Pinterest Recepten
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Pinterest Recepten
Ik heb gisteren mijn hele Pinterest omgegooid. Ik had altijd al één recepten bord waarop ik al m'n lekkere receptjes bewaarde, maar nu heb ik het super uitgebreid en alles per categorie onderverdeeld (salades, burgers, pasta, vlees, etc).
Dit is een aantal van mijn meest uitgebreide borden (je kunt wel goed zien dat ik een meat lover ben, die staat echt vol):
Food - Meat and Poultry
Food - Burgers, Sandwiches and Wraps
Food - Salads
Food - Pasta, Noodles, Rice and Grains
Food - Nibbles and Bites
En ik heb er nog meer die wel kunt vinden op m'n Pinterest, maar die staan nog niet zo veel (ik ben nog op zoek naar lekkere soep recepten bijvoorbeeld)
Misschien vindt iemand het leuk om ook zijn recepten borden te delen hier zodat we weer dingen kunnen pinnen van elkaar?
Dit is een aantal van mijn meest uitgebreide borden (je kunt wel goed zien dat ik een meat lover ben, die staat echt vol):
Food - Meat and Poultry
Food - Burgers, Sandwiches and Wraps
Food - Salads
Food - Pasta, Noodles, Rice and Grains
Food - Nibbles and Bites
En ik heb er nog meer die wel kunt vinden op m'n Pinterest, maar die staan nog niet zo veel (ik ben nog op zoek naar lekkere soep recepten bijvoorbeeld)
Misschien vindt iemand het leuk om ook zijn recepten borden te delen hier zodat we weer dingen kunnen pinnen van elkaar?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Re: Pinterest Recepten
Ik heb (nog?) geen pinterest-recepten-bord, maar ik vind dat jij onwijs leuke dingen gepind hebt (overall trouwens, niet alleen eten)
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Re: Pinterest Recepten
Ha, dan heb je m'n geheime wedding borden nog niet gezien Misschien dat ik die ooit nog wel openbaar maak t.z.t.Middleme schreef:Ik heb (nog?) geen pinterest-recepten-bord, maar ik vind dat jij onwijs leuke dingen gepind hebt (overall trouwens, niet alleen eten)
Maar thanks. Eerst pinde ik steeds alles wat los en vast zit. Tegenwoordig probeer ik wel echt dingen te pinnen die ik écht leuk vind.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: