Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+33
Paper Crown
Silver
Linnie1985
koNijntje
Aggi
Aimee
Happy
Ellebel
Live Laugh Love
firda
Jazzlyn
bolus26
Triesje1983
LMCurious
Susan
majo8782
Nora
meisje
Jasmine
Lejow
Le Chat Noir
blondje1313
Weegschaal
Filoria
S@nneke
Creabea_28
Alyssa
Jelin
Elmo
Koffieleut
CCC
Amber-
Muppetje
37 plaatsers

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 34 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Muppetje di 18 okt 2011 - 5:02

Om de onzekerheid de kop in te drukken heb ik nog maar een Kruidvat testje gehaald Embarassed

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Jasmine di 18 okt 2011 - 5:04

Muppetje schreef:Om de onzekerheid de kop in te drukken heb ik nog maar een Kruidvat testje gehaald Embarassed

Haha.. Muppet wat doe je toch heerlijk onzeker Very Happy

(En toch, zóó herkenbaar angel )
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Amber- di 18 okt 2011 - 5:07

joyce0606 schreef:amber: ik zie dat je naar de fertiliteitsarts gaat! spannend zeg. wel fijn dat de huisarts jullie door gestuurd heeft al! (of er moet natuurlijk een andere reden voor zijn). ik hoop echt dat het iets "kleins" is en makkelijk op te lossen. dit geldt overigens voor alle dames waarbij het niet lukt! ik denk aan jullie hoor!!

Klopt inderdaad. Ben niet door de arts doorgestuurd heb zelf de gynaecoloog gebeld. (ben daar na mijn 2e miskraam ook geweest). Toen ik mijn 2e miskraam kreeg kon ik een chromosomenonderzoek laten doen. Dat wou ik toen niet, ik dacht heel makkelijk van ben vast wel zo weer zwanger en de uitslag van dat onderzoek duurt 2-3 maanden. Dacht bel vast voor dat chromosomenonderzoek. Als we daar dan over 2-3 maand de uitslag van krijgen kan ik een afspraak maken om dat te bespreken en dan de rest. Omdat ik dan meer dan een jaar bezig ben.
Dus belde vorige week. Vertelde wat er allemaal gebeurd is en gaf ook aan dat mijn cyclus steeds korter lijkt te worden.
En toen zei ze dat ze toch een afspraak voor me wou plannen om alles uit te zoeken. Hoe het komt dat ik de miskramen heb gehad maar ook hoe het kan dat het nu al een tijd niet lukt en waarom mijn cyclus korter wordt.
Wel heel fijn. Maar kwam ook best hard aan voor mijn gevoel. Opeens het besef dat we verder geholpen gaan geworden. Maar het geeft nu wel veel rust. Hoop gewoon dat ik deze maand zwanger word en het niet nodig is haha.
Thanx voor je reactie hug voor jou nog maar een paar weken, spannend hoor!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Amber- di 18 okt 2011 - 5:07

Muppetje schreef:Om de onzekerheid de kop in te drukken heb ik nog maar een Kruidvat testje gehaald Embarassed

haha heel herkenbaar.. en???
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje di 18 okt 2011 - 5:08

Hij is wel mooi zo midden op de dag Yasmine... WinkVoor een kindje in 2011! - Pagina 34 Foto-O73ZQ4HI-1

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Jasmine di 18 okt 2011 - 5:11

Haha, hij is prachtig Muppet! Ben echt zo blij voor je.

(Mijn man op de achtergrond: dat kan een blinde nog zien dat die zwanger is :P )
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Amber- di 18 okt 2011 - 5:11

Muppetje schreef:Hij is wel mooi zo midden op de dag Yasmine... WinkVoor een kindje in 2011! - Pagina 34 Foto-O73ZQ4HI-1

wow wat een knaltest. Muppet dat zit wel goed hoor!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje di 18 okt 2011 - 5:11

I love you

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow di 18 okt 2011 - 5:49

Kan nie missen Muppet Very Happy Heerlijk als de testen steeds donkerder worden he Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 5:56

Ja muppet, hij is echt prachtig hoor Laughing angel

Gast
Gast

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 5:57

Hoe is het bij jou puggle?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 6:02

Jelin, en dit keer nog wel brood kunnen scoren? Wink fijn dat het wat beter met je gaat.

Jazzlyn, hè bah wat vervelend zeg dat je er een griepje bij hebt gekregen! Hopelijk ben je snel weer wat opgeknapt hoor.

Smooch, klinkt als een lekker weekje zeg smile

Yasmine, mijn temperatuur is tot aan mijn ei ook steeds 36,6 en 36,7 hoor dus dat is wel normaal.

Ik ga naar Frans Bauer met mijn mama en heb vandaag de kaartjes binnen gekregen Very Happy mijn ma is er helemaal fan van en ik ben nog nooit in Ahoy geweest dus heb er zin in Very Happy verder ben ik morgen lekker vrij.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 6:02

Laurientje85 schreef:Hoe is het bij jou puggle?

Met mij gaat het prima, met jou ook?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 6:03

Puggle schreef:

Haha ik doel natuurlijk op je nod! Wink

Met mij even wat minder... (zie topic..) maak me beetje zorgen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 6:07

Laurientje85 schreef:
Puggle schreef:

Ja ik las het idd Sad maar ik denk dat het wel goed is hoor. Anders zou het wel erger moet worden toch?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 6:09

Puggle schreef:
Laurientje85 schreef:
Puggle schreef:

Ja ik las het idd Sad maar ik denk dat het wel goed is hoor. Anders zou het wel erger moet worden toch?

Ik hoop het! Maar vind t niets.. Bah denk je dat je met 15 weken toch redelijk safe zit..
Maar jij verder geen klachtjes of iets?

Gast
Gast

Bericht  S@nneke di 18 okt 2011 - 6:15

Muppetje, die test is echt uber positief Very Happy

Laurientje, heeft de vk al terug gebeld.
S@nneke
S@nneke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 168
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Weegschaal di 18 okt 2011 - 6:26

S@nneke schreef:Weegschaal, is altijd wel leuk als er wat meer (stiekem) bezig zijn. Is jou vriendengroep wat jonger? Bij ons is iedereen tussen de 23 en 32 jaar. (we zijn ook met 23 man/vrouw en 3/4 baby’s). Ik drink ook af en toe een wijntje tussen mijn eerste en zegmaar 10/12de dag van mijn cyclus. Hoe was je nachtdienst? lekker geslapen vandaag?

Bij ons heeft iedereen ook die leeftijd. Zijn met 28 man, maar er zitten ook genoeg vrijgezellen en nog niet samenwonende stellen tussen. Wij waren de eersten die gingen samenwonen en trouwen. En dan nu ook de eersten die een kindje zouden krijgen. Maar de rest volgde altijd vrij snel, dus wie weet. Ik had een rustige nachtdienst, geen spannende dingen. En lekker geslapen, maar ben er morgen al weer uit. Hoe is het bij jou afgelopen met de nachtdienst voor oud op nieuw? Ik ga dan dus werken, ben evt/hopelijk dan wel 14 wkn zwanger, maar dat vind ik geen probleem.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 6:35

Weegschaal schreef:
S@nneke schreef:Weegschaal, is altijd wel leuk als er wat meer (stiekem) bezig zijn. Is jou vriendengroep wat jonger? Bij ons is iedereen tussen de 23 en 32 jaar. (we zijn ook met 23 man/vrouw en 3/4 baby’s). Ik drink ook af en toe een wijntje tussen mijn eerste en zegmaar 10/12de dag van mijn cyclus. Hoe was je nachtdienst? lekker geslapen vandaag?

Bij ons heeft iedereen ook die leeftijd. Zijn met 28 man, maar er zitten ook genoeg vrijgezellen en nog niet samenwonende stellen tussen. Wij waren de eersten die gingen samenwonen en trouwen. En dan nu ook de eersten die een kindje zouden krijgen. Maar de rest volgde altijd vrij snel, dus wie weet. Ik had een rustige nachtdienst, geen spannende dingen. En lekker geslapen, maar ben er morgen al weer uit. Hoe is het bij jou afgelopen met de nachtdienst voor oud op nieuw? Ik ga dan dus werken, ben evt/hopelijk dan wel 14 wkn zwanger, maar dat vind ik geen probleem.

Bij ons zijn wij ook een van de eerste in de vriendengroep. Wij zijn ook de enige die getrouwd zijn. In de familie zijn wij de laatste, we hebben al een neefje en nichtje en in januari krijgen we nog een neefje of nichtje erbij. smile

Gast
Gast

Bericht  Weegschaal di 18 okt 2011 - 6:37

@ Muppetje; Mooie positieve test!

Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 6:37

Laurientje85 schreef:
Puggle schreef:
Laurientje85 schreef:
Puggle schreef:

Ik hoop het! Maar vind t niets.. Bah denk je dat je met 15 weken toch redelijk safe zit..
Maar jij verder geen klachtjes of iets?

Ik heb krampen/steken in mijn buik en pukkels, dus daarom weet ik ook dat ik ongi word. Ik voel dat gewoon. En omdat ik vorige ronde 28 dagen was hoeft dat nu niet weer zo te zijn toch. Ik ben waarschijnlijk gewoon wat later nu. Wachten gewoon af tot het komt.

Gast
Gast

Bericht  Weegschaal di 18 okt 2011 - 6:40

Puggle schreef:
Weegschaal schreef:

Bij ons zijn wij ook een van de eerste in de vriendengroep. Wij zijn ook de enige die getrouwd zijn. In de familie zijn wij de laatste, we hebben al een neefje en nichtje en in januari krijgen we nog een neefje of nichtje erbij. smile

Onze broers en zussen hebben nog geen kinderen, zit er ook nog niet echt aan te komen. Dus voor beide kanten de eerste. Je hebt nog steeds het gevoel dat je ongesteld gaat worden lees ik? Wanneer zou je evt toch gaan testen, of wil je daar nog niet over na denken... Ik duim nog steeds voor je!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Alyssa di 18 okt 2011 - 6:54

Puggle, nog steeds geen menstruatie, spannend hoor! Zoek je wel een test te doen als het nog dagen uitblijft?

Smooch, klinkt inderdaad als een relaxte werkweek, nog maar 1 dagje werken smile. Ik heb vanaf vrijdagavond vrij tot 2 november, jeej!

Jazzlyn, balen dat je er ook nog eens griep bij hebt gekregen Sad Beterschap meid!

Jelin, fijn dat je het zo positief bekijkt. Maar het is inderdaad wel zo, je hebt een mooie cyclus, dat is al iets, toch?

Yasmine, ben benieuwd wat je temperatuur doet!

Muppetje, de echo is niet laat hoor. Vanaf 6 weken kan je wel het hartje horen, maar niet altijd. Dus als je dan 6w1d bent ofzo en je hoort niets, ben je helemaal ongerust. 7/8 weken is normaal als je door het ziekenhuis wordt opgevolgd denk ik. Als ik ooit zwanger word, dan zal ik ook rond 7 à 8 weken mijn eerste echo krijgen. Oh btw, hélé mooie zwangerschapstest hoor, donkerder dan vorige keer en dat in de namiddag!

Laurientje, ik ga zo je topic lezen meid!

Sanneke en Weegschaal, wij hebben ook zo'n grote vriendengroep. Zijn ook met ongeveer 25 personen. Wij zijn ook de eerste die een kind zouden krijgen (als het wil lukken allemaal). Tenzij er nog andere koppels (1 koppel zou ik niet van schrikken, maar ik denk het niet) ook bezig zijn natuurlijk haha smile En ook in de familie zijn we de eerste, mijn zus/neven/nichten hebben nog geen van allen kinderplannen, zover ik weet.
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Alyssa di 18 okt 2011 - 6:54

Meiden, even een algemene vraag. Ik wil graag gaan temperaturen, maar ik heb dus hele wisselende diensten. Soms sta ik om 5u15 op, andere keren pas om 7u30-8u ofzo. En in het weekend ten vroegste 9u ofzo. Dat zijn toch geen reeële tijden om te temperaturen, wel?
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 6:57

Alyssa schreef:Meiden, even een algemene vraag. Ik wil graag gaan temperaturen, maar ik heb dus hele wisselende diensten. Soms sta ik om 5u15 op, andere keren pas om 7u30-8u ofzo. En in het weekend ten vroegste 9u ofzo. Dat zijn toch geen reeële tijden om te temperaturen, wel?

Is mischien wat lastig. Maar ik begreep dat je gewoon je temp moet nemen als je wakker word. Ik zou gewoon beginnen en kijken hoe die gaat lopen. Ik zou het gewoon gelijk doen als je wakker word.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: