Voor een kindje in 2011!
+33
Paper Crown
Silver
Linnie1985
koNijntje
Aggi
Aimee
Happy
Ellebel
Live Laugh Love
firda
Jazzlyn
bolus26
Triesje1983
LMCurious
Susan
majo8782
Nora
meisje
Jasmine
Lejow
Le Chat Noir
blondje1313
Weegschaal
Filoria
S@nneke
Creabea_28
Alyssa
Jelin
Elmo
Koffieleut
CCC
Amber-
Muppetje
37 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Hallo Meiden,
Volgens mij heb ik toch echt mijn eisprong gehad. eerste dagen spierwitte test. Toen 2 dagen duidelijke 2e streep alleen niet even donker als controlestreep en nu is mijn test weer spierwit. Had gister ook veel buikpijn en slijmverlies. Ook was het tijdens de sex erg gevoelig. Lees op internet dat dit vaak voorkomt tijdens de eisprong.
Test nog wel een paar dagen door voor de zekerheid.
@ CCC, je moet doen wat je gevoel jou zegt. Als het voor jou goed voelt om naar de dokter/gyn te gaan moet je het doen. Het kan natuurlijk ook door de stress komen, en ondanks een cyclus van richting de 40 kun je wel zwanger worden.
@ Puggle, hoe was het?
@ Alyssa, en bij jou?
Volgens mij heb ik toch echt mijn eisprong gehad. eerste dagen spierwitte test. Toen 2 dagen duidelijke 2e streep alleen niet even donker als controlestreep en nu is mijn test weer spierwit. Had gister ook veel buikpijn en slijmverlies. Ook was het tijdens de sex erg gevoelig. Lees op internet dat dit vaak voorkomt tijdens de eisprong.
Test nog wel een paar dagen door voor de zekerheid.
@ CCC, je moet doen wat je gevoel jou zegt. Als het voor jou goed voelt om naar de dokter/gyn te gaan moet je het doen. Het kan natuurlijk ook door de stress komen, en ondanks een cyclus van richting de 40 kun je wel zwanger worden.
@ Puggle, hoe was het?
@ Alyssa, en bij jou?
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Zou goed kunnen hoor Amber , heb je geen foto's?
Ik doe zo als ik thuis ben ook nog een test, maar verwacht er gezien mijn temp niets meer van
Ik doe zo als ik thuis ben ook nog een test, maar verwacht er gezien mijn temp niets meer van
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Muppetje schreef:Zou goed kunnen hoor Amber , heb je geen foto's?
grr krijg alleen een foto die echt 2 keer zo groot is als deze pagina.
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:Zou goed kunnen hoor Amber , heb je geen foto's?
grr krijg alleen een foto die echt 2 keer zo groot is als deze pagina.
Hmm
Muppetje- Ratel
Waarschijnlijk heb je dan inderdaad je eisprong gehad Amber... Ben benieuwd of het raak is! Ja, ik kijk nog even wat betreft de doorverwijzing. Al begon mijn vriend er vandaag over dat ik misschien toch wel even naar de HA moet hiervoor... Heb de dag al wat buikkrampen, dus denk dat het miss. wel van het weekend door gaat zetten.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Amber, kan best hoor dat je ei nu is geweest! Spannend meis.
In mijn ene eierstok zat een eitje van bijna een cm en in de andere 1 van 1,4 cm.
Die is dominant dus. Ze groeien ongeveer 2 mm per dag en ze springen ongeveer bij 2,1 cm dus over een dag of 4 gaat hij als het goed is springen was best apart op de monitor. Ik moet nu maandag weer een echo laten maken, ook doen ze dan een samenlevingstest.
In mijn ene eierstok zat een eitje van bijna een cm en in de andere 1 van 1,4 cm.
Die is dominant dus. Ze groeien ongeveer 2 mm per dag en ze springen ongeveer bij 2,1 cm dus over een dag of 4 gaat hij als het goed is springen was best apart op de monitor. Ik moet nu maandag weer een echo laten maken, ook doen ze dan een samenlevingstest.
Gast- Gast
Cool Puggle!
Wat is een samenlevingstest? Ben echt een leek sorry...
CCC- Ratel
@ Puggle, fijn dat je eitje goed groeit.
Amber-- Ratel
Muppet hoe was jou test?
Amber-- Ratel
chococupcake schreef:Cool Puggle!
Ja ik wist het ook eerst niet hoor zondagavond moeten we even gezellig doen en dan kijken ze maandag of dat de zaadjes goed opgenomen worden door het baarmoederslijmvlies. Het kan soms zijn dat dat niet samen wil werken zeg maar en dan kunnen de zaadjes niet bij het eitje komen. Hopelijk is alles goed!
Gast- Gast
amber22 schreef:@ Puggle, fijn dat je eitje goed groeit.
Thx
Ben jij intussen weer goed opgeknapt?
Gast- Gast
amber22 schreef:Muppet hoe was jou test?
Puggle, je weet al wat ik ervan vind....
Muppetje- Ratel
Puggle schreef:amber22 schreef:@ Puggle, fijn dat je eitje goed groeit.
Thx
Ben jij intussen weer goed opgeknapt?
Ja gaat weer helemaal goed gelukkig.
@ Muppet, volgens mij weer lichter toch? dan dus echt je eisprong gehad.
Amber-- Ratel
Ja hij is volgens mij ook weer lichter ja
Muppetje- Ratel
Puggle: oke, weer wat geleerd Verplichte seks dus! haha! Heb je weer wat te doen, ben erg benieuwd of het allemaal in orde is! Hoop het wel voor jullie!
Gaat je vriend trouwens elke keer mee?
Gaat je vriend trouwens elke keer mee?
CCC- Ratel
Sorry, ik bedoelde je man uiteraard...
CCC- Ratel
Hij is duidelijk lichter hoor muppet!
Ccc, nee mijn man gaat niet mee. De eerste keer bij de gyn was hij er wel bij de andere 2 keren niet. Vond het wel jammer dat hij er vandaag niet bij was maar het ging helaas niet.
Ccc, nee mijn man gaat niet mee. De eerste keer bij de gyn was hij er wel bij de andere 2 keren niet. Vond het wel jammer dat hij er vandaag niet bij was maar het ging helaas niet.
Gast- Gast
Alyssa, hoe is het gegaan gister?
Puggle, wat goed dat je eitje zo groot is. Super. Ik hoop dat de uitslag maandag ook goed is.
Ja, lief dat je het opmerkt. Het schiet bij mij inderdaad ook wel op. Ik ga volgende week zondag pas testen. Ik leef echt naar zondag toe, alsof ik zondag ongesteld zou moeten worden. Ik hoop dat ik me gedachte dan iets verder voor me uit kan schuiven, als je snapt wat ik bedoel. Dan ben ik over 6 dagen er hopelijk wat minder mee bezig zeg maar.
Amber, gelukkig ben je weer helemaal beter.
Is de rest ook weer beter???
Vanaf wanneer zou ik zwangerschapsklachtjes kunnen krijgen?? Ik heb nog nergens last van, maar goed deze maand is er ook weinig van terecht gekomen. Maar ik vroeg t me ff af.
Puggle, wat goed dat je eitje zo groot is. Super. Ik hoop dat de uitslag maandag ook goed is.
Ja, lief dat je het opmerkt. Het schiet bij mij inderdaad ook wel op. Ik ga volgende week zondag pas testen. Ik leef echt naar zondag toe, alsof ik zondag ongesteld zou moeten worden. Ik hoop dat ik me gedachte dan iets verder voor me uit kan schuiven, als je snapt wat ik bedoel. Dan ben ik over 6 dagen er hopelijk wat minder mee bezig zeg maar.
Amber, gelukkig ben je weer helemaal beter.
Is de rest ook weer beter???
Vanaf wanneer zou ik zwangerschapsklachtjes kunnen krijgen?? Ik heb nog nergens last van, maar goed deze maand is er ook weinig van terecht gekomen. Maar ik vroeg t me ff af.
S@nneke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 168
Registratiedatum : 25-07-11
Jammer Puggle, maar soms is het helaas niet anders!
Sanneke: ik ben ook weer helemaal fit! Heb soms nog wel een dichte neus enzo... Maar heb net weer vitamine bruistabletten gehaald dus die neem ik gewoon elke dag.. Geen zin in een behoorlijke griep...
Pfff... word een beetje moe van die buikkrampen.. Ook omdat er gewoon nog niks te zien is... Geen roze/ bruinslijmverlies, maar voelt de hele dag wel kramperig aan... Ontzettend irritant... *klaagmodus* weer uit...
Sanneke: ik ben ook weer helemaal fit! Heb soms nog wel een dichte neus enzo... Maar heb net weer vitamine bruistabletten gehaald dus die neem ik gewoon elke dag.. Geen zin in een behoorlijke griep...
Pfff... word een beetje moe van die buikkrampen.. Ook omdat er gewoon nog niks te zien is... Geen roze/ bruinslijmverlies, maar voelt de hele dag wel kramperig aan... Ontzettend irritant... *klaagmodus* weer uit...
CCC- Ratel
Sorry meiden, ik ben even heel egoïstisch, ik heb de rest even allemaal niet bijgelezen.
Ben gisteren bij de gynaecoloog geweest, hij heeft een uitstrijkje gemaakt (dat vond ik geen prettig gevoel) en daarna maakte hij een echo (dat was niet pijnlijk gelukkig). Ik heb dus PCO, en nog niet een beetje. Datgene wat ik absoluut niet wilde, die hele ziekenhuismolen in, is hetgene wat nu dus wel moet gebeuren. Ik heb wederom pilletjes gekregen om mijn menstruatie op te wekken en dan start ik op dag 3 ook met Clomid. Wel word ik helemaal opgevolgd met bloednames en echo's, elke ronde, want hij wil dit op de voet volgen en zien dat er ook zeker geen overstimulatie is.
Dat vind ik sowieso wel erg fijn, maar anderzijds is het erg lastig i.v.m. mijn werk natuurlijk. Ik wil het helemaal niet tegen mijn collega's zeggen (het zijn schatten hoor, echt waar). Dit was iets wat mijn vriend en ik samen wilden doen, onder ons tweetjes, zonder dat we daarvan andere mensen op de hoogte moesten brengen.
Voor degenen bij wie het ook met ziekenhuis etc gaat (Muppet, Puggle, ..): hebben jullie het wel aan andere mensen verteld dat jullie PCO hebben?
Zoals ik dit getypt heb, komt het misschien heel rustig over, maar ik ben werkelijk een emotioneel wrak. Vandaag op mijn werk kon ik me absoluut niet concentreren, de tranen stonden me constant nader dan het lachen. Ik kon niet vrolijk zijn, mijn collega's merkten wel dat ik niet mezelf was, maar ik heb gezegd dat er niets was. Dit was echt wel het laatste wat ik had verwacht, hier had ik me niet op ingesteld. Ik ben zo ontzettend verdrietig . Al voel ik me wel een beetje een aansteller, gezien er hier ook mensen zijn die PCO hebben en jullie gaan daar zo goed mee om, van wat ik hier lees.
Sorry als ik nu wat minder reageer, ik moet dit echt even verwerken.
Ben gisteren bij de gynaecoloog geweest, hij heeft een uitstrijkje gemaakt (dat vond ik geen prettig gevoel) en daarna maakte hij een echo (dat was niet pijnlijk gelukkig). Ik heb dus PCO, en nog niet een beetje. Datgene wat ik absoluut niet wilde, die hele ziekenhuismolen in, is hetgene wat nu dus wel moet gebeuren. Ik heb wederom pilletjes gekregen om mijn menstruatie op te wekken en dan start ik op dag 3 ook met Clomid. Wel word ik helemaal opgevolgd met bloednames en echo's, elke ronde, want hij wil dit op de voet volgen en zien dat er ook zeker geen overstimulatie is.
Dat vind ik sowieso wel erg fijn, maar anderzijds is het erg lastig i.v.m. mijn werk natuurlijk. Ik wil het helemaal niet tegen mijn collega's zeggen (het zijn schatten hoor, echt waar). Dit was iets wat mijn vriend en ik samen wilden doen, onder ons tweetjes, zonder dat we daarvan andere mensen op de hoogte moesten brengen.
Voor degenen bij wie het ook met ziekenhuis etc gaat (Muppet, Puggle, ..): hebben jullie het wel aan andere mensen verteld dat jullie PCO hebben?
Zoals ik dit getypt heb, komt het misschien heel rustig over, maar ik ben werkelijk een emotioneel wrak. Vandaag op mijn werk kon ik me absoluut niet concentreren, de tranen stonden me constant nader dan het lachen. Ik kon niet vrolijk zijn, mijn collega's merkten wel dat ik niet mezelf was, maar ik heb gezegd dat er niets was. Dit was echt wel het laatste wat ik had verwacht, hier had ik me niet op ingesteld. Ik ben zo ontzettend verdrietig . Al voel ik me wel een beetje een aansteller, gezien er hier ook mensen zijn die PCO hebben en jullie gaan daar zo goed mee om, van wat ik hier lees.
Sorry als ik nu wat minder reageer, ik moet dit echt even verwerken.
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Jeetje Alyssa, dat is wel heel vervelend allemaal! Kan me voorstellen dat je dit moet verwerken, is niet niks allemaal. En ik denk dat de andere meiden in deze topic die ook PCO hebben ook door dit proces zijn gegaan, ik denk nl. niet dat het normaal is als je dit hoort rustig verder gaat.... Neem rustig de tijd voor alles, hoop dat je het een plekje kan geven en dat de behandelingen helpen en dat je snel zwanger mag worden.
CCC- Ratel
Alyssa, wat balen dat je ook PCO hebt. kan me wel indenken dat je erg verdrietig bent. is denk ik ook niet gek. ook hier lees je natuurlijk veel wat het betekend. Ik hoop dat je vriend je kan steunen door deze tegen stag heen. Ik hoop dat de medicatie goed aanslaat. gelukkig willen ze je wel goed in de gaten houden.
geeft niks als je wat minder reageerd. je hebt nu wel iets anders aan je hoofd.
geeft niks als je wat minder reageerd. je hebt nu wel iets anders aan je hoofd.
S@nneke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 168
Registratiedatum : 25-07-11
Lieve Alyssa, Is helemaal niet gek dat je verdrietig bent. We willen gewoon graag dat we geen hulp nodig hebben. Maar soms heb je gewoon net wat hulp nodig om het te laten lukken. Hopelijk lukt het je om het een plekje te geven.
In ieder geval een hele dikke voor jou!!
In ieder geval een hele dikke voor jou!!
Amber-- Ratel
Alyssa, wat onwijs balen meis! Ik begrijp dat dit gewoon echt klote voor je voelt. Maar het komt heus wel goed. Tegenwoordig kunnen ze zoveel en als de clomid gewoon goed aanslaat kun je net zo makkelijk zwanger worden als iemand zonder pco. Fijn dat je zo goed gevolgd gaat worden! Als je vtagen hebt kun je me dat vragen al heb ik niet zo'n erge vorm dat bleek vanmiddav bij de echo, alles zag er goed uit. Maar het is wel fijn om het te zien op de echo vond ik. Dus echt super dat ze dat bij jou ook doen meis!
Probeer het lekker rustig over je heen te laten komen, en wat ik al zei het hoeft echt niet erg te zijn.
Over je vraag. Alleen mijn beste vriendin weet dat ik bij de gyn loop en zwanger wil worden verder niemand. Wij willen dat ook niet namelijk.
voor jou!
Probeer het lekker rustig over je heen te laten komen, en wat ik al zei het hoeft echt niet erg te zijn.
Over je vraag. Alleen mijn beste vriendin weet dat ik bij de gyn loop en zwanger wil worden verder niemand. Wij willen dat ook niet namelijk.
voor jou!
Gast- Gast
Ik reageer morgen wat uitgebreider, ben erg moe en onderweg naar bed.
Maar lieve Alyssa, hele dikke knuf voor jou, het is niet makkelijk, ik weet er alles van. Met vragen kan je altijd bij me terecht.
Maar lieve Alyssa, hele dikke knuf voor jou, het is niet makkelijk, ik weet er alles van. Met vragen kan je altijd bij me terecht.
Muppetje- Ratel
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: