Voor een kindje in 2011!
+33
Paper Crown
Silver
Linnie1985
koNijntje
Aggi
Aimee
Happy
Ellebel
Live Laugh Love
firda
Jazzlyn
bolus26
Triesje1983
LMCurious
Susan
majo8782
Nora
meisje
Jasmine
Lejow
Le Chat Noir
blondje1313
Weegschaal
Filoria
S@nneke
Creabea_28
Alyssa
Jelin
Elmo
Koffieleut
CCC
Amber-
Muppetje
37 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Ellebel, welkom hier. ik vond het zeker de eerste ronde ook allemaal heel spannend. Ik ben ook pas 3 maanden bezig. ik ben 26 en mijn vriend is 27.
LLL, gefeliciteerd! wat leuk de 3de in korte tijd. hoop dat deze trend doorzet.
LLL, gefeliciteerd! wat leuk de 3de in korte tijd. hoop dat deze trend doorzet.
S@nneke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 168
Registratiedatum : 25-07-11
Vanmorgen weer 37,1, zal toch wel niets betekend hebben gisteren....
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Meiden, ik kon me niet bedwingen en heb net een test gedaan. Die was negatief... Ik ga er nu vanuit dat ik vandaag of morgen ongesteld word, en zo niet dan doe ik donderdag weer een test.....
@Sanneke: Normaal heb ik altijd hoofdpijn en last van mijn buik en rug voordat ik ongesteld wordt. De laatste maanden had ik ook steeds last van mijn borsten voordat ik ongesteld werd. Nu voel ik af en toe een steekje in mijn onderbuik, maar that's it... Het duurde idd te lang voordat het woensdag was.... Heb dus al getest .....
@LLL: Gefeliciteerd!!!!! Hoe voel je je?? Ik kan me best voorstellen dat je het even helemaal gehad hebt met alles hoor!
@Ellebel: Welkom hier! Ik ben dus Koffieleut, 30 jaar, mijn man is 31 en we gaan voor ons 1e kindje. Ik zit nu in de 10e ronde, en ben nu 1 dag overtijd. Normaal heb ik een regelmatige cyclus van gemm. 28 dagen.
@Muppetje: Vaag hoor..... Maar bij Jazzlyn daalt ie toch ook nog ietsje een paar dagen voor haar Nod?? Op dag 24.
@Sanneke: Normaal heb ik altijd hoofdpijn en last van mijn buik en rug voordat ik ongesteld wordt. De laatste maanden had ik ook steeds last van mijn borsten voordat ik ongesteld werd. Nu voel ik af en toe een steekje in mijn onderbuik, maar that's it... Het duurde idd te lang voordat het woensdag was.... Heb dus al getest .....
@LLL: Gefeliciteerd!!!!! Hoe voel je je?? Ik kan me best voorstellen dat je het even helemaal gehad hebt met alles hoor!
@Ellebel: Welkom hier! Ik ben dus Koffieleut, 30 jaar, mijn man is 31 en we gaan voor ons 1e kindje. Ik zit nu in de 10e ronde, en ben nu 1 dag overtijd. Normaal heb ik een regelmatige cyclus van gemm. 28 dagen.
@Muppetje: Vaag hoor..... Maar bij Jazzlyn daalt ie toch ook nog ietsje een paar dagen voor haar Nod?? Op dag 24.
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
@ Muppet, zou zo kunnen dat hij morgen weer stijgt, er hoeft niet een stijgende lijn in te blijven zitten. Als hij maar hoger is als voor je eisprong.
Ik heb de laatste paar dagen ook een paar keer getemperatuurd, niet elke dag dus heb er geen duidelijk beeld van ging me er alleen om of ik echt mijn eisprong heb gehad.
Ik zat voor mijn eisprong op 36,5/36,6. afgelopen vrijdag 36,9. zondag 37 en vanochtend 37,2. Dus heb in iedergeval mijn eisprong gehad.
@ KOffieleut, jammer. Maar nog niet ongesteld, dus het kan nog. Ga voor je duimen.
Ik heb de laatste paar dagen ook een paar keer getemperatuurd, niet elke dag dus heb er geen duidelijk beeld van ging me er alleen om of ik echt mijn eisprong heb gehad.
Ik zat voor mijn eisprong op 36,5/36,6. afgelopen vrijdag 36,9. zondag 37 en vanochtend 37,2. Dus heb in iedergeval mijn eisprong gehad.
@ KOffieleut, jammer. Maar nog niet ongesteld, dus het kan nog. Ga voor je duimen.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Bedankt voor het welkom allemaal!
Nu weet ik weer waarom ik eigenlijk een aantal cyclussen wilde afwachten (en pas in 2012 wilde beginnen), ik voel vanalles onder in mijn buik, houd voortdurend mijn afscheiding in de gaten, om gek van te worden! In alles denk ik een eisprong en/of innesteling te herkennen. En steeds denk ik weer dat ik het los moet laten en gewoon mijn werk moet doen en 's avonds mijn dingetjes thuis, maar toch denk ik er steeds aan. Dat zal vast minder worden toch? Ben blij wanneer ik ongesteld word en iig weet hoe mijn cyclus eruit ziet. Dan heb ik voor volgende maand een beetje een uitgangspunt.
@ koffieleut: jammer dat de test negatief was. Je hebt ind een mooie regelmatige cyclus. Hopelijk is de test donderdag gewoon positief!
Nu weet ik weer waarom ik eigenlijk een aantal cyclussen wilde afwachten (en pas in 2012 wilde beginnen), ik voel vanalles onder in mijn buik, houd voortdurend mijn afscheiding in de gaten, om gek van te worden! In alles denk ik een eisprong en/of innesteling te herkennen. En steeds denk ik weer dat ik het los moet laten en gewoon mijn werk moet doen en 's avonds mijn dingetjes thuis, maar toch denk ik er steeds aan. Dat zal vast minder worden toch? Ben blij wanneer ik ongesteld word en iig weet hoe mijn cyclus eruit ziet. Dan heb ik voor volgende maand een beetje een uitgangspunt.
@ koffieleut: jammer dat de test negatief was. Je hebt ind een mooie regelmatige cyclus. Hopelijk is de test donderdag gewoon positief!
Ellebel- Prater
- Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10
Ellebel schreef:Bedankt voor het welkom allemaal!
Ik moet zeggen dat ik iedere maand wel dingen voel en daarbij ook denk dat het een innestelling kan zijn. Na 2 cyclussen ofzo herkende ik mijn eisprong heel duidelijk, dus dat weet ik inmiddels zeker. Sinds vorige maand probeer ik mezelf niet meer gek te maken bij alles wat ik voel. Ik voelde namelijk iedere maand wel iets, en was steeds niet zwanger dus het zegt (helaas) helemaal niks.
Ik hoop voor je dat je een mooie cyclus krijgt!
Koffieleut- Prater
Ik vind wachten deze mand erg moeilijk moet ik zeggen, stom hè....
Muppetje- Ratel
Jammer koffieleut. Hopen dat het te vroeg was!
Wachten duurt idd lang muppet.
Wachten duurt idd lang muppet.
Gast- Gast
Pfff zeg dat wel!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
@ Ellebel; Welkom! Ik ben 25 en mijn man 26 jaar. Ben sinds mrt gestopt met de pil, de 5e ronde was ik zwanger wat een miskraam werd met 8 wkn. Ben sindsdien weer een keer ongesteld geworden. Vond het in het begin ook erg spannend hoor. En na mijn miskraam was ik er ook teveel mee bezig om weer snel zwanger te worden. Heb het nu weer een beetje van me af gezet, maar het houd je zeker bezig.
@ Koffieleut; Jammer!! Hopelijk was het nog te vroeg...
@ Amber; Er was kermis in Nijmegen, dus weinig parkeerplekken en overvolle terassen. Uiteindelijk een plekje buiten bij Humphreys gevonden.
@ Koffieleut; Jammer!! Hopelijk was het nog te vroeg...
@ Amber; Er was kermis in Nijmegen, dus weinig parkeerplekken en overvolle terassen. Uiteindelijk een plekje buiten bij Humphreys gevonden.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Goede morgen lieve dames, hoe is het met iedereen?
Muppetje- Ratel
Hey Muppetje!
Gaat goed hoor, alleen een beetje (boel) last van mijn rug, daar is het gisteren "ingeschoten". En ik merk nog steeds niks van een aankomende menstruatie, blijf maar naar de wc lopen om te kijken of er al iets is. Ik heb nu al te doen met jou en de rest, die dit iedere maand hadden/hebben, het is echt heel irritant...
Hoe is het met jou? Hoe was je temp. vanmorgen?
Gaat goed hoor, alleen een beetje (boel) last van mijn rug, daar is het gisteren "ingeschoten". En ik merk nog steeds niks van een aankomende menstruatie, blijf maar naar de wc lopen om te kijken of er al iets is. Ik heb nu al te doen met jou en de rest, die dit iedere maand hadden/hebben, het is echt heel irritant...
Hoe is het met jou? Hoe was je temp. vanmorgen?
Koffieleut- Prater
Hallo Lieve Muppet,
met mij alles goed! Hoe was je temperatuur?
@ Koffieleut, spannend hoor. Ben nog steeds voor je aan het duimen!
Ik ga vandaag een dagje naar Amsterdam
met mij alles goed! Hoe was je temperatuur?
@ Koffieleut, spannend hoor. Ben nog steeds voor je aan het duimen!
Ik ga vandaag een dagje naar Amsterdam
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Met mij is ook alles goed. Mijn temp was 37,2
Leuk Amber, veel plezier!
Leuk Amber, veel plezier!
Muppetje- Ratel
Nou muppetje, dat ziet er hoopvol uit!
Hier niet zo goed. Kan al 36 uur niks meer binnenhouden. Ach ja, doorzetten maar..
Man is nu voor 2 dagen in het buitenland, dus dat schiet ook niet zo op
Hier niet zo goed. Kan al 36 uur niks meer binnenhouden. Ach ja, doorzetten maar..
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Jazzlyn: Wat vervelend zeg! Ik hoop echt dat je je snel een beetje beter voelt...
Muppetje: Dat klinkt goed!!
Amber: Leuk, veel plezier!! Ga je winkelen?
Muppetje: Dat klinkt goed!!
Amber: Leuk, veel plezier!! Ga je winkelen?
Koffieleut- Prater
Jazzlyn schreef:Nou muppetje, dat ziet er hoopvol uit!
Sterkte! Als mn temp iig maar 37 of hoger blijft toch? Ik heb geen vergelijkingsmateriaal, dus word ook maar niet te enthousiast...
Muppetje- Ratel
Even snel: Blijft spannend Muppetje! Hoop dat we met zijn allen hier gewoon gelijk gaan krijgen en dat we jou over een paar dagen naar het volgende topic mogen uitzwaaien!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Yasmine schreef:Even snel: Blijft spannend Muppetje! Hoop dat we met zijn allen hier gewoon gelijk gaan krijgen en dat we jou over een paar dagen naar het volgende topic mogen uitzwaaien!
Zelfs al ben ik zwanger, dan ga ik echt niet weg hier hoor...
Maar ik denk het niet, het is pad de eerste maand dat ik temperatuur, niets om me te vergelijken dus
Muppetje- Ratel
Nee muppet, als je zwanger bent niet mij verlaten hier hoor wij zijn de diehards van dit topic
Die temp is wel een beetje hoopvol hoor, bij is die de vorige ronde niet boven de 37 uit gekomen.
Die temp is wel een beetje hoopvol hoor, bij is die de vorige ronde niet boven de 37 uit gekomen.
Gast- Gast
Puggle schreef:Nee muppet, als je zwanger bent niet mij verlaten hier hoor wij zijn de diehards van dit topic
Jij, Amber en ik blijven gewoon altijd in dit topic....
Heb jij je ei nog goed benut?
Muppetje- Ratel
ProudMama schreef:Ik vind het echt spannend Muppetje!
Haha, ik ook wel en klein beetje, maar denk dat ik gewoon ongesteld word
Muppetje- Ratel
Ga je wel testen of wacht je af?Muppetje schreef:ProudMama schreef:Ik vind het echt spannend Muppetje!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ga je wel testen of wacht je af?Muppetje schreef:ProudMama schreef:Ik vind het echt spannend Muppetje!
Ik wacht braaf af....
Muppetje- Ratel
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: