Vragen over samenwonen..
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vragen over samenwonen..
Hoi Allemaal,
Wat een leuke verhalen lees ik hier, over het samen wonen
Mijn vriend en ik hebben ook besloten om volgend jaar rond april/mei naar een huisje te kijken, eindelijk!!
We zijn nu al druk bezig met de uitzet aan het verzamelen, ik had al veel, maar nu de laatste dingetjes wat belangrijk is. Leuk om te doen! Beetje voorpret
Ik had alleen even een paar vraagjes voor de mensen die al samenwonen of een huis hebben gekocht..
- De notariskosten, moet je die gelijk betalen?
- Welke kosten heb je nu eigenlijk per maand bijgekregen?
Dit waren even de belangrijkste vragen die ik nu heb
Dankje!
Wat een leuke verhalen lees ik hier, over het samen wonen
Mijn vriend en ik hebben ook besloten om volgend jaar rond april/mei naar een huisje te kijken, eindelijk!!
We zijn nu al druk bezig met de uitzet aan het verzamelen, ik had al veel, maar nu de laatste dingetjes wat belangrijk is. Leuk om te doen! Beetje voorpret
Ik had alleen even een paar vraagjes voor de mensen die al samenwonen of een huis hebben gekocht..
- De notariskosten, moet je die gelijk betalen?
- Welke kosten heb je nu eigenlijk per maand bijgekregen?
Dit waren even de belangrijkste vragen die ik nu heb
Dankje!
Eliesje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 404
Punten : 448
Registratiedatum : 24-11-10
Re: Vragen over samenwonen..
Ik heb geen huis gekocht, maar ik weet wel dat je notariskosten vrijwel meteen moet betalen. Soms vragen ze zelfs een voorschot.
Leuk dat jullie gaan kijken voor een huisje! Veel plezier met alle voorpret en het verzamelen van de uitzet.
Leuk dat jullie gaan kijken voor een huisje! Veel plezier met alle voorpret en het verzamelen van de uitzet.
Gast- Gast
Wij hebben vorig jaar een huis gekocht dus weet er inmiddels het e.e.a. van...
De notariskosten vallen onder de noemer kosten koper, zo ook de overdrachtsbelasting. Sommige onderdelen hiervan zijn eenmalig aftrekbaar van de belasting, hierbij zaten de notariskosten bij volgens mij...
Voordat wij dit huis kochten woonden wij in een huurhuis. De extra kosten die wij nu maken zijn die voor de hypotheek en de levensverzekeringen buiten de standaard kosten als gas, water, electra, boodschappen enz.
Veel plezier alvast met de zoektocht, ik heb er van genoten!
De notariskosten vallen onder de noemer kosten koper, zo ook de overdrachtsbelasting. Sommige onderdelen hiervan zijn eenmalig aftrekbaar van de belasting, hierbij zaten de notariskosten bij volgens mij...
Voordat wij dit huis kochten woonden wij in een huurhuis. De extra kosten die wij nu maken zijn die voor de hypotheek en de levensverzekeringen buiten de standaard kosten als gas, water, electra, boodschappen enz.
Veel plezier alvast met de zoektocht, ik heb er van genoten!
rianne27- Fluisteraar
- Aantal berichten : 51
Punten : 63
Registratiedatum : 14-07-11
Bedankt!
Dankje, zal wel lukken
Dankje, zal wel lukken
Eliesje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 404
Punten : 448
Registratiedatum : 24-11-10