Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

fotoshoot, tips gevraagd! FOTO`S PAG2!

+18
Dora
LMCurious
Mida4you
meisje
Rumble
pindaatje
CCC
Woezies
Floor
PapillonRose
Smaragdje
Annie24
Monte
Lejow
Kaboutertje
Laced
vlindertje
Pien
22 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

fotoshoot, tips gevraagd! FOTO`S PAG2!  - Pagina 3 Empty Re: fotoshoot, tips gevraagd! FOTO`S PAG2!

Bericht  Gast di 4 okt 2011 - 8:54

@Tijgertje: Ik zou zelf Jeans en een witte shirt/blouse aantrekken. Vind ik persoonlijk erg mooi. Maar iedereen iets rose is ook erg leuk!

@ pien: In de andere topic ook al gesteld: heeft je vriendin de foto's met flitsset gemaakt of puur alleen met natuurlijk licht.

@ all: Ik woon in V.eldhoven. Mijn website: www.dekoningfotografie.nl Momenteel ben ik bezig met een nieuwe website, dus er staan niet veel nieuwe foto's op. S.v.p. de informatie niet quoten!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

fotoshoot, tips gevraagd! FOTO`S PAG2!  - Pagina 3 Empty Re: fotoshoot, tips gevraagd! FOTO`S PAG2!

Bericht  Pien di 4 okt 2011 - 8:57

Zomersproetjes schreef:@ pien: In de andere topic ook al gesteld: heeft je vriendin de foto's met flitsset gemaakt of puur alleen met natuurlijk licht.

@ all: Ik woon in V.eldhoven. Mijn website: www.dekoningfotografie.nl Momenteel ben ik bezig met een nieuwe website, dus er staan niet veel nieuwe foto's op. S.v.p. de informatie niet quoten!!!

heb hem al beantwoord in de andere!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum