Voor een kindje in 2011!
+33
Paper Crown
Silver
Linnie1985
koNijntje
Aggi
Aimee
Happy
Ellebel
Live Laugh Love
firda
Jazzlyn
bolus26
Triesje1983
LMCurious
Susan
majo8782
Nora
meisje
Jasmine
Lejow
Le Chat Noir
blondje1313
Weegschaal
Filoria
S@nneke
Creabea_28
Alyssa
Jelin
Elmo
Koffieleut
CCC
Amber-
Muppetje
37 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Voor een kindje in 2011!
@ Muppet dankjewel lieverd
@ Puggle: ze willen/mogen me niet helpen omdat mijn BMI boven de 35 is... en er is een kinderwens en dat zou gevaarlijk kunnen zijn... ik vind 't allemaal grote onzin, maargoed dat is protocol ofzo... Ik woog op een gegeven moment in de zwangerschap van J.oshua 114 kilo en heb nooit een hoge bloeddruk gehad...
@ Puggle: ze willen/mogen me niet helpen omdat mijn BMI boven de 35 is... en er is een kinderwens en dat zou gevaarlijk kunnen zijn... ik vind 't allemaal grote onzin, maargoed dat is protocol ofzo... Ik woog op een gegeven moment in de zwangerschap van J.oshua 114 kilo en heb nooit een hoge bloeddruk gehad...
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
@ Triesje; Wat een ontzettende tegenvaller, echt balen zeg! En wat ontzettend vervelend dat ze je niet kunnen helpen.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
Puggle, ok, ik ga mijn best doen er van iedereen achter te komen, haha!
Triesje, dat klinkt rot! sterkte/succes!
Muppetje, dankje!
Muppetje, dankje!
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Viva schreef:Puggle, ok, ik ga mijn best doen er van iedereen achter te komen, haha!
Muppetje, dankje!
Als je gewoon fanatie mee komt doen weet je dat snel genoeg allemaal
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Jeetje meiden, wat zijn we weer veel aan het schrijven.
Alyssa, heb je vakantie? Lekker
In de familie ben ik ook de eerste. Mijn vriend is enigs kind. Mijn ene broer is sinds een half jaar weer vrijgezel en mijn andere broer is sinds een paar dagen weer helemaal verliefd, dus ik ben benieuwd of dat iets wordt.
Weegschaal, oja, je man had ook nachtdienst. Dan heb je groot gelijk, ben je er voorlopig vanaf. Nou maar afwachten dan tot dinsdag. Er zit niks anders of.
Hihi, Bedankt voor de tips over het tempen. Misschien wil ik dat over een tijdje ook wel gaan doen, maar ik heb natuurlijk ook wisselende diensten. Zolang ik geen nachtdienst heb, is het dus wel te doen.
Viva, welkom hier. Ik zal me ff voorstellen. Ik ben 26 jaar en mijn vriend 27. we zijn 6 jaar samen en sinds 7 juli bezig voor een kindje. De rest zie je hier onder…
Wat spannend nu voor jou. Wat vervelend dat je cyclus lang is. Ik vind 4 weken al zo lang duren af en toe. Heb je wel klachten?
We wel een lijstje gehad, maar die was steeds weer weg omdat er telkens pagina’s worden gewist, maar bij de meeste staat het wel in de onderschiften.
Triesje, nee he, heb je een cyste. Balen, jij hopen op een eitje… echt sneu.
Heel goed dat je je man straks mee gaat, want dit duurt wel heel lang. Kan toch niet, sorry hoor, maar ik vind echt dat ze je nu te lang door laten “sukkelen”. Sterkte meis
Alyssa, heb je vakantie? Lekker
In de familie ben ik ook de eerste. Mijn vriend is enigs kind. Mijn ene broer is sinds een half jaar weer vrijgezel en mijn andere broer is sinds een paar dagen weer helemaal verliefd, dus ik ben benieuwd of dat iets wordt.
Weegschaal, oja, je man had ook nachtdienst. Dan heb je groot gelijk, ben je er voorlopig vanaf. Nou maar afwachten dan tot dinsdag. Er zit niks anders of.
Hihi, Bedankt voor de tips over het tempen. Misschien wil ik dat over een tijdje ook wel gaan doen, maar ik heb natuurlijk ook wisselende diensten. Zolang ik geen nachtdienst heb, is het dus wel te doen.
Viva, welkom hier. Ik zal me ff voorstellen. Ik ben 26 jaar en mijn vriend 27. we zijn 6 jaar samen en sinds 7 juli bezig voor een kindje. De rest zie je hier onder…
Wat spannend nu voor jou. Wat vervelend dat je cyclus lang is. Ik vind 4 weken al zo lang duren af en toe. Heb je wel klachten?
We wel een lijstje gehad, maar die was steeds weer weg omdat er telkens pagina’s worden gewist, maar bij de meeste staat het wel in de onderschiften.
Triesje, nee he, heb je een cyste. Balen, jij hopen op een eitje… echt sneu.
Heel goed dat je je man straks mee gaat, want dit duurt wel heel lang. Kan toch niet, sorry hoor, maar ik vind echt dat ze je nu te lang door laten “sukkelen”. Sterkte meis
S@nneke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 168
Registratiedatum : 25-07-11
Muppetje schreef:Viva schreef:Puggle, ok, ik ga mijn best doen er van iedereen achter te komen, haha!
Muppetje, dankje!
Ja klopt, als je fanatiek bent zeker . ik vond het in het begin best wel lastig om iedereen uit elkaar te houden en alle verhalen te onthouden, maar echt als je een tijdje mee schrijft, ken je iedereen en gaat het bijna vanzelf. Er wordt hier wel echt veel geschreven zoals je wel merkt, maar dat is juist super leuk en gezellig!!!
S@nneke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 168
Registratiedatum : 25-07-11
Triesje1983 schreef:@ Muppet dankjewel lieverd
Oké dat is dus de reden ik vond het al zo vreemd. Lijkt me wel erg lastig zeg!
Gast- Gast
S@nneke schreef:Muppetje schreef:Viva schreef:Puggle, ok, ik ga mijn best doen er van iedereen achter te komen, haha!
Muppetje, dankje!
Ja klopt, als je fanatiek bent zeker . ik vond het in het begin best wel lastig om iedereen uit elkaar te houden en alle verhalen te onthouden, maar echt als je een tijdje mee schrijft, ken je iedereen en gaat het bijna vanzelf. Er wordt hier wel echt veel geschreven zoals je wel merkt, maar dat is juist super leuk en gezellig!!!
Ik ga het proberen, ik ben nog aan het inburgeren hier ;-)
Bedankt voor het voorstellen! (waarom worden er steeds pagina's gewist dan?)
Inderdaad lastig dat mijn cyclus zo lang/onregelmatig is. Ik ben al een jaar van de pil af, en we proberen het sinds 4 maanden terug dus.
Voor de geboorte van onze dochter was ik altijd precies 28 dagen. Nu is er geen touw aan vast te knopen. Verder nergens last van!
Ik zal me ook wat beter voorstellen, wij zijn beide nog jong;
Ik ben 20 en mijn man 21. Onze dochter was een verassing voor ons, ik was toen ze geboren werd nog net 17.
We zijn nu 4,5 jaar samen waarvan 2 getrouwd.
Juist omdat onze dochter een verassing was, gingen we er toch wel vanuit dat het snel raak zou zijn, maar ik vind het nu al heel lang duren.
Viva- Kletskop
Weegschaal, ik twijfel ook nog een beetje. Ik denk dat ik deze ronde gewoon onder de oksel doe, vind ik wel gemakkelijker en je hebt wel een punt wat je dar zegt dat het gewoon over het verschil gaat. Ik heb toch sowieso follikelmetingen dus dan weet ik wanneer ik mijn eisprong heb en weet ik dus ook of mijn temperaturen lukt, onder de oksel.
Viva, welkom! Je hebt wel lange cyclussen helaas, had je dat voordien ook altijd? Ik weet eigenlijk niet in welke ronde ik zit haha. In ieder geval heb ik PCO, lukt het dus niet op de natuurlijke manier en zit ik nu in mijn eerste ronde met Clomid (ben in februari gestopt met de pil, maar werd zelden tot niet ongesteld). Dus eigenlijk zit ik nu in mijn eerste echte ronde, want ik heb nog geen eisprong gehad, dus ook nog geen kans op zwanger worden.
Triesje, wat een tegenvaller dat het toch geen eitje was zeg
Sanneke, nog geen vakantie. Deze week nog werken, dan vakantie tot 2 nov. . Ik vind het wel een fijn idee om in de familie de eerste te zijn Nouja, als het dan even wil lukken toch. Van mijn neven/nichten/zus weet ik dat ze er nog niet aan toe zijn, behalve één neef wel (maar zijn vriendin nog niet).
Viva, welkom! Je hebt wel lange cyclussen helaas, had je dat voordien ook altijd? Ik weet eigenlijk niet in welke ronde ik zit haha. In ieder geval heb ik PCO, lukt het dus niet op de natuurlijke manier en zit ik nu in mijn eerste ronde met Clomid (ben in februari gestopt met de pil, maar werd zelden tot niet ongesteld). Dus eigenlijk zit ik nu in mijn eerste echte ronde, want ik heb nog geen eisprong gehad, dus ook nog geen kans op zwanger worden.
Triesje, wat een tegenvaller dat het toch geen eitje was zeg
Sanneke, nog geen vakantie. Deze week nog werken, dan vakantie tot 2 nov. . Ik vind het wel een fijn idee om in de familie de eerste te zijn Nouja, als het dan even wil lukken toch. Van mijn neven/nichten/zus weet ik dat ze er nog niet aan toe zijn, behalve één neef wel (maar zijn vriendin nog niet).
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Alyssa, maar dan nog weet je niet nauwkeurig wanneer je ei springt denk ik hoor. Want ik heb een echo op 12 en 15 gehad. Daarna niet meer. En mijn ei is op 19 of 20 gesprongen gezien mijn temperatuur. Tenzij jij natuurlijk nog meer echo's gaat krijgen.
Gast- Gast
Alyssa, bedankt! Voordien in de zin nadat ik gestopt ben met de pil? Dat wisselde altijd een beetje, maar wel rond de 30/35 dagen. In mei/juni had ik ineens een cyclus van 6weken (-1dag). Juli weer ergens in de 30 en augustus rond de 5 weken en nu dus 5.5
Ik heb weinig tot geen verstand van alles mbt Clomid e.d. maar misschien leer ik dat nog naar mate ik hier vaker ben!
Hopelijk heb je gauw je eerste eisprong!
Ik heb weinig tot geen verstand van alles mbt Clomid e.d. maar misschien leer ik dat nog naar mate ik hier vaker ben!
Viva- Kletskop
Oh dat weet ik eigenlijk niet, ik ging daar wel van uit. Ik vraag het vrijdag sowieso wel even na, maar ik denk wel dat hij echt echo's doet tot mijn ei bijna springt en dan krijg ik een inspuiting met Pregnyl vlak voor mijn eisprong.Puggle schreef:Alyssa, maar dan nog weet je niet nauwkeurig wanneer je ei springt denk ik hoor. Want ik heb een echo op 12 en 15 gehad. Daarna niet meer. En mijn ei is op 19 of 20 gesprongen gezien mijn temperatuur. Tenzij jij natuurlijk nog meer echo's gaat krijgen.
Alyssa- Prater
Alyssa schreef:Oh dat weet ik eigenlijk niet, ik ging daar wel van uit. Ik vraag het vrijdag sowieso wel even na, maar ik denk wel dat hij echt echo's doet tot mijn ei bijna springt en dan krijg ik een inspuiting met Pregnyl vlak voor mijn eisprong.Puggle schreef:Alyssa, maar dan nog weet je niet nauwkeurig wanneer je ei springt denk ik hoor. Want ik heb een echo op 12 en 15 gehad. Daarna niet meer. En mijn ei is op 19 of 20 gesprongen gezien mijn temperatuur. Tenzij jij natuurlijk nog meer echo's gaat krijgen.
Oh maar dan weet je wanneer je ei springt, daar zorgt de Pregnyl voor, dan heb je binnen 24 uur (of was t 12) je eisprong
Muppetje- Ratel
Houden zo, hahaViva schreef:Alyssa, bedankt! Voordien in de zin nadat ik gestopt ben met de pil? Dat wisselde altijd een beetje, maar wel rond de 30/35 dagen. In mei/juni had ik ineens een cyclus van 6weken (-1dag). Juli weer ergens in de 30 en augustus rond de 5 weken en nu dus 5.5
Nee serieus, het is eigenlijk heel 'simpel' hoor. PCO zorgt ervoor dat je nauwelijks een eisprong hebt (ligt er ook net aan in welke mate je PCO hebt). Maar goed, voor mezelf kan ik zeggen dat ik wellicht geen eisprong heb gehad sinds februari, of misschien één keertje, maar dat weet ik dus niet zeker. Clomid is een hormoon dat ervoor zorgt dat je dus wél een eisprong krijgt (nouja, dat werkt neit altijd, dus het is nog afwachten bij mij of het aanslaat). Mijn gyn gaat me dmv inwendige echo's opvolgen om te kijken of het aanslaat en wanneer mijn eisprong dus zal zijn. Kort samengevat dus
Alyssa- Prater
Oh dat wist ik niet. Ik wilde vrijdag nog gaan vragen wat Pregnyl eigenlijk juist deed, maar het zorgt er dus voor dat je eitje gaat springen als het 'klaarzit'.Muppetje schreef:Alyssa schreef:Oh dat weet ik eigenlijk niet, ik ging daar wel van uit. Ik vraag het vrijdag sowieso wel even na, maar ik denk wel dat hij echt echo's doet tot mijn ei bijna springt en dan krijg ik een inspuiting met Pregnyl vlak voor mijn eisprong.Puggle schreef:Alyssa, maar dan nog weet je niet nauwkeurig wanneer je ei springt denk ik hoor. Want ik heb een echo op 12 en 15 gehad. Daarna niet meer. En mijn ei is op 19 of 20 gesprongen gezien mijn temperatuur. Tenzij jij natuurlijk nog meer echo's gaat krijgen.
Oh maar dan weet je wanneer je ei springt, daar zorgt de Pregnyl voor, dan heb je binnen 24 uur (of was t 12) je eisprong
Edit: ik ga nu slapen dames, ben erg moe en vroeg dag morgen. Slaap lekker (en de thermometer gaat mee naar boven vandaag haha)
Alyssa- Prater
Ja klopt Alyssa!
Muppetje- Ratel
Hmm dat is ook snel dat ze gelijk de eerste ronde al zo'n al een spuit geven. Nooit gehoord volgens mij. Alles is overal weer anders dan.
Gast- Gast
Alyssa schreef:Houden zo, hahaViva schreef:Alyssa, bedankt! Voordien in de zin nadat ik gestopt ben met de pil? Dat wisselde altijd een beetje, maar wel rond de 30/35 dagen. In mei/juni had ik ineens een cyclus van 6weken (-1dag). Juli weer ergens in de 30 en augustus rond de 5 weken en nu dus 5.5
Nee serieus, het is eigenlijk heel 'simpel' hoor. PCO zorgt ervoor dat je nauwelijks een eisprong hebt (ligt er ook net aan in welke mate je PCO hebt). Maar goed, voor mezelf kan ik zeggen dat ik wellicht geen eisprong heb gehad sinds februari, of misschien één keertje, maar dat weet ik dus niet zeker. Clomid is een hormoon dat ervoor zorgt dat je dus wél een eisprong krijgt (nouja, dat werkt neit altijd, dus het is nog afwachten bij mij of het aanslaat). Mijn gyn gaat me dmv inwendige echo's opvolgen om te kijken of het aanslaat en wanneer mijn eisprong dus zal zijn. Kort samengevat dus
Klinkt heel onzeker voor jou! Hopen dat het aanslaat dus!
Viva- Kletskop
Puggle, cultuurverschillen he, haha Nouja, ik weet het ook allemaal niet meer zeker hoor, er kwam zoveel op me af toen. Ik merk het vanzelf allemaal wel. Maar denk wel dat hij ook met Pregnyl werkt, dat doen ze in de ziekenhuizen hier heel vaak.
Viva, ja ik hoop ook dat het aansluit, we zullen zien vrijdag!
Puggletjee, hoe is het met jou?
Viva, ja ik hoop ook dat het aansluit, we zullen zien vrijdag!
Puggletjee, hoe is het met jou?
Alyssa- Prater
Bij pregnyl springt het eitje na ongeveer 40 uur! Was bij mij ook op het uurtje af
Verder verschilt het per ziekenhuis, ik kreeg vaak echo´s tot vlak voor de sprong. Eitje was dat mm of 18 en daarna ging het altijd zo snel dat echo´s niet meer nodig waren.
hoe is het hier verdeR?
Verder verschilt het per ziekenhuis, ik kreeg vaak echo´s tot vlak voor de sprong. Eitje was dat mm of 18 en daarna ging het altijd zo snel dat echo´s niet meer nodig waren.
hoe is het hier verdeR?
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Met mij goed, alleen heel erg verkouden. Met jou Jazz?
Muppetje- Ratel
Nou, mijn 3e ronde is nu ook gesloten, ik ben ongesteld geworden, dus op naar ronde 4 voor ons.
Fijne dag iedereen!
Fijne dag iedereen!
Viva- Kletskop
Goedemorgen meiden! Wat hebben jullie veel geschreven gisteren! Ik zal zo even op iedereen proberen te reageren...
Hier gaat alles goed, mijn man heeft het weer heel druk deze week, hij komt laat thuis, eet snel wat en gaat dan op bed, om om 5 uur weer op te staan. Aangezien ik weer richting mijn eisprong ga (waarschijnlijk zaterdag) is de kans bij ons deze keer niet zo groot ben ik bang.... Maar 1 keer kan natuurlijk genoeg zijn, dus ik probeer doe mijn best...
Triesje: Wat balen dat het helemaal geen eitje maar een cyste is... Ik vind het best raar dat je nu weer langer moet wachten voordat je uberhaupt kunt overleggen over je uitblijvende menstruatie. Gaan ze ervanuit dat je niet ongesteld wordt door die te hoge bmi? Kan zo'n cycte eigenlijk kwaad?
Puggle: En, ben je al ongesteld? Ookal zeg je dat je ongesteld gaat worden, ik blijf duimen voor je. Bij Muppetje hielp het ook, dus wie weet.... Wanneer hoor je of alles goedgekeurd is mbt de financien?
Ellebel: Jammer dat je negatief getest hebt. Het kan heel goed hoor, dat je door het ontpillen wat later/onregelmatiger ongesteld wordt in het begin. Volgens mij is dit eerder regel dan uitzondering.
Muppetje: Dat heb je netjes geregeld hoor, logisch ook dat je nu even niet wilt overwerken! Ik denk dat het heel normaal is dat je soms bang bent dat het misgaat. Na je echo heb je ook echt gezien dat je zwanger bent, nu weet je het alleen maar door een test, is ook heel raar lijkt me. Ben je weer een beetje gerustgesteld nu je die test gedaan hebt?
Amber: Geniet van je dagje vrij!
Jazzlyn: Balen dat je nu ook nog de griep hebt. Beterschap!
Weegschaal/Sanneke: Bij ons in de vriendengroep zijn we zeker niet de eerste. Er zijn er al een heleboel met kinderen. Volgens mij ben ik ook ietsje ouder dan de meesten hier (ben 30) dus daar zal het vast aan liggen. Ik heb geen broers of zussen, mijn man wel en die hebben allemaal ookal kinderen en er is 1tje op komst.
Weegschaal: Bij jou wordt het ook weer spannend!
Viva: Welkom! Ik ben dus Koffieleut ik ben 30 jaar en mijn man 31. We zijn nu ruim 3 jaar getrouwd en sinds januari ben ik gestopt met de pil. We willen niet te veel "moeten" vrijen omdat ik mijn eisprong heb (en hebben ook niet altijd de mogelijkheid daartoe) dus het kan bij ons wat langer duren.
Hier gaat alles goed, mijn man heeft het weer heel druk deze week, hij komt laat thuis, eet snel wat en gaat dan op bed, om om 5 uur weer op te staan. Aangezien ik weer richting mijn eisprong ga (waarschijnlijk zaterdag) is de kans bij ons deze keer niet zo groot ben ik bang.... Maar 1 keer kan natuurlijk genoeg zijn, dus ik probeer doe mijn best...
Triesje: Wat balen dat het helemaal geen eitje maar een cyste is... Ik vind het best raar dat je nu weer langer moet wachten voordat je uberhaupt kunt overleggen over je uitblijvende menstruatie. Gaan ze ervanuit dat je niet ongesteld wordt door die te hoge bmi? Kan zo'n cycte eigenlijk kwaad?
Puggle: En, ben je al ongesteld? Ookal zeg je dat je ongesteld gaat worden, ik blijf duimen voor je. Bij Muppetje hielp het ook, dus wie weet.... Wanneer hoor je of alles goedgekeurd is mbt de financien?
Ellebel: Jammer dat je negatief getest hebt. Het kan heel goed hoor, dat je door het ontpillen wat later/onregelmatiger ongesteld wordt in het begin. Volgens mij is dit eerder regel dan uitzondering.
Muppetje: Dat heb je netjes geregeld hoor, logisch ook dat je nu even niet wilt overwerken! Ik denk dat het heel normaal is dat je soms bang bent dat het misgaat. Na je echo heb je ook echt gezien dat je zwanger bent, nu weet je het alleen maar door een test, is ook heel raar lijkt me. Ben je weer een beetje gerustgesteld nu je die test gedaan hebt?
Amber: Geniet van je dagje vrij!
Jazzlyn: Balen dat je nu ook nog de griep hebt. Beterschap!
Weegschaal/Sanneke: Bij ons in de vriendengroep zijn we zeker niet de eerste. Er zijn er al een heleboel met kinderen. Volgens mij ben ik ook ietsje ouder dan de meesten hier (ben 30) dus daar zal het vast aan liggen. Ik heb geen broers of zussen, mijn man wel en die hebben allemaal ookal kinderen en er is 1tje op komst.
Weegschaal: Bij jou wordt het ook weer spannend!
Viva: Welkom! Ik ben dus Koffieleut ik ben 30 jaar en mijn man 31. We zijn nu ruim 3 jaar getrouwd en sinds januari ben ik gestopt met de pil. We willen niet te veel "moeten" vrijen omdat ik mijn eisprong heb (en hebben ook niet altijd de mogelijkheid daartoe) dus het kan bij ons wat langer duren.
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
hier een mini stap richting baby vergeleken bij jullie maar ik heb zojuist een afspraak gemaakt om mijn spiraaltje te laten verwijderen volgende week!!!
Gast- Gast
Charlie schreef:hier een mini stap richting baby vergeleken bij jullie maar ik heb zojuist een afspraak gemaakt om mijn spiraaltje te laten verwijderen volgende week!!!
Wat leuk!! Gaan jullie daarna ook meteen beginnen?
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: