik wil ook graag op Pinterest, maar ik geloof dat ze mij niet willen. Wacht al 3 weken op een mail, zodat ik er op kan. Heb hem ook al 2 keer overnieuw aangevraagd...
Ik wist het niet maar het kan inderdaad. Ik heb je uitgenodigd via FB.
Gast- Gast
Zusje schreef:Roza schreef:Grrr ik wil ook graag op Pinterest, maar ik geloof dat ze mij niet willen. Wacht al 3 weken op een mail, zodat ik er op kan. Heb hem ook al 2 keer overnieuw aangevraagd...
Ik wist het niet maar het kan inderdaad. Ik heb je uitgenodigd via FB.
Zojuist kreeg ik idd een melding! Ben nu mijn account aan het maken
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Ik heb em inmiddels ook! M'n zusje werd dus niet op de wachtlijst geplaatst en kon em meteen aanmaken (die heeft mij dus een invite gestuurd). Ik ga een aantal van jullie ook volgen, heb zelf nog niet zoveel gepint, maar dat komt wel.
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Pippa schreef:Kan iemand mij ook uitnodigen misschien? Ik wacht ook al een tijdje :o
+1 !
Gast- Gast
Ik heb je zojuist via facebook uitgenodigd Pippa!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Ik had binnen drie dagen antwoord. Ik begin het eindelijk allemaal te begrijpen en nu ben ik een beetje verslaafd
Gast- Gast
En zo is je SOG rondje nog wat groterJune schreef:Ik had binnen drie dagen antwoord. Ik begin het eindelijk allemaal te begrijpen en nu ben ik een beetje verslaafd
Gast- Gast
Razz_ schreef:Pippa kan jij mij dan uitnodigen
Ik zit nu op telefoon, probeer het morgen, oké?
Gast- Gast
тыквашка schreef:Ik heb je zojuist via facebook uitgenodigd Pippa!
Jaaa, dankjewel! Kan er morgen mee aan de slag.
Gast- Gast
Smikkell schreef:En zo is je SOG rondje nog wat groterJune schreef:Ik had binnen drie dagen antwoord. Ik begin het eindelijk allemaal te begrijpen en nu ben ik een beetje verslaafd
Jij snapt het. Weer bijna tentamens hè.
Gast- Gast
Kom ik net op pinterest, zie ik opeens een hele andere lay-out. Ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden, dit is misschien wel leuker maar minder overzichtelijk. Wat vinden jullie ervan?
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Door jou net even gekeken.. Ik vind het lettertype minder mooi en de manier waarop de board staan ook. Maar bij de gewone pins als je 'm net opent zie ik niks nieuws, alleen bij je eigen boards/profiel.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik vond het leuker toen je meerdere plaatjes op dezelfde grootte per board zag omdat je dan een mooie impressie van de sfeer van het board had. Verder zijn alle veranderingen altijd even wennen en deze went vast ook wel weer.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Ik vond het oude ook beter inderdaad, was overzichtelijker en wat тыквашка zegt je had dan een betere impressie van elke board.
Ik vind het allemaal net te groot en te lomp nu als je naar de boards kijkt, maar ach, het werkt inderdaad
Ik vind het allemaal net te groot en te lomp nu als je naar de boards kijkt, maar ach, het werkt inderdaad
Elysia- Fluisteraar
- Aantal berichten : 100
Punten : 100
Registratiedatum : 03-03-12
ligt het aan mijn pc of..... hij is zo traag met iets vast pinnen
shadow- Fluisteraar
- Aantal berichten : 244
Punten : 268
Even een oud topic uppen
Ik heb ook Pinterest, heb al wat gerepinned via Monte en ga zo nog even de andere pagina's bekijken.
Mijn username is daar ook aziraphale.
Ik heb ook Pinterest, heb al wat gerepinned via Monte en ga zo nog even de andere pagina's bekijken.
Mijn username is daar ook aziraphale.
Laatst aangepast door Aziraphale op ma 9 apr 2012 - 7:37; in totaal 1 keer bewerkt
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
hoe kan ik op usernames zoeken? Als ik invite friends doe dan kan ik alleen via facebook, gmail zoeken
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
In het zoekscherm links boven de naam typen op zoeken drukken en dan op de volgende pagina op People drukken.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
dank je Marin!
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Pagina 7 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen