Voor een kindje in 2011!
+33
Paper Crown
Silver
Linnie1985
koNijntje
Aggi
Aimee
Happy
Ellebel
Live Laugh Love
firda
Jazzlyn
bolus26
Triesje1983
LMCurious
Susan
majo8782
Nora
meisje
Jasmine
Lejow
Le Chat Noir
blondje1313
Weegschaal
Filoria
S@nneke
Creabea_28
Alyssa
Jelin
Elmo
Koffieleut
CCC
Amber-
Muppetje
37 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Muppetje schreef:Parels schreef:Nee, maar wel van het pril zwanger zijn
Sorry, dit is denk ik niet wat je wilde horen of wel?
Nee das niet echt wat ik wilde horen nee
Hahaha, sorry maar ik kan ècht niet tegen je liegen!
Ik weet het, omdat lejow op het andere forum nog een topic erover geopend had, vandaar.
Gast- Gast
Jup, ik heb dat ook gezien in lijstjes met zwangerschapskwaaltjes.
@Amber: balen, dan ben je maar liever duidelijk ongesteld dan half, of niet? Denk je dat het toch een innestelbloeding zou kunnen zijn ofzo?
@Amber: balen, dan ben je maar liever duidelijk ongesteld dan half, of niet? Denk je dat het toch een innestelbloeding zou kunnen zijn ofzo?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria schreef:Jup, ik heb dat ook gezien in lijstjes met zwangerschapskwaaltjes.
Nee ga ik eigenlijk niet vanuit. Maar precies wat je zegt wil duidelijkheid. Maar zet straks vast wel door..
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Parels schreef:Muppetje schreef:Parels schreef:Nee, maar wel van het pril zwanger zijn
Sorry, dit is denk ik niet wat je wilde horen of wel?
Nee das niet echt wat ik wilde horen nee
Hahaha, sorry maar ik kan ècht niet tegen je liegen!
Ik weet het, omdat lejow op het andere forum nog een topic erover geopend had, vandaar.
Naja, het zal allemaal wel, ik hebhet vanaf een dag of zes na mijn ei
We hebben net de koffer ingepakt, ben toch voor jurkjes gegaan, met malliot of legging, misschien is het toch wel wat kouder daar...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Goed zo!
Gewoon aandoen waar jij je goed bij voelt!
Als ik geen zin heb in een tas loopt mijn vriend met mijn lipgloss, telefoon, geld en sleutels etc haha, maar als ik een tas heb dan gaat zijn portemonnee in mijn tas haha \
Heel veel plezier!
Als ik geen zin heb in een tas loopt mijn vriend met mijn lipgloss, telefoon, geld en sleutels etc haha, maar als ik een tas heb dan gaat zijn portemonnee in mijn tas haha \
Heel veel plezier!
Gast- Gast
Parels schreef:Goed zo!
Heel veel plezier!
Thanks, komt vast helemaal goed!
Ik heb zo'n dag voordat ik weg ga altijd en beetje en gek gevoel, je bent helemaal klaar en ingepakt, het is dan echt wachten op het weg gaan, haha
Muppetje- Ratel
Muppetje: Daar herken ik het ook van. Was 1 van de eerste dingen die ik merkte. Behalve dat was ik moe, rommelde mijn buik, beetje menstruatiepijn en kreeg donkerdere randen om mijn tepels. Toen wist ik dat het wel raak moest zijn, maar testte ik eerst positief, toen dagen negatief en toen wéér positief. Hoe dat kan ik me een raadsel, maar was echt zwanger.
Zoals ik toen al een keer zei: Ik pleit voor een blauwe teen in geval van zwangerschap, dan is het tenminste duidelijk. Dat 'zie ik nou een streepje of niet' is gewoon niet handig
Zoals ik toen al een keer zei: Ik pleit voor een blauwe teen in geval van zwangerschap, dan is het tenminste duidelijk. Dat 'zie ik nou een streepje of niet' is gewoon niet handig
Gast- Gast
ProudMama schreef:Muppetje: Daar herken ik het ook van. Was 1 van de eerste dingen die ik merkte. Behalve dat was ik moe, rommelde mijn buik, beetje menstruatiepijn en kreeg donkerdere randen om mijn tepels. Toen wist ik dat het wel raak moest zijn, maar testte ik eerst positief, toen dagen negatief en toen wéér positief. Hoe dat kan ik me een raadsel, maar was echt zwanger.
Ik heb wel meer dingen waarvan ik denk zou het, maat daar wil ik geen aandacht aan besteden, ik heb dat namelijk al vaker gehad
Muppetje- Ratel
Lastig Muppet, het zou mooi zijn. Ben echt benieuwd, voor ons afwachten tot wanneer je terug bent.
In ieder geval een hele fijne vakantie. Geniet ervan!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
amber22 schreef:Lastig Muppet, het zou mooi zijn. Ben echt benieuwd, voor ons afwachten tot wanneer je terug bent.
Dank je meis, gaat helemaal lukken
We hebben gratis internet op de kamer, dus als ik wat te vertellen heb kom ik misschien wel even langs
Muppetje- Ratel
@ Alyssa; Wat een goed nieuws! Nu idd hopen dat je snel ongesteld wordt en de clomid dan heel snel aan mag slaan.
@ Koffieleut; Fijn dat je weet waar je aan toe bent, maar toch wel heel erg jammer. Heb je altijd veel last/pijn van je menstruatie?
@ Yasmine; Wat ontzettend vervelend. Kan me voostellen dat je doortelt, doe ik soms ook wel eens… Maar zo kun je ook gewoon niet verder.
@ S@nneke; Jammer dat je toch ongesteld geworden bent.
@ Amber; Kan het dan misschien toch geen innesteling zijn? Wil je geen valse hoop geven hoor… Hoop het echt voor je!
@ Muppetje; Blijft toch spannend, ik hoop het zo voor je! Fijne vakantie.
Ik heb vrijdag de bruiloft van mijn zusje gehad. Was echt super, maar was nu wel weer benieuwd naar de ontwikkelingen hier. Ik had de hoop op 4 zwangere dames, maar het kunnen er nog twee zijn, dus ik blijf nog even duimen! Volgens mijn voorgaande cyclus moet ik nu mijn eisprong hebben. Ik heb het alleen nog niet gevoeld, dus misschien is mijn cyclus nog wat anders. Ik heb nog twee weken voordat ik me zeker te weten net zo onrustig en onzeker ga voelen als jullie.
@ Koffieleut; Fijn dat je weet waar je aan toe bent, maar toch wel heel erg jammer. Heb je altijd veel last/pijn van je menstruatie?
@ Yasmine; Wat ontzettend vervelend. Kan me voostellen dat je doortelt, doe ik soms ook wel eens… Maar zo kun je ook gewoon niet verder.
@ S@nneke; Jammer dat je toch ongesteld geworden bent.
@ Amber; Kan het dan misschien toch geen innesteling zijn? Wil je geen valse hoop geven hoor… Hoop het echt voor je!
@ Muppetje; Blijft toch spannend, ik hoop het zo voor je! Fijne vakantie.
Ik heb vrijdag de bruiloft van mijn zusje gehad. Was echt super, maar was nu wel weer benieuwd naar de ontwikkelingen hier. Ik had de hoop op 4 zwangere dames, maar het kunnen er nog twee zijn, dus ik blijf nog even duimen! Volgens mijn voorgaande cyclus moet ik nu mijn eisprong hebben. Ik heb het alleen nog niet gevoeld, dus misschien is mijn cyclus nog wat anders. Ik heb nog twee weken voordat ik me zeker te weten net zo onrustig en onzeker ga voelen als jullie.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Wel lief trouwens dat jullie het allemaal spannender vinden dan ik zelf....
Muppetje- Ratel
Ik denk dat het bij velen gewoon een hele hoge gunfactor is!
Voor iedereen trouwens, maar zeker ook voor jou!
Gast- Gast
Muppetje schreef:Wel lief trouwens dat jullie het allemaal spannender vinden dan ik zelf....
Ik gun het je gewoon zo!! En daarbij kan het zeker nog steeds, kijk maar naar je onderschrift
Maar ik snap jou wel, is ook een soort zelfbescherming misschien?? Dus ik hoop dat jouw gevoel niet klopt!
Weegschaal- Kletskop
Parels schreef:Ik denk dat het bij velen gewoon een hele hoge gunfactor is!
Das lief
Muppetje- Ratel
Weegschaal schreef:Muppetje schreef:Wel lief trouwens dat jullie het allemaal spannender vinden dan ik zelf....
Ik gun het je gewoon zo!! En daarbij kan het zeker nog steeds, kijk maar naar je onderschrift
Maar ik snap jou wel, is ook een soort zelfbescherming misschien?? Dus ik hoop dat jouw gevoel niet klopt!
Tsja, ik weet niet eens of mijn onderschrift wel klopt, vorige cyclus was 35, maar nu was mijn ei eerder.
Het is inderdaad zelfbescherming denk ik
Muppetje- Ratel
Ik vind jullie allemaal erg lief meiden, bedankt
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Weegschaal schreef:Muppetje schreef:Wel lief trouwens dat jullie het allemaal spannender vinden dan ik zelf....
Tsja, ik weet niet eens of mijn onderschrift wel klopt, vorige cyclus was 35, maar nu was mijn ei eerder.
Ik bedoelde eigenlijk een gedeelte uit je onderschrift; ALLES KAN, als jij het laat gebeuren! Ik snap de zelfbescherming wel, na alle teleurstellingen die je natuurlijk al hebt gehad.
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal schreef:Muppetje schreef:Weegschaal schreef:Muppetje schreef:Wel lief trouwens dat jullie het allemaal spannender vinden dan ik zelf....
Ik bedoelde eigenlijk een gedeelte uit je onderschrift; ALLES KAN, als jij het laat gebeuren! Ik snap de zelfbescherming wel, na alle teleurstellingen die je natuurlijk al hebt gehad.
Oh, die bedoel je haha..
Puggle dank je meis
Muppetje- Ratel
Jeetje wat is hier veel geschreven zeg! Ik ga mijn best doen om even te reageren.
@ muppetje: wat spannend zeg en vooral knap dat je er zo nuchter onder kunt zijn. Al begrijp ik je instelling wel na al die tijd. Ik hoop voor je dat het raak mag zijn. Fijne vakantie!
@ Amber: jammer dat je ongesteld bent geworden en dat het niet doorzet (al is dat wellicht juist niet jammer ).
@ Weegschaal: wat fijn dat de bruiloft van je zus een succes was. Spannend (bijna) je eisprong.
@ Yasmin: vervelend dat je ruzie hebt gehad met je man over het wel of niet testen. Als het jou rust geeft zou ik gewoon testen hoor! Succes morgen!
@ s@nneke: jammer dat je ongesteld bent geworden. Op naar de volgende ronde!
Hier weinig nieuws. Ik verwacht komende week ergens ongesteld te worden tussen morgen en volgende week maandag. Als ik het goed heb opgemerkt heb ik vorig weekend mijn eisprong gehad en zal ik dus over een week pas ongesteld worden. Dan heb ik een cyclus van plusminus 35 dagen. Maar dat is natuurlijk pas de eerste ronde na de pil, dus wie weet hoe het er nog uit gaat zien. Ik voel op dit moment in ieder geval nog geen menstruatie aankomen. Maar ik ben er 99,99% zeker van dat ik echt nog niet zwanger ben. Hebben maar 1 keer op de gok geklust, toevallig de dag voor mijn vermoedelijke eisprong, we zullen zien.
Mijn vried is weer aan het terugkrabbelen wat betreft er wel of niet voor gaan nu. In eerste instantie wilden we er in januari 2012 voor gaan. We hebben namelijk een nieuwbouwhuis gekocht dat in mei/juni wordt opgeleverd. Mocht ik nu zwanger raken, dan ben ik tegen die tijd dus hoogzwanger en met een beetje pech is het huis misschien niet eens op tijd af. Ik ben daar zelf heel nuchter in, dan huren we ons appartement gewoon wat langer. Maar mijn vriend vindt het nu toch weer niet handig, met name omdat ik dan niet echt mee kan helpen met verhuizen. Heb gezegd dat ik dat misschien ook niet kan als ik net zwanger ben en misschien wel hondsberoerd.
Voor nu hebben we in ieder geval afgesproken om gewoon te vrijen als we daar zin in hebben, maar nog niet doelbewust. Vanaf januari gaan we het de weken/dagen rondom de eisprong wel echt doelbewust en vaker doen. Beetje jammer dus, maar ik denk dat ik rondom mijn eisprong spontaan zin heb
@ muppetje: wat spannend zeg en vooral knap dat je er zo nuchter onder kunt zijn. Al begrijp ik je instelling wel na al die tijd. Ik hoop voor je dat het raak mag zijn. Fijne vakantie!
@ Amber: jammer dat je ongesteld bent geworden en dat het niet doorzet (al is dat wellicht juist niet jammer ).
@ Weegschaal: wat fijn dat de bruiloft van je zus een succes was. Spannend (bijna) je eisprong.
@ Yasmin: vervelend dat je ruzie hebt gehad met je man over het wel of niet testen. Als het jou rust geeft zou ik gewoon testen hoor! Succes morgen!
@ s@nneke: jammer dat je ongesteld bent geworden. Op naar de volgende ronde!
Hier weinig nieuws. Ik verwacht komende week ergens ongesteld te worden tussen morgen en volgende week maandag. Als ik het goed heb opgemerkt heb ik vorig weekend mijn eisprong gehad en zal ik dus over een week pas ongesteld worden. Dan heb ik een cyclus van plusminus 35 dagen. Maar dat is natuurlijk pas de eerste ronde na de pil, dus wie weet hoe het er nog uit gaat zien. Ik voel op dit moment in ieder geval nog geen menstruatie aankomen. Maar ik ben er 99,99% zeker van dat ik echt nog niet zwanger ben. Hebben maar 1 keer op de gok geklust, toevallig de dag voor mijn vermoedelijke eisprong, we zullen zien.
Mijn vried is weer aan het terugkrabbelen wat betreft er wel of niet voor gaan nu. In eerste instantie wilden we er in januari 2012 voor gaan. We hebben namelijk een nieuwbouwhuis gekocht dat in mei/juni wordt opgeleverd. Mocht ik nu zwanger raken, dan ben ik tegen die tijd dus hoogzwanger en met een beetje pech is het huis misschien niet eens op tijd af. Ik ben daar zelf heel nuchter in, dan huren we ons appartement gewoon wat langer. Maar mijn vriend vindt het nu toch weer niet handig, met name omdat ik dan niet echt mee kan helpen met verhuizen. Heb gezegd dat ik dat misschien ook niet kan als ik net zwanger ben en misschien wel hondsberoerd.
Voor nu hebben we in ieder geval afgesproken om gewoon te vrijen als we daar zin in hebben, maar nog niet doelbewust. Vanaf januari gaan we het de weken/dagen rondom de eisprong wel echt doelbewust en vaker doen. Beetje jammer dus, maar ik denk dat ik rondom mijn eisprong spontaan zin heb
Ellebel- Prater
- Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10
Dankje Ellebel!
Muppetje- Ratel
@ Ellebel; Snap je vriend wel, maar vind jouw instelling ook mooi! Gewoon wel zien hoe het loopt... Nou heb ik ook altijd meer zin rond de eisprong, dus dat hoef je misschien niet eens te faken
Weegschaal- Kletskop
Jeetje wat hebben jullie vandaag veel geschreven. Bedankt voor jullie lieve reacties allemaal!
Parels, ik snap je helemaal. Ik vind het voor Amber ook echt veel meer balen. Nog wel meer dan voor mij. Ik ben nog zo kort bezig en ik heb niks te klagen. Ik weet dat ik ook soms zeur, maarja. Ik gun het amber en een aantal andere zo!
Haha, je bent lekker bezig. Haha die sokken en dan die brie en rose, haha, echt grappig.
Amber, zet het al wat meer door?
Yasmine, kan me wel voorstellen dat je een test zou willen doen. leuk dat jullie de slaapkamer gaan veranderen.
Filoria, Echt wel knap dat je nog kan wachten. Hoop zo dat het zaterdag positief is.
Weegschaal, wat leuk een bruidloft van je zusje. Haha, ja 4 zwangeren, had mooi geweest. Wie had je gedacht? Muppetje, koffieleut, amber en ik???????
Muppetje, ik probeer ook vaak mijn gedachte te sturen uit zelfbescherming. Dan is de teleurstelling minder. nogmaals een fijne vakantie!!
Ellebel, de eerste ronde na het stoppen met de pil, had ik ook geen idee wanneer mijn eisprong zou zijn. Toen hebben we ook niet helemaal op de goede momenten geklust. Ik wist toen ook vrijwel zeker dat ik niet zwanger was, maar het is al wel fijn om te weten wat je cyclus is. Wat jammer dat ju vriend er nog niet voor 100% voor wil gaan. Lijkt me heel lastig als je weet wanneer je eisprong is.
ik ben verder flink ongesteld. ik kreeg gister avond al 2 keer commentaar dat ik geen wijn dronk, dus vanmiddag hadden we weer een feestje, dus bewust maar ff een paar wijntjes gedronken. dan weten hun iig weer zeker dat ik niet zwanger ben. Het niet drinken vind ik niet erg, maar ik vind het wel lastig dat als ik niet drink, ik gelijk vragen krijg. Maarja, het leeft ook erg in onze vriendengroep ik ben altijd wel heel eerlijk geweest dat wij graag kinderen willen.
Parels, ik snap je helemaal. Ik vind het voor Amber ook echt veel meer balen. Nog wel meer dan voor mij. Ik ben nog zo kort bezig en ik heb niks te klagen. Ik weet dat ik ook soms zeur, maarja. Ik gun het amber en een aantal andere zo!
Haha, je bent lekker bezig. Haha die sokken en dan die brie en rose, haha, echt grappig.
Amber, zet het al wat meer door?
Yasmine, kan me wel voorstellen dat je een test zou willen doen. leuk dat jullie de slaapkamer gaan veranderen.
Filoria, Echt wel knap dat je nog kan wachten. Hoop zo dat het zaterdag positief is.
Weegschaal, wat leuk een bruidloft van je zusje. Haha, ja 4 zwangeren, had mooi geweest. Wie had je gedacht? Muppetje, koffieleut, amber en ik???????
Muppetje, ik probeer ook vaak mijn gedachte te sturen uit zelfbescherming. Dan is de teleurstelling minder. nogmaals een fijne vakantie!!
Ellebel, de eerste ronde na het stoppen met de pil, had ik ook geen idee wanneer mijn eisprong zou zijn. Toen hebben we ook niet helemaal op de goede momenten geklust. Ik wist toen ook vrijwel zeker dat ik niet zwanger was, maar het is al wel fijn om te weten wat je cyclus is. Wat jammer dat ju vriend er nog niet voor 100% voor wil gaan. Lijkt me heel lastig als je weet wanneer je eisprong is.
ik ben verder flink ongesteld. ik kreeg gister avond al 2 keer commentaar dat ik geen wijn dronk, dus vanmiddag hadden we weer een feestje, dus bewust maar ff een paar wijntjes gedronken. dan weten hun iig weer zeker dat ik niet zwanger ben. Het niet drinken vind ik niet erg, maar ik vind het wel lastig dat als ik niet drink, ik gelijk vragen krijg. Maarja, het leeft ook erg in onze vriendengroep ik ben altijd wel heel eerlijk geweest dat wij graag kinderen willen.
S@nneke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 168
Registratiedatum : 25-07-11
[quote="S@nneke"]Weegschaal, wat leuk een bruidloft van je zusje. Haha, ja 4 zwangeren, had mooi geweest. Wie had je gedacht? Muppetje, koffieleut, amber en ik???????quote]
Ik had gedacht aan jullie 4 idd, omdat jullie deze dagen ongesteld konden worden!! Maar ik herken dat letten op elkaar in de vriendengroep. Als een van ons geen alcohol dronk maakten we daar ook een grapje over. Nu zijn ze bij mij wat voorzichtiger
Ik had gedacht aan jullie 4 idd, omdat jullie deze dagen ongesteld konden worden!! Maar ik herken dat letten op elkaar in de vriendengroep. Als een van ons geen alcohol dronk maakten we daar ook een grapje over. Nu zijn ze bij mij wat voorzichtiger
Weegschaal- Kletskop
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: