+36
Ooh La La!
Snirp
Elliot
*Lookie*
Razz
Jerry
Roodtomaatje
Tazz
Aziraphale
shadow
Luthien
Roza
Blair
Pompoen
CCC
Cheesegirl
Elysia
bolus26
TGR
Stitch
Erin
TwistedAngel
Tinkie
TNMN
Monte
Marin
SoGood
Guus
Jeanette
Leine
Sjaantje
Rush
_Femme
Lavendel
Catwoman79
Bubbelicious
40 plaatsers
Pagina 1 van 9
Pagina 1 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Zijn er hier meer mensen die daar zitten en die ik kan volgen? Ik ben echt verslaafd aan die website .
http://pinterest.com/Zusje/
http://pinterest.com/Zusje/
Gast- Gast
Re: Pinterest
De link doet het bij mij niet
Bubbelicious- Prater
- Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Wat raar, bij mij wel... Mss kun je het alleen zien als je ingelogd bent? Kijk eens op http://pinterest.com voor het idee
Edit, ik kan ook mijn eigen board zien als ik niet ben ingelogd dus ik weet niet waarom hij het bij jou niet doet?
Het idee van deze site is dat je prikborden maakt van allerlei onderwerpen. Zo heb ik er een met recepten en onder die plaatjes staat dan de link naar het recept. Handig en overzichtelijk dus . Ik had ze eerst allemaal in mijn favorieten staan haha werd er gek van .
Edit, ik kan ook mijn eigen board zien als ik niet ben ingelogd dus ik weet niet waarom hij het bij jou niet doet?
Het idee van deze site is dat je prikborden maakt van allerlei onderwerpen. Zo heb ik er een met recepten en onder die plaatjes staat dan de link naar het recept. Handig en overzichtelijk dus . Ik had ze eerst allemaal in mijn favorieten staan haha werd er gek van .
Laatst aangepast door Zusje op wo 5 okt 2011 - 19:42; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Bij mij deed hij het ook niet, die 2de link werkt wel, maar dan moet je de komma die na de .com staat wel weghalen
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
En nu doet jouw eerste link het ineens weer wel, raar ...
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Ja nu doet de eerste link het inderdaad wel, raar ....
Ik ga even kijken
Ik ga even kijken
Bubbelicious- Prater
- Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Superleuk! De plaatjes spreken mij ook allemaal aan!
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Lavendel schreef:Superleuk! De plaatjes spreken mij ook allemaal aan!
Tis ook onwijs leuk . Je kunt je eigen 'prikborden' maken en ook over pinnen van anderen. Zo kom je echt leuke ideeën tegen.
Gast- Gast
Het kan zijn dat ik gek ben en dat het niet klopt Maar volgensmij is hier niet zo lang geleden ook een topic over geweest? Ik ga even zoeken!
Edit: ik kan hem zo gauw niet vinden, maar ik weet nog dat iemand er 1 had gevonden met allemaal amerikaanse dingen, en dus die link had geplaatst voor Joy.. Volgensmij stonden er aardig wat links bij naar de site van anderen! Maar ik heb geen idee meer hoe het heet
Edit: ik kan hem zo gauw niet vinden, maar ik weet nog dat iemand er 1 had gevonden met allemaal amerikaanse dingen, en dus die link had geplaatst voor Joy.. Volgensmij stonden er aardig wat links bij naar de site van anderen! Maar ik heb geen idee meer hoe het heet
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
_Femme schreef:Het kan zijn dat ik gek ben en dat het niet klopt Maar volgensmij is hier niet zo lang geleden ook een topic over geweest? Ik ga even zoeken!
Klopt hoor, dat was een topic over leuke dingen die je via StumbleUpon kon vinden. Door dat topic heb ik dit ontdekt. Maakt het iets uit?
Gast- Gast
Zusje schreef:_Femme schreef:Het kan zijn dat ik gek ben en dat het niet klopt Maar volgensmij is hier niet zo lang geleden ook een topic over geweest? Ik ga even zoeken!
Klopt hoor, dat was een topic over leuke dingen die je via StumbleUpon kon vinden. Door dat topic heb ik dit ontdekt. Maakt het iets uit?
Oh dan was het dus iets anders? Nouja ik dacht je zoekt naar mensen die dat ook hebben, en ik dacht dat het in dat topic het geval was dat er daar van die links stonden.. maar dat is dus niet het geval. Dus nee dan maakt het niets uit
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Nee idd, dat topic was een tip voor deze website. Nu ben ik verslaafd en zoek ik lotgenoten . Maar volgens mij ga ik die hier niet vinden haha .
Gast- Gast
Ik kan niet inloggen met Facebook.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik ga er nu een aanmaken! I like
Lavendel- Ratel
Whiew!!! Dat ziet er leuk uit Zusje!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Hoe kan je dat aanmaken dan? Ik wil ook, maar krijg een error als ik via Facebook wil!
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Hoe kan je dat aanmaken dan? Ik wil ook, maar krijg een error als ik via Facebook wil!
Dan kun je een invite aanvragen misschien? Ik heb het gewoon met FB gedaan. Helpt F5 niet? Ben je wel ingelogd op FB?
Gast- Gast
Hmm ik zal even proberen.Zusje schreef:Rush schreef:Hoe kan je dat aanmaken dan? Ik wil ook, maar krijg een error als ik via Facebook wil!
Dan kun je een invite aanvragen misschien? Ik heb het gewoon met FB gedaan. Helpt F5 niet? Ben je wel ingelogd op FB?
F5 werkt niet en ik ben wel ingelogd. Ik vind het ook vreemd
Rush- Lady Post-a-lot
Sta in de wachtlijst nu
Rush- Lady Post-a-lot
ik sta ook op de wachtlijst. Ben benieuwd hoe lang dat duurt..
Lavendel- Ratel
Ik sta ook op de wachtlijst!
Ik kende het al langer, maar je hebt me overgehaald om er zelf ook 1 aan te maken Zusje!
Ik kende het al langer, maar je hebt me overgehaald om er zelf ook 1 aan te maken Zusje!
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Pagina 1 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Zoekfunctie pinterest weg?
» Het 'Heb ik van Pinterest-Topic'
» Pinterest privacy
» Pinterest Recepten
» haha rare mail van pinterest
» Het 'Heb ik van Pinterest-Topic'