Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nav: Wat voor anticonceptie gebruiken jullie?

+40
Roodkapje
Happydobby
Error
Jade
Muppetje
FireButterfly
Jeanette
Filoria
PluDan
Merai
Roxi3
Raindrop
Tazz
RYW
Sorella
Pandora
Janelie
Toet
Yael
Monte
RioolSpook
Shisha
nina
SoGood
TwistedAngel
flower
Salander
Catwoman79
Ugly Betty
CCC
Beachgirl
Tania
Nora
Thunder
Caramba
Rush
Suus
norah
Burn
Marin
44 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Nav: Wat voor anticonceptie gebruiken jullie? - Pagina 3 Empty Re: Nav: Wat voor anticonceptie gebruiken jullie?

Bericht  RYW ma 3 okt 2011 - 9:19

Ik heb een mirenaspiraaltje en het bevalt me erg goed. Het zetten deed niet zo heel veel pijn bij mij, en na een paar dagen lichte bloedingen had ik nergens meer last van. Ik word niet eens ongesteld. Als we voor een kindje willen gaan gaat hij eruit, en na dat kindje zien we wel weer verder smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Wat voor anticonceptie gebruiken jullie? - Pagina 3 Empty Re: Nav: Wat voor anticonceptie gebruiken jullie?

Bericht  Tazz di 4 okt 2011 - 1:24

Wij gebruiken alleen maar condooms. Wil wel een spiraaltje laten zetten, maar heb niet zo'n zin om na het krijgen van twee kids weer een wild vreemde aan mijn lijf te laten zitten. Klinkt misschien heel stom maar dat houdt me tegen. Misschien over een tijdje.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Wat voor anticonceptie gebruiken jullie? - Pagina 3 Empty Re: Nav: Wat voor anticonceptie gebruiken jullie?

Bericht  Gast di 4 okt 2011 - 2:27

Ik ben ± 2 maanden geleden gestopt met de pil dus nu zijn we aan de condooms smile

(Ben wel benieuwd voor hoelang want mijn vriend begint steeds vaker over kindjes te praten Very Happy )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Wat voor anticonceptie gebruiken jullie? - Pagina 3 Empty Re: Nav: Wat voor anticonceptie gebruiken jullie?

Bericht  Gast di 4 okt 2011 - 2:28

Daisy schreef:Ik ben ± 2 maanden geleden gestopt met de pil dus nu zijn we aan de condooms smile

(Ben wel benieuwd voor hoelang want mijn vriend begint steeds vaker over kindjes te praten Very Happy )

Dat is leuk om te lezen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Wat voor anticonceptie gebruiken jullie? - Pagina 3 Empty Re: Nav: Wat voor anticonceptie gebruiken jullie?

Bericht  Gast di 4 okt 2011 - 2:38

Sorella schreef:Ik heb al ruim twee jaar geen seks meer gehad en ik moet zeggen, dat werkt echt prima als anticonceptie laughcry

+1 smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Wat voor anticonceptie gebruiken jullie? - Pagina 3 Empty Re: Nav: Wat voor anticonceptie gebruiken jullie?

Bericht  Raindrop di 4 okt 2011 - 4:37

Ik gebruik de pil. Ben laatst overgestapt naar Yaz.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Wat voor anticonceptie gebruiken jullie? - Pagina 3 Empty Re: Nav: Wat voor anticonceptie gebruiken jullie?

Bericht  Roxi3 di 4 okt 2011 - 5:05

Ik ben gestopt met de pil omdat ik wilde weten of ik me dan beter zou voelen (emotioneel). Wij gebruiken nu na 6 jaar de pil dus weer condooms, zonder de pil bevalt mij ontzettend goed dus ik denk niet dat ik er ooit weer mee begin.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Wat voor anticonceptie gebruiken jullie? - Pagina 3 Empty Re: Nav: Wat voor anticonceptie gebruiken jullie?

Bericht  Merai vr 14 okt 2011 - 8:13

RYW schreef:Ik heb een mirenaspiraaltje en het bevalt me erg goed. Het zetten deed niet zo heel veel pijn bij mij, en na een paar dagen lichte bloedingen had ik nergens meer last van. Ik word niet eens ongesteld. Als we voor een kindje willen gaan gaat hij eruit, en na dat kindje zien we wel weer verder smile

+1
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Wat voor anticonceptie gebruiken jullie? - Pagina 3 Empty Re: Nav: Wat voor anticonceptie gebruiken jullie?

Bericht  PluDan vr 14 okt 2011 - 8:33

Sogood schreef:
Beachgirl_24 schreef:
Razz_ schreef:De pil. Maar ik wil er eigenlijk vanaf

+1

Me too

Ik ook, maar ben er nog niet over uit wat ik dan zou kunnen gaan gebruiken.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Wat voor anticonceptie gebruiken jullie? - Pagina 3 Empty Re: Nav: Wat voor anticonceptie gebruiken jullie?

Bericht  Filoria vr 14 okt 2011 - 10:02

Nu niks.

Tot een paar maanden geleden had ik een koperspiraaltje. Dat beviel prima.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Wat voor anticonceptie gebruiken jullie? - Pagina 3 Empty Re: Nav: Wat voor anticonceptie gebruiken jullie?

Bericht  Jeanette vr 14 okt 2011 - 22:59

Ik gebruil de pil (Steridil).
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Wat voor anticonceptie gebruiken jullie? - Pagina 3 Empty Re: Nav: Wat voor anticonceptie gebruiken jullie?

Bericht  Gast za 15 okt 2011 - 0:32

Als ik seks heb (heb nu geen relatie), pil en condoom. Maar toen ik nog samen was, gebruikten we ook vaak dubbel op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Wat voor anticonceptie gebruiken jullie? - Pagina 3 Empty Re: Nav: Wat voor anticonceptie gebruiken jullie?

Bericht  FireButterfly za 15 okt 2011 - 1:19

Jolee schreef:Als ik seks heb (heb nu geen relatie), pil en condoom. Maar toen ik nog samen was, gebruikten we ook vaak dubbel op.

Zelfde.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Wat voor anticonceptie gebruiken jullie? - Pagina 3 Empty Re: Nav: Wat voor anticonceptie gebruiken jullie?

Bericht  Muppetje za 15 okt 2011 - 4:15

Helemaal niets laughcry

Jongens wat een nuttige bijdrage weer... angel

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Wat voor anticonceptie gebruiken jullie? - Pagina 3 Empty Re: Nav: Wat voor anticonceptie gebruiken jullie?

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 19:22

Hier Mirena.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Wat voor anticonceptie gebruiken jullie? - Pagina 3 Empty Re: Nav: Wat voor anticonceptie gebruiken jullie?

Bericht  Jade ma 24 okt 2011 - 22:18

Alleen condoom, geen pil voor mij!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Wat voor anticonceptie gebruiken jullie? - Pagina 3 Empty Re: Nav: Wat voor anticonceptie gebruiken jullie?

Bericht  Error di 25 okt 2011 - 0:06

Ook de Mirena!
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Wat voor anticonceptie gebruiken jullie? - Pagina 3 Empty Re: Nav: Wat voor anticonceptie gebruiken jullie?

Bericht  Happydobby di 25 okt 2011 - 4:05

Ik gebruik de pil (cezarette) vanwege borstvoeding.
Wilde eigenlijk een spiraaltje maar na de bevalling even geen onderzoek down under.
Wilde aan de nuvaring maar daar kan de borstvoeding van teruglopen. Dus als ik stop met de borstvoeding wil ik over naar de nuvaring.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Wat voor anticonceptie gebruiken jullie? - Pagina 3 Empty Re: Nav: Wat voor anticonceptie gebruiken jullie?

Bericht  Gast di 25 okt 2011 - 19:33

Momenteel alleen condooms. Mijn pil was op en vergat steeds nieuwe aan te vragen. Toen merkten we beiden dat ik zonder pil veeeel beter in mijn vel zit. Minder kortaf, knuffeliger etc. Dus de pil komt er voorlopig niet meer in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Wat voor anticonceptie gebruiken jullie? - Pagina 3 Empty Re: Nav: Wat voor anticonceptie gebruiken jullie?

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 8:24

Ik heb een tijdje de nuvaring gebruikt, nu al een tijdje niets.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Wat voor anticonceptie gebruiken jullie? - Pagina 3 Empty Re: Nav: Wat voor anticonceptie gebruiken jullie?

Bericht  Roodkapje do 27 okt 2011 - 9:45

Ik ook niets
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Wat voor anticonceptie gebruiken jullie? - Pagina 3 Empty Re: Nav: Wat voor anticonceptie gebruiken jullie?

Bericht  Chocoholic vr 28 okt 2011 - 21:09

Ik gebruik Stediril 30 en daarvoor Microgynon 30. Ik slik nu al 24/7 vanaf mijn 17e, dus al zo'n 8 jaar. Ik ben 2 jaar geleden een keer 2 maanden ofzo gestopt om te kijken of ik verschil zou merken in m'n lichaam/geestelijke gesteldheid, maar ik kreeg last van acne, dus ik wist niet hoe snel ik weer aan de pil moest gaan. laughcry Maar, ik heb de bijwerkingen weer eens gelezen (stemmingswisselingen, inclusief depressie; verandering in zin in seks) en ik heb daar wel echt last van. Hebben jullie dat ook? Hoe gaan jullie hiermee om? Stoppen met de pil doe ik liever niet, vind 't voor de rest een erg fijne anticonceptie.
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Wat voor anticonceptie gebruiken jullie? - Pagina 3 Empty Re: Nav: Wat voor anticonceptie gebruiken jullie?

Bericht  Mizzie za 29 okt 2011 - 10:02

Chocoholic schreef:Ik gebruik Stediril 30 en daarvoor Microgynon 30. Ik slik nu al 24/7 vanaf mijn 17e, dus al zo'n 8 jaar. Ik ben 2 jaar geleden een keer 2 maanden ofzo gestopt om te kijken of ik verschil zou merken in m'n lichaam/geestelijke gesteldheid, maar ik kreeg last van acne, dus ik wist niet hoe snel ik weer aan de pil moest gaan. laughcry Maar, ik heb de bijwerkingen weer eens gelezen (stemmingswisselingen, inclusief depressie; verandering in zin in seks) en ik heb daar wel echt last van. Hebben jullie dat ook? Hoe gaan jullie hiermee om? Stoppen met de pil doe ik liever niet, vind 't voor de rest een erg fijne anticonceptie.


Toen ik de microgynon slikte had ik erg last van de bijwerkingen die jij beschrijft. Ben toen, in goed overleg met de HA overgestapt naar ministat. ( deze pil slikt mijn moeder ook al tig jaar, dus ik dacht dat dat misschien wel een goede optie was) Bij mij zijn al die vervelende bijwerkingen verdwenen.

Het valt me wel op dat er vaak geklaagd wordt over Microgynon! Ook vriendinnen zijn overgestapt op andere pillen of anticonceptiemiddelen.
Mizzie
Mizzie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 416
Punten : 571
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amstelveen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Wat voor anticonceptie gebruiken jullie? - Pagina 3 Empty Re: Nav: Wat voor anticonceptie gebruiken jullie?

Bericht  Nora za 29 okt 2011 - 11:32

Nuvaring, bevalt uitstekend:)
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Wat voor anticonceptie gebruiken jullie? - Pagina 3 Empty Re: Nav: Wat voor anticonceptie gebruiken jullie?

Bericht  RYW zo 30 okt 2011 - 11:56

Ik heb een Mirena en ik vind het heerlijk. Nooit last van en ik word ook niet ongesteld, geweldig.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Wat voor anticonceptie gebruiken jullie? - Pagina 3 Empty Re: Nav: Wat voor anticonceptie gebruiken jullie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum