Voor een kindje in 2011!
+33
Paper Crown
Silver
Linnie1985
koNijntje
Aggi
Aimee
Happy
Ellebel
Live Laugh Love
firda
Jazzlyn
bolus26
Triesje1983
LMCurious
Susan
majo8782
Nora
meisje
Jasmine
Lejow
Le Chat Noir
blondje1313
Weegschaal
Filoria
S@nneke
Creabea_28
Alyssa
Jelin
Elmo
Koffieleut
CCC
Amber-
Muppetje
37 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Jelin: jammer dat je ongesteld bent geworden, op naar de volgende ronde!
Muppetje: als je merkt dat je collega's het je kwalijk nemen dat je niet overwerkt, zou je het misschien toch al aan je leidinggevende kunnen vertellen? Ik denk dat het alleen maar voor een hoop begrip, iig van die kant, zorgt.
Puggle: gefeliciteerd met je huis! Super zeg en heel mooi zo op de foto's te zien! Ik heb zelf een nieuwbouwhuis gekocht en dat is nu in de 'maak'. Iedere zondag gaan we foto's maken en het zo leuk om de bouw vanaf het begin af aan te volgen. Jouw huis is dan wel al gebouwd, maar je kunt wel alles lekker naar eigen smaak inrichten, heerlijk.
Hier nog geen menstruatie te bekennen, maar ik ben ook niet zwanger. Kon me gisteren niet bedwingen en heb toch even een testje gedaan. Dat wist ik natuurlijk wel, maar het bleef toch aan me knagen. Zo'n klein stemmetje in mijn hoofd die de hele tijd zei 'zou het toch, zou het toch?'. Het geeft me in ieder geval rust dat ik dat nu zeker weet. Ik baal alleen wel als een stekker, want mijn cyclus duurt nu al langer dan 5 weken. Ik zal wel aan het ontpillen zijn. Iemand hier die dit herkent?
Muppetje: als je merkt dat je collega's het je kwalijk nemen dat je niet overwerkt, zou je het misschien toch al aan je leidinggevende kunnen vertellen? Ik denk dat het alleen maar voor een hoop begrip, iig van die kant, zorgt.
Puggle: gefeliciteerd met je huis! Super zeg en heel mooi zo op de foto's te zien! Ik heb zelf een nieuwbouwhuis gekocht en dat is nu in de 'maak'. Iedere zondag gaan we foto's maken en het zo leuk om de bouw vanaf het begin af aan te volgen. Jouw huis is dan wel al gebouwd, maar je kunt wel alles lekker naar eigen smaak inrichten, heerlijk.
Hier nog geen menstruatie te bekennen, maar ik ben ook niet zwanger. Kon me gisteren niet bedwingen en heb toch even een testje gedaan. Dat wist ik natuurlijk wel, maar het bleef toch aan me knagen. Zo'n klein stemmetje in mijn hoofd die de hele tijd zei 'zou het toch, zou het toch?'. Het geeft me in ieder geval rust dat ik dat nu zeker weet. Ik baal alleen wel als een stekker, want mijn cyclus duurt nu al langer dan 5 weken. Ik zal wel aan het ontpillen zijn. Iemand hier die dit herkent?
Ellebel- Prater
- Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10
Hallo Meiden,
@ Smooch, heb inderdaad gebeld. Ben benieuwd wat ze allemaal gaan doen en wat ze gaan onderzoeken. Maar hoop heel hard dat ik gewoon deze maand zwanger ben.
Spannend van jou klachten, duim voor je!
@ Puggle, gefeliciteerd wat super!!! Als je financiering rond is wanneer krijgen jullie dan de sleutel?
Spannend dat je nog niet ongesteld bent.
@ Muppet, goed dat je voor jezelf kiest. Meer dan 40 uur werken is ook wel echt veel.
@ Ellebel, balen. Heb zelf geen ervaring met ontpillen. Maar als je net van de pil af bent kant het zeker zijn dat je cyclus nog onregelmatig is.
@ Smooch, heb inderdaad gebeld. Ben benieuwd wat ze allemaal gaan doen en wat ze gaan onderzoeken. Maar hoop heel hard dat ik gewoon deze maand zwanger ben.
Spannend van jou klachten, duim voor je!
@ Puggle, gefeliciteerd wat super!!! Als je financiering rond is wanneer krijgen jullie dan de sleutel?
Spannend dat je nog niet ongesteld bent.
@ Muppet, goed dat je voor jezelf kiest. Meer dan 40 uur werken is ook wel echt veel.
@ Ellebel, balen. Heb zelf geen ervaring met ontpillen. Maar als je net van de pil af bent kant het zeker zijn dat je cyclus nog onregelmatig is.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Ellebel, nee, ik ga het echt nog niet vertellen. Dan kijken ze me maar gek aan, later begrijpen ze het dan denk ik wel, ik vind het nu echt nog te vroeg om te vertellen... De lange cyclus herken ik jammer genoeg wel, bij mij was het PCOS, maar dat hoeft het bij jou natuurlijk helemaal niet te zijn...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Haha, jij spion!amber22 schreef:
@ Puggle, je houdt ons wel in spanning. Al ongesteld geworden? zie dat je vanochtend wel online bent geweest, ben nieuwsgierig hoe het is, haha!
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Alyssa schreef:Haha, jij spion!amber22 schreef:
@ Puggle, je houdt ons wel in spanning. Al ongesteld geworden? zie dat je vanochtend wel online bent geweest, ben nieuwsgierig hoe het is, haha!
Nou he...
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Alyssa schreef:Haha, jij spion!amber22 schreef:
Nou he...
hahahah
Ben gewoon maar een heel klein beetje nieuwsgierig hoor..
Amber-- Ratel
Zaten jullie zaterdag ook zo? Haha
Gelukkig maar dat ik vroeguitsluitsel heb gegeven dan
Muppetje- Ratel
Ja, ik zat al vanaf 7u 's morgens met mijn laptop in bed, constant dit topic te refreshen. En toen keek ik rond 8u ofzo op heel het forum, had je gewoon een nieuw topic geplaatst. Muts dat ik wasMuppetje schreef:Zaten jullie zaterdag ook zo? Haha
Alyssa- Prater
Jelin, balen dat je ongesteld geworden bent meid
Smooch, begrijpelijk dat je wel hoopt, zeker als je dezelfde klachten had als vorige keer. Ik hoop het ook voor je meis!
Puggle, fijn dat je nog niet ongesteld bent geworden, ik blijf duimen voor je!
Wat fijn dat het huis voor jullie is, echt superfijn! Heb je foto's?
Muppetje, hoeveel uren extra zou je per week moeten werken met die overwerkdagen? Kan je niet zeggen dat je al afspraken gepland hebt staan?
Ik heb overigens je foto's gezien van Kopenhagen, wat mooi! En jullie hadden mooi weer zo te zien!
Ellebel, balen dat je cyclus zo lang duurt. Ik herken het helaas ook, bij mij bleek het ook PCO te zijn. Maar dat wil helemaal niets zeggen natuurlijk, want je kan inderdaad ook gewoon nog aan het ontpillen zijn.
Smooch, begrijpelijk dat je wel hoopt, zeker als je dezelfde klachten had als vorige keer. Ik hoop het ook voor je meis!
Puggle, fijn dat je nog niet ongesteld bent geworden, ik blijf duimen voor je!
Wat fijn dat het huis voor jullie is, echt superfijn! Heb je foto's?
Muppetje, hoeveel uren extra zou je per week moeten werken met die overwerkdagen? Kan je niet zeggen dat je al afspraken gepland hebt staan?
Ik heb overigens je foto's gezien van Kopenhagen, wat mooi! En jullie hadden mooi weer zo te zien!
Ellebel, balen dat je cyclus zo lang duurt. Ik herken het helaas ook, bij mij bleek het ook PCO te zijn. Maar dat wil helemaal niets zeggen natuurlijk, want je kan inderdaad ook gewoon nog aan het ontpillen zijn.
Alyssa- Prater
Alyssa, maandag en dinsdag tot 8 en zaterdag van 8-13
Muppetje- Ratel
Alyssa schreef:Ja, ik zat al vanaf 7u 's morgens met mijn laptop in bed, constant dit topic te refreshen. En toen keek ik rond 8u ofzo op heel het forum, had je gewoon een nieuw topic geplaatst. Muts dat ik wasMuppetje schreef:Zaten jullie zaterdag ook zo? Haha
hahaha
Amber-- Ratel
Muppetje schreef:Alyssa, maandag en dinsdag tot 8 en zaterdag van 8-13
Dat is wel echt veel..
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:Alyssa, maandag en dinsdag tot 8 en zaterdag van 8-13
Dat is wel echt veel..
Jup, je kan ook wel deels geloof ik, maar ik wil het gewoon even niet. Weet niet, ik ben nu na een dag werken al best moe, dus denk even aan mezelf. Een dag gaat prima, maar dan nog drie uur langer? Nee, dat wil ik niet...
Muppetje- Ratel
Dat is inderdaad wel heel veel Muppetje.
Was dat deze week ook al? Wat zeiden je collega's dan dat je vandaag neit langer bleef?
Was dat deze week ook al? Wat zeiden je collega's dan dat je vandaag neit langer bleef?
Alyssa- Prater
Ja, dat is heel oktober. Ik heb uiteindelijk maar gezegd dat ik het elk ander moment met liefde had gedaan maar dat ik nu niet wil, vanwege priveomstandigheden thuis waar ik niet over wil praten.
Lekker vaag, volgens mij denken ze nu dat ik een relatiecrisis heb ofzo
Lekker vaag, volgens mij denken ze nu dat ik een relatiecrisis heb ofzo
Muppetje- Ratel
Jelin: jammer! Nieuwe ronde, nieuwe kansen dan maar...
Ellebel: wil je niet ontmoedigen, maar soms zijn vrouwen wel een half jaar niet ongesteld nadat ze met de pil zijn gestopt. Wanneer heb je je laatste pil geslikt?
Puggle: wat tof van het huis! Fijn voor jullie zeg En nu nog even zwanger worden, dan is het plaatje helemaal compleet :-)
Ellebel: wil je niet ontmoedigen, maar soms zijn vrouwen wel een half jaar niet ongesteld nadat ze met de pil zijn gestopt. Wanneer heb je je laatste pil geslikt?
Puggle: wat tof van het huis! Fijn voor jullie zeg En nu nog even zwanger worden, dan is het plaatje helemaal compleet :-)
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
'Crisis' is overdreven, maar een baby is best heftig voor je relatie, dus ergens zit er een kern van waarheid in vind ikMuppetje schreef:Lekker vaag, volgens mij denken ze nu dat ik een relatiecrisis heb ofzo
Filoria- Ratel
Filoria schreef:'Crisis' is overdreven, maar een baby is best heftig voor je relatie, dus ergens zit er een kern van waarheid in vind ikMuppetje schreef:Lekker vaag, volgens mij denken ze nu dat ik een relatiecrisis heb ofzo
Muhahaha, ja, das waar....
Muppetje- Ratel
Haha, dat heb je goed opgelost Muppetje
Alyssa- Prater
Alyssa schreef:Haha, dat heb je goed opgelost Muppetje
Muppetje- Ratel
Jelin, balen dat je ongesteld geworden bent! Ook balen dat het zo heftig was. Je cyclus is ook wel iettsie langer. Mijn laatste menstruatie was ook heftiger, maar weet niet hoe het komt.
Smooch, het klinkt wel goed. ik hoop het voor je.
Puggle, gefeliciteerd met je huis! Wat leuk. en al ongesteld??
Ellebel, wat balen dat je nog niet ongesteld bent. Kan volgens mij wel van het ontpillen zijn. als je niet zwnager ben dan hoop ik dat je snel ongesteld bent. Toen ik net gestopt was met de pil was mijn cyclus ook langer dan ik had gedacht, dus ik herken het wel. Uiteindelijk heb ik een mooie cyclus gelukkig. Welke dag zit je nu? hoe lang was je cyclus voor je aan de pil begon? enne... dat stemmetje om te testen, is wel heeel herkenbaar.
muppetje, ik vind ook dat je het mooit hebt opgelost zo. ik kan me wel voorstellen dat 40 uur nu wel ff genoeg is en over 2 maanden zullen ze het zeker begrijpen.
Smooch, het klinkt wel goed. ik hoop het voor je.
Puggle, gefeliciteerd met je huis! Wat leuk. en al ongesteld??
Ellebel, wat balen dat je nog niet ongesteld bent. Kan volgens mij wel van het ontpillen zijn. als je niet zwnager ben dan hoop ik dat je snel ongesteld bent. Toen ik net gestopt was met de pil was mijn cyclus ook langer dan ik had gedacht, dus ik herken het wel. Uiteindelijk heb ik een mooie cyclus gelukkig. Welke dag zit je nu? hoe lang was je cyclus voor je aan de pil begon? enne... dat stemmetje om te testen, is wel heeel herkenbaar.
muppetje, ik vind ook dat je het mooit hebt opgelost zo. ik kan me wel voorstellen dat 40 uur nu wel ff genoeg is en over 2 maanden zullen ze het zeker begrijpen.
S@nneke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 168
Registratiedatum : 25-07-11
Over dat stemmetje, deze ronde is de eerste keer dat ik dat niet had, haha...
Muppetje- Ratel
Ben trouwens wel echt zwanger hoor; mn tieten beginnen zeer te doen, alles stinkt, en ik ben pas 100 keer naar de wc geweest vandaag
Muppetje- Ratel
Haha goed bezig Muppetje!
Filoria- Ratel
Filoria schreef:Haha goed bezig Muppetje!
Nou he
Muppetje- Ratel
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: