+36
Ooh La La!
Snirp
Elliot
*Lookie*
Razz
Jerry
Roodtomaatje
Tazz
Aziraphale
shadow
Luthien
Roza
Blair
Pompoen
CCC
Cheesegirl
Elysia
bolus26
TGR
Stitch
Erin
TwistedAngel
Tinkie
TNMN
Monte
Marin
SoGood
Guus
Jeanette
Leine
Sjaantje
Rush
_Femme
Lavendel
Catwoman79
Bubbelicious
40 plaatsers
Pagina 5 van 9
Pagina 5 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Pinterest
Ik kom dus niet in 5! van mijn boards, ik snap er niets van. Ik kwam er eerst wel in en na het toevoegen van pins opeens niet meer en het zijn nog wel een paar hele leuke(travel, interior, DIY)
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Dat is wel balen! Misschien dat het morgen wel lukt? Ik heb ook wel eens problemen met de site.
Gast- Gast
Ik hoop het, maar heb het probleem al een aantal dagen(en daarvoor een paar dagen niet geweest), dus het is niet na een dag over. Zo is het ook niet leuk een board aanmaken, als je het nooit meer terug kan zienConfusion schreef: Dat is wel balen! Misschien dat het morgen wel lukt? Ik heb ook wel eens problemen met de site.
Monte- Ratel
Wat stom Monte! Hopelijk komt ie gewoon terug!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Jeej ik heb al mijn pins terug. De board kon ik nog steeds niet op, maar ik ontdekte dat op je profielpagina, boven je board staan hoeveel pins je hebt. Als je daar dan op klikt krijg je al je pins te zien, ik heb dat gedaan en heb nieuwe boards aangemaakt en heb toen via edit alle bijhorende pins in de nieuwe boards gezet, daarna de oude(lege) boards gedeletet. Dus nu heb ik ze weer terug
Monte- Ratel
Monte schreef:Jeej ik heb al mijn pins terug. De board kon ik nog steeds niet op, maar ik ontdekte dat op je profielpagina, boven je board staan hoeveel pins je hebt. Als je daar dan op klikt krijg je al je pins te zien, ik heb dat gedaan en heb nieuwe boards aangemaakt en heb toen via edit alle bijhorende pins in de nieuwe boards gezet, daarna de oude(lege) boards gedeletet. Dus nu heb ik ze weer terug
Dat klopt idd, je kunt een overzicht van all je pins bij elkaar zien, gelukkig maar!
Gast- Gast
Even een oud topic omhooggehaald, maar ik wil ook Pinterest!!
(zit nu al een week thuis met gekneusde ribben, dus ik verveel me te pletter )
Weet iemand hoe lang het duurt voordat je een invite krijgt? Op internet vind ik soms dat het wel 5 dagen duurt, maar heb helemaal geen zin om zolang te wachten!
Dus, anyone...?
(zit nu al een week thuis met gekneusde ribben, dus ik verveel me te pletter )
Weet iemand hoe lang het duurt voordat je een invite krijgt? Op internet vind ik soms dat het wel 5 dagen duurt, maar heb helemaal geen zin om zolang te wachten!
Dus, anyone...?
Stitch- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11
Volgens mij kreeg ik de mijne bijna meteen toegestuurd, ik zou zeggen; probeer t
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Dat heb ik dus al gedaan, 2 dagen geleden, maar het duurt me te lang
Dus dacht, misschien heeft iemand hier een idee hoe lang het duurt.
Dus dacht, misschien heeft iemand hier een idee hoe lang het duurt.
Stitch- Fluisteraar
Oh echt? Ik kreeg mijn uitnodiging op dezelfde dag. Maar dat is al een hele tijd geleden, dus misschien omdat er nu meer mensen zijn moet je even wachten? (geen idee hoe zulke dingen werken eigenlijk)
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Ik kreeg de eerste keer mijn uitnodiging bijna meteen. Toen niks mee gedaan, toen ik een paar maanden daarna nog een keer deed duurde het wel 2 weken! Echt superlang toen!
Gast- Gast
Hmm, dan moet ik nog wel een tijdje wachten dus
Beetje jammer, hoop toch over 2 weken weer gewoon aan het werk te zijn Niet dat het dan natuurlijk niet meer kan, maar heb nu alle tijd van de wereld
Zal op facebook eens rondvragen of niet daar iemand het al heeft, en me een uitnodiging kan sturen, misschien levert dat wat op
Beetje jammer, hoop toch over 2 weken weer gewoon aan het werk te zijn Niet dat het dan natuurlijk niet meer kan, maar heb nu alle tijd van de wereld
Zal op facebook eens rondvragen of niet daar iemand het al heeft, en me een uitnodiging kan sturen, misschien levert dat wat op
Stitch- Fluisteraar
Dat laatste maakt volgens mij niet uit.
Ik had m ook binnen een uur, maar bij m'n vriend duurde t ook twee dagen ofzo.
Ik had m ook binnen een uur, maar bij m'n vriend duurde t ook twee dagen ofzo.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik had hem na een paar uurtjes, nog dezelfde dag dus. Ik ben echt zo verslaafd aan pinterest, elke dag zit ik er wel op en voeg ik nieuwe pins toe.
Monte- Ratel
Wat irritant idd als je zo lang moet wachten maar zo hebben ze minder last van spammers denk ik... Ik zou het gewoon nog een keer proberen met een ander e-mailadres . I Pinterest!
Gast- Gast
Ik ben ook weer een beetje verslaafd geraakt!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Haha ja met vlagen kun je er zo de hele avond achter zitten he? Vond dit trouwens ook wel een grappig plaatje; zo waar!
Gast- Gast
haha ja zusje, die is ook goed. Ik heb deze in een van mijn boards:
Monte- Ratel
Ik heb nu ineens die nieuwe tijdlijn van Facebook geïnstalleerd staan terwijl ik dat niet wil...had via Rush op Facebook een invite gekregen voor Pinterest en die aanklikt en nu is mijn tijdlijn ineens veranderd terwijl ik dat zo godsgruwelijk lelijk vind! Wat baal ik hier van zeg..7 maart wordt het definitief gemaakt, mijn tijdlijn. Kan ik dat nog ergens terugdraaien ofzo?
Gast- Gast
Waar halen jullie de tijd vandaan om dit allemaal bij te houden en te doen? Ik heb heel kort een account gehad, maar werd gillend gek van al de opties.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Ik twijfel ook nog wel of ik dit wel ga bijhouden..TGR schreef:Waar halen jullie de tijd vandaan om dit allemaal bij te houden en te doen? Ik heb heel kort een account gehad, maar werd gillend gek van al de opties.
Gast- Gast
Zelda schreef:Ik twijfel ook nog wel of ik dit wel ga bijhouden..TGR schreef:Waar halen jullie de tijd vandaan om dit allemaal bij te houden en te doen? Ik heb heel kort een account gehad, maar werd gillend gek van al de opties.
Maar je HOEFT er niet dagelijks op te zitten.
Ik vind het leuk om te browsen als ik me verveel, maar ik gebruik het ook echt als een soort prikbord. Dus als ik een interessante website tegenkom, of een kledingstuk ofzoiets op m'n verlanglijstje wil zetten. Daar gebruik ik het ook voor.
Marin- Lady Post-a-lot
Pagina 5 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Zoekfunctie pinterest weg?
» Het 'Heb ik van Pinterest-Topic'
» Pinterest privacy
» Pinterest Recepten
» haha rare mail van pinterest
» Het 'Heb ik van Pinterest-Topic'