Voor een kindje in 2011!
+33
Paper Crown
Silver
Linnie1985
koNijntje
Aggi
Aimee
Happy
Ellebel
Live Laugh Love
firda
Jazzlyn
bolus26
Triesje1983
LMCurious
Susan
majo8782
Nora
meisje
Jasmine
Lejow
Le Chat Noir
blondje1313
Weegschaal
Filoria
S@nneke
Creabea_28
Alyssa
Jelin
Elmo
Koffieleut
CCC
Amber-
Muppetje
37 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Succes morgen Puggle!!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Puggle schreef:
Bij jou alles goed?
Ik dacht dat die met 12 dgn al aardig groot was, maar heb er zoals je al merkt niet echt beeld bij. Heb jij iedere maand een echo? Met mij gaat het goed hoor, ongesteldheid is weer over.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Weegschaal schreef:Puggle schreef:
Bij jou alles goed?
Ik dacht dat die met 12 dgn al aardig groot was, maar heb er zoals je al merkt niet echt beeld bij. Heb jij iedere maand een echo? Met mij gaat het goed hoor, ongesteldheid is weer over.
Ik heb eigelijk geen idee, maar vorige ronde is hij ongeveer op 18 gesprongen dus geen idee hoe hij dan op 12 is. Ik ga het morgen zien
Fijn dat je ongesteldheid weer over is. Weer nieuwe kansen nu
Gast- Gast
Puggle schreef:Muppetje schreef:Succes morgen Puggle!!
Dank je lieve muppet!
Muppetje- Ratel
Puggle schreef:Weegschaal schreef:Puggle schreef:
Bij jou alles goed?
Ik heb eigelijk geen idee, maar vorige ronde is hij ongeveer op 18 gesprongen dus geen idee hoe hij dan op 12 is. Ik ga het morgen zien
Fijn dat je ongesteldheid weer over is. Weer nieuwe kansen nu
Idd weer nieuwe kansen. En als mijn cyclus weer 28 dagen is gaat de tijd zo snel. Succes morgen!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Dat is ook zo weegschaal!
Al vind ik de dagen op het moment niet echt snel gaan helaas.
Al vind ik de dagen op het moment niet echt snel gaan helaas.
Gast- Gast
Hallo Meiden,
@ Muppet, denk ook dat je je eisprong hebt gehad. Hopelijk morgen een hogere temperatuur.
@ Foloria, nee dit is de eerste keer dat ik ovulatietesten doe. Heb een regelmatige cyclus maar ben benieuwd wanneer precies mijn eisprong is. Twijfel alleen of dat duidelijke maar niet even donker streepje als teststreep niet gewoon positief is. Test op de normale dagen echt totaal geen streepje. Toen gisteren en vanavond 17.30 best duidelijk streepje en net nog 1 gedaan en die is iets lichter. ( edit: na opdrogen nu toch even donker als vanmiddag), Heb ook buikpijn en veel slijmverlies.
Zat ook op internet te zoeken en zag daar een voorbeeld van iemand die dezelfde testen als mij had, ongeveer zelfde 2e streepje en die had ook een CB-test gedaan op dezelfde dag en dat was een smiley.
Jammer dat je negatief getest hebt, maar kan nog.
@ Sanne, ja zou inderdaad kunnen haha. Hadden dan ook nog wel sex maar iets minder gericht zeg maar, bleef korter liggen etc haha!
@ Weegschaal, dankjewel lief van je! Hopelijk heb jij ook weer een mooie cyclus deze ronde.
@ Puggle, kan ook zeker hoor dat hij nog komt. We blijven door testen :-) En zou ook nog kunnen dat mijn cyclus weer rond de 29-30 dagen is.
Jij veel sterkte morgen Hopelijk weer een mooi groeiend eitje te zien!
@ Muppet, denk ook dat je je eisprong hebt gehad. Hopelijk morgen een hogere temperatuur.
@ Foloria, nee dit is de eerste keer dat ik ovulatietesten doe. Heb een regelmatige cyclus maar ben benieuwd wanneer precies mijn eisprong is. Twijfel alleen of dat duidelijke maar niet even donker streepje als teststreep niet gewoon positief is. Test op de normale dagen echt totaal geen streepje. Toen gisteren en vanavond 17.30 best duidelijk streepje en net nog 1 gedaan en die is iets lichter. ( edit: na opdrogen nu toch even donker als vanmiddag), Heb ook buikpijn en veel slijmverlies.
Zat ook op internet te zoeken en zag daar een voorbeeld van iemand die dezelfde testen als mij had, ongeveer zelfde 2e streepje en die had ook een CB-test gedaan op dezelfde dag en dat was een smiley.
Jammer dat je negatief getest hebt, maar kan nog.
@ Sanne, ja zou inderdaad kunnen haha. Hadden dan ook nog wel sex maar iets minder gericht zeg maar, bleef korter liggen etc haha!
@ Weegschaal, dankjewel lief van je! Hopelijk heb jij ook weer een mooie cyclus deze ronde.
@ Puggle, kan ook zeker hoor dat hij nog komt. We blijven door testen :-) En zou ook nog kunnen dat mijn cyclus weer rond de 29-30 dagen is.
Jij veel sterkte morgen Hopelijk weer een mooi groeiend eitje te zien!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Vannacht moest ik om half vijf plassen, toen heb ik mijn temp genomen, 36,9. Daarna ben ik weer in slaap gevallen en heb ik het op de gebruikelijke tijd nog een keer gedaan, 37,1. Ik denk dat de waarheid in het midden ligt, dus u heb het op 37,0 gehouden. Denk dus toch dat mijn ei dinsdag of woensdag is geweest. Die dip van gisteren kan ik dan alleen niet verklaren, misschien had ik het gewoon koud had ik te lang niet onder de deken gelegen
Muppetje- Ratel
Ik heb die ene maand dat ik getemperatuurd had ook na mijn ovulatie een piek, toen één dag een dipje en daarna weer hogere temperaturen, maar over het algemeen geen grote verschillen.
Wel verwarrend voor je allemaal.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
blondje1313 schreef:Ik heb die ene maand dat ik getemperatuurd had ook na mijn ovulatie een piek, toen één dag een dipje en daarna weer hogere temperaturen, maar over het algemeen geen grote verschillen.
Maar das bij mij natuurlijk ook. Ik ging van 36,6 naar 36,5, 36,6, 36,8, 36,8, 36,6 en nu 37
Ik ga et dus vanuit dat mijn ei geweest is...
Muppetje- Ratel
Choco: Ik snap precies wat je bedoelt, zo is het voor ons ook. Het moet wel leuk blijven allemaal. Al moet ik zeggen dat ik dus de vorige ronde voor het eerst even goed baalde dat het niet gelukt was (dat was ronde 9)
Amber: Wat maf dat je ei zoveel later is dan je dacht... Goed om dan een keer die tests te gebruiken!
Weegschaal: Dankje! Ik heb gisteren een tijdje in de zon gezeten en nu is de keelpijn weg, daar kan geen Trachitol tegen op
Puggle: Succes vandaag bij de gyn!
Muppet: Volgende keer als je gaat temperaturen moet je maar een dikke pyjama met dikke sokken aandoen
Alyssa: Hoe is het gegaan???
Amber: Wat maf dat je ei zoveel later is dan je dacht... Goed om dan een keer die tests te gebruiken!
Weegschaal: Dankje! Ik heb gisteren een tijdje in de zon gezeten en nu is de keelpijn weg, daar kan geen Trachitol tegen op
Puggle: Succes vandaag bij de gyn!
Muppet: Volgende keer als je gaat temperaturen moet je maar een dikke pyjama met dikke sokken aandoen
Alyssa: Hoe is het gegaan???
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Muppet, fijn dat je temperatuur hoger was! dan heb je toch je ei gehad!
@ Alyssa, hoe was het?
@ Koffieleut, ja inderdaad. Je krijgt zo wel inzicht in je cyclus.
Dat is dus een goed medicijn voor de keelpijn!!
@ Alyssa, hoe was het?
@ Koffieleut, ja inderdaad. Je krijgt zo wel inzicht in je cyclus.
Dat is dus een goed medicijn voor de keelpijn!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Koffieleut, fijn dat je keelpijn over is!
Amber, nou ben benieuwd of je test vandaag positief is hoor.
Muppet, ik had ook pas na 2 dagen een hogere temp. Het moet echt wel hoor dat je eitje geweest is
Zo vandaag nog lekker vrij. Vanmiddag even naar de kapper en dan daarna naar het ziekenhuis voor die echo.
Amber, nou ben benieuwd of je test vandaag positief is hoor.
Muppet, ik had ook pas na 2 dagen een hogere temp. Het moet echt wel hoor dat je eitje geweest is
Zo vandaag nog lekker vrij. Vanmiddag even naar de kapper en dan daarna naar het ziekenhuis voor die echo.
Gast- Gast
Puggle succes vandaag!
Koffieleut: aan de ene kant best wel herkenbaar, maar als ik soms hoor in mijn omgeving hoever mensen al gaan in de eerste paar maanden 'proberen' en er beide geen lol meer aan beleven is het voor mij de keuze snel gemaakt. Ik vind het ook jammer als ik ongesteld word, maar aan de andere kant kan ik nog vrij goed relativeren. Ik denk naarmate de rondes omgaan je wel wat meer gaat balen... Logisch dus...
Hier dus nog steeds niet ongesteld... Ga er vanuit dat het volgende week op gang komt... Mocht het blijken dat ik weer zo'n lange cyclus heb, wat moet ik dan doen. Want opeens van 29-30 dagen naar 40 is toch wel gek? Toch een keer naar de gyneacoloog? Pff... weet niet of ik daar allemaal wel aantoe ben, maar vind het wel apart dat mijn lichaam nog zo van streek is... (althans zo noem ik het maar)
Alyssa: vandaag moest jij toch ook naar de gyneacoloog? Sterkte en succes!
Koffieleut: aan de ene kant best wel herkenbaar, maar als ik soms hoor in mijn omgeving hoever mensen al gaan in de eerste paar maanden 'proberen' en er beide geen lol meer aan beleven is het voor mij de keuze snel gemaakt. Ik vind het ook jammer als ik ongesteld word, maar aan de andere kant kan ik nog vrij goed relativeren. Ik denk naarmate de rondes omgaan je wel wat meer gaat balen... Logisch dus...
Hier dus nog steeds niet ongesteld... Ga er vanuit dat het volgende week op gang komt... Mocht het blijken dat ik weer zo'n lange cyclus heb, wat moet ik dan doen. Want opeens van 29-30 dagen naar 40 is toch wel gek? Toch een keer naar de gyneacoloog? Pff... weet niet of ik daar allemaal wel aantoe ben, maar vind het wel apart dat mijn lichaam nog zo van streek is... (althans zo noem ik het maar)
Alyssa: vandaag moest jij toch ook naar de gyneacoloog? Sterkte en succes!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Choco: Hoe lang ben je nu met anticonceptie gestopt?? Het kan natuurlijk best een tijdje duren voordat je cyclus helemaal op orde is.
Koffieleut- Prater
Sinds eind december al vorig jaar...
CCC- Ratel
chococupcake schreef:Sinds eind december al vorig jaar...
O, dan zou het nu toch wel een beetje regelmatig moeten zijn lijkt me. Ik zou, afhankelijk wanneer je nu ongesteld wordt (of niet natuurlijk ) dan misschien toch maar eens een afspraak maken. Maar daar moet je zelf wel achter staan natuurlijk! Als je dat eigenlijk nog niet wilt dan zou ik het nog even aankijken.
Edit: Zie ineens dat ik gepromoveerd ben tot prater, woehoe!!
Koffieleut- Prater
Ja probleem is dat het al die maanden gewoon regelmatig is geweest, en nu opeens dus niet... Eerst maar eens afwachten of ik ongesteld word en daarna dan inderdaad maar weer even de HA bellen en vragen om een doorverwijzing, die vrouw zal wel niet goed van me worden.. Maar het is mijn lichaam natuurlijk...
CCC- Ratel
Koffieleut schreef:chococupcake schreef:Sinds eind december al vorig jaar...
O, dan zou het nu toch wel een beetje regelmatig moeten zijn lijkt me. Ik zou, afhankelijk wanneer je nu ongesteld wordt (of niet natuurlijk ) dan misschien toch maar eens een afspraak maken. Maar daar moet je zelf wel achter staan natuurlijk! Als je dat eigenlijk nog niet wilt dan zou ik het nog even aankijken.
Ben je altijd regelmatig ongesteld geweest sinds december? Het kan ook zijn dat door de stress je menstruatie later op gang komt.
Ik heb een onregelmatige cyclus, dat was al voordat ik met de pil begon. Dus ik sta er niet van te kijken dat ik later als 29 dagen ongesteld wordt. Ik mag tot nu toe in mijn handjes knijpen dat het na het ontpillen redelijk gelijk blijft. De eerste 2 maanden tel ik gewoon niet mee.
En ik ken je verhaal wel van de wisseldiensten. We hebben ook zoiets van we zien wel. We zien elkaar gewoon minder doordeweeks en ik ga niets geforceerd doen. En bij de eerste ben ik ook zwanger geworden in een maand dat wij maar 2 keer seks hebben gehad omdat we toen besloten om het die maand rustig aan te doen vanwege verlening van contracten.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Daar zijn ze voor hoor! Als jij een doorverwijzing wilt dan moet je je vooral niet tegen laten houden door wat een ander daarvan vindt!
Koffieleut- Prater
Ccc, het zou kunnen dat je een onregelmatige cyclus hebt. Voor mijn gevoel had ik voor de pil gewoon een cyclus, maar ik ben nu bijna een jaar van de pil af en ben 1 keer ongesteld geworden tot aan de clomid dan.
Hoeft bij jou niet zo te zijn natuurlijk maar je weet niet hoe het gaat.
Hoeft bij jou niet zo te zijn natuurlijk maar je weet niet hoe het gaat.
Gast- Gast
Jelin schreef:Koffieleut schreef:chococupcake schreef:Sinds eind december al vorig jaar...
Ben je altijd regelmatig ongesteld geweest sinds december? Het kan ook zijn dat door de stress je menstruatie later op gang komt.
Ik heb een onregelmatige cyclus, dat was al voordat ik met de pil begon. Dus ik sta er niet van te kijken dat ik later als 29 dagen ongesteld wordt. Ik mag tot nu toe in mijn handjes knijpen dat het na het ontpillen redelijk gelijk blijft. De eerste 2 maanden tel ik gewoon niet mee.
En ik ken je verhaal wel van de wisseldiensten. We hebben ook zoiets van we zien wel. We zien elkaar gewoon minder doordeweeks en ik ga niets geforceerd doen. En bij de eerste ben ik ook zwanger geworden in een maand dat wij maar 2 keer seks hebben gehad omdat we toen besloten om het die maand rustig aan te doen vanwege verlening van contracten.
Dat kan natuurlijk ook, dat je door stress wat later ongesteld wordt. En als je een cyclus hebt van tussen de 30 en 40 dagen is dat nog niet heel raar natuurlijk, nu ik er zo over nadenk.... Het is misschien niet handig om dan te bepalen wanneer je eisprong is, maar het is ook niet heel onregelmatig denk ik dan....
Koffieleut- Prater
Voordat ik aan de pil ging was mijn cyclus ook regelmatig... Bij het stoppen dus ook, ik ga er inderdaad vanuit door al het werkgedoe, veel mensen die in onze omgeving overleden zijn en de kat natuurlijk alles gewoon van slag is...
Ja, je hebt ook gelijk hoor, wat mijn HA ervan vind doet er eigenlijk niet toe. Vond het de vorige keer alleen wat vervelend gaan. Maar goed, komt goed! Tot nu toe wacht ik gewoon lekker af... Misschien over een paar maanden is alles weer wat rustiger en mijn cyclus ook!
Ja, je hebt ook gelijk hoor, wat mijn HA ervan vind doet er eigenlijk niet toe. Vond het de vorige keer alleen wat vervelend gaan. Maar goed, komt goed! Tot nu toe wacht ik gewoon lekker af... Misschien over een paar maanden is alles weer wat rustiger en mijn cyclus ook!
CCC- Ratel
chococupcake schreef:Voordat ik aan de pil ging was mijn cyclus ook regelmatig... Bij het stoppen dus ook, ik ga er inderdaad vanuit door al het werkgedoe, veel mensen die in onze omgeving overleden zijn en de kat natuurlijk alles gewoon van slag is...
Je moet je idd niets aantrekken van je huisarts. Die moet je gewoon helpen. En misschien is het over een tijdje wat rustiger in je leven en zul je zien dat je cyclus ook normaler reageert, hoop ik dan .
En wachten duurt het altijd het langste.
@ Koffieleut.. Heb het ff opgezocht wat onregelmatige cyclus inhoudt. Zal het ff kopiëren .
De vrouwelijke cyclus begint op de eerste dag van de menstruatie en eindigt op de eerste dag van de volgende menstruatie. De gemiddelde ideale’ menstruatiecyclus duurt 28 dagen. Toch komt die bij maar 15 procent van alle vrouwen voor. De meeste vrouwen hebben een cyclus van tussen de 24 en 35 dagen. Zo’n 20 procent van de vrouwen heeft een onregelmatige cyclus.
Een cycluslengte van 21 tot 35 dagen wordt als normaal beschouwd. Vrouwen die regelmatig, om de drie tot vijf weken menstrueren, hebben vrijwel altijd een eisprong. Vrouwen met een cyclus korter dan 3 weken of langer dan 5 à 6 weken, worden moeilijker zwanger. Dat geldt zeker voor vrouwen bij wie de menstruaties langer wegblijven dan 6 weken.
Het blijft gewoon moeilijk om je eisprong te bepalen. Je mag echt blij zijn als je deze voelt.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: