Voor een kindje in 2011!
+33
Paper Crown
Silver
Linnie1985
koNijntje
Aggi
Aimee
Happy
Ellebel
Live Laugh Love
firda
Jazzlyn
bolus26
Triesje1983
LMCurious
Susan
majo8782
Nora
meisje
Jasmine
Lejow
Le Chat Noir
blondje1313
Weegschaal
Filoria
S@nneke
Creabea_28
Alyssa
Jelin
Elmo
Koffieleut
CCC
Amber-
Muppetje
37 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
[quote="Weegschaal"]
Kan me voorstellen dat ze bij jou nu wat voorzichtiger zijn. weten alle vrienden wel dat jullie een miskraam hebben gehad en dus bezig zijn voor een kindje? ik heb in de vriendengroep verteld dat wij eerst op wintersport gaan en daarna misschien beginnen. Maarja, dat is niet helemaal waar.
S@nneke schreef:Weegschaal, wat leuk een bruidloft van je zusje. Haha, ja 4 zwangeren, had mooi geweest. Wie had je gedacht? Muppetje, koffieleut, amber en ik???????quote]
Ik had gedacht aan jullie 4 idd, omdat jullie deze dagen ongesteld konden worden!! Maar ik herken dat letten op elkaar in de vriendengroep. Als een van ons geen alcohol dronk maakten we daar ook een grapje over. Nu zijn ze bij mij wat voorzichtiger
Kan me voorstellen dat ze bij jou nu wat voorzichtiger zijn. weten alle vrienden wel dat jullie een miskraam hebben gehad en dus bezig zijn voor een kindje? ik heb in de vriendengroep verteld dat wij eerst op wintersport gaan en daarna misschien beginnen. Maarja, dat is niet helemaal waar.
S@nneke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 168
Registratiedatum : 25-07-11
Koffieleut, balen dat je weer ongesteld geworden bent . Je zeurt overigens niet hoor, jullie zijn ook alweer in de 11de ronde momenteel
Muppetje, ik wil je sowieso nog een hele fijne vakantie toewensen en hoop van harte dat je terugkomt met goed nieuws!
Jelin, ben je al ongesteld geworden? Zou wel vroeg zijn, niet?
Sanneke, bij jou ook balen! Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Amber, jij ook ongesteld? Ik hoop alsnog voor je dat het een innesteling is, gezien je niet veel bloedverlies hebt. Knuffel!
Yasmine, vervelend dat je maar niet ongesteld wordt na die Proverakuur. Hopen dat je snel duidelijkheid hebt.
Jetje, had jij ook altijd zo'n lange cyclus? Of waarom had je ook alweer die afspraak met de gyn staan?
Filoria, je houdt het goed vol om niet te testen. Ik ben benieuwd naar zaterdag!
Weegschaal, dankjewel! Hopelijk heb je weer een normale cyclus nu, of ben je gewoon opnieuw zwanger deze ronde
@ All: Ik zit nu op dag 58 deze cyclus. Volgende week zou ik ergens ongesteld moeten worden. Ik heb vorige woensdag mijn laatste pilletje ingenomen om mijn menstruatie op te wekken en meestal heb ik ze dan binnen 7 à 10 dagen erna. Dan op dag 3 bloedname en starten met Clomid. Ik ben benieuwd of het aan zal slaan.
Muppetje, ik wil je sowieso nog een hele fijne vakantie toewensen en hoop van harte dat je terugkomt met goed nieuws!
Jelin, ben je al ongesteld geworden? Zou wel vroeg zijn, niet?
Sanneke, bij jou ook balen! Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Amber, jij ook ongesteld? Ik hoop alsnog voor je dat het een innesteling is, gezien je niet veel bloedverlies hebt. Knuffel!
Yasmine, vervelend dat je maar niet ongesteld wordt na die Proverakuur. Hopen dat je snel duidelijkheid hebt.
Jetje, had jij ook altijd zo'n lange cyclus? Of waarom had je ook alweer die afspraak met de gyn staan?
Filoria, je houdt het goed vol om niet te testen. Ik ben benieuwd naar zaterdag!
Weegschaal, dankjewel! Hopelijk heb je weer een normale cyclus nu, of ben je gewoon opnieuw zwanger deze ronde
@ All: Ik zit nu op dag 58 deze cyclus. Volgende week zou ik ergens ongesteld moeten worden. Ik heb vorige woensdag mijn laatste pilletje ingenomen om mijn menstruatie op te wekken en meestal heb ik ze dan binnen 7 à 10 dagen erna. Dan op dag 3 bloedname en starten met Clomid. Ik ben benieuwd of het aan zal slaan.
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Oké, lijkt me een geweldige deal . Al ben ik dan nog maar net bezig met mijn Clomid dus zal het of in onwetendheid zijn of gewoon nietMuppetje schreef:Nieuw doel, als we mekaar zien, alle vier zwanger?
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
[quote="S@nneke"]
Niemand wist dat wij al bezig waren voor een kindje, zelfs mijn moeder had geen idee. Ik kon toch altijd wel overtuigend zijn, want er werd zoveel naar gevraagd. Na de miskraam heb ik het een aantal vrienden verteld, mede door de grapjes die wij onderling altijd maakten. Ik had het vervelend gevonden als dat me erg geraakt had, al heb ik er nu gelukkig geen moeite mee. Wintersport is wel een goede smoes!
Weegschaal schreef:S@nneke schreef:Weegschaal, wat leuk een bruidloft van je zusje. Haha, ja 4 zwangeren, had mooi geweest. Wie had je gedacht? Muppetje, koffieleut, amber en ik???????quote]
Ik had gedacht aan jullie 4 idd, omdat jullie deze dagen ongesteld konden worden!! Maar ik herken dat letten op elkaar in de vriendengroep. Als een van ons geen alcohol dronk maakten we daar ook een grapje over. Nu zijn ze bij mij wat voorzichtiger
Niemand wist dat wij al bezig waren voor een kindje, zelfs mijn moeder had geen idee. Ik kon toch altijd wel overtuigend zijn, want er werd zoveel naar gevraagd. Na de miskraam heb ik het een aantal vrienden verteld, mede door de grapjes die wij onderling altijd maakten. Ik had het vervelend gevonden als dat me erg geraakt had, al heb ik er nu gelukkig geen moeite mee. Wintersport is wel een goede smoes!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
Alyssa schreef:
Spannend hoor. Jij werd toch goed gevolgd met echo's? Dan heb je wel gelijk duidelijkheid. Heb je het verder wel stil gehouden, omdat je bang was dat je collega' iets door zouden hebben of later krijgen ivm ziekenhuisbezoeken?
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
[quote="Weegschaal"]
ja, ik denk ook dat het een goede keuze is. Ik had gister al dat de opmerkingen mij ietsie meer raakte dan normaal. Niet vervelend, maar ik lette er meer op. Ik kan me ook indenken dat je het vberdriet van je miskraam ook wilde delen met een paar goede vriendinnen.
wintersport is ook wel een redelijk goede smoes. we gaan in januari en in maart. Doordat ik nu ongesteld ben, weet ik wel dat ik iig in januari mee kan gaan. en als ik me goed voel wil ik ook wel voorzichtig en rustig gaan skiën. Tot 12 weken denk ik dat het wel kan, maar daarna ben ik veelste bang dat ik zou vallen (ookal val ik eigenlijk nooit). als ik snel zwanger raak, dan zien we het wel hoe we het doen in maart.
S@nneke schreef:Weegschaal schreef:S@nneke schreef:Weegschaal, wat leuk een bruidloft van je zusje. Haha, ja 4 zwangeren, had mooi geweest. Wie had je gedacht? Muppetje, koffieleut, amber en ik???????quote]
ja, ik denk ook dat het een goede keuze is. Ik had gister al dat de opmerkingen mij ietsie meer raakte dan normaal. Niet vervelend, maar ik lette er meer op. Ik kan me ook indenken dat je het vberdriet van je miskraam ook wilde delen met een paar goede vriendinnen.
wintersport is ook wel een redelijk goede smoes. we gaan in januari en in maart. Doordat ik nu ongesteld ben, weet ik wel dat ik iig in januari mee kan gaan. en als ik me goed voel wil ik ook wel voorzichtig en rustig gaan skiën. Tot 12 weken denk ik dat het wel kan, maar daarna ben ik veelste bang dat ik zou vallen (ookal val ik eigenlijk nooit). als ik snel zwanger raak, dan zien we het wel hoe we het doen in maart.
S@nneke- Fluisteraar
Wij gaan niet op wintersport dit jaar. Ik zou echt niet durven skieen dan! Mocht ik tegen die Tijd nog niet zwanger zijn dan word het eventueel nog een last minute, maar nu boeken vind ik toch niks.
Gast- Gast
Ik durf überhaupt niet op wintersport, haha
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Muppetje schreef:Ik durf überhaupt niet op wintersport, haha
Haha, ja dan zou ik maar niet gaan
Gast- Gast
Puggle schreef:Muppetje schreef:Ik durf überhaupt niet op wintersport, haha
Nee hè, ben er misschien ook niet echt de uitgelezen persoon voor
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Puggle schreef:Muppetje schreef:Ik durf überhaupt niet op wintersport, haha
Ik vind jou meer een copenhagen type hoor gaat dus helemaal goed komen daar!
Gast- Gast
Puggle schreef:Muppetje schreef:Puggle schreef:Muppetje schreef:Ik durf überhaupt niet op wintersport, haha
Ik vind jou meer een copenhagen type hoor gaat dus helemaal goed komen daar!
Muppetje- Ratel
Weegschaal: Dat valt wel mee hoor, gelukkig. Meestal heb ik even (een uurtje ofzo) hele erge krampen, dan zet het door en heb ik (bijna) nergens meer last van. Bij jou dus afwachten op je eisprong, merk je inmiddels al iets?
Amber: Ik hoop heel hard op een innesteling bij je. Hoe is het nu?
Ellebel: Balen dat je vriend even terugkrabbelde. En idd, je weet niet hoe snel het allemaal gaat.
Alyssa: Bij jou is het dus hopen dat je ongesteld wordt. Hopelijk slaat de clomid aan! Wat heb je uiteindelijk tegen je oud-collega's gezegd?
Amber: Ik hoop heel hard op een innesteling bij je. Hoe is het nu?
Ellebel: Balen dat je vriend even terugkrabbelde. En idd, je weet niet hoe snel het allemaal gaat.
Alyssa: Bij jou is het dus hopen dat je ongesteld wordt. Hopelijk slaat de clomid aan! Wat heb je uiteindelijk tegen je oud-collega's gezegd?
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Hallo Meiden,
Ik ben sinds gisteravond flink ongesteld, dus helaas! Vol goede moed na de volgende ronde..
Meiden bedankt voor jullie lieve reacties, doet me echt goed
Ik ben sinds gisteravond flink ongesteld, dus helaas! Vol goede moed na de volgende ronde..
Meiden bedankt voor jullie lieve reacties, doet me echt goed
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Wat jammer Amber!
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Jammer Amber! Wel fijn om te lezen dat je met goede moed naar de volgende ronde gaat!
Fijne vakantie Muppetje!
Fijne vakantie Muppetje!
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Moet even wat van me afschrijven:
Heb net de gynaecoloog gebeld. Na mijn 2e miskraam mocht ik een chromosomenonderzoek laten doen. We hebben er toen voor gekozen om dat niet te doen omdat ik snel zwanger was. En heel simpel dacht van ben vast wel zo weer zwanger. Toen dacht ik als ik eind dit jaar nog niet zwanger ben ben ik een jaar bezig en als ik nu vast dat onderzoek laat doen (uitslag duurt 2/3 maanden) dan kan ik voor begin volgend jaar een afspraak plannen hoe verder en dan is mooi de uitslag van dat onderzoek binnen.
Dus ik vroeg haar van wanneer ik daarvoor in aanmerking kom voor verder onderzoek. En toen heeft ze besloten dat ik 9 november al naar de fertiliteitsarts mag.
Jeetje had dit echt niet verwacht. Ben blij en geeft me een goed gevoel dat we straks daarmee verder kunnen. Maar had echt niet verwacht dat dat al zo snel kon/mocht. pff haha, moet echt even omschakelen dat we nu dan ook de mmm ingaan.
Heb net de gynaecoloog gebeld. Na mijn 2e miskraam mocht ik een chromosomenonderzoek laten doen. We hebben er toen voor gekozen om dat niet te doen omdat ik snel zwanger was. En heel simpel dacht van ben vast wel zo weer zwanger. Toen dacht ik als ik eind dit jaar nog niet zwanger ben ben ik een jaar bezig en als ik nu vast dat onderzoek laat doen (uitslag duurt 2/3 maanden) dan kan ik voor begin volgend jaar een afspraak plannen hoe verder en dan is mooi de uitslag van dat onderzoek binnen.
Dus ik vroeg haar van wanneer ik daarvoor in aanmerking kom voor verder onderzoek. En toen heeft ze besloten dat ik 9 november al naar de fertiliteitsarts mag.
Jeetje had dit echt niet verwacht. Ben blij en geeft me een goed gevoel dat we straks daarmee verder kunnen. Maar had echt niet verwacht dat dat al zo snel kon/mocht. pff haha, moet echt even omschakelen dat we nu dan ook de mmm ingaan.
Amber-- Ratel
@ Amber.. Balen meid!! Maar gelukkig ben je zelf positief!! Goed dat je gebeld hebt. Hopelijk komt er mooi nieuws uit. En ik snap dat je ff moet wennen. Maar ik hoop echt dat het helemaal goed komt.
@ Muppet.. Fijne vakantie..
@ Jetje.. Super dat je nu zonder medicijnen ongesteld bent geworden. Echt super. En ik hoop dat ik ook niet ongesteld ga worden, maar vrees van wel. Goed van je dat je de afspraak verzet hebt. Hopelijk heb je die helemaal niet nodig .
@ Sanneke.. Balen dat jij ook ongesteld bent geworden. En bedankt nog voor de foto's .
@ Yasmine... Balen dat het zo lang duurt voordat je ongesteld wordt na je curettage. Ik hoop echt dat je snel ongesteld wordt of een positieve test in handen hebt.
@ Filoria.. Jeetje spannend bij jou. En raar die droom over het zwanger zijn van een tweeling. Hoop dat je droom waar is en dat je zwanger bent.
@ Weegschaal.. Fijn dat de bruiloft leuk was. Jij ook weer ook op het wachtbankje zie ik. Spannend.
@ Ellebel.. Jammer dat je vriend nog wil wachten. Jullie zien wel waar het schip strandt.
Zo ik heb weer "weekend" en ben zo ontzettend moe. Ik hoop dat ik een beetje bij kan slapen deze dagen. Verder is het hier rustig. Geen klachten. Gisteren zijn we bezig geweest met het schilderen van de keuken en deze is nu bijna af gelukkig. Wordt erg mooi zo.
@ Muppet.. Fijne vakantie..
@ Jetje.. Super dat je nu zonder medicijnen ongesteld bent geworden. Echt super. En ik hoop dat ik ook niet ongesteld ga worden, maar vrees van wel. Goed van je dat je de afspraak verzet hebt. Hopelijk heb je die helemaal niet nodig .
@ Sanneke.. Balen dat jij ook ongesteld bent geworden. En bedankt nog voor de foto's .
@ Yasmine... Balen dat het zo lang duurt voordat je ongesteld wordt na je curettage. Ik hoop echt dat je snel ongesteld wordt of een positieve test in handen hebt.
@ Filoria.. Jeetje spannend bij jou. En raar die droom over het zwanger zijn van een tweeling. Hoop dat je droom waar is en dat je zwanger bent.
@ Weegschaal.. Fijn dat de bruiloft leuk was. Jij ook weer ook op het wachtbankje zie ik. Spannend.
@ Ellebel.. Jammer dat je vriend nog wil wachten. Jullie zien wel waar het schip strandt.
Zo ik heb weer "weekend" en ben zo ontzettend moe. Ik hoop dat ik een beetje bij kan slapen deze dagen. Verder is het hier rustig. Geen klachten. Gisteren zijn we bezig geweest met het schilderen van de keuken en deze is nu bijna af gelukkig. Wordt erg mooi zo.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Dat is idd lekker vlot amber! Maar waarom wil je een chromosoom onderzoek doen? Wat houd dat precies in?
Fijn dat je nu ook wat toezicht gaat krijgen. Snap dat je even aan het idee moet wennen!
Fijn dat je nu ook wat toezicht gaat krijgen. Snap dat je even aan het idee moet wennen!
Gast- Gast
Puggle schreef:Dat is idd lekker vlot amber! Maar waarom wil je een chromosoom onderzoek doen? Wat houd dat precies in?
Dat zou volgens de gynaecoloog waar ik na mijn 2e miskraam ben geweest eventueel een oorzaak kunnen zijn van de herhaalde miskramen.
Als er in de chromosomen van mij of van mij man een kleine afwijking zit kan dat de match beinvloeden waardoor je meer kans hebt op miskramen.
Ja moet er echt aan wennen..
Amber-- Ratel
Aaah oké, weer wat geleerd ja het is toch even schrikken hè. Maar wie weet is er maar weinig onderzoek nodig en ben je dadelijk gewoon zwanger.
Gast- Gast
Even snel:
Net getest, negatief... Had eigenlijk ook niet anders verwacht, maar heb nu wel even weer rust.
Net getest, negatief... Had eigenlijk ook niet anders verwacht, maar heb nu wel even weer rust.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
amber22 schreef:Moet even wat van me afschrijven:
Hoi Amber,
Hier een stille meelezer, ik kijk elke maand weer of je zwanger bent. Ik gun het je zo. Ik herken veel in wat je schrijft. Ik heb zelf drie miskramen gehad en werd steeds snel zwanger. Nu laat het al een aantal maanden op zich wachten. Ik zit nu in ronde 6, dat is natuurlijk niet heel lang, maar opgeteld bij de miskramen zijn we al lang bezig. Ik heb alle onderzoeken voor herhaalde miskramen gehad, waaronder het chromosoomonderzoek, dus mocht je ooit vragen hebben. Heel veel sterkte en succes! Ik hoop dat je snel weer zwanger bent en blijft.
Gast- Gast
Amber, wat goed dat je de gyn hebt gebeld voor advies. Ik kan me indenken dat het nu ineens snel gaat en wennen is. Het is nu zo officieel dat je de mm ingaat. Maar ik denk wel dat het goed is. sterkte meis
Jelin, graag gedaan.
Yasmine, gelukkig heeft de test je rust gegeven. hoop dat je snel ongesteld wordt.
Jolie, wat naar dat je 3 keer een miskraam hebt gehad. ik hoop ook voor jou dat je snel zwanger bent en blijft.
Ik ben echt een stuk erger ongesteld dan de vorige 3 keer. Zou dat nou echt zijn, omdat mijn cyclus 2 dagen langer was. dat kan toch niet? Ik heb er niet heel veel last van gelukkig, het is alleen veel. Verder gaat het prima. Vandaag 10 uurtjes gewerkt, maar het was wel lekker.
Jelin, graag gedaan.
Yasmine, gelukkig heeft de test je rust gegeven. hoop dat je snel ongesteld wordt.
Jolie, wat naar dat je 3 keer een miskraam hebt gehad. ik hoop ook voor jou dat je snel zwanger bent en blijft.
Ik ben echt een stuk erger ongesteld dan de vorige 3 keer. Zou dat nou echt zijn, omdat mijn cyclus 2 dagen langer was. dat kan toch niet? Ik heb er niet heel veel last van gelukkig, het is alleen veel. Verder gaat het prima. Vandaag 10 uurtjes gewerkt, maar het was wel lekker.
S@nneke- Fluisteraar
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: