Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fotoshoot tips

2 plaatsers

Ga naar beneden

Fotoshoot tips Empty Fotoshoot tips

Bericht  Huppekee di 5 jun 2012 - 9:09

Omdat hier nogal wat fotokenners zitten, post ik hier mijn vraag maar even.

Ik ben nu flink bezig fotografie als hobby te ontdekken en niets mooier dan een zwangere vriendin natuurlijk. Nu willen wij graag wat foto's maken, maar ik kan wel wat tips gebruiken.

Ik heb geen professionele studio dus het moet ergens anders (soort locatie? thuis?)

Wie heeft er tips?
Huppekee
Huppekee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 344
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoshoot tips Empty Re: Fotoshoot tips

Bericht  Gast di 5 jun 2012 - 9:25



Als je geen professionele studio hebt en je doet het niet voor geld, dan kan je het in feite overal doen.

Slim is om wat voorbeelden te gaan zoeken online, dan weet je een beetje wat leuk is met zwangere vrouwen. Die lijken namelijk heel mooi, maar in feite zijn ze lastig te fotograferen. Ze kunnen immers geen pyramide meer bouwen, ze zijn maar in bepaalde houdingen neer te zetten...

Het is niet de makkelijkste stap in fotografie om mee te starten, maar nogmaals... ga voorbeelden zoeken. Je kan 100.000 dingen doen met een zwangere vrouw, maar zoek naar wat jij zelf mooi vind...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoshoot tips Empty Re: Fotoshoot tips

Bericht  Gast di 5 jun 2012 - 9:31

Plaatjes kijken I love you

http://pinterest.com/search/?q=pregnant+photography

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoshoot tips Empty Re: Fotoshoot tips

Bericht  Marin di 5 jun 2012 - 9:48

Goede tip van Zusje. Zo zie je snel genoeg wat je wel en niet mooi vindt. Let daarbij wel op wat haalbaar is.

Je kunt vrij makkelijk zelf een binnenstudio creeeren met een laken, maar let daarbij wel op licht. Binnen fotograferen vind ik zelf erg moeilijk met natuurlijk licht en je beschikt misschien niet over de juiste lichtbronnen. Buiten kun je natuurlijk wel erg goed op locatie fotograferen, maar de vraag is maar net of een zwangere vrouw zo geschikt daarvoor is, ivm blote buik. Maar in een privé tuin of met kleren aan (een mooi jurkje) kan zoiets, zeker in de lente/zomer erg mooi zijn. Bedenk van te voren ook wat accessoires die je kunt gebruiken, een mooi doek, een mooie bloem, eventuele handjes (verf of echt) van andere kindjes. Er valt op zich genoeg te bedenken, ook buiten.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoshoot tips Empty Re: Fotoshoot tips

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum