Voor een kindje in 2011!
+33
Paper Crown
Silver
Linnie1985
koNijntje
Aggi
Aimee
Happy
Ellebel
Live Laugh Love
firda
Jazzlyn
bolus26
Triesje1983
LMCurious
Susan
majo8782
Nora
meisje
Jasmine
Lejow
Le Chat Noir
blondje1313
Weegschaal
Filoria
S@nneke
Creabea_28
Alyssa
Jelin
Elmo
Koffieleut
CCC
Amber-
Muppetje
37 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Amber, gaat alles goed? je ei komt er weer bijna aan! Deze ronde wordt het duimen voor jou Heb je ondertussen wel verdiend!!
ik zit ziek thuis Gewoon ook nog eens de griep! Bovenop de misselijkheid, ach ja.. Overleven we wel weer!
ik zit ziek thuis Gewoon ook nog eens de griep! Bovenop de misselijkheid, ach ja.. Overleven we wel weer!
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
@ smooch, wat lief dankjewel! Je was net op tijd met kijken want heb hem net weer verwijderd haha!
Je hebt inderdaad een heerlijke werkweek. Geniet ervan!
@ Jazz, dankjewel meid lief van je.. We gaan gewoon weer ons best doen en hopelijk lukt het deze maand wel!
Beterschap!
Je hebt inderdaad een heerlijke werkweek. Geniet ervan!
@ Jazz, dankjewel meid lief van je.. We gaan gewoon weer ons best doen en hopelijk lukt het deze maand wel!
Beterschap!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen,
@ Jazz.. Balen dat je ziek bent. Hopelijk ben je snel beter en ben je ook van de misselijkheid af!!
@ Amber.. Werkse en morgen lekker vrij, dat is een mooi vooruitzicht.
@ Puggle.. Spannend!!
@ Smooch.. Balen dat je een mk hebt gehad. Had er niets van meegekregen. Hopelijk mag je snel weer zwanger zijn. En fijn dat je een korte werkweek hebt.
@ Sanneke.. Ja ik heb idd hetzelfde. 2 dagen overtijd en de eerste dag was zo ontzettend heftig dat ik om de 2 uur me moest verschonen anders lekte ik door. Niet erg fijn dus en ik moest ook nog eens werken die avond. Ik was echt niet te genieten. Gisteren was ik ook nog verdrietig, maar gelukkig is het nu weer normaal.
Allemaal bedankt voor de knuffels en die lieve woorden, dat had ik echt ff nodig. Ik zat er flink doorheen. Maar het komt goed. Heb een nette cyclus en daar moet ik echt blij mee zijn.
Wat een rotweer trouwens. Regent hier al de hele tijd, moet vandaag nog weg op de fiets. Moet brood gaan halen, was gisteren uitverkocht.
@ Jazz.. Balen dat je ziek bent. Hopelijk ben je snel beter en ben je ook van de misselijkheid af!!
@ Amber.. Werkse en morgen lekker vrij, dat is een mooi vooruitzicht.
@ Puggle.. Spannend!!
@ Smooch.. Balen dat je een mk hebt gehad. Had er niets van meegekregen. Hopelijk mag je snel weer zwanger zijn. En fijn dat je een korte werkweek hebt.
@ Sanneke.. Ja ik heb idd hetzelfde. 2 dagen overtijd en de eerste dag was zo ontzettend heftig dat ik om de 2 uur me moest verschonen anders lekte ik door. Niet erg fijn dus en ik moest ook nog eens werken die avond. Ik was echt niet te genieten. Gisteren was ik ook nog verdrietig, maar gelukkig is het nu weer normaal.
Allemaal bedankt voor de knuffels en die lieve woorden, dat had ik echt ff nodig. Ik zat er flink doorheen. Maar het komt goed. Heb een nette cyclus en daar moet ik echt blij mee zijn.
Wat een rotweer trouwens. Regent hier al de hele tijd, moet vandaag nog weg op de fiets. Moet brood gaan halen, was gisteren uitverkocht.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Puggle: weet je al meer? Je houdt het wel spannend voor jezelf en voor ons hoor!
Jazz: balen dat je ziek bent, hopelijk voel je je snel wat beter.
Jelin: voor jou. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Hier weinig nieuws. Ben begonnen met mijn temperatuur bij te houden, gewoon om een beetje inzicht te krijgen in mijn cyclus. Hopen dat deze in één keer normaal is. Zit nu constant op 36,6 en 36,7.
Heb die vriendin trouwens nog steeds niet weer gesproken, kan het niet opbrengen om het initiatief te nemen
Jazz: balen dat je ziek bent, hopelijk voel je je snel wat beter.
Jelin: voor jou. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Hier weinig nieuws. Ben begonnen met mijn temperatuur bij te houden, gewoon om een beetje inzicht te krijgen in mijn cyclus. Hopen dat deze in één keer normaal is. Zit nu constant op 36,6 en 36,7.
Heb die vriendin trouwens nog steeds niet weer gesproken, kan het niet opbrengen om het initiatief te nemen
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ik heb 9 november en echo en 14 november controle
Ik ben nu ineens heel bang daar het mis gaat, geen idee waarom
Ik vind de echo nog best laat, maar anders konden ze weinig zien zei ze, klopt dat?
Ik vind de echo nog best laat, maar anders konden ze weinig zien zei ze, klopt dat?
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Muppetje schreef:Ik heb 9 november en echo en 14 november controle
Je bent dan 8 weken, dat is een hele normale periode voor een eerste echo. Als alles dan goed is moet het hartje kloppen en is het al wat meer dan een boontje dat je te zien krijgt!
Dat gevoel dat het mis gaat herken ik heel goed, heb ik ook gehad, en soms nog!
Ik denk dat het iets is dat erbij hoort.. De enige bevestiging die je nu hebt is de test, en dat is het... Toch vaag eigenlijk!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Dat is een normale termijn voor een echo. Toen ik voor de 1e keer zwanger was en het goed was blijven gaan zou ik pas de echo met 9 weken hebben. En mijn zus had hem pas met ruim 9 weken.
Verschilt heel erg per praktijk. Maar met 8 weken is echt prima hoor.
Tja en over de angst dat het misgaat kan ik je niet echt mee helpen. Maar denk wel dat dat gevoel heel normaal is. Probeer wel te genieten!
Verschilt heel erg per praktijk. Maar met 8 weken is echt prima hoor.
Tja en over de angst dat het misgaat kan ik je niet echt mee helpen. Maar denk wel dat dat gevoel heel normaal is. Probeer wel te genieten!
Amber-- Ratel
Ik dacht dat je im het ziekenhuis eerder een echo kreeg, vandaar
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Ik dacht dat je im het ziekenhuis eerder een echo kreeg, vandaar
Voor 7 weken heeft het niet echt zin, omdat tussen de 6/7 weken het hartje moet gaan kloppen.
Stel dat jij daar bent met 6w4 en het hartje klopt nog niet, heb je er stress van, terwijl dat niet wil zeggen dat het foute boel is, het hartje kan bij wijze van 2 uur later alsnog gaan kloppen!
Lejow- Lady Post-a-lot
Muppetje schreef:Ik dacht dat je im het ziekenhuis eerder een echo kreeg, vandaar
Oja daar heb ik niet bij nagedacht.
Toen ik trouwens mijn 2e miskraam had gehad gaf de gynaecoloog aan dat als ik weer zwanger was ik hun moest bellen en dan met 7-8 weken een echo zou krijgen. Dus wel ongeveer gelijk.
En wat lejow zegt telt ook mee.. geeft alleen maar onzekerheid en bij een termijn van 8 weken weet je zeker als het goed is dst je een kloppend hartje ziet.
Amber-- Ratel
Ziekenhuis heb ik geen ervaring mee (althans, niet met een eerste echo), dus hoe dat gaat weet ik niet.
Maar zoals Lejow al zegt: eerder zie je echt bijna niks.
Hoe moeilijk het ook is, toch nog even volhouden muppet! Probeer je ook niet te druk te maken of alles wel goed is. Dat soort momenten zul je je hele zwangerschap door gaan krijgen. Is moeilijk, I know, maar probeer vooral te genieten van je zwangerschap.
En zoals Amber zegt: als alles goed is zie je bij 8 weken zéker een kloppend hartje. Daarvoor lang niet altijd. En geloof me, de onzekerheid in de periode tussen een echo waar je géén hartje ziet en een volgende echo is vele malen slopender dan deze onzekerheid!
Maar zoals Lejow al zegt: eerder zie je echt bijna niks.
Hoe moeilijk het ook is, toch nog even volhouden muppet! Probeer je ook niet te druk te maken of alles wel goed is. Dat soort momenten zul je je hele zwangerschap door gaan krijgen. Is moeilijk, I know, maar probeer vooral te genieten van je zwangerschap.
En zoals Amber zegt: als alles goed is zie je bij 8 weken zéker een kloppend hartje. Daarvoor lang niet altijd. En geloof me, de onzekerheid in de periode tussen een echo waar je géén hartje ziet en een volgende echo is vele malen slopender dan deze onzekerheid!
Jasmine- Ratel
Bedankt meiden, jullie zullen inderdaad wel gelijk hebben.
Ik dacht dat het hartje rond de zesde week al gaat kloppen...
Naja, afwachten naar gewoon inderdaad
Muppetje- Ratel
Puggle hoe is het bij jou?
Amber-- Ratel
Muppetje schreef:Bedankt meiden, jullie zullen inderdaad wel gelijk hebben.
Dat is in theorie mogelijk, maar met iets van 7 weken MOET het kloppen.
Lejow- Lady Post-a-lot
Meestal rond de 6e week idd.
Maar als je toch een paar dagen minder ver blijkt te zijn dan je denkt, zie je misschien geen kloppend hartje, omdat het dan nog te vroeg is.
Edit: verder eens met Lejow
Maar als je toch een paar dagen minder ver blijkt te zijn dan je denkt, zie je misschien geen kloppend hartje, omdat het dan nog te vroeg is.
Edit: verder eens met Lejow
Jasmine- Ratel
amber22 schreef:Puggle hoe is het bij jou?
Met mij gaat het goed hoor, met jou ook?
Gast- Gast
Puggle schreef:amber22 schreef:Puggle hoe is het bij jou?
Met mij gaat het prima! Nog een half uurtje en dan vrij en morgen ook, heerlijk.
Toevallig al ongesteld?
Amber-- Ratel
Puggle schreef:amber22 schreef:Puggle hoe is het bij jou?
Pff, wat een heerlijk droge reactie
Jasmine- Ratel
Yasmine schreef:Puggle schreef:amber22 schreef:Puggle hoe is het bij jou?
Pff, wat een heerlijk droge reactie
haha :-)
Amber-- Ratel
amber: ik zie dat je naar de fertiliteitsarts gaat! spannend zeg. wel fijn dat de huisarts jullie door gestuurd heeft al! (of er moet natuurlijk een andere reden voor zijn). ik hoop echt dat het iets "kleins" is en makkelijk op te lossen. dit geldt overigens voor alle dames waarbij het niet lukt! ik denk aan jullie hoor!!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Haha nee nog niks, maar dat duurt vast niet lang meer. Doen jullie allemaal maar nornaal want ik ben echt niet zwanger ik voel het.
Gast- Gast
Dat zei Muppet ook
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Ellebel, lastig dat je niet weet wat je cyclus was. Toen je 1 keer gestopt was, was je cyclus met ook al onregelmatig. Tja, maar afwachten.
Puggle, ik zeg niks, maar ik duim wel. :-)
Weegschaal, is altijd wel leuk als er wat meer (stiekem) bezig zijn. Is jou vriendengroep wat jonger? Bij ons is iedereen tussen de 23 en 32 jaar. (we zijn ook met 23 man/vrouw en 3/4 baby’s). Ik drink ook af en toe een wijntje tussen mijn eerste en zegmaar 10/12de dag van mijn cyclus. Hoe was je nachtdienst? lekker geslapen vandaag?
Jelin, gelukkig voel je je nu weer wat beter. Kan me best indenken dat je je rot voelde. Je hebt inderdaad wel een mooie cyclus, ookal wordt hij wel steeds ietssie langer.
Puggle, ik zeg niks, maar ik duim wel. :-)
Weegschaal, is altijd wel leuk als er wat meer (stiekem) bezig zijn. Is jou vriendengroep wat jonger? Bij ons is iedereen tussen de 23 en 32 jaar. (we zijn ook met 23 man/vrouw en 3/4 baby’s). Ik drink ook af en toe een wijntje tussen mijn eerste en zegmaar 10/12de dag van mijn cyclus. Hoe was je nachtdienst? lekker geslapen vandaag?
Jelin, gelukkig voel je je nu weer wat beter. Kan me best indenken dat je je rot voelde. Je hebt inderdaad wel een mooie cyclus, ookal wordt hij wel steeds ietssie langer.
S@nneke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 168
Registratiedatum : 25-07-11
Happy schreef:Dat zei Muppet ook
+ 1
Amber-- Ratel
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: