Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+33
Paper Crown
Silver
Linnie1985
koNijntje
Aggi
Aimee
Happy
Ellebel
Live Laugh Love
firda
Jazzlyn
bolus26
Triesje1983
LMCurious
Susan
majo8782
Nora
meisje
Jasmine
Lejow
Le Chat Noir
blondje1313
Weegschaal
Filoria
S@nneke
Creabea_28
Alyssa
Jelin
Elmo
Koffieleut
CCC
Amber-
Muppetje
37 plaatsers

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 15 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 23:48

Of je nu test of over 2 weken, je wordt er idd niet minder zwanger van als je het bent Muppet! Heel veel plezier! En gewoon die tampons bij je vriend in zn zak of in je tas!

Amber, wil je geen valse hoop geven he, maar zo´n cyclus is best wel vrij kort, en ik had in het begin ook vrij veel bloedverlies, dus alles kan! Gewoon even afwachten en anders over een week testen ofzo als je je nog afvraagt of het weleens iets anders kan zijn dan ongesteldheid.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Muppetje za 8 okt 2011 - 23:52

Het is ook meer een tik die ik heb overgehouden van werk, daarheen doe ik dan altijd een broek aan, hoef ik niet het halve kantoor die met die dingen in mn hand... Maar mn man vind dat vast niet erg inderdaad, en ik heb natuurlijk ook gewoon een tas

Ben benieuwd wanneer het komt, want echt, zwanger ben ik niet....

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jazzlyn za 8 okt 2011 - 23:54

Je weet toch nooit hoe het loopt. Deze ronde dacht ik zeker ongesteld te gaan worden. Zelfs nog een doosje tampons wezen kopen een dag naar mijn NOD.. Die nu nog steeds in de kast ligt Laughing

Gewoon genieten hoor Muppet. ik testte ook pas toen ik 5 dagen overtijd was, als je zwanger bent test je dan ook nog positief Wink

Amber, wat vervelend die onzekerheid! Hopelijk is het gewoon een innesteling
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Muppetje zo 9 okt 2011 - 0:04

Ach ja, ik zie het allemaal wel, zal in ieder geval de Clomid meenemen, en tampons...

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- zo 9 okt 2011 - 0:07

Ik moet van mij man de computer uitzetten haha.. Hij wil niet dat ik er nu zo mee bezig ben Wink

Meiden dankjewel voor jullie reactie maar.. pff ik weet het ook allemaal niet meer. Inderdaad mijn cyclus is dan wel erg kort. Tja en is het veel, weet het niet. Eigenlijk zoals een normale ongesteldheid begint.

Maak me ook wel een beetje zorgen moet ik zeggen als dit daadwerkelijk echt een menstruatie is dan is het gewoon echt te kort.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Gast zo 9 okt 2011 - 0:08

In ieder geval heel veel plezier Muppet!
En we kijken allemaal uit naar je terugkomst, maar iig even lekker genieten, en goed shoppen daar, dat kan daar volgens mij best goed, toch?

Hoorde wel vd week bij Koffietijd dat vrouwen als ze ongesteld zijn wel vaak miskopen doen, dus als je dan echt erge drang hebt om iets te kopen maar je weet niet of het leuk is, dan koop je gewoon een paar sokken! Die zijn goedkoop en heb je altijd nodig, en als ze heel lelijk zijn kan je ze onder je laarzen verstoppen Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 9 okt 2011 - 0:09

Amber: Het gedeelte van de cyclus na de eisprong is normaalgesproken relatief stabiel. Is het al eerder korter geworden? Ik hoop heel hard voor je dat het gewoon een innesteling is. Ik heb zelf op de gekste punten in mijn cyclus ook flinke bloedingen gehad. Je temperatuur is nog hoog, dus het kan nog. Maar als je LF echt korter wordt, zou ik even naar de huisarts gaan. Het eitje heeft dan minder kans om in te nestelen en er zijn medicijnen die makkelijk de LF kunnen verlengen, dus dat is echt geen groot probleem normaalgesproken.

Gast
Gast

Bericht  Jazzlyn zo 9 okt 2011 - 0:10

Parels schreef:

Hoorde wel vd week bij Koffietijd dat vrouwen als ze ongesteld zijn wel vaak miskopen doen, dus als je dan echt erge drang hebt om iets te kopen maar je weet niet of het leuk is, dan koop je gewoon een paar sokken! Die zijn goedkoop en heb je altijd nodig, en als ze heel lelijk zijn kan je ze onder je laarzen verstoppen Wink
Hahahahahahaha super grappig Laughing
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Gast zo 9 okt 2011 - 0:10

amber22 schreef:Ik moet van mij man de computer uitzetten haha.. Hij wil niet dat ik er nu zo mee bezig ben Wink

Meiden dankjewel voor jullie reactie maar.. pff ik weet het ook allemaal niet meer. Inderdaad mijn cyclus is dan wel erg kort. Tja en is het veel, weet het niet. Eigenlijk zoals een normale ongesteldheid begint.

Maak me ook wel een beetje zorgen moet ik zeggen als dit daadwerkelijk echt een menstruatie is dan is het gewoon echt te kort.

Als ik jou was, zou ik gewoon vd week de dokter even bellen, die mensen hebben er iig voor gestudeerd en wellicht kan die je gewoon helpen dingen te relativeren of actie ondernemen, zo schiet je er ook niks mee op! En nu die computer uit, en met je man op de bank gaan hangen! Met toastjes met filet americain, brie en rose dan Wink

Gast
Gast

Bericht  Amber- zo 9 okt 2011 - 0:12

Twellie schreef:Amber: Het gedeelte van de cyclus na de eisprong is normaalgesproken relatief stabiel. Is het al eerder korter geworden? Ik hoop heel hard voor je dat het gewoon een innesteling is. Ik heb zelf op de gekste punten in mijn cyclus ook flinke bloedingen gehad. Je temperatuur is nog hoog, dus het kan nog. Maar als je LF echt korter wordt, zou ik even naar de huisarts gaan. Het eitje heeft dan minder kans om in te nestelen en er zijn medicijnen die makkelijk de LF kunnen verlengen, dus dat is echt geen groot probleem normaalgesproken.

Dankjewel.
Ik heb geen idee hoelang mijn LF normaal is. Dit is de 1e ronde dat ik ovulatietesten heb gedaan. Ik had iets later mijn eisprong dan ik normaal gesproken dacht en ben nu dan ook nog eens een paar dagen eerder ongesteld (als dat het is) geworden.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- zo 9 okt 2011 - 0:14

Parels schreef:
amber22 schreef:Ik moet van mij man de computer uitzetten haha.. Hij wil niet dat ik er nu zo mee bezig ben Wink

Als ik jou was, zou ik gewoon vd week de dokter even bellen, die mensen hebben er iig voor gestudeerd en wellicht kan die je gewoon helpen dingen te relativeren of actie ondernemen, zo schiet je er ook niks mee op! En nu die computer uit, en met je man op de bank gaan hangen! Met toastjes met filet americain, brie en rose dan Wink

haha.. denk dat als ik bel beter de Gynaecoloog kan bellen.. Maar wil eigenlijk niet bellen, heb echt zoiets probeer het nog wel een maandje. Maar even goed over nadenken!
Denk toch dat ik die rose voor de zekerheid nog maar even dicht laat voordat ik weet of het een echte menstruatie is. Wink

Meiden voor jullie allemaal een dikke hug
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 9 okt 2011 - 0:19

Muppet ik was er ook de keren dat ik wel zwanger was van overtuigd dat ik ongesteld ging worden.. Had net als Yazz al maandverband en alles gekocht en liep er op den duur al mee rond in mijn ondergoed Laughing Bleek later toch dat ik zwanger was!

Ik had meestal mijn eisprong op dag 25, de laaste keer had ik hem eerder zo rond dag 21 ik heb toen op dag 40 voor t eerst getest!

Gast
Gast

Bericht  Muppetje zo 9 okt 2011 - 0:27

Parels ze hebben dat de grootste winkelstraat van europa geloof ik I love you

Er hebben trouwens gratis wifi op de kamer, dus heel misschien kom ik nog wel even langs

Amber hug

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Jasmine zo 9 okt 2011 - 0:33

Amber: 24 is volgens mij niet te kort hoor. Het is kort, maar niet te kort, dat wordt het pas als je onder de 21 (volgens mij) komt. Voor mijn zwangerschap van J. had ik ook een cyclus van gemiddeld 24/25 dagen.

Wat het ermee bezig zijn betreft: ik herken dat wel. Heb daar gister nog ruzie over gehad met mijn man. Ik wil morgen toch even een testje doen, gewoon om even weer duidelijkheid te hebben. Hij heeft zoiets van: wat schiet je daarmee op. Nou, dan heb ik tenminste weer even duidelijkheid. Ik verwacht er niks van ofzo, maar stiekem krijg ik toch hoop. Dan heb ik liever dat die hoop weer keihard onderuit wordt gehaald door een negatieve test dan dit onzekere gedoe.

Ik ga weer verder aan de klus (letterlijk). Zijn onze slaapkamer aan het verhuizen en doen dat meteen goed. Andere vloer, ander bed, andere accessoires. Lekker even afleiding.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Filoria zo 9 okt 2011 - 1:34

Amber: hug
Muppetje: heel veel plezier, en wat zou het super zijn als je tóch terugkomt met leuk nieuws! En anders heb je in ieder geval afleiding als je een van de komende dagen ongesteld wordt. hug
Parels: goede tip van die sokken laughcry
Yasmine: lastig he, testen of niet testen. Ik vind het moeilijke dat je nooit écht zekerheid hebt bij een negatieve test, want voor hetzelfde geld heb je een dag te vroeg getest.

Ik droomde vannacht dat ik zwanger was van een tweeling. Toen schrok ik wakker en kon ik niet meer in slaap komen. Ging ik helemaal bedenken hoe we dat moesten doen met het verdelen van de kamers, dat we de wasmachine dan in de keuken moeten zetten etc. Piekeraar die ik ben. Eerst maar eens een positieve test!

Manlief vindt dat ik overkom alsof ik ongesteld moet worden omdat ik al een paar dagen wat hormonaal schijn te doen Rolling Eyes Maar ik heb zelf nog steeds het gevoel dat ik zwanger ben.

Heb nu met hem afgesproken dat ik zaterdag ga testen. Dan zijn we allebei vrij 's ochtends, dus dan kunnen we meteen taart kopen om het te vieren, mocht ik inderdaad zwanger zijn :-)

Maar ik twijfel ook wel weer hoor, dan zou ik best een late eisprong gehad moeten hebben. Omdat ik rond dag 30 twee keer negatief heb getest.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Gast zo 9 okt 2011 - 1:52

Ik vind het zo knap dat je zolang kan wachten met testen, vooral omdat je heel sterk het idee hebt dat het wel eens raak kan zijn! En hormonaal ben je idd ook als je zwanger bent, ik ben vele malen beter te pruimen als ik ongestekd moet worden dan nu ik zwanger ben Wink

Gast
Gast

Bericht  Filoria zo 9 okt 2011 - 2:06

Haha je arme man. Trouwens, over dingen kopen gesproken, heb je dat nu ook tijdens je zwangerschap? Ik heb in het begin van mijn zwangerschap heel impulsief een roze babyjurkje gekocht, en tja: toen bleek ik dus zwanger van een jongetje Rolling Eyes Ook met zwangerschapskleding was ik heel onhandig. Dan kocht ik iets met korte mouwen terwijl ik uitgerekend was in december. Dan kwam ik ermee thuis en dacht ik: DOM!

Dat wachten moet maar. Want als ik nu negatief zou testen, en ik ben over een week nog niet ongesteld, ga ik wéér testen en zo blijf ik bezig. Dat is het lastige aan die lange+onregelmatige cyclussen. Ik moet echt leren geduld te hebben. Maar ik ben helaas totaal geen geduldig aangelegd persoon bounce
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  CCC zo 9 okt 2011 - 2:07

Haha zo herkenbaar, ik was ook niet te genieten en liep alleen maar te bitchen de afgelopen weken... Daardoor had ik zelf ook het gevoel gewoon ongesteld te worden, maar het tegendeel heeft zich bewezen! smile Spannend hoor Filoria... Voor mij voelde wachten toen ook goed, en had er eigenlijk geen moeite mee... Ik had een soort van rust over me opeens... en dacht voor de zekerheid even testen ivm de dokter bellen maandag... En toen was ie opeens positief smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Filoria zo 9 okt 2011 - 2:26

Ben zo blij voor jou cheers
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  CCC zo 9 okt 2011 - 2:33

Zo lief Filoria! smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 9 okt 2011 - 2:35

Hahaha, Filoria dat is wel een beetje voorbarig idd hahaha

Ik ben bang dat ik een chronische afwijking heb wat betrefd miskopen doen, die hormonen interesseren me geen **** haha

Gast
Gast

Bericht  Muppetje zo 9 okt 2011 - 2:43

Ik heb trouwens de afgelopen week meer last van afscheiding, sorry voor het vieze verhaal, herkent iemand dit van voordat ie ongesteld moest worden?

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- zo 9 okt 2011 - 2:46

Muppetje schreef:Ik heb trouwens de afgelopen week meer last van afscheiding, sorry voor het vieze verhaal, herkent iemand dit van voordat ie ongesteld moest worden?

Het kan wel bij een zwangerschap horen maar ik zelf heb het de ene maand niet tot weinig en de andere maand veel afscheiding. Had de afgelopen dagen ook veel afscheiding.

Mijn menstruatie doet weer raar. Het is niet echt veel.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 9 okt 2011 - 2:47

Nee, maar wel van het pril zwanger zijn laughcry
Sorry, dit is denk ik niet wat je wilde horen of wel?

Gast
Gast

Bericht  Muppetje zo 9 okt 2011 - 2:48

Parels schreef:Nee, maar wel van het pril zwanger zijn laughcry
Sorry, dit is denk ik niet wat je wilde horen of wel?

Nee das niet echt wat ik wilde horen nee Wink

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: