Voor een kindje in 2011!
+33
Paper Crown
Silver
Linnie1985
koNijntje
Aggi
Aimee
Happy
Ellebel
Live Laugh Love
firda
Jazzlyn
bolus26
Triesje1983
LMCurious
Susan
majo8782
Nora
meisje
Jasmine
Lejow
Le Chat Noir
blondje1313
Weegschaal
Filoria
S@nneke
Creabea_28
Alyssa
Jelin
Elmo
Koffieleut
CCC
Amber-
Muppetje
37 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Oeh, spannend Smooch, ik duim voor je!!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Muppetje, jouw topic was zeker weten het mooiste/beste tpoic van de dag, van de week zelfs
Triesje, nee ik had jou er niet bijgerekend hoor, maar ik hoop het wel voor je natuurlijk! Ben benieuwd wat je ovulatietesten nog gaan doen en wat de echo morgen zegt!
Weegschaal, jij zit ook weer in de wachtweken, spannend!
Ellebel, vervelend dat het niet doorzet. Hopelijk heb je een mooie cyclus of een positieve test in handen
Lieve Smooch, ik had helemaal niet meegekregen dat jij een miskraam hebt gehad. Wat vreselijk zeg Ik hoop van harte dat het jullie snel weer gegund is!
Triesje, nee ik had jou er niet bijgerekend hoor, maar ik hoop het wel voor je natuurlijk! Ben benieuwd wat je ovulatietesten nog gaan doen en wat de echo morgen zegt!
Weegschaal, jij zit ook weer in de wachtweken, spannend!
Ellebel, vervelend dat het niet doorzet. Hopelijk heb je een mooie cyclus of een positieve test in handen
Lieve Smooch, ik had helemaal niet meegekregen dat jij een miskraam hebt gehad. Wat vreselijk zeg Ik hoop van harte dat het jullie snel weer gegund is!
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Voor de liefhebbers, ik heb foto's van Kopenhagen op Facebook.
Graag nog niets over de zwangerschap, maar dat lijkt me logisch toch?
Graag nog niets over de zwangerschap, maar dat lijkt me logisch toch?
Muppetje- Ratel
@ Alyssa , 29 augustus heb ik een miskraam gehad met 5 weken en 6 dagen.
Daarna ben ik hier eigenlijk niet meer geweest en ben kort daarna ook 2 weken met vakantie geweest.
Ik zie dat jij bent begonnen met clomid, hopelijk is het bij jou ook snel raak!!
Het gaat hier nu wel snel, hopelijk is het aanstekelijk
Daarna ben ik hier eigenlijk niet meer geweest en ben kort daarna ook 2 weken met vakantie geweest.
Ik zie dat jij bent begonnen met clomid, hopelijk is het bij jou ook snel raak!!
Het gaat hier nu wel snel, hopelijk is het aanstekelijk
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Muppetje, nogmaals gefeliciteerd!!
Smooch, fijn dag je weer zo mooie cyclus hebt na je mk. Ik hoop dat je snel zwanger bent!
Amber, leuk de dierentuin
Triesje, toch wel apart dat er ineens een eitje is gaan groeien na al die tijd. Ik wist niet eens dat dat kon. Wel erg fijn!
Alyssa, ik hoop dat de 50 mg aan gaat slaan bij je. Op wat warmte aanvallen en pukkels na had ik helemaal geen last van de clomid gelukkig. Voelde me verder prima
Vandaag gewerkt, nu lekker vrij morgen. Maandag gaan we naar een bezichteging van eren nieuwbouw huurhuis en ik hoop dat het allemaal lukt want ik wil het zoooo graag
verder nog steeds last in mijn buik en rug dus ja de komende dagen word ik wel ongesteld ik voel het.
Gast- Gast
Muppet, ik zag dat je foto's had geplaatst. Morgen heb ik meer tijd, ga ik ze bekijken. En uiteraard, spreekt voor zich dat de zwangerschap nog een geheimpje blijft
Smooch, wat rot meis, ik wist het helemaal niet. Heb je het inmiddels al een beetje verwerkt? Ik ben inderdaad begonnen met Clomid, vandaag mijn 3de pilletje genomen. Ik hoop dat het aanslaat, volgende vrijdag echo en bloedname, dan weet ik meer hoop ik.
Puggle, ik heb nog geen andere bijwerkingen gehad buiten het emotioneel zijn. Dus als dit alles is, ben ik heel blij!
Jammer dat je voelt dat je ongesteld gaat worden, hoop toch stiekem dat je gevoel je in de steek laat hoor En oh, succes bij de bezichtiging!
Smooch, wat rot meis, ik wist het helemaal niet. Heb je het inmiddels al een beetje verwerkt? Ik ben inderdaad begonnen met Clomid, vandaag mijn 3de pilletje genomen. Ik hoop dat het aanslaat, volgende vrijdag echo en bloedname, dan weet ik meer hoop ik.
Puggle, ik heb nog geen andere bijwerkingen gehad buiten het emotioneel zijn. Dus als dit alles is, ben ik heel blij!
Jammer dat je voelt dat je ongesteld gaat worden, hoop toch stiekem dat je gevoel je in de steek laat hoor En oh, succes bij de bezichtiging!
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Zou balen zijn Puggle. Maar wel fijn dat je cyclus nu zo netjes is zeg!
Smooch: ik heb het ook even gemist inderdaad. Wat naar voor je Hoe gaat het nu met je?
Smooch: ik heb het ook even gemist inderdaad. Wat naar voor je Hoe gaat het nu met je?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria, ja daar ben ik ook echt blij mee dat ik zo goed reageer op de clomid en een mooie cyclus heb. Hopelijk gaat die van jou ook wat korter worden hoor. Ging je nu deze ronde ovu testen doen?
Alyssa, kan best hoor dat je geen last gaat krijgen ervan, je bent alweer op dag 3 ervan. Erg fijn! Bedankt voor het succes wensen. Ik hoop echt dat we een huisje krijgen daar
Alyssa, kan best hoor dat je geen last gaat krijgen ervan, je bent alweer op dag 3 ervan. Erg fijn! Bedankt voor het succes wensen. Ik hoop echt dat we een huisje krijgen daar
Gast- Gast
Het gaat nu weer redelijk.
Mijn vriendin die is nu 14 weken en de nicht van mijn vriend is nu bijna 20 weken. Dus dat maakt het ook niet echt makkelijk, ik ben super blij voor hun. Maar omdat het best dichtbij is dan blijf ik ook steeds denken oh nu was ik zover geweest. En het was zo leuk geweest om het samen met hun te mogen delen en zouden de kindjes niet veel schelen in leeftijd. Hun weten ook dat ik een miskraam heb gehad.
Mijn vriend zegt elke keer dat ik zo niet moet denken, maar blijft moeilijk.
Verder wil ik gewoon zo snel mogelijk weer zwanger worden en blijven. Kan niet wachten tot het moment zover is!
@ Puggle, spannend maandag. Leuk hoor, wat voor woning is het?
Mijn vriendin die is nu 14 weken en de nicht van mijn vriend is nu bijna 20 weken. Dus dat maakt het ook niet echt makkelijk, ik ben super blij voor hun. Maar omdat het best dichtbij is dan blijf ik ook steeds denken oh nu was ik zover geweest. En het was zo leuk geweest om het samen met hun te mogen delen en zouden de kindjes niet veel schelen in leeftijd. Hun weten ook dat ik een miskraam heb gehad.
Mijn vriend zegt elke keer dat ik zo niet moet denken, maar blijft moeilijk.
Verder wil ik gewoon zo snel mogelijk weer zwanger worden en blijven. Kan niet wachten tot het moment zover is!
@ Puggle, spannend maandag. Leuk hoor, wat voor woning is het?
smooch- Kletskop
Dat is inderdaad erg lastig Smooch, ik herken het volkomen.
Heb 22 juli een curretage gehad, na een mk. 5 juli hoorde ik dat het niet goed zat, 13 juli tabletten gehad, zonder resultaat en de 22e dus een curretage. Ben nu afgelopen maandag weer ongesteld geworden (dag 80), nadat ik provera heb gekregen om het op te wekken.
Ken een aantal mensen die ongeveer even ver zwanger zijn als ik geweest zou zijn. Dat blijft moeilijk en pijnlijk, al heb ik er inmiddels wel meer vrede mee nu ik weer ongesteld ben geweest. Ik hoop alleen wel dat ik voor eind januari (dan zou ik uitgerekend zijn) weer zwanger ben, anders wordt het dan weer zo moeilijk ben ik bang.
Fijn dat jij een stuk sneller weer ongesteld bent geworden, hopelijk ben jij ook snel weer zwanger.
Heb 22 juli een curretage gehad, na een mk. 5 juli hoorde ik dat het niet goed zat, 13 juli tabletten gehad, zonder resultaat en de 22e dus een curretage. Ben nu afgelopen maandag weer ongesteld geworden (dag 80), nadat ik provera heb gekregen om het op te wekken.
Ken een aantal mensen die ongeveer even ver zwanger zijn als ik geweest zou zijn. Dat blijft moeilijk en pijnlijk, al heb ik er inmiddels wel meer vrede mee nu ik weer ongesteld ben geweest. Ik hoop alleen wel dat ik voor eind januari (dan zou ik uitgerekend zijn) weer zwanger ben, anders wordt het dan weer zo moeilijk ben ik bang.
Fijn dat jij een stuk sneller weer ongesteld bent geworden, hopelijk ben jij ook snel weer zwanger.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Smooch, begrijpelijk hoor dat je het moeilijk vind. Ik denk dat het normaal is dat het zo voelt. Maar hopelijk ben jij ook snel weer zwanger!
Het is een eensgezinswoning, een tussenwoning. Helemaal afgewerkt met luxe keuken en badkamer. Er zijn er 3 die in december worden opgeleverd, 6 zijn er eind volgend jaar klaar. Wij gaan voor die van december hopen dat er nog 1 is voor ons zo ziet het eruit: foto weg.
Ik wil de afbeelding later nog wel weg halen.
Het is een eensgezinswoning, een tussenwoning. Helemaal afgewerkt met luxe keuken en badkamer. Er zijn er 3 die in december worden opgeleverd, 6 zijn er eind volgend jaar klaar. Wij gaan voor die van december hopen dat er nog 1 is voor ons zo ziet het eruit: foto weg.
Ik wil de afbeelding later nog wel weg halen.
Laatst aangepast door Puggle op zo 16 okt 2011 - 7:20; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ziet er leuk uit Puggle!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Yasmine schreef:Ziet er leuk uit Puggle!
Dank je
Hoe gaat het bij jou, ongesteldheid weer over?
Gast- Gast
@ Yasmine, Ik zie dat je 13 weken was, dat was al best ver.
Heeft ook lang geduurd allemaal bij jou, maar dat zal wel te maken hebben met dat je zoveel weken zwanger was.
Gelukkig kan je nu weer opnieuw beginnen, hopelijk mag het voor jou ook snel raak zijn.
Vrouwenlichaam is echt een raadsel, daar ben ik nu wel achter gekomen!
@Puggle, ziet er heel mooi uit! Hebben veel mensen zich aangemeld want 3 huizen zijn niet veel.
Dan wordt je vast uitgeloot, hoe gaat het te werk?
Heeft ook lang geduurd allemaal bij jou, maar dat zal wel te maken hebben met dat je zoveel weken zwanger was.
Gelukkig kan je nu weer opnieuw beginnen, hopelijk mag het voor jou ook snel raak zijn.
Vrouwenlichaam is echt een raadsel, daar ben ik nu wel achter gekomen!
@Puggle, ziet er heel mooi uit! Hebben veel mensen zich aangemeld want 3 huizen zijn niet veel.
Dan wordt je vast uitgeloot, hoe gaat het te werk?
smooch- Kletskop
Het is vrije sector. Dus weinig animo. Ze waren er met 1 bezig nu! Maar goed zijn ze maandag weg dan gaan we voor die van volgend jaar denk ik. Die zijn nog beschikbaar
Gast- Gast
Puggle ik had het al gezegd, naar dat huis is echt zooooo mooi, ik duim heel hard.
Hoe is het met iedereen dames?
Clearblue vindt ook dat ik zwanger ben
Als ik vervelend ben zeggen jullie het wel hè?
Hoe is het met iedereen dames?
Clearblue vindt ook dat ik zwanger ben
Als ik vervelend ben zeggen jullie het wel hè?
Muppetje- Ratel
Nou Muppetje daar kun je echt niet om heen hoor.
Ga je het nu een keer geloven?
Zo fijn voor jou, en je man.
Ga je het nu een keer geloven?
Zo fijn voor jou, en je man.
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Muppetje, gefeliciteerd! Super voor je, ik wens je een goede zwangerschap!
Smooch, wat erg dat je een miskraam hebt gehad. Sterkte, ik begrijp dat het moeilijk is dat mensen in je naaste omgeving zwanger zijn. Ik hoop dat het bij jou ook weer snel raak is.
Smooch, wat erg dat je een miskraam hebt gehad. Sterkte, ik begrijp dat het moeilijk is dat mensen in je naaste omgeving zwanger zijn. Ik hoop dat het bij jou ook weer snel raak is.
Gast- Gast
Muppetje: Ga je hier ook nog foto's plaatsen van Kopenhagen? Heb je een beetje kunnen slapen vannacht of alleen maar met een grote glimlach naar het plafond liggen staren?
Puggle: Ziet er mooi uit! Spannend hoor!
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Koffieleut schreef:Muppetje: Ga je hier ook nog foto's plaatsen van Kopenhagen? Heb je een beetje kunnen slapen vannacht of alleen maar met een grote glimlach naar het plafond liggen staren?
Uhhhm, misschien, dan moet ik ze allemaal eerst naar mijn album ofzo zetten, das irritant, heb je Facebook?
Slecht geslapen inderdaad
Alex Dankje
Muppetje- Ratel
@ Muppet, mooi he zo'n test!
@ Puggle, ziet er erg mooi uit, hopelijk kunnen jullie het huis krijgen!
Hoe is het vandaag met jou, je zit op dag 28!
@ Ellebel, dankjewel. Wat een lieve reactie
Geeft niets hoor dat je niet zo actief mee schrijft.
Heeft je menstruatie al doorgezet? De eerste dag van je cyclus is de dag dat je rood bloed verliest.
@ Triesje, wat spannend dat je streepje donkerder word!
@ Smooch, fijn dat het weer iets beter gaat. Je cyclus heeft het gelukkig weer goed opgepakt.
Begrijp precies wat je zegt. Het is inderdaad moeilijk als mensen die dicht bij je staan zwanger zijn. In de periode van mijn miskramen waren 2 collega's zwanger. Een vriendin is nu bijna 30 weken zwanger en mijn zus is zwanger.
Dat terug tellen deed ik ook steeds, hoeveel weken zou ik nu zijn, wanneer zou ik met verlof gaan.
Ik ben nu de uitgerekende datum van mijn 1e zwangerschap over en heel gek maar dat geeft rust.
Hopelijk heb je snel weer een positieve test in handen
@ Puggle, ziet er erg mooi uit, hopelijk kunnen jullie het huis krijgen!
Hoe is het vandaag met jou, je zit op dag 28!
@ Ellebel, dankjewel. Wat een lieve reactie
Geeft niets hoor dat je niet zo actief mee schrijft.
Heeft je menstruatie al doorgezet? De eerste dag van je cyclus is de dag dat je rood bloed verliest.
@ Triesje, wat spannend dat je streepje donkerder word!
@ Smooch, fijn dat het weer iets beter gaat. Je cyclus heeft het gelukkig weer goed opgepakt.
Begrijp precies wat je zegt. Het is inderdaad moeilijk als mensen die dicht bij je staan zwanger zijn. In de periode van mijn miskramen waren 2 collega's zwanger. Een vriendin is nu bijna 30 weken zwanger en mijn zus is zwanger.
Dat terug tellen deed ik ook steeds, hoeveel weken zou ik nu zijn, wanneer zou ik met verlof gaan.
Ik ben nu de uitgerekende datum van mijn 1e zwangerschap over en heel gek maar dat geeft rust.
Hopelijk heb je snel weer een positieve test in handen
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Muppetje schreef:Koffieleut schreef:Muppetje: Ga je hier ook nog foto's plaatsen van Kopenhagen? Heb je een beetje kunnen slapen vannacht of alleen maar met een grote glimlach naar het plafond liggen staren?
Uhhhm, misschien, dan moet ik ze allemaal eerst naar mijn album ofzo zetten, das irritant, heb je Facebook?
Alex Dankje
Ik heb geen facebook. Wel hyves... Het is wel heel veel werk dan idd om ze hier te plaatsen.
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Koffieleut schreef:Muppetje schreef:Koffieleut schreef:Muppetje: Ga je hier ook nog foto's plaatsen van Kopenhagen? Heb je een beetje kunnen slapen vannacht of alleen maar met een grote glimlach naar het plafond liggen staren?
Alex Dankje
Ik heb geen facebook. Wel hyves... Het is wel heel veel werk dan idd om ze hier te plaatsen.
He leuk ik wil je wel op hyves!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Koffieleut schreef:Muppetje schreef:Koffieleut schreef:Muppetje: Ga je hier ook nog foto's plaatsen van Kopenhagen? Heb je een beetje kunnen slapen vannacht of alleen maar met een grote glimlach naar het plafond liggen staren?
Alex Dankje
Nou, misschien heb ik vandaag even zin, haha
Muppetje- Ratel
Muppet, toch fijn om het echt op een digitale test te zien staan
Koffieleut, hoe gaat tie bij jou? Welke dag zit jij intussen?
Amber, ja vandaag dag 28. Ben benieuwd zou morgen ongesteld moeten worden als mijn cyclus hetzelfde is. Mijn ei was wel ongeveer hetzelfde.
Ja mooi huis hè, misschien willen jullie ervoor duimen? Dat werkte bij muppet ook,, dus misschien ook wel bij het huisje
Koffieleut, hoe gaat tie bij jou? Welke dag zit jij intussen?
Amber, ja vandaag dag 28. Ben benieuwd zou morgen ongesteld moeten worden als mijn cyclus hetzelfde is. Mijn ei was wel ongeveer hetzelfde.
Ja mooi huis hè, misschien willen jullie ervoor duimen? Dat werkte bij muppet ook,, dus misschien ook wel bij het huisje
Gast- Gast
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: