Voor een kindje in 2011!
+33
Paper Crown
Silver
Linnie1985
koNijntje
Aggi
Aimee
Happy
Ellebel
Live Laugh Love
firda
Jazzlyn
bolus26
Triesje1983
LMCurious
Susan
majo8782
Nora
meisje
Jasmine
Lejow
Le Chat Noir
blondje1313
Weegschaal
Filoria
S@nneke
Creabea_28
Alyssa
Jelin
Elmo
Koffieleut
CCC
Amber-
Muppetje
37 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Gefeliciteerd Elmo !! Nu er lekker van gaan genieten!! Hoever ben je nu ongeveer?
@ Koffieleut.. Spannend hoor!! Balen dat jij ook al ziek bent.
@ Amber.. Hoop dat jij ook snel een positieve ovu. test hebt!! Gelukkig voel je je al weer een beetje beter.
@ CCC. Heel bekend verhaal van de wisseldiensten . Zie mijn man ook niet zoveel doordeweeks. En heb ook net vakantie gehad, maar dat kwam dus niet mooi uit haha. Dus hier kan het ook langer duren. Maar we zien wel. Weet uit ervaring dat je niet veel sex hoeft te hebben om zwanger te worden haha.
@ Puggle.. Mooie cupcakes!!
Hier mijn eerste werkdag erop zitten. Voelt alsof ik niet ben weggeweest, erg he? Voor de rest gaat het hier zijn gangetje. Heb gisteren helaas mijn man niet gezien. Hij moest werken van 8 tot 20 uur. En toen ik weer thuis was, lag hij alweer in bed.
@ Koffieleut.. Spannend hoor!! Balen dat jij ook al ziek bent.
@ Amber.. Hoop dat jij ook snel een positieve ovu. test hebt!! Gelukkig voel je je al weer een beetje beter.
@ CCC. Heel bekend verhaal van de wisseldiensten . Zie mijn man ook niet zoveel doordeweeks. En heb ook net vakantie gehad, maar dat kwam dus niet mooi uit haha. Dus hier kan het ook langer duren. Maar we zien wel. Weet uit ervaring dat je niet veel sex hoeft te hebben om zwanger te worden haha.
@ Puggle.. Mooie cupcakes!!
Hier mijn eerste werkdag erop zitten. Voelt alsof ik niet ben weggeweest, erg he? Voor de rest gaat het hier zijn gangetje. Heb gisteren helaas mijn man niet gezien. Hij moest werken van 8 tot 20 uur. En toen ik weer thuis was, lag hij alweer in bed.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10
Koffieleut schreef:Elmo, wat leuk!!! Gefeliciteerd!!!! Hoe voel je je??
hej Thanx dames,
Ben nu ongeveer 4 weken. Begin juni uitgerekend..
Voel me een beetje vreemd. Een beetje een onbestemd gevoel.
Zere borsten. Rommelige buik en wat ik nog het vreemdste vind is dat ik wel honger heb maar geen zin om te eten.
Hopelijk word dat niet erger maar goed alles voor het goede doel zeg maar hihi.
dikke x
Elmo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 88
Punten : 97
Registratiedatum : 30-06-11
amber22 schreef:Muppetje schreef:Vanmorgen was mijn temperatuur weer 36,6, ik ben nu officieel in de war
he bah, wat vreemd.
Zou wel even doorgaan met de ovulatietesten de komende dagen.
Wat vreemd muppetje en vervelend! Ben je eigelijk nog weesten bloedprikken? Ik zou er idd ook wat rust aan proberen te geven, al weet ik zelf hoe moeilijk dat is! Maar dit is ook niet leuk zo voor je gestel
Gast- Gast
Koffieleut, spannend weer! Je gaat altijd zo lekker snel hè.
Jelin, eerste dag zit er dus weer op, de kop is er weer af wat vervelend dat jullie elkaar zo weinig zien zeg.
Ik ben vandaag vrij en morgen ook heerlijk geen koopavond deze week en van de zon genieten.
Jelin, eerste dag zit er dus weer op, de kop is er weer af wat vervelend dat jullie elkaar zo weinig zien zeg.
Ik ben vandaag vrij en morgen ook heerlijk geen koopavond deze week en van de zon genieten.
Gast- Gast
Puggle: Lekker dat je vrij bent vandaag en morgen! Lekker geen koopavond, en ook nog een vrij met dit mooie weer, geniet ervan!
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Puggle schreef:Koffieleut, spannend weer! Je gaat altijd zo lekker snel hè.
Geniet van het weer!! je hebt goede dagen uit gekozen om vrij te hebben.
Ik ben weer aan het werk, maar morgen vrij
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
@ Muppetje, wat raar zeg, die onduidelijkheid i.v.m. je testen! En ook dat je temperatuur nu plots weer gezakt is. Hoe was de test van vandaag?
@ Puggle, wat een goedgelukte mooie cupcakes zeg!
@ Alle zieken: Beterschap, het heerst enorm! Hoorde op de radio vandeweek ook dat er heel veel mensen keelpijn hebben/verkouden zijn door dit weer. Omdat het overdag zo ontzettend warm is, maar het 's avonds ook weer zo ontzettend afkoelt, dat mensen zich toch kleden naar het warme weer, ook al is het 's avonds koud. Oké, is het te snappen?
@ All: Sorry, heb alles wel gelezen maar geen tijd om erop te reageren. Ik ga nu snel iets eten en daarna naar de gynaecoloog vertrekken. Zie er echt zo tegenop, ik heb nu druppels van dokter Bach (weet niet of jullie die kennen) die rustgevend zouden zijn. Rescue remedy ofzo noemt het. Ik update jullie sowieso hoor dames!
@ Puggle, wat een goedgelukte mooie cupcakes zeg!
@ Alle zieken: Beterschap, het heerst enorm! Hoorde op de radio vandeweek ook dat er heel veel mensen keelpijn hebben/verkouden zijn door dit weer. Omdat het overdag zo ontzettend warm is, maar het 's avonds ook weer zo ontzettend afkoelt, dat mensen zich toch kleden naar het warme weer, ook al is het 's avonds koud. Oké, is het te snappen?
@ All: Sorry, heb alles wel gelezen maar geen tijd om erop te reageren. Ik ga nu snel iets eten en daarna naar de gynaecoloog vertrekken. Zie er echt zo tegenop, ik heb nu druppels van dokter Bach (weet niet of jullie die kennen) die rustgevend zouden zijn. Rescue remedy ofzo noemt het. Ik update jullie sowieso hoor dames!
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Even snel een berichtje voor Alyssa: hoop dat het je meevalt meid!
Ik was de eerste keer ook heel zenuwachtig, vooral voor de inwendige onderzoeken enzo, maar het is mij heel erg meegevallen. Succes straks!
Ik was de eerste keer ook heel zenuwachtig, vooral voor de inwendige onderzoeken enzo, maar het is mij heel erg meegevallen. Succes straks!
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Elmo, wat leuk, proficiat
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Alyssa, ben benieuwd, succes meis
Muppetje- Ratel
Filoria, Heb je nog steeds het gevoel dat je zwanger bent? Beterschap voor je kindje.
Puggle, wouw, ik vond je cupcake’s er super uitzien, hmmm lekker
CCC, en al ongesteld?
Elmo, gefeliciteerd!! Wat leuk. Hoeveelste ronde ben je nu zwanger geraakt?
Alyssa, hoe is het gegaan vandaag?
Muppetje, wat vervelend die onduidelijkheid.
Nou iedereen beterschap die zich niet zo lekker voelt. Ik hoop dat ik deze keer over mag slaan.
Ik kreeg een oproep om maandag bloed te komen geven. dus ik voor de zekerheid bellen, omdat je geen bloed mag geven als je zwanger bent. Kreeg ik een man aan de lijn. Dus ik het uitleggen, zegt hij: 'zal ik de afspraak dan een maand verplaatsen'. zucht, dan zit ik waarschijnlijk in de zelfde situatie. nou nu is die 2 weken vooruit geschroven en nu afwachten of ik dan bloed mag geven.
Puggle, wouw, ik vond je cupcake’s er super uitzien, hmmm lekker
CCC, en al ongesteld?
Elmo, gefeliciteerd!! Wat leuk. Hoeveelste ronde ben je nu zwanger geraakt?
Alyssa, hoe is het gegaan vandaag?
Muppetje, wat vervelend die onduidelijkheid.
Nou iedereen beterschap die zich niet zo lekker voelt. Ik hoop dat ik deze keer over mag slaan.
Ik kreeg een oproep om maandag bloed te komen geven. dus ik voor de zekerheid bellen, omdat je geen bloed mag geven als je zwanger bent. Kreeg ik een man aan de lijn. Dus ik het uitleggen, zegt hij: 'zal ik de afspraak dan een maand verplaatsen'. zucht, dan zit ik waarschijnlijk in de zelfde situatie. nou nu is die 2 weken vooruit geschroven en nu afwachten of ik dan bloed mag geven.
S@nneke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 168
Registratiedatum : 25-07-11
Ben denk ik te laat, maar alyssa succes!!
Elmo, gefeliciteerd!
Muppet, heb je nog getest? Mijn test is ook nog niet positief, wel weer iets donkerder dan gisteren. Heb dan echt later een eisprong dan ik altijd dacht, of mijn cyclus is wat langer.
Elmo, gefeliciteerd!
Muppet, heb je nog getest? Mijn test is ook nog niet positief, wel weer iets donkerder dan gisteren. Heb dan echt later een eisprong dan ik altijd dacht, of mijn cyclus is wat langer.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Suf! Mannen...S@nneke schreef:zegt hij: 'zal ik de afspraak dan een maand verplaatsen'. zucht, dan zit ik waarschijnlijk in de zelfde situatie
Elmo: gefeliciteerd!
Puggle: wauw mooi! Waren ze ook lekker?
Muppetje: ik kan me voorstellen dat je in de war bent. Is er iemand aan wie je kunt vragen wat die schommelingen kunnen betekenen? De gyn ofzo?
Alyssa: ben benieuwd hoe het ging, hoop dat het meeviel.
Amber: wat raar van je eisprong, die is inderdaad vrij laat dan! Heb je nog niet eerder ovulatietesten gedaan?
Ik heb nog steeds het idee dat ik zwanger ben, maar dat had ik vorige maand ook hoor. Het zal wel wishful thinking zijn.
Kon het niet laten om alvast te testen, dus dat heb ik vanochtend gedaan. Negatief natuurlijk. Mijn cyclus duurt minimaal 32 dagen (vaak veel langer nog) dus testen op dag 29 is niet zo slim. Nu ga ik proberen te wachten met een volgende test tot ik rond de 45 dagen zit. En hopen dat ik niet toch ongesteld word!
Als ik wel ongesteld wordt ga ik meteen ovulatietesten bestellen via die babyboomsite. Dan kunnen we hopelijk wat meer rekening houden met mijn eisprong.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Amber, toch goed om wat meer inzicht te krijgen dan.
Deze is van vandaag, toch weer lichter, ik ga er maar gewoon van uit dat mijn ei al geweest is, anders weet ik het ook niet...
Deze is van vandaag, toch weer lichter, ik ga er maar gewoon van uit dat mijn ei al geweest is, anders weet ik het ook niet...
Muppetje- Ratel
Of je hebt twee eisprongen gehad. Dan wordt het vast een tweeling :-)
Filoria- Ratel
Filoria schreef:Of je hebt twee eisprongen gehad. Dan wordt het vast een tweeling :-)
Haha, lolbroek
Muppetje- Ratel
Trouwens, het kan ook te maken hebben met het tijdstip waarop je test en hoe geconcentreerd je urine is. Heb je gister misschien heel weinig gedronken en eergister heel veel? Ofzo?
Filoria- Ratel
Filoria schreef:Trouwens, het kan ook te maken hebben met het tijdstip waarop je test en hoe geconcentreerd je urine is. Heb je gister misschien heel weinig gedronken en eergister heel veel? Ofzo?
Vandaag en gisteren wat minder, maandag en dinsdag juist heel veel, daarom denk ik ook echt daar die van maandag positief was, zo vond ik hem er ook uitzien
Muppetje- Ratel
Elmo: van harte meid! Superspannend allemaal en wat is het snel gegaan!
Koffieleut & Jelin: ja, naja ik zit er ook totaal niet op te wachten om wat te 'moeten' doen omdat de kans er is om zwanger te zijn. Dit hebben we samen dan ook duidelijk afgesproken, want we willen niet dat we alleen maar hiermee bezig zijn. En in combi met de wisseldiensten en met mijn diensten die nu ook onregelmatig zijn doorhet ui.tzendbureau heb ik soms echt geen zin om of te wachten op hem als hij vrij is of dat ik wakker moet worden. Voor veel mensen zal dit gek klinken, maar als het na een jaar/ anderhalf jaar niet gelukt is zou ik er wel meer mee bezig zijn. Nu voornamelijk bezig om te kijken wat mijn cyclus doet en zou leuk zijn als het nu of de komende maanden 'raak' is... Al denk ik, dat ik de laatste van hier zal zijn die zwanger is/ raakt... Maar dat maakt me niks uit, we hebben voorlopig alle tijd!
Muppetje: snap dat je in de war bent van en je temperatuur en die ovulatietesten.. Hopelijk was het gewoon goed en ben je zwanger Zou leuk zijn!
Koffieleut & Jelin: ja, naja ik zit er ook totaal niet op te wachten om wat te 'moeten' doen omdat de kans er is om zwanger te zijn. Dit hebben we samen dan ook duidelijk afgesproken, want we willen niet dat we alleen maar hiermee bezig zijn. En in combi met de wisseldiensten en met mijn diensten die nu ook onregelmatig zijn doorhet ui.tzendbureau heb ik soms echt geen zin om of te wachten op hem als hij vrij is of dat ik wakker moet worden. Voor veel mensen zal dit gek klinken, maar als het na een jaar/ anderhalf jaar niet gelukt is zou ik er wel meer mee bezig zijn. Nu voornamelijk bezig om te kijken wat mijn cyclus doet en zou leuk zijn als het nu of de komende maanden 'raak' is... Al denk ik, dat ik de laatste van hier zal zijn die zwanger is/ raakt... Maar dat maakt me niks uit, we hebben voorlopig alle tijd!
Muppetje: snap dat je in de war bent van en je temperatuur en die ovulatietesten.. Hopelijk was het gewoon goed en ben je zwanger Zou leuk zijn!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
amber, wat lastig die ovulatie testen. Als je eisprong altijd wat later zijn, dan kan het wel misschien verklaren waardoor je de afgelopen maanden nog niet zwanger bent geraakt.
Filoria, spannend. ik hoop het voor je.
Filoria, spannend. ik hoop het voor je.
S@nneke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 168
Registratiedatum : 25-07-11
@ Amber; Toch wel fijn om een keer precies te zien wanneer je eisprong is. Ben benieuwd wanneer die springt en wat dan je cyclus is. Maar zie natuurlijk liever dat je gewoon zwanger wordt!!
@ Muppetje; Doe je die testen om meer duidelijkheid te krijgen, en dan is het toch apart, irritant. Maar volgens mij kan je er wel gewoon vanuit gaan dat je de eisprong hebt gehad.
@ CCC; Toch wel spannend!
@ Puggle; Mooie cupcakes, en dat voor een eerste keer. Geniet van je vrije dagen.
@ Koffieleut; Ben benieuwd, nog een paar dagen. Verder beterschap.
@ Elmo; Gefeliciteerd!!
@ Jelin; Heb je toch te kort vakantie gehad. Ik herken dat gevoel wel, je zit er altijd zo weer in. Hoop dat je je man de komende dagen wel een keer ziet, gezien je eisprong ;-)
@ Alyssa; Hoe was het vandaag?
@ S@nneke; Mannen....
@ Filoria; Hoop dat je gevoel dit keer wel goed is!
@ Muppetje; Doe je die testen om meer duidelijkheid te krijgen, en dan is het toch apart, irritant. Maar volgens mij kan je er wel gewoon vanuit gaan dat je de eisprong hebt gehad.
@ CCC; Toch wel spannend!
@ Puggle; Mooie cupcakes, en dat voor een eerste keer. Geniet van je vrije dagen.
@ Koffieleut; Ben benieuwd, nog een paar dagen. Verder beterschap.
@ Elmo; Gefeliciteerd!!
@ Jelin; Heb je toch te kort vakantie gehad. Ik herken dat gevoel wel, je zit er altijd zo weer in. Hoop dat je je man de komende dagen wel een keer ziet, gezien je eisprong ;-)
@ Alyssa; Hoe was het vandaag?
@ S@nneke; Mannen....
@ Filoria; Hoop dat je gevoel dit keer wel goed is!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Amber, kan best dat je eisprong wat later is. Bij mij was tie op dag 18 en mijn cyclus was 28 dagen afgelopen maand. Wel fijn dat je het nu wel een beetje weet!
Filoria, jammer dat je test negatief was, maar idd misschien wel te vroeg getest. Ik hoop het voor je!
Elmo, gefeliciteerd!
Sanneke, voor jou gaat het ook alweer opschieten, nog een weekje
Alyssa, ik ben benieuwd meis.
Ik moet morgen naar de gyn, ze gaan een echo maken om naar mijn eitje te kijken. Word weer met mijn benen wijd dus ben benieuwd.
Filoria, jammer dat je test negatief was, maar idd misschien wel te vroeg getest. Ik hoop het voor je!
Elmo, gefeliciteerd!
Sanneke, voor jou gaat het ook alweer opschieten, nog een weekje
Alyssa, ik ben benieuwd meis.
Ik moet morgen naar de gyn, ze gaan een echo maken om naar mijn eitje te kijken. Word weer met mijn benen wijd dus ben benieuwd.
Gast- Gast
Puggle schreef:Ik moet morgen naar de gyn, ze gaan een echo maken om naar mijn eitje te kijken. Word weer met mijn benen wijd dus ben benieuwd.
Altijd fijn, zo met de benen wijd.... Maar ik hoop dat ze een goed eitje zien wat op springen staat!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Weegschaal schreef:Puggle schreef:Ik moet morgen naar de gyn, ze gaan een echo maken om naar mijn eitje te kijken. Word weer met mijn benen wijd dus ben benieuwd.
Altijd fijn, zo met de benen wijd.... Maar ik hoop dat ze een goed eitje zien wat op springen staat!
Lief van je! Zoiezo zal die nog niet heel groot zijn, zit morgen op dag 12. Ach ik ga maar gewoon liggen daar
Bij jou alles goed?
Gast- Gast
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Fotoboeken van/voor je kindje
» plaatsnamen voor een kindje
» Voor een kindje in 2013!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Fotoboeken van/voor je kindje
» plaatsnamen voor een kindje
» Voor een kindje in 2013!
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: